abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 april 2006 @ 19:38:14 #1
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_37433289
In WFL mag je topics openen waarin het profeetschap en het goddelijk zijn van "profeten" en "heilige geschriften" als een vaststaand feit staat en door andere users niet vermekkerd mogen worden. Maar open maar een topic waarin je schrijft dat Paulus en Mohammed met hun "visioenen" geestesziek waren. En zie hier het resultaat : Besteed-je-tijd-en-energie-beter geloof. Poging 2.

Maar waarom wordt mijn mening dat onze stemmenhoorders Paulus, Johannes en Mohammed gewoon geestesziek waren niet gerespecteerd ?

Topic is dus gesloten wegens
» gemekker over wel of niet of welke geestesziekte
» Nee, anders
» Geen mening.

maak je eigen FOK! poll zelf!
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_37433308
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:38 schreef Akkersloot het volgende:

maak je eigen FOK! poll zelf!
ok
  zondag 30 april 2006 @ 19:47:34 #3
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_37433572
Poll komt niet overeen met de vraag die je stelt... Je mening wordt gerespecteerd, maar omdat het een beetje een langspeelplaat is die al thread na thread na thread na thread op het zelfde riedeltje hangt zonder enige variatie krijgt de pick-up zo nu en dan een tik in de hoop op iets anders.
Now I'm walking on the sunnyside of the street
  zondag 30 april 2006 @ 19:50:25 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_37433658
Mooie vergelijking, Invictus
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 30 april 2006 @ 19:50:30 #5
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_37433663
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:39 schreef Conflict het volgende:

[..]

ok
Ja hè.
feest
pi_37433995
De TS maakt het spelletje raad-de-TS-aan-de-hand-van-de-topictitel te makkelijk

Ik vind hem net als Meki een grote spelbreker
  zondag 30 april 2006 @ 20:04:36 #7
60090 Akkersloot
pi_37434150
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:47 schreef Invictus_ het volgende:
Poll komt niet overeen met de vraag die je stelt... Je mening wordt gerespecteerd, maar omdat het een beetje een langspeelplaat is die al thread na thread na thread na thread op het zelfde riedeltje hangt zonder enige variatie krijgt de pick-up zo nu en dan een tik in de hoop op iets anders.
Dat gemekker met opmerkingen over welke geestesziekte is toch ook een langspeelplaat. Het antwoord daarop heb ik zelfs allang gegeven: Het interesseert mij niet aan welke geestesziekte Paulus en Mohammed leden, dat konden hun tijdgenoten immers ook niet weten.

Zou het misschien meer te maken hebben dat men gewoon niet graag wil laten horen dat onze "profeten" gewoon geestesziek waren
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  zondag 30 april 2006 @ 20:17:22 #8
36971 Invictus_
Religieuze Minderheid
pi_37434571
quote:
Op zondag 30 april 2006 20:04 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dat gemekker met opmerkingen over welke geestesziekte is toch ook een langspeelplaat. Het antwoord daarop heb ik zelfs allang gegeven: Het interesseert mij niet aan welke geestesziekte Paulus en Mohammed leden, dat konden hun tijdgenoten immers ook niet weten.

Zou het misschien meer te maken hebben dat men gewoon niet graag wil laten horen dat onze "profeten" gewoon geestesziek waren
Nee, net als bij Ayaan heb jij een manier van uiten waardoor de boodschap wordt overschaduwd door de vorm. En dat is jammer, zeker omdat je (gezien ook deze post) het zeer zeer moeilijk vind om je vorm los te laten. Tijd voor een nieuw stokpaardje.

-edit-
Ook wil ik nog even toevoegen dat het je ook goed zou doen om een cursus lezen te volgen. Te vaak kakkel je over posts van anderen heen zonder enige realiteitszin mbt de boodschap van die posts te tonen.
Now I'm walking on the sunnyside of the street
  zondag 30 april 2006 @ 20:22:20 #9
60090 Akkersloot
pi_37434767
quote:
Op zondag 30 april 2006 20:17 schreef Invictus_ het volgende:
Nee, net als bij Ayaan heb jij een manier van uiten waardoor de boodschap wordt overschaduwd door de vorm.
Ik wil het gewoon net zo gewoon maken dat iemand mag zeggen dat onze stemmenhoorders Paulus en Mohammed geestesziek waren. Waarom zou ik een stelling die ik algemeen aanvaard wil laten worden elke keer met de grootste zorg moeten uiten ?
quote:
Tijd voor een nieuw stokpaardje.
Dooddoenertje. Geldt trouwens ook voor dat hele leger dat valt over mijn stelling dat onze stemmenhoorders gewoon geestesziek waren.
  zondag 30 april 2006 @ 20:26:33 #10
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_37434927
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')