Moet je nog wel postzegels bijkopen.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:16 schreef PICHT het volgende:
Ik heb een heel leuke actie gevonden bij de Wizzl op station Hilversum.
5 kaarten (mooie kaarten!) + 5 postzegels van 39 cent voor maar 2,95. Dat is dus 20 cent per kaart.
Edit: groetjes, p-etr-a, die hier blijkbaar niet ingelogd is.
Ja inderdaad, maar ik kan er bijvoorbeeld 5 buiten europa-kaarten mee versturen als ik nog 2 extra cent plak.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Moet je nog wel postzegels bijkopen.![]()
in de VS is geen TV doorgaans een teken dat je ze nog wel op een rijtje hebtquote:Op woensdag 12 april 2006 15:35 schreef Gatalin het volgende:
Die met dat kuikentje heb ik ook gehad
Ik heb net weer 3 adressen aangevraagd. Er gaan kaarten naar Helsinki, Finland; Cuddebacksville, USA en Monticello, USA.
Die laatste is een vrouwelijke ranger die in Zuid Utah een bos beheert. Ze leest veel, want ze heeft geen tv
Wat is de username van die uit Cuddebacksville? Volgens mij heb ik daar een tag kaart naar gestuurd.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:35 schreef Gatalin het volgende:
Die met dat kuikentje heb ik ook gehad
Ik heb net weer 3 adressen aangevraagd. Er gaan kaarten naar Helsinki, Finland; Cuddebacksville, USA en Monticello, USA.
Die laatste is een vrouwelijke ranger die in Zuid Utah een bos beheert. Ze leest veel, want ze heeft geen tv
woodlandscribe!! Heb ik ook getaggedquote:Op woensdag 12 april 2006 17:10 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Wat is de username van die uit Cuddebacksville? Volgens mij heb ik daar een tag kaart naar gestuurd.
En Vava onwijs gaaf uit Moldavië!
Woodlandscribe iddquote:Op woensdag 12 april 2006 17:41 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
woodlandscribe!! Heb ik ook getagged
Ja, apart land! De tagcode is ook vrij laag nog, 139quote:
Dat was een speciale tag, over een bijbeltekst. Het kaartje zelf komt niet uit Efeze, maar de tekst is uit Efeziers, een bijbelboek. Het kaartje komt uit de USA.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:23 schreef p-etr-a het volgende:
Wat een mooi kaartje uit Efeze Troel, van wie heb je die?
En woodlandscribe was het inderdaad. Ik onthoud niet precies wie bij welk adres hoort, en heb mijn Excel-bestand er nu niet bij.
Dat bedoelde ik ook inderdaad, maar ik formuleerde de zin nogal gek. Maar er is dus een bijbelteksten tag? Heb je daar misschien een link van?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat was een speciale tag, over een bijbeltekst. Het kaartje zelf komt niet uit Efeze, maar de tekst is uit Efeziers, een bijbelboek. Het kaartje komt uit de USA.
Ik vind dit trouwens wel een van de leukste kaarten hier tot nu toe, prachtige plaat. En het is ontzettend jammer dat je niet weet van wie hij komt, ik hoop dat degene naar wie je een berichtje hebt gestuurd de juiste persoon is.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:08 schreef Allan24 het volgende:
Vandaag mijn allereerste Postcrossing kaartje ontvangen... uit Finland
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer genoeg staat het ID-nummer er niet op, maar er is wel een user met die naam; maar even de gegevens doorgegeven op de website en betreffende user een PM gestuurd
ja hoor. Het is de Scriptual Encouragement Tag:quote:Op woensdag 12 april 2006 18:42 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook inderdaad, maar ik formuleerde de zin nogal gek. Maar er is dus een bijbelteksten tag? Heb je daar misschien een link van?
Hey cool, ik ga morgen even kijken, ik hoef alleen de "grote spoorbomen" over te stekenquote:Op woensdag 12 april 2006 13:16 schreef PICHT het volgende:
Ik heb een heel leuke actie gevonden bij de Wizzl op station Hilversum.
5 kaarten (mooie kaarten!) + 5 postzegels van 39 cent voor maar 2,95. Dat is dus 20 cent per kaart.
Edit: groetjes, p-etr-a, die hier blijkbaar niet ingelogd is.
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:14 schreef inkie1010 het volgende:
Mijne zo:
[afbeelding]
Mijn enige blauwe lijntje (vanaf finland) is overwoekerd door rooie
uit het vorige topic, ik had het al uitgelegd namelijkquote:Op woensdag 12 april 2006 18:30 schreef Vava het volgende:
Huh? apart die laatste! Was ze een postzegel vergeten ofzo?
Mooie kaarten verder! En Finland mag dan misschien vaak voorkomen, ze hebben echt leuke postzegelsheb ik al vaker gezegd
![]()
Dat kuiken heb ik nog niet!
overigens wel mooi, kaartje uit hawaii met een totale traveltijd van 2 dagenquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:38 schreef Mobster273 het volgende:
Weer een kaartje gekregen, uit.... Nederland![]()
Al ligt het uiteraard iets ingewikkelder dan dat, de postcrosser in kwestie, ene mevrouw Uiagalelei (username: atgb) woont op Oahu maar is via Houston naar Nederland gevlogen om haar vader in Den Haag op te zoeken![]()
De kaart is dan ook een kaart met feitjes over Houston, gefrankeerd op postkantoor 035521 op 6 april om 10.30u
maar goed, het levert natuurlijk wel een streepje naar Hawaii op, op mijn history map
Aaaaah okay! Hmmm ja, nu kan ik het me weer herinneren iddquote:Op woensdag 12 april 2006 20:44 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
uit het vorige topic, ik had het al uitgelegd namelijk
[..]
overigens wel mooi, kaartje uit hawaii met een totale traveltijd van 2 dagen
My pleasurequote:Op woensdag 12 april 2006 21:31 schreef Vava het volgende:
[..]
Aaaaah okay! Hmmm ja, nu kan ik het me weer herinneren idd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |