inloggen, dan staat hij onder my history mapquote:Op woensdag 12 april 2006 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe komen sommigen van jullie aan die leuke landkaarten met de lijntjes erop? Ik ken ze van de site wel als je net een adres aanvraagt, maar hoe komen jullie aan een landkaart waar al je eigen verstuurde en ontvangen kaarten op staan?
Ingelogd, mijn profiel voor me, rechts een landkaart waar op staat waar in Nederland ik woon.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef Klonk het volgende:
die staan gewoon bij historymaps (ofzo) als je ingelogd bent in je eigen profiel
dan wel ook ff laten zien hequote:
ziet er mooi uit, met een officiële naar iranquote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[afbeelding]
Leuk om dat zo te zien op een kaartje![]()
Ja! Vond ik ook wel bijzonder! De betreffende Iranees wilde trouwens meteen corresponderen en zo, maar dat heb ik toch maar afgehoudenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ziet er mooi uit, met een officiële naar iran
tja kan me het wel voorstellen van hem, contact met de beschaafde wereldquote:Op woensdag 12 april 2006 22:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! Vond ik ook wel bijzonder! De betreffende Iranees wilde trouwens meteen corresponderen en zo, maar dat heb ik toch maar afgehouden![]()
mjah, dat wordt tijd voor verbetering, maar dat zal vast binnenkort gebeurenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:19 schreef Gatalin het volgende:
Wat dat betreft heb ik maar een saaie map, met nog kaarten onderweg naar Finland en de VS. Hopelijk krijg ik post uit een exotisch land...
[afbeelding]
voor verzenden vind ik het nog niet eens zo erg, maar van mijn 6 ontvangen kaarten zijn er nu 4 uit de VS, dat veel vervelender eigenlijk...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Brazilië! Leuk
Ik ben die Finnen nou wel een beetje zat trouwens
Hey dat is leuk! Het is hem iddquote:Op donderdag 13 april 2006 00:58 schreef p-etr-a het volgende:
Vava, ik heb de zender van jouw Maleise kaartje gevonden op het forum:
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=1936
Jaquote:Op donderdag 13 april 2006 01:12 schreef p-etr-a het volgende:
Ja hij is echt zo vrolijk lijkt het me!
Oja, ik heb een cartoon van hier aangeboden, dacht aan Jip en Jannekequote:Op donderdag 13 april 2006 01:16 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb ook een U2U gestuurd. Maar onder voorbehoud, want ik wil wel eerst een echt heel mooie kattenkaart vinden.
Ik was vanmiddag nog bij de HEMA, maar ben vergeten te kijken voor kaartenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:32 schreef Vava het volgende:
p-etr-a, bij de Hema hebben ze vaak wel erg leuke kattenkaarten![]()
Snel terug gaanquote:Op donderdag 13 april 2006 01:33 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag nog bij de HEMA, maar ben vergeten te kijken voor kaarten
Kaartje uit Goes hebbenquote:Op donderdag 13 april 2006 01:36 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga een tag kaartje uit Hardenberg krijgen.
Ja, dat had ik hier al eerder gelezen, maar toen ik er langs liep wist ik niet meer waarom ik naar de HEMA wilde. Ben toen naar binnen gegaan, zag dat de filet americain in de aanbieding was en heb dat meegenomen. Aan kaarten dacht ik pas weer toen ik thuis wasquote:Op donderdag 13 april 2006 01:42 schreef Vava het volgende:
[..]
Snel terug gaanze hebben echt hele leuke kaarten
niet van die cityviewkaarten uiteraard maar wel erg mooie andere kaarten
Morgen weer terug danquote:Op donderdag 13 april 2006 01:44 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ja, dat had ik hier al eerder gelezen, maar toen ik er langs liep wist ik niet meer waarom ik naar de HEMA wilde. Ben toen naar binnen gegaan, zag dat de filet americain in de aanbieding was en heb dat meegenomen. Aan kaarten dacht ik pas weer toen ik thuis was
Hier staan ze in de buurt van de kantoorartikelen en het cadeaupapier. Keuken- en badkamerartikelen staat ook wel in de buurt. Hier in elk geval ver weg van de sokken, het ondergoed, de make-up en het voedsel.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:55 schreef Gatalin het volgende:
Waar in de HEMA staan ze gestald? Ik ben ze namelijk niet tegen het lijf gelopen. Bij welke producten in de buurt moet ik zoeken?
Ik geloof dat ik jou ook gevonden heb op het forum van Postcrossingquote:Op donderdag 13 april 2006 01:16 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb ook een U2U gestuurd. Maar onder voorbehoud, want ik wil wel eerst een echt heel mooie kattenkaart vinden.
nou ja, dat zijn nog wel redelijke verzoeken, iig geen gezever over onbeschreven en in een envelop...quote:Op donderdag 13 april 2006 08:52 schreef Sonja27 het volgende:
Bedankt voor de HEMA tip! Helemaal niet aan gedacht dat die natuurlijk ook kaartjes verkopen. Straks gelijk maar ff kijken.
Mijn zorgenkindje naar de USA is geregistreerdIk had haar maar gemaild want ze was ook al sinds 27-3 niet ingelogd en wilde perse kaartjes in envelop (wat ik niet gedaan had ha ha ha) maar ze reageerde, was er blij mee en heeft hem geregistreerd.
Nieuw adres.....USA! Moet je lezen
========
Other info: i'm 19 years old. my pseudonym is "harriet m. welsch." it's not my real name. i started collecting postcard about 2 years ago and i'm completely obsessed. my hobbies are playing guitar, taking pictures, reading biographies of great people, and collecting postcards of course.
i like all types of postcards!
i love odd/unusual stamps!
-write in your native language, and translate it so i know what it says.
-write about your day.
-write about your favorite memory.
just pick from the list, you don't HAVE to but it would be really cool and i would love you forever!!!
-----------------------------------------------
Ik ga er vanavond maar eens goed voor zitten!![]()
Wist je nog niet wie ik was? Als de naam en woonplaats overeenkomen ben ik het zeer zeker.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik jou ook gevonden heb op het forum van PostcrossingVoornaam en woonplaats komen overeen
leeftijd klopt ook wel aardig
Inderdaad. Ik zou de datum erop zetten, een tekeningetje en iets in het Nederlands bijvoorbeeld. Dan is ie al wel vol en heeft ze toch 3 van haar verzoeken ingewilligd gekregen.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nou ja, dat zijn nog wel redelijke verzoeken, iig geen gezever over onbeschreven en in een envelop...
bereid je er maar op voor daar een stuk meer van te krijgenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:26 schreef Muck het volgende:
Wat leuk!
Ik heb me zojuist geregistreerd en ga vanmiddag een kaartje naar Finland sturen
ach, das niet ergquote:Op donderdag 13 april 2006 09:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
bereid je er maar op voor daar een stuk meer van te krijgen
links? met name die site om aan te geven waar je al geweest bent..quote:Op donderdag 13 april 2006 09:37 schreef Klonk het volgende:
ik kwam laatst via een profiel van iemand op zijn website terecht en die had die kaartjes van ''die site waar je aan kunt geven in welke landen je bent geweest'' gebruikt om de landen te markeren waar hij/zij al kaartjes van had gekregen.
prettigquote:Op donderdag 13 april 2006 09:43 schreef Klonk het volgende:
als ik het wist zou ik het wel posten
was zo'n heerlijk vage actie, zo van, hé das een leuk idee, en dan wegklikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |