Waarheen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:51 schreef QTPi het volgende:
Mijn historymap ziet er nog steeds wat triest uit, heb 5 travelling cards.
Die gaat inderdaad rechtsom. Ik heb nog een adres kunnen aanvragen. Die gaat ook naar Finland, naar Kajaani.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:51 schreef p-etr-a het volgende:
Oregon... *zoekt op google*... oh daar! Dan zal ie voor jou wel rechtsom gaan zeker?
Ik wil ook nog wel een keer naar de USA sturen, maar zometeen eerst maar weer eens de kaartjes die ik hier nu heb liggen posten. Het moet niet te gek worden.
2x UKquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:52 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Waarheen?
Kan een hoop gaan schelen als die aankomen misschien?
Ja volgens mij wel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:58 schreef inkie1010 het volgende:
Kajaani is dat niet ergens ver in het noorden?
Bij mij niet dusquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:03 schreef inkie1010 het volgende:
Aaah Finland is altijd snel!!
witte rivierquote:
Wat over de kaart, over jezelf of inhaken op de hobbies van de ander...tot nu toe alle kaartjes helemaal vol gekregenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat schrijven jullie eigenlikj zoal op de kaartjes die jullie verstruen?
Hoe geweldig het hier wel niet is.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat schrijven jullie eigenlikj zoal op de kaartjes die jullie verstruen?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe geweldig het hier wel niet is.Volgens mij heb ik ook zoiets op Troel's kaartje geschreven.
![]()
Ohja:![]()
ik heb alleen nog maar plaatsen gehad die ik al kende....quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:37 schreef Laura 2000 het volgende:
Googleën jullie je ook altijd gek op de plaatsnamen van de ontvangers/verstuurders van jullie kaartjes? Ik vind het echt leuk om foto's te zoeken van de plaatsen waar e leven...![]()
Die US levert wel een leuk lijntje op.quote:
Ik schrijf het er gewoon 2 keer op voor de zekerheid. Vandaag kreeg ik er een met een e-mail adres erop wat door de post onleesbaar was geworden. Nu is dat niet zo erg, maar het had ook het ID kunnen zijn!quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:36 schreef brighton het volgende:
Bedacht me vandaag dat het wellicht niet zo slim is om Postcard-ID links van de postzegel te schrijven aangezien er dan wel eens een stempel overheen zou kunnen komen. Niet dat ik dat al gedaan heb geloof ik...
als je inlogt en dan home...quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:01 schreef _Boo_ het volgende:
Phew, vijf nieuwe adressen opgevraagd en gelukkig maar 1 keer Finland en geen Duitsland. Verder Polen, Hongarije, VS en Nieuw Zeeland![]()
Hoe kan je dat History kaartje ook al weer bekijken
Waar in NZ?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:01 schreef _Boo_ het volgende:
Phew, vijf nieuwe adressen opgevraagd en gelukkig maar 1 keer Finland en geen Duitsland. Verder Polen, Hongarije, VS en Nieuw Zeeland![]()
Hoe kan je dat History kaartje ook al weer bekijken
Dat vind ik ook hoor, ik ben blij met alles wat ik krijg en ga in principe niet op verzoekjes in, tenzij ik toevallig zo'n kaart heb liggen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:49 schreef Jaguarized het volgende:
Je moet zelf weten als je aan iemand's eisen wil voldoen. Ik vind het volkomen bespottelijk. Ik ga toch ook niet zeggen dat ik alleen kaarten wil met plaatjes van mensen die kaartenhuizen onder water aan het maken zijn.
Ten eerste vind ik ook dat je dit niet per se hoeft te doen...quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:46 schreef dobbey het volgende:
Hele domme vraag misschien, maar euhmm heb nu een adres in spanje erbij en bij haar wensen staat onder andere dat ze graag Unesco kaartjes wil ontvangen, ik zou het haar
dolgraag willen sturen maar heb geen idee wat ze bedoeld![]()
Ow en doen jullie er iets op uit als ze aangeven dat de kaart in een envelop moet met een berichtje erbij geschreven op een apart blaadje zodat de kaart leeg blijft?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |