Waarheen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:51 schreef QTPi het volgende:
Mijn historymap ziet er nog steeds wat triest uit, heb 5 travelling cards.
Die gaat inderdaad rechtsom. Ik heb nog een adres kunnen aanvragen. Die gaat ook naar Finland, naar Kajaani.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:51 schreef p-etr-a het volgende:
Oregon... *zoekt op google*... oh daar! Dan zal ie voor jou wel rechtsom gaan zeker?
Ik wil ook nog wel een keer naar de USA sturen, maar zometeen eerst maar weer eens de kaartjes die ik hier nu heb liggen posten. Het moet niet te gek worden.
2x UKquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:52 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Waarheen?
Kan een hoop gaan schelen als die aankomen misschien?
Ja volgens mij wel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:58 schreef inkie1010 het volgende:
Kajaani is dat niet ergens ver in het noorden?
Bij mij niet dusquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:03 schreef inkie1010 het volgende:
Aaah Finland is altijd snel!!
witte rivierquote:
Wat over de kaart, over jezelf of inhaken op de hobbies van de ander...tot nu toe alle kaartjes helemaal vol gekregenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat schrijven jullie eigenlikj zoal op de kaartjes die jullie verstruen?
Hoe geweldig het hier wel niet is.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat schrijven jullie eigenlikj zoal op de kaartjes die jullie verstruen?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe geweldig het hier wel niet is.Volgens mij heb ik ook zoiets op Troel's kaartje geschreven.
![]()
Ohja:![]()
ik heb alleen nog maar plaatsen gehad die ik al kende....quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:37 schreef Laura 2000 het volgende:
Googleën jullie je ook altijd gek op de plaatsnamen van de ontvangers/verstuurders van jullie kaartjes? Ik vind het echt leuk om foto's te zoeken van de plaatsen waar e leven...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |