Dat zou best eens kunnen, misschien staat het ergens op de site? Nooit naar gezocht eigenlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 23:49 schreef Entonie het volgende:
[..]
is het project wellicht in Finland begonnen?
Hmm volgens mij heet de oprichter Paulo dus die lijkt me eerder uit een Spaanstalig land komen.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:49 schreef Entonie het volgende:
[..]
is het project wellicht in Finland begonnen?
Ja dat zal denk ik binnenkort wel komen!quote:Op donderdag 6 april 2006 23:57 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja heel erg he
Maar ook wel grappig vind ikik lig elke keer weer dubbel als ik een kaart naar Finland mag sturen of er een uit Finland krijg
En dat ik nog steeds geen dubbele postzegels heb geeft me dan weer een extra goed gevoel
Jaaaaquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:00 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja dat zal denk ik binnenkort wel komen!
Ik heb trouwens zelf geen problemen met Finland. Van de zes adressen die ik tot nu toe heb opgevraagd, waren er drie in Duitsland.
portugal zelfsquote:Op donderdag 6 april 2006 23:59 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hmm volgens mij heet de oprichter Paulo dus die lijkt me eerder uit een Spaanstalig land komen.
je had je natuurlijk eerder moeten registrerenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:02 schreef Entonie het volgende:
[..]
ben pas 3 dagen geregistreerd op FOKhad dit topic als lurker gezien
maar ik zal zeker vaak in dit topic komen om een update te geven![]()
Portugal is ook redelijk goed vertegenwoordigd denk ik, heb ik ook al een paar kaarten naartoe gestuurdquote:
tis wel een goede manier om je talen te leren, die ene portugees die ik had heb ik in het spaans proberen te schrijven, was vrij dramatische kwaliteit spaans, maar tochquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:48 schreef Vava het volgende:
[..]
Portugal is ook redelijk goed vertegenwoordigd denk ik, heb ik ook al een paar kaarten naartoe gestuurd
De kaart die ik vandaag uit Belgie kreeg was in het Frans dus ik heb mijn bedankberichtje ook in het Frans gedaan![]()
Ja dat van die talen vind ik dus ook echt leuk! Ik heb ook in mijn profiel gezet dat ik Spaans kanquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tis wel een goede manier om je talen te leren, die ene portugees die ik had heb ik in het spaans proberen te schrijven, was vrij dramatische kwaliteit spaans, maar toch
en verder met al die amerikanen en finnen, zitten er niet echt talen bij die ik hoef te oefenen, fins is niet zo interessant
beetje een anticlimax na braziliė taiwan en estland in de vorige 3 postsquote:
tja, ik kom nog niet verder dan 1 naar australiė die al 15 dagen bezig isquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:53 schreef Klonk het volgende:
ja, dat bedoel ik
maaarrrr, vergeet niet, er is nog steeds een kaartje van moi onderweg naar Maleisie![]()
kut postbedrijvenquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:56 schreef Klonk het volgende:
VS dag 18 voor 1 kaartje ondertussen......
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:59 schreef Klonk het volgende:
alle post zou gewoon een T&T nummer moeten hebben
track and trace ken ik wel, maar ik had dat niet gelinkt aan T&Tquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:12 schreef Klonk het volgende:
track and trace, heb je wel eens een pakje ontvangen via tpg ?, daar zit een streepjescode op, met daaronder een code die met 3s begint, de zgn 3S-code, die code kun je intikken op de site van tpg en dan zie je waar je pakje is.
* Klonk wel in het postwereldje zit
Of 2S.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:12 schreef Klonk het volgende:
track and trace, heb je wel eens een pakje ontvangen via tpg ?, daar zit een streepjescode op, met daaronder een code die met 3s begint, de zgn 3S-code, die code kun je intikken op de site van tpg en dan zie je waar je pakje is.
* Klonk wel in het postwereldje zit
Gaaf!!! Dat is nóg toffer dan sturen. Lucky you.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:40 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb vandaag een kaartje uit Taiwan gekregen![]()
![]()
maar wel naar plekken in europa waar niemand anders hier iets mee heeftquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:22 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Gaaf!!! Dat is nóg toffer dan sturen. Lucky you.
Dit is mijn (ietwat zielige) history map:
[afbeelding]
Alleen maar lijnen in Europa.
dat wordt toch duidelijk een eindje buiten europa hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:25 schreef p-etr-a het volgende:
YES!!!
Net 2 adressen opgevraagd want ik was het zo zat en de eerste was... alweer Duitsland, de tweede gaat naar Braziilė. Het werd tijd.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar wel naar plekken in europa waar niemand anders hier iets mee heeft
Precies, ik ben echt blij.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat wordt toch duidelijk een eindje buiten europa hoor
Wat een mazzel zeg!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |