Het is een sekte, een sekte zeg ik je!quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is niet rudeonline. Die heet niet Jitso Keizer, en bovendien leest de echte rudeonline geen boeken.
Waar slaat dit op? Ten eerste stel ik een wetenschappelijke vraag. Als blijkt dat hetgeen er wordt beweerd wetenschappelijk gezien helemaal niet is bevestigd, dan is dat een antwoord op mijn vraag en mag het topic wat mij betreft dicht.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:51 schreef Invictus_ het volgende:
Mag Hoe zit het met de gevonden reuzen van lang geleden? naar trut voordat FuifDuif helemaal nooit meer serieus wordt genomen?
Volgens mij krijg ik over drie weken een mailtje van de NRC waarin ze me vriendelijk bedanken voor mijn post hier, 'omdat ze nu al ruim 2 weken lang overspoeld worden met mailtjes, brieven en faxen van iemand die perse een heel stel brieven in de wetenschapsbijlage gepubliceerd wil hebben', en dat dat er ondertussen zoveel zijn dat ze een klein gezin met een allesbrander voor een half jaar van warmte kunnen voorzien.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is een sekte, een sekte zeg ik je!
Tot dusver heb ik maar weinig wetenschappelijks in dat topic mogen bespeuren, en al helemaal niets van jouw hand, Fuifduif. Dus in die zin moet ik Invictus gelijk geven - al hoeft hij daar zelf niet te posten als hij er zo ontevreden mee is, natuurlijk.quote:Op zondag 30 april 2006 00:38 schreef FuifDuif het volgende:
Waar slaat dit op? Ten eerste stel ik een wetenschappelijke vraag. Als blijkt dat hetgeen er wordt beweerd wetenschappelijk gezien helemaal niet is bevestigd, dan is dat een antwoord op mijn vraag en mag het topic wat mij betreft dicht.
Een thread beginnen met: Op deze foto is duidelijk geen roze eenhoorn te zien, duidelijk dus dat het om een onzichtbare roze eenhoorn gaat. Zo en laat al die skeptici dat maar eens verklaren. dat zie ik niet als een thread met een wetenschappelijke vraag. Ik zie ook niet hoe jij dat als wetenschappelijke vraag kan zien. En waat laat jij zien dat je de gegeven verklaring serieus neemt? Nergens, je komt met een vaag complot over hoe iemand wel echt kan vliegen en zichzelf goochelaar noemt als dekmantel.quote:Op zondag 30 april 2006 00:38 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Ten eerste stel ik een wetenschappelijke vraag. Als blijkt dat hetgeen er wordt beweerd wetenschappelijk gezien helemaal niet is bevestigd, dan is dat een antwoord op mijn vraag en mag het topic wat mij betreft dicht.
Het is conflicterend om je enerzijds te bedienen van 'wetenschap' als argument en je anderzijds te beroepen op 'mening'. Een thread over jouw mening dat reuzen bestaan/bestonden is geen probleem zolang het maar in het goede subforum wordt geplaatst. Tegen andere zeuren dat ze niets onderbouwen terwijl jij je baseert op een foto op een dubieuze website en de bewijslast bij de ander legt is niet een techniek die op WFL thuishoort, dan neemt uiteindelijk niemand je serieus. Vandaar ook mijn verzoek je thread te verhuizen naar Truth.quote:Ten tweede vind ik het nogal laag om iets te roepen als "voordat FuifDuif helemaal nooit meer serieus wordt genomen." Ik bedoel, waarom zou men mij niet serieus nemen? Omdat ik anders tegen zaken aan kijk dan bijvoorbeeld... jij? Er zijn tot nu toe in al mijn topics nog altijd mensen geweest die het met mij eens zijn en tegen de dingen aankijken zoals ik tegen de dingen aankijk. Nogal zwakzinnig om iemand als 'niet serieus te nemen' bestempelen om zo je eigen standpunt wat veilig te stellen.
Geheel wederzijds.quote:En dat van jou Invictus_. Had ik nooit verwacht.
Mijn topic is gericht op het feit dat een bepaalde levensbeschouwing mening (onze stemmenhoorders waren gewoon geestesziek) werkt als een rode lap op het legertje (ex) wfl mods.quote:Op zondag 30 april 2006 20:49 schreef Alicey het volgende:
Ten eerste wil ik je complimenteren met de uitstekende timing van je feedback-post. Gelukkig heb ik geen fles whisky ingezet, want dan had die naar Lord Vetinari gegaan.
Om naast deze constatering je vraag te beantwoorden kan ik je mededelen dat je topic een klacht omtrent moderatie inhoudt, en dat we daar geen topics over openen in WFL.
Dat neemt niet weg wat ik in mijn vorige reactie heb gezegd.quote:Op zondag 30 april 2006 20:53 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Mijn topic is gericht op het feit dat een bepaalde levensbeschouwing mening (onze stemmenhoorders waren gewoon geestesziek) werkt als een rode lap op het legertje (ex) wfl mods.
Je hebt zelf beweert dat het bewuste topic gesloten is vanwege godwin's law (nadat Haushofer zelf met een nazi-vergelijking kwam, dat vergeet ik niet zo snel). Het één en ander geanalyseerd te hebben kom ik gewoon uit op het feit dat het bewuste topic vermekkerd is door jullie aangezien jullie niet kunnen verdragen dat ik de stemmenhoorders Paulus en Mohammed geestesziek noem.quote:Op zondag 30 april 2006 20:56 schreef Doffy het volgende:
Misschien moet je dan gewoon wachten op een nieuwe lichting WFL-mods, Akje.
En als dat betekent dat je hier de komende jaren geen topics gaat openen, dan is dat jammer, maar helaas niet anders
Dat zal lang duren. Vroeger waren onze linkse rakkers nog gewoon anti-(georganiseerde) religies. Maar ja. Sinds de opkomst van een religie waarvan de aanhangers bestaan uit lozers met een kleurtje.quote:Op zondag 30 april 2006 20:56 schreef Doffy het volgende:
Misschien moet je dan gewoon wachten op een nieuwe lichting WFL-mods, Akje.
Ja, vroeger was alles beter.quote:Op zondag 30 april 2006 21:15 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat zal lang duren. Vroeger waren onze linkse rakkers nog gewoon anti-(georganiseerde) religies. Maar ja. Sinds de opkomst van een religie waarvan de aanhangers bestaan uit lozers met een kleurtje.![]()
Dat denk ik ook. En tot die tijd zijn jouw schreeuwtopics allemaal gedoemd om gesloten te worden.quote:Op zondag 30 april 2006 21:15 schreef Akkersloot het volgende:
Dat zal lang duren.
Heb je zelf bijgehouden hoe vaak je dat al geschreven hebt?quote:Op zondag 30 april 2006 20:45 schreef Akkersloot het volgende:
Waarom sluit je nu dit topic Pol. Topic gesloten wegens gemekker over geesteszieke "profe
Julile zeggen dat die gesloten is wegens Godwin's law maar volgens mij dus dankzij jullie gemekker dat los komt zodra ik schrijf dat Paulus en Mohammed volgens mij geestesziek waren.
Nee als iemand dat 1 keer stelt en onderbouwt valt die mening best te respecteren, maar bij jou gaat het ongeveer zo:quote:Zou je het topic a.u.b. weer netjes open willen gooien.
Het is toch erg hè als iemand Mohammed geestesziek noemt![]()
En de mail aan de (F)A's....quote:
Toch fijn om te zien dat ik niet de enige ben die tot de slotsom gekomen is dat dat topic gesloten is vanwege jullie gemekker over aan welke geestesziekte / leugens van Mohammed en Paulus is ook een optie onze stemmenhoorders Mohammed en Paulus leden.quote:
Dat woordje 'eens' doet het hemquote:Op maandag 1 mei 2006 17:35 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
...
In dit geval de mening dat ook eens onderstreept mag worden dat Paulus en Mohammed gewoon geestesziek waren.
![]()
Dat er eens een persoon is dat dat onderstreeptquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:30 schreef FuifDuif het volgende:
Kan het nieuwe topic van Akkersloot op slot?
Prof. Somers: "Mohammed had acromegalie".
Draagt namelijk niet veel bij aan een open debat.
Ha ha.quote:
Alicey vond idd dat het topic op slot kon.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:30 schreef FuifDuif het volgende:
Kan het nieuwe topic van Akkersloot op slot?
Prof. Somers: "Mohammed had acromegalie".
Draagt namelijk niet veel bij aan een open debat.
En wat is dan Alicey's reden om dit topic te sluiten ?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Alicey vond idd dat het topic op slot kon.
Done.
Sorry, Alicey is momenteel niet bereikbaar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:53 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En wat is dan Alicey's reden om dit topic te sluiten ?
Eeey homie, hoessie?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:59 schreef Doffy het volgende:
Topic gesloten wegens gebrek aan inhoud en dito discussiewaarde. Zoals gebruikelijk. Dicht, blijft dicht.
Ik neem aan dat je het over de Wiki hebt; en ik zie daar gewoon een stukje over Soenna staan, hoor. Leuk!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:10 schreef Triggershot het volgende:
Ik had paar stukjes over "soenah" geplaatst in WFL-Levenbeschouwing- Islam, niet gepubliceerd.. Kan jij zien wat er aan de hand is?
Damn je hebt nog gelijk ook.. Thnxquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over de Wiki hebt; en ik zie daar gewoon een stukje over Soenna staan, hoor. Leuk!![]()
Hehe wel weer een heerlijk topic van Fuiduif.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Kan iemand de nutteloze stukken verwijderen? Ik maakte er even een potje van.
Theorie van de hyperbool van de beschaving.
Done. Ik neem aan dat dit alle nutteloze posts waren die je bedoelde?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Kan iemand de nutteloze stukken verwijderen? Ik maakte er even een potje van.
Theorie van de hyperbool van de beschaving.
Inderdaad. Bedankt.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Done. Ik neem aan dat dit alle nutteloze posts waren die je bedoelde?
Akkersloot, ik heb je zojuist een mailtje gestuurd. Het getroll wat je hier tentoon spreidt, en vooral de neiging die je hebt om andermans woorden uit hun context te trekken zijn precies de redenen waarom ik je heb verzocht dat citaat ofwel uit je sig te schrappen, ofwel door te laten linken naar de post waar het uit afkomstig is.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:09 schreef Akkersloot het volgende:
Leuk om te weten. Hier noemt iemand mij ultrarechts om dat ik anti-islam ben![]()
Site Leuvense professor "geen discussiewaarde" bij wfl.
Ik heb je in een ander topic al geantwoord dat ik je citaat al duidelijk genoeg vind.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Akkersloot, ik heb je zojuist een mailtje gestuurd. Het getroll wat je hier tentoon spreidt, en vooral de neiging die je hebt om andermans woorden uit hun context te trekken zijn precies de redenen waarom ik je heb verzocht dat citaat ofwel uit je sig te schrappen, ofwel door te laten linken naar de post waar het uit afkomstig is.
Ja nogal logisch dat jij dat vindt. Maar het even doorlinken naar de oorspronkelijke post kost weinig moeite, doet jou niets tekort, en is voor anderen wel een stuk helderder. Let wel: voor jou zelf heeft het geen enkel gevolg, dus er is eigenlijk geen enkele reden om niet op mijn verzoek in te gaan. De enige reden die ik zou kunnen bedenken is dat je me een beetje zou willen treiteren.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:20 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik heb je in een ander topic al geantwoord dat ik je citaat al duidelijk genoeg vind.
En wat heeft dat met WFL te maken?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:09 schreef Akkersloot het volgende:
Leuk om te weten. Hier noemt iemand mij ultrarechts om dat ik anti-islam ben![]()
Site Leuvense professor "geen discussiewaarde" bij wfl.
Je weet niet dat een signature niet meer dan 250 tekens mag bevatten ?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ja nogal logisch dat jij dat vindt. Maar het even doorlinken naar de oorspronkelijke post kost weinig moeite, doet jou niets tekort, en is voor anderen wel een stuk helderder. Let wel: voor jou zelf heeft het geen enkel gevolg, dus er is eigenlijk geen enkele reden om niet op mijn verzoek in te gaan. De enige reden die ik zou kunnen bedenken is dat je me een beetje zou willen treiteren.
Misschien wel met 90 % van de posts op wfl, zeker die van streepjescodequote:
Het betreft een post in FB. Verder vind ik het helemaal niet zo interessant hoe je genoemd word.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:40 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Misschien wel met 90 % van de posts op wfl, zeker die van streepjescode![]()
Het gaat mij er niet om wat jij interessant vind.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:47 schreef Alicey het volgende:
Het betreft een post in FB. Verder vind ik het helemaal niet zo interessant hoe je genoemd word.
Mij als moderator van WFL wel voor wat er in mijn feedback-topic wordt gepost.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:02 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om wat jij interessant vind.![]()
Sie sind ja ein bichgen schweinerei zu spielen hier im WFL, Herr Akkkersloot. Könten Sie ihre Mutter nicht etteren, oder was. Weg, sage ich ihr. Und bleiben Sie wegquote:Op maandag 8 mei 2006 20:02 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om wat jij interessant vind.![]()
Ben jij dat met die smerige-nazi post in mijn topic over besteed-je-tijd-en-energie-beter-religie-topic ('" Paulus en Mohammed waren immers gewoon geestesziek" maakt nu eenmaal bepaalde reacties bij je los).quote:Op maandag 8 mei 2006 20:09 schreef Haushofer het volgende:
Sie sind ja ein bichgen schweinerei zu spielen hier im WFL, Herr Akkkersloot. Könten Sie ihre Mutter nicht etteren, oder was. Weg, sage ich ihr. Und bleiben Sie weg![]()
Dat wordt helemaal niet verstaan onder nationalisme.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:28 schreef Neutrino het volgende:
Kan een hond geen voorkeur hebben voor enkel zijn eigen soort (nationalisme)?
Het gedeelte "Necrofiele homosexuele eenden ... " kan ik nog volgen, daar is immers al eens studie naar verricht. Maar dat stuk van de koffie en sigaretten vind ik dan weer jammer.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:18 schreef Neutrino het volgende:
..."Necrofiele homosexuele eenden die zin hebben in koffie en sigaretten"
...
Je kan helemaal niets volgen aangezien ik niets onderbouwd heb.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het gedeelte "Necrofiele homosexuele eenden ... " kan ik nog volgen, daar is immers al eens studie naar verricht. Maar dat stuk van de koffie en sigaretten vind ik dan weer jammer.
Nou, da's nog eens een conclusie!quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:09 schreef Neutrino het volgende:
Dit bewijst toch maar weer dat mensen al vooroordelen kunnen vormen zonder
daadwerkelijk iets te lezen.![]()
![]()
Sinds jaar en dag leverancier van wetenschappelijke feiten, conclusies en onderbouwingen. Bij afname van 10 hypotheses de 11e naar wens aanpasbaar. Informeer naar onze interessante staffelkortingen!quote:
De enige bevooroordeelde hier ben jij. Je neemt voor het gemak maar aan dat ik denk te weten wat jij gaat opschrijven. Wie enige kennis van deze materie heeft wist uiteraard dat ik het over het werk van Kees Moeliker had en niet over jouw nog niet opgeschreven hersenspinsels.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:09 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Je kan helemaal niets volgen aangezien ik niets onderbouwd heb.
Er zijn geen argumenten gegeven. De topic titel is niet nader uitgelegd.
Het hele stuk dat ik zou kunnen gaan schrijven is er niet !![]()
![]()
Bijzonder dat je dus iets jammer kan vinden aan de hand van een mogelijke titel.
Dit bewijst toch maar weer dat mensen al vooroordelen kunnen vormen zonder
daadwerkelijk iets te lezen.![]()
![]()
Ik ben niet geïnteresseerd in je mening. Daarom heb ik je dus zojuist in mijn greasemonkey scriptquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
De enige bevooroordeelde hier ben jij. Je neemt voor het gemak maar aan dat ik denk te weten wat jij gaat opschrijven. Wie enige kennis van deze materie heeft wist uiteraard dat ik het over het werk van Kees Moeliker had en niet over jouw nog niet opgeschreven hersenspinsels.
Ondanks al onze gezeik onderling moet ik wel toegeven dat je een goeie mod bent.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:59 schreef Doffy het volgende:
Afgesloten is het nu zeker. Klaar. Punt. Discussie gesloten. Stelletje kindertjes.
Maar van mij mag ie uit het topic... want voegt niets toe... wekt alleen maar frustratie...quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ah, francorex is weer eens bezig. Wens je deze keer de dood van nog veel meer zwarte Amerikanen dan de vorige keer?
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:10 schreef Frutsel het volgende:
ik weet niet waar de onderstaande reactie op gebaseerd is...
[..]
Maar van mij mag ie uit het topic... want voegt niets toe... wekt alleen maar frustratie...
Hurricane Season 2006
Vaak gaat een topic de verkeerde kant op wanneer de holocaust er bij wordt betrokken. Het is voor de discussie in kwestie ook helemaal niet nodig. Het was voldoende geweest om te stellen dat mensen geneigd zijn sterke leiders te volgen.quote:OK gelezen.. dus je mag nooit meer dit voorbeeld erbij halen?
Als je praat over goed en slecht en nazisme is slecht waarom zou je daar niet over mogen praten om je standpunt over te laten komen?
De reden om op te treden tegen vergelijkingen met de holocaust is omdat deze discussies kunnen verzieken, en vaak zelfs geen geldige logica volgen. Zie ook Reductio as Hitlerum. In een discussie zijn dergelijke voorbeelden niet nodig om een punt te maken. De andere voorbeelden die je noemt volgen dezelfde drogreden, en worden ook als dusdanig beschouwd.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:52 schreef Plotinus het volgende:
Als een topic de verkeerde kant opgaat hebben we o.a. jou nog, niet? Dus dat lijkt mij geen probleem. Verder begrijp ik niet dat er nog steeds zo'n stigma hangt over alles wat met WO2 (en dan specifiek de verliezende partij) te maken heeft.
Oprechte vraag, is het wel toegestaan als we Castro, Videla, Pinochet, Hoessein of Pol Pot als voorveeld nemen? Nogmaals, dit is een oprechte vraag om duidelijkheid te krijgen wat wél kan, en wat niet?
Je zou het ook positief kunnen bekijken, nl. dat ik zo aardig was om het topic een tweede kans te geven in ONZ.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:39 schreef Akkersloot het volgende:
Sorry, maar als ik het puur wiskundig bekijk begrijp ik niet waarom het topic Pol. L_V sluit bestaan Groot Varken dus niet uit. onzin is.
L_V sluit profeetschap Mohammed niet uit en dus ook niet dat Mohammeds Allah bestaat.
L_V sluit profeetschap Akkersloot niet uit en dus ook niet dat ... wordt het ineens onzin .... dat Groot Varken bestaat.
Kennen we Allah dan ergens anders van dan van de "profeet" Mohammed![]()
Een tweede kans ? Ik heb toch een stelling ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:58 schreef Alicey het volgende:
Je zou het ook positief kunnen bekijken, nl. dat ik zo aardig was om het topic een tweede kans te geven in ONZ.
Verder zegt mijn geweten inderdaad dat het geen onzin is.quote:
Die te beroerd is voor WFL inderdaad.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:10 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Een tweede kans ? Ik heb toch een stelling ?
Waarom ben ik ultrarechts ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Akkersloot, ik begrijp dat jij ultrarechts bent en volgens jouw eigen woorden dus ultrapro-Islam.
Puur wiskundig / rekenkundig klopt mijn stelling toch.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:11 schreef Alicey het volgende:
Die te beroerd is voor WFL inderdaad.
Zelfs als dat zo zou zijn betekent het nog niet dat het bestaansrecht heeft in WFL.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:17 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Puur wiskundig / rekenkundig klopt mijn stelling toch.
Jammer voor je politiek correctheid.
Dat is de mening van ..-._---_-.- , dombo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Staat in je sig
Waarom niet. WFL gaat toch over "profeten" / profeten ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:24 schreef Alicey het volgende:
Zelfs als dat zo zou zijn betekent het nog niet dat het bestaansrecht heeft in WFL.
FAQ Wetenschap, Filosofie & Levensbeschouwing (17-04-2006!)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:25 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waarom niet. WFL gaat toch over "profeten" / profeten ?
Geen aanleiding om persoonlijk te worden lijkt me? Maar ben je nou schizofreen of niet? Of geven schizofrenen zelf nooit toe dat ze het zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |