Is die er dan? Want dat zo inderdaad wel gaaf zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
wil toch deze wel halen voor de xbox 360
ja hij komt 14 april uitquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:29 schreef Dirman het volgende:
[..]
Is die er dan? Want dat zo inderdaad wel gaaf zijn.
Ja, ik heb 'm zelfs al. Maar iemand een tutorial pagina ofzo, die zal er toch wel zijn?quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:29 schreef Dirman het volgende:
[..]
Is die er dan? Want dat zo inderdaad wel gaaf zijn.
Kreeg 'ie punten voor z'n hak- en zaagwerk dan?!quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:20 schreef Rahl het volgende:
[..]
Netjes! Had t ook een keer met Milan, zat alleen Materazzi er nog tussen
Blijkbaarquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Kreeg 'ie punten voor z'n hak- en zaagwerk dan?!![]()
En ik wil hem alleen voor de 360, als er ook updates voor komenquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
wil toch deze wel halen voor de xbox 360
Die komen er waarschijnlijk.quote:Op zondag 9 april 2006 01:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En ik wil hem alleen voor de 360, als er ook updates voor komen
Valt best mee, speelt opzich wel goed hoor. Ik mis de muis eigenlijk niet eens.quote:Op zondag 9 april 2006 02:50 schreef twi het volgende:
Ik wil 'm niet voor de 360, heb 'm al voor de PC. Dit soort games zijn frustrerend zonder muis.
Er is volgens mij de optie dat je het wederzijds op kunt zeggen, maar daar zal het 'slachtoffer' niet snel mee akkoord gaan, denk ik. De hoeveelheid coaches/assistenten hangt af van de ploeg. Zo hoef ik bij Emmen echt niet te proberen om een tweede assistent te halen, dat is gewoon een kansloze missie. En ik zit met vijf coaches ook al wel aan mijn max, want als ik er nog eentje bij probeer te krijgen zeggen ze allemaal dat er al zoveel coaches zijn dat ze bang zijn om zichzelf te kunnen profileren...quote:Op maandag 10 april 2006 16:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
In mn 2e seizoen bij Fiorentina ben ik es naar mijn trainingsstaf gaan kijken. Heb ik een paar vraagjes over ...
- Kun je trainers / asst mngr's / scouts / physio's ook wegkrijgen zonder een vette afkoopsom?
- Hoeveel scouts / coaches / assistetenen / physios gebruiken jullie meestal?
-
Kan nog steeds niet kiezen tussen Walsall en Vitesse, mehhhquote:Op maandag 10 april 2006 22:03 schreef Rahl het volgende:
[..]
Al wat leuks met Uzbekistan gewonnen dan?
Denemarken is een land met potentie, ligt een flinke uitdaging te wachten voor je daar. Je kan dr ook successen mee bereiken en geeft je managerreputatie een flinke boost.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:03 schreef T1andonly het volgende:
Ik had manager kunnen worden van Denemarken, maar ik was op dat moment meer geintreseerd in een plaats voor Belgie.
Ik ben in het 4e seizoen nu eindelijk op volle sterkte en ik denk dat ik Pescara wel mooi in Europa kan brengen.
Ja Denenmarken lijkt me wel een goed land om te coachen, verder lijken zweden en belgie me erg de moeite waardquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:41 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Denemarken is een land met potentie, ligt een flinke uitdaging te wachten voor je daar. Je kan dr ook successen mee bereiken en geeft je managerreputatie een flinke boost.
Om van coaches af te komen, bied ik ze altijd eerst een nieuw contract voor één jaar aan. Daarna mutual termination, zodat je minder hoeft te betalen.quote:Op maandag 10 april 2006 16:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
In mn 2e seizoen bij Fiorentina ben ik es naar mijn trainingsstaf gaan kijken. Heb ik een paar vraagjes over ...
- Kun je trainers / asst mngr's / scouts / physio's ook wegkrijgen zonder een vette afkoopsom?
- Hoeveel scouts / coaches / assistetenen / physios gebruiken jullie meestal?
-
Na 30 wedstrijden staat AC Milan, na vorig jaar nog 2e te zijn, nu 15e .... en dat in 2007, dus alle grote namen spelen er nogquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:59 schreef Rahl het volgende:
Nou breekt mn klomp zeg, Inter vorig jaar nog 3de en nu 17de in de laatste 2 wedstrijden nét niet gedegradeerd
http://img385.imageshack.us/my.php?image=lollolinter8qy.jpg
Doet m'n Milan hart goed
Had hem geinstalleerd game opgestart ern er weer af gegeooidquote:Op woensdag 12 april 2006 12:51 schreef Neoktheone het volgende:
Heeft er iemand al Championship Manager 2006 geprobeerd? FM 2005 was natuurlijk veel beter dan CM 5. FM 2006 is ook erg goed, maar nu ben nieuwsgierig wat ze er bij Eidos van gebakken hebben...
En wanneer komt FM2007 ongeveer uit? Rond december of iets dergelijks?quote:
Hoe heb je dat baantje gekregenquote:Op woensdag 12 april 2006 19:16 schreef Reddiablo het volgende:
nog niet bekend, maar waarschijnlijk zal het wel weer een kerst release worden - we zijn eigenlijk pas nét weer begonnen (wat betreft research in elk geval)
Heb je de instelligen ook per speler ingesteld? Dat een linksback ook de instellingen heeft van een vleugelverdediger?quote:Op donderdag 13 april 2006 17:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik speel in 'n 4-4-2 counter opstelling:
[afbeelding]
of 'n 4-5-1 opstelling:
[afbeelding]
Deze willen dus niet meer echt werken, iemand tips?
Bedankt, het is Millwall gewordenquote:Op donderdag 13 april 2006 19:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Boca
Sao Paulo
Lyon
Rangers
Los Angeles
Anderlecht
PSV
Chelski
Juve
Wat is de lol om met zoveel ploegen te spelen? Ik wil een team echt beter maken en zit dan te letten op de allerkleinste details, en lijkt mij onmogelijk wanneer je met 8 teams tegelijkertijd speelt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1-6-2006 UPDATE
LA Galaxy: 1e in Conference, uitschakeld in eerste ronde van de play-offs, 4e ronde US Cup 29w-13-11-5 45-28
Sao Paulo: 3e Wereldbeker, eerste ronde Sud Americana, kwart finale Libertadores, 2e ronde beker, 5e plaats competitie, 2e plaats Rio State 71-36-18-17 112-58
Boca Juniors: 3e Clausura, 2e apertura, kwart finale Sud Americana 42-22-13-7 68-31
PSV: 4e in de Eredivisie, 4e plaats CL poule, kwartfinale beker, Supercup gewonnen 46-19-17-10 69-41
Chelski: 3e in PS, finale CL verloren(pingels), 3e ronde FA Cup, 4e ronde League Cup, supercup verloren 56 31-13-12 79-39
Rangers: 2e SPL, beker gewonnen, kwart finale League Cup, 4e plaats eerste ronde CL
Juve: 2e plaats, 2e ronde CL, halve finale beker, Supercup gewonnen 42 22-13-7 93-42
Lyon: 2e plaats, bekerfinale League Cup en beker verloren, supercup gewonnen, 2e ronde CL uitgeschakeld 58 33-15-10 129-62
Goed he
Is niet te implementeren in het spelquote:Op donderdag 13 april 2006 20:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat er geen play-offs zijn bij de Nederlandse competitie
Hoezo? paar clubs spelen nog wat wedstrijden op basis van hun positie waarbij de winnaar naar de CL league gaat.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:50 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Is niet te implementeren in het spel
(gelukkig - want ik vind het echt een debiel idee)
raar want ik hoorde juist dat ze te weinig tijd hadden om het te maken maar dat het in fm2007 er wel in zit.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:50 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Is niet te implementeren in het spel
(gelukkig - want ik vind het echt een debiel idee)
Ik ben er verantwoordelijk voor, dus interessant bericht :quote:Op vrijdag 14 april 2006 10:37 schreef musicvideocode het volgende:
[..]
raar want ik hoorde juist dat ze te weinig tijd hadden om het te maken maar dat het in fm2007 er wel in zit.
En zo'n situatie als dat Ajax de beker zou winnen en buiten de Champion-League plaatsen zou blijven, is dat ook te moeilijk? Want dan vind er, als ik het goed heb, ook heel wat geschuif plaats toch? Of is dat juist als Ajax juist naar de Champions League gaat? ik snap er ook weer helemaal niets van, stom ideequote:Op vrijdag 14 april 2006 10:48 schreef Reddiablo het volgende:
Dat Ke$$ler aangeeft bij de vraag wat als Nederland 1 plek meer of minder in de Europa Cups/Intertoto heeft?
"Dat zien we dan wel weer."
Daar kan ik natuurlijk geen kont mee...
Het is wel mogelijk om de promotie/degradatie regeling correct aan te passen voor zover ik weet, dit kun je dan ook weer wel verwachten voor FM07
Bij preferences staat ergens een optie om dat in numerieke getallen te veranderenquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:42 schreef RayMania het volgende:
Is er een mogelijkheid dat ik bij de stats getallen zie (1-20) in plaats van die balkjes?
Voor hoeveel jaar biedt je ze een contract aan?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:19 schreef Poepoog het volgende:
Net gisteren begonnen, alleen ik krijg geen enkel aflopend contract verlengd, ze vragen 100.000 ik bied 100.000 en ze willen meer
Laat maar, het is opgelost na bijna 2 jaar van problemenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:36 schreef partyyboyy het volgende:
HELP!
Er zit iets fout, waarschijnlijk, bij mijn computer.
Als je op een speler klikt dan ga je naar het profiel van deze speler.
Bovenaan staat de naam, met hieronder een vlag van het land.
Langs deze vlag staat normaal de club en de positie waar hij speelt.
Bij mij staan er alleen maar cijfers. Dit is hetzelfde als je op een club klikt.
Bij Football Manager 2005 was dit ook al bij mij. Eerst was het nog normaal, maar op een keer stonden er daar alleen maar cijfers.
Weet iemand waar het probleem kan zitten?
ik zou het wel wetenquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:08 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben met Lyon begonnen, en wat ik nu meemaak is echt te belachelijk voor woorden.
De tranfserperiode is net afgelopen, en er was al wat interesse voor een paar spelers. Nu wil Barcelona Govou toch nog maar even van mij overnemen.
Het bod wat ze doen:
Leo Messi + Cesar Delgado + Gio van Bronckhorst + Andres Iniesta + Niko Kranjcar + 11,25 miljoen over 24 termijnen. Ik zit nu toch wel heeeeel erg hard te twijfelen.
24 naar 6 veranderenquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:08 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben met Lyon begonnen, en wat ik nu meemaak is echt te belachelijk voor woorden.
De tranfserperiode is net afgelopen, en er was al wat interesse voor een paar spelers. Nu wil Barcelona Govou toch nog maar even van mij overnemen.
Het bod wat ze doen:
Leo Messi + Cesar Delgado + Gio van Bronckhorst + Andres Iniesta + Niko Kranjcar + 11,25 miljoen over 24 termijnen. Ik zit nu toch wel heeeeel erg hard te twijfelen.
Zoveel jaar als ze zelf willenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:30 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Voor hoeveel jaar biedt je ze een contract aan?
Ik doe het als Hiddink, laat mijn assistenten trainen en ga zelf regelmatig op vankantiequote:Op vrijdag 14 april 2006 02:41 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Wat is de lol om met zoveel ploegen te spelen? Ik wil een team echt beter maken en zit dan te letten op de allerkleinste details, en lijkt mij onmogelijk wanneer je met 8 teams tegelijkertijd speelt.![]()
Volgens mij geen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:08 schreef partyyboyy het volgende:
Wat voor invloed heeft de lengte en het gewicht eigenlijk?
Nou leuk, ik heb net een spits van 2 meter gekocht en 100 kilo als breekijzer.quote:
Fiorentinaquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:16 schreef RayMania het volgende:
Weet iemand nog een leuke club om te managen met een redelijk transferbedrag, maar niet dat je al de gedoodverfde favoriet bent om het kampioenschap te winnen?
Ik speel met Wigan Athletic. Je moet vechten tegen degradatie maar krijgt wel een transferbudget van 21 miljoen. Ieder seizoen krijg je weer flink veel geld om te investeren, en de Premiership is natuurlijk ook een mooie competitie.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:16 schreef RayMania het volgende:
Weet iemand nog een leuke club om te managen met een redelijk transferbedrag, maar niet dat je al de gedoodverfde favoriet bent om het kampioenschap te winnen?
zet zijn mentaliteit is wat lager?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Spurs is leuk.
Ben ze nu zelf.
Wat talentjes gehaald voor de breedte & draai tot mn verbazing heel lekker.
Sta na 12 weds op de eerste plaats, met 27 punten. (9 winst 3 verlies)
Uitblinkers: Lee, Defoe, Best (voor 200k gekocht en heeft Keane uit de basis gespeeld), Elliot (Davids eruit gespeeld) en Reid.
Waar Mido is? Die heb ik teruggestuurd naar Roma, nadat hij me ezel noemde na een wissel.
Owja een tip: Koop nooit een keeper met een hoge excentriekheid (ofzoiets).
Na blessure voor Robinson en <Reservekeeper>, had ik alleen keuze op ene Burch met excentriekheidwaarde 20. Die lul staat bij elke corner voor mij op de middenlijn.
Gelukkig nog geen goals tegengehad.![]()
Ja maar ook dat hij soms wereldpartijen speelt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:11 schreef musicvideocode het volgende:
hoe hoger "de excentriekheid" is hoe meer klungelige fouten de keeper maakt.
quote:Waar Mido is? Die heb ik teruggestuurd naar Roma, nadat hij me ezel noemde na een wissel
white power?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik nog nooit meegemaakt
Wat betekent WP?
Die is bij mij nog lange na niet zo goed als Vucinic (die het uiteindelijk geworden is). Hij is topscorer van de de Italiaanse competitie geworden, dus kan het wel. Verder heb ik voor AML Rothen van PSG gehaald en voor AMR Galletti van Atletico Madrid.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
@jeroen dacht ik : Waarom Guerrero of Vucinic als je Benzema hebt.![]()
Hihiquote:Op zondag 16 april 2006 02:44 schreef Poepoog het volgende:
Wauh, ik wou echt dat ik jou was.
Samen met Adriano de beste spits. Zet die twee in 1 aanval en je wint allesquote:Op zondag 16 april 2006 02:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jep.
Maar de beste spits is Zlatan. Erg overrated in FM.
Fysiek alles rond de 17/18. Techniek, afstandschoten, dribbelen 20.
Afwerken 18 :S die man heeft nog nooit meer dan 15 x gescoord per seizoen maja.
Al die stats zorgen ervoor dat ie elk seizoen bij mij de gouden schoen wel wint.
Ik erger me zo dood aan hem en zn stats, dat ik na een verliespartije met Roma door een hattrick van hem, meteen FM heb afgesloten en de savegame Zlaten get cancer genoemt![]()
Pazzini, Senna, Barbosa zijn al weg, Sorin, Jose Mari en Gonzalo hebben al contract offers ontvangenquote:
Pazziniquote:Op zondag 16 april 2006 17:26 schreef Wessiej het volgende:
Ai, wat moet ik doen.
Op mijn beste spits Pazzini is zojuist 30 miljoen geboden.
Moet ik dit doen of niet (hij is 20 miljoen waard).
Want dan kan ik wel een nieuwe spits kopen, maarja, weet nog niet of ik het wel doe.
Er zijn mensen die daar veel last van hebben, ik nog nooit een blessuregolf gehad in het half jaar dat ik dit spel speel.quote:Op maandag 17 april 2006 13:51 schreef partyyboyy het volgende:
ik vind zowiezo dat spelers te vaak en te lang geblesseerd zijn.
Akinfeev, Frey, Stekelenburg, Dorsi.quote:Op maandag 17 april 2006 18:05 schreef Wessiej het volgende:
Lijkt mij ook cool om nationaal te gaan spelen.
Maar weet iemand een getalenteerde keeper?
Zeker, een echte gouden kikkerquote:Op maandag 17 april 2006 18:56 schreef Ruudt het volgende:
Aistatti:
[afbeelding]
Dit heb ik nog nooit gezien, zoveel clubs
quote:Op maandag 17 april 2006 19:05 schreef Ruudt het volgende:
Zo dan maar!
[afbeelding]
[[url=http://x.flurl.com/2006/Apr/17/126968.jpg]afbeelding][/URL]
Die zag ik zo snel niet staan op the dugout geloof ikquote:
Allebei via CL naar UEFA?quote:Op maandag 17 april 2006 21:43 schreef JeroenV het volgende:
Grappig.
Uefa Cup finale 2005-2006: Ajax - PSV
Ik zorg altijd dat elke positie dubbel bezet is. Daarnaast nog talentvolle jeugdspelers in de reserves die in noodgevallen kunnen invallen. Verder zet ik de trainingsintensiteit op medium, zodat er niet teveel blessures komen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:33 schreef Clourhide het volgende:
Hoi, even een vraagje: hoe groot is jullie "eerste team" meestal? Als ik goed genoeg word om Europees te spelen haal ik altijd een shitload aan spelers binnen om ook in de gewone competitie nog te kunnen presteren, maar is dat wel de beste strategie?
Ik geef namelijk enorm veel uit aan salarissen op deze manier, té veel eigenlijk. Ik heb de miljoenen van de CL nodig om enigszins uit de rode cijfers te blijven...
Hmm ja, probleem bij mij is: ik speel met het Belgische Beveren. Een van de voorwaarden daar (ik weet niet of het voor de hele competitie geldt of alleen voor die ene club), is dat je bij elke competitiewedstrijd op zijn minst 2 spelers onder de 21 jaar in je "match squad" moet hebben (FM2005 wel, ik ben niet zo up-to-datequote:Op dinsdag 18 april 2006 20:13 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ik zorg altijd dat elke positie dubbel bezet is. Daarnaast nog talentvolle jeugdspelers in de reserves die in noodgevallen kunnen invallen. Verder zet ik de trainingsintensiteit op medium, zodat er niet teveel blessures komen.
jongere toptalenten halen voor in de competitie, deze spelen over het algemeen goed en vragen nog niet zoon hoog salaris, en sommigen daarvan kunnen dan later doorbreken in je europese team, de rest verkoop je door voor een mooi prijsjequote:Op dinsdag 18 april 2006 18:33 schreef Clourhide het volgende:
Hoi, even een vraagje: hoe groot is jullie "eerste team" meestal? Als ik goed genoeg word om Europees te spelen haal ik altijd een shitload aan spelers binnen om ook in de gewone competitie nog te kunnen presteren, maar is dat wel de beste strategie?
Ik geef namelijk enorm veel uit aan salarissen op deze manier, té veel eigenlijk. Ik heb de miljoenen van de CL nodig om enigszins uit de rode cijfers te blijven...
quote:
En nu is Marco van Basten ontslagen en mag ik bondscoach van Nederland wordenquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:36 schreef partyyboyy het volgende:
Net het seizoen afgemaakt met Wigan. Meteen uitgeschakeld in de FA en League Cup, maar wel 11de geworden in de Premiership, terwijl we tegen degradatie moesten vechten.
quote:Het seizoen begon met de wedstrijd om de Champions Trophy tegen bekerwinnaar maar degradatiekandidaad Lille. Al snel opende Kerlon de score met een intikker in de rebound. Ook de 2-0 wordt door de Braziliaan gemaakt, na een lange bal van Boumsong begint hij vanaf de middellijn een solo, speelt een verdediger en de keeper uit en scoort in de korte hoek; de wedstrijd lijkt nu al gespeeld. Met een afstandsschot van Galletti weet Lille de spanning echter weer terug te brengen, maar het mocht niet baten. Na rust gingen Kerlon en de zijnen vrolijk verder. Het was Kerlon zelf die de 3-1 maakte, na een fraaie combinatie. Berg scoorde na een mooie pass van achteruit van Grosso en nadat Kerlon gevloerd was binnen de 16-meter maakte Hitzlsperger er vanuit een penalty ook nog 5-1 van. Een terechte overwinning voor Les Verts!
quote:In de Champions League poule werd ik ingedeeld met Porto, Olympiakos en Inter. Waarschijnlijk zou ik met Porto en Inter moeten strijden voor een plek in de volgende ronde, maar zelf vond ik dat ik Porto wel zou moeten kunnen hebben. Dit zou meteen moeten blijken in de eerste wedstrijd, waarvoor we naar het Estadio do Dragao moesten afreizen. Voor rust maakte oud-Ajacied Benni McCarthy de 1-0, maar na rust zorgden Esposito en Berg ervoor dat Saint Etienne als winnaar van het veld stapte. Weer meer dan terecht.
quote:De tweede wedstrijd in de Champions League was een thuiswedstrijd tegen Inter Milan, de topfavoriet in de groep. Saint Etienne begon echter brutaal en na een fout van Inter-doelman De Sanctis scoorde Berg de 1-0 voordat er één volle minuut verstreken was. In de 10 minuten rond de thee stelde Inter echter weer orde op zaken via Stankovic. Door een goal van Alexandr Kerzhakov konden we weer gelijk komen, maar die dekselse Adriano wist in de allerlaaste minuten het net te vinden en de wedstrijd die voor ons zo goed was begonnen in mineur af te sluiten. Qua kansen was Inter ook de terechte winnaar.
quote:Uit tegen de zwakste broeder van de poule in Piraeus, de Atheense havenstad, ondervonden we eigenlijk weinig problemen, of het moet de aankoop Balaban zijn, die wel degelijk dreiging uitstraalde. Verder waren de Grieken vrijwel machteloos, zeker na de rode kaart van Venetidis. Daarvoor was de wedstrijd echter al gespeeld: Kerzhakov vond voor rust al twee keer het net en na rust was het Miccoli met zijn eerste en voorlopig enige goal voor Saint Etienne die het verschil naar 3 bracht. Het verschil had groter kunnen en moeten zijn.
quote:Thuis tegen de Grieken hadden we aanvankelijk meer problemen. De blessure van Esposito baarde zorgen maar bleek achteraf mee te vallen. Na rust en met een andere tactiek (4-4-2 Diamond nu) werd het verschil gemaakt. Kerlon was ontketend en scoorde tweemaal en de voor Kerzhakov ingevallen Kalou deed hetzelfde.
quote:Tegen Porto konden we de kwalificatie afdwingen en dat deden we ook, hoewel we verzuimden vaker dan eenmaal te scoren. De twee gele kaarten voor Lissandro Lopez zorgden al snel voor een eenzijdige wedstrijd maar het duurde pas tot de 83e minuut dat Kalou eindelijk het net achter doelman Westerveld wist te vinden. Een redelijk tegenvallende wedstrijd.
quote:De laatste poulewedstrijd tegen Inter werd gespeeld voor spek en bonen. De eerste plaats was de enige inzet en Inter was niet van plan te veel spelers op te offeren. Met enkele regens en talenten uit de fantastische Inter-jeugd in de basis en op de bank wisten ze echter geen vuist te maken. Toch wisten ze, nadat Kerlon de score had geopend, via de voor de geblesseerde Martins ingevallen regen Di Marco te scoren. Ik had veel meer verdiend, maar door onnodig puntverlies van Inter in eerdere wedstrijden was ik wel zeker van de eerste plaats. Een mooie prestatie!
quote:De eindstand van de poule is als volgt. In de volgende ronde tref ik het verassende Basel.
quote:Met de getalenteerde keeper Dreyer in het doel troffen we in de eerste ronde van de Coupe de Ligue het vorig seizoen gedegradeerde Ajaccio. Door een snelle goal van Berg vormden de Corsicanen geen enkele bedreiging. Kerzhakov verdubbelde de voorsprong, waarna De Magelhaes ook nog eens tegen een rode kaart aanliep. De score had veel hoger moeten uitvallen.
quote:In de tweede ronde was die andere club van Corsica de tegenstander: het inmiddels in de League 1 uitkomende Bastia. Nadat we door 2 goals van Engelaar en een eigen doelpunt met een ruime voorsprong van 3-0 gingen rusten, kwam Bastia via een uiterst effectief offensiefje (2 kansen, 2 goals) toch nog angstig dichtbij. Maar de koning van de laatste minuten, Kerzhakov, zorgde via een fraaie counter toch voor de definitieve beslissing.
quote:In de volgende ronde wacht het sterke RC Lens.
In de Coupe de France werd nog niet gespeeld, over een kleine week ingame mogen we aantreden tegen subtopper Nantes om te proberen nu wél die 9e ronde door te komen.
quote:Dit zijn de resultaten van de wedstrijden in het eerste halfjaar:
Layout is een beetje vern**kt, maja..quote:En dit is dan de stand:
Op een ander forum doen ze het wel. Stom fok. :xquote:Op woensdag 19 april 2006 18:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Niet alleen de lay-out
We zien kikkertjes, imageshack werkt niet, ik zou 't even met tinypic of xs.to doen
Photobucket is ook een aanrader. Doet het voor zover ik weet altijd bij mij.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op een ander forum doen ze het wel. Stom fok. :x
Mijn cd is dus beschadigdquote:
Freddy Guarin halenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Waar heb je 'n cd voor nodig?
Ik heb 'm maar verkocht, dan kan ik m'n selectie in de verdediging en middenveld versterken en eventueel nog 'n aanvaller aantrekken. Iemand "goedkope" krachten die in Engeland aan de gang kunnen en uitgroeien tot toppers?
Ik heb er al 'n aantal hoor, maar ik heb als doelstelling om m'n selectie jong te houden
Heb ik jarenlang gedaan en ik heb nu Mascherano, is Guarin tevreden met 'n bankzittersrol? Dan is 't mijn stand-in voor Mascherano. Ik wil iemand die Rosicky uit de basis kan spelen, dus hij moet wel redelijk goed zijnquote:
Ik twijfel tussen welke van de 2 eigenlijk de betere is, de een is defensief een rots, de ander is defensief iets minder maar kan aanvallen en is een set-piece specialist...quote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Heb ik jarenlang gedaan en ik heb nu Mascherano, is Guarin tevreden met 'n bankzittersrol? Dan is 't mijn stand-in voor Mascherano. Ik wil iemand die Rosicky uit de basis kan spelen, dus hij moet wel redelijk goed zijn
Waren er ook rode kaarten?quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:52 schreef partyyboyy het volgende:
ik heb net met ajax met 3-0 gewonnen van feyenoord in de play offs.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
http://youtube.com/watch?v=mKvztQBlraQ&search=football%20manager%20funny
Moet je dit filmpje eens bekijken met een geflipte Duitser.![]()
![]()
Dat heb je goed begrepen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:26 schreef Simmertje het volgende:
Momenteel bezig met mijn eerste seizoen Fc Groningen, en dat gaat behoorlijk goed. Het bestuur verwacht dat ik dapper tegen degradatie vecht, maar ik sta na 14 wedstrijden op de 6de plek en in de achste finale van de beker. Toestraks van mijn favoriete club Ajax met 1-3 gewonnen.
Ik heb trouwens ooit gelezen dat de play-offs niet in deze game zitten, klopt dit?
Spitsquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:57 schreef X-fi het volgende:
Tja, je moet ze er toch in krijgen
Die ga ik ook even aankopen bij AjaxWat is zijn positie?
Vraagje : Waar speelt Leon Best nu en hoe doet hij hetquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:44 schreef mordradead het volgende:
Met de Wolves loopt het op het moment wat beter
In de winterstop zijn Marnix Kolder en Gijs Luirink vertrokken, voor hun in de plaats gekomen zijn Gianni Zuiverloon en Mark van den Boogaart. Als grootste transfer in mijn geschiedenis bij de Wolves heb ik Hatem Ben Arfa overgenomen van Olympique Lyon, z'n eerste wedstrijden waren niet echt super maar ik heb vetrouwen in hem al heeft hij met Seol Ki Hyeon en Dwight Pezzarossi aardige concurrenten voor de positie linksmid, de 4e speler op die plek word waarschijnlijk verhuurd aan Fullham.
Nu Berg weer op de weg terug is en Rosenberg ook weer terug is van een blessure word het scoren ook weer wat makkelijker, zo is er zojuist met 4-3 van Arsenal gewonnen, 2x Rosenberg en 2x Yankov. Brugts die een prima wedstrijd keepte had toch 3 tegengoals wat wat minder is maarja, de 18-jarige John Molenaar stond samen met Maduro in het centrum dus dat was nog wat onwennig tegenover Henry en Van Persie.
Op het moment dus nog 1e op 2 puntjes van Chelsea, nog een lange weg te gaan natuurlijk maar het doel is toch om kampioen te worden en wie weet nog wel ver komen in de FA-Cup en CL want in de League Cup zijn we al uitgeschakeld door Everton
Heb je spelerdetails op het hoogst gezet?quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:27 schreef Wessiej het volgende:
Leon Best bestaat bij mij niet in het spel.
Sunderland ook niet.
Leon Best is op dit moment aan zijn 3e opeenvolgende seizoen bij Chesterfield bezig die gedegradeerd zijn uit de League One. De beste kerel heeft al anderhalf seizoen geen bal meer aangeraakt terwijl hij in zijn eerste seizoen toch 7x in 27 wedstrijden bij Chesterfield wist te scoren.quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Vraagje : Waar speelt Leon Best nu en hoe doet hij het?
Dus ik ga hem even een droomtransfer regelen richting Ajaxquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
Leon Best is op dit moment aan zijn 3e opeenvolgende seizoen bij Chesterfield bezig die gedegradeerd zijn uit de League One. De beste kerel heeft al anderhalf seizoen geen bal meer aangeraakt terwijl hij in zijn eerste seizoen toch 7x in 27 wedstrijden bij Chesterfield wist te scoren.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:17 schreef mordradead het volgende:
[..]
Leon Best is op dit moment aan zijn 3e opeenvolgende seizoen bij Chesterfield bezig die gedegradeerd zijn uit de League One. De beste kerel heeft al anderhalf seizoen geen bal meer aangeraakt terwijl hij in zijn eerste seizoen toch 7x in 27 wedstrijden bij Chesterfield wist te scoren.
Gekocht, ik heb die gast gratis aangetrokken met Den Bosch omdat zijn contract niet verlengd werdquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:44 schreef Yozzz het volgende:
John Best is hier echt pauper. FC Koln onwaardig!
Ik heb trouwens Portillo van Real voor 2,5 miljoen gekocht, hij moet nog even het seizoen afmaken bij Club Brugge en dan komt hij naar Keulen! Hij is ondertussen al 4,5 miljoen waard.
Robert overgenomen van PSV. 10 wedstrijden, 8 goalsquote:Op zondag 23 april 2006 00:42 schreef X-fi het volgende:
Nu heb ik hem ( Leon Best ) een paar wedstrijden laten spelen met Ajax. 8 wedstrijden, 1 doelpunt
Robert lijkt mij ook wel een goede aankoop, maarja. Dan zit ik met een teveelheid aan aanvallers.quote:Op zondag 23 april 2006 00:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Robert overgenomen van PSV. 10 wedstrijden, 8 goals
Dat heb ik ook wel eens. Ik heb het eens getest door een savegame te maken voor zo'n wedstrijd die ik verloor, en steeds opnieuw te laden. Het heeft bij mij voortdurend te maken met de tactiek. Ik heb meerdere malen met de tactiek gespeeld die ik daarvoor had, en zelfs toen zij met 9 man op het veld stonden veegden ze me nog van de mat met 3-0. Met 11 man aan hun kant verloor ik uiteraard ook.quote:Op zondag 23 april 2006 12:24 schreef RayMania het volgende:
Belachelijk spel, 2x verloren in 20 wedstrijden. En ineens krijg ik 7 nederlagen op rij. Vaag.
Niet met Totti, maar mijn assistent had wel continu de neiging om een mindere speler op te stellenquote:Op zondag 23 april 2006 14:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het lijkt net Feyenoord![]()
Ik laat meestal mijn assistent mijn opstelling maken en Totti ging van mij bij hem van de basis(goed presterend) naar het 2e na een kleine blessure. Mijn assistent vind hem zelfs niet meer goed genoeg voor de bank.
Heeft iemand dit ook ooit meegemaakt?
moet je deze maar eens zien. Ik had dat seizoen in geen enkele andere competitiewedstrijd verloren en maar 2 gelijk gespeeldquote:Op zondag 23 april 2006 12:24 schreef RayMania het volgende:
Belachelijk spel, 2x verloren in 20 wedstrijden. En ineens krijg ik 7 nederlagen op rij. Vaag.
Dat heb ik ook al een keer gehad, zomaar. Maar toen was ik pas een half uur bezig, dus dat gaf niet zo.quote:Op zondag 23 april 2006 18:16 schreef Wessiej het volgende:
GODVER DE GODVER.
Lekker mijn savegame waar ongeveer 10 uur in zit corrupt.
Tyfus zeg, word je daar schijtziek van dan
//Dus ik ga maar opnieuw beginnen, maar niet in Italië, weet iemand een leuke club.
En wat moet ik aan/uit zetten zodat ik alles heb, dat leon best en Sunderland er bij mij ook in zitten.
Bijdehandje, je snapt wel wat ik bedoelquote:
7-9 miljoen met patch 5.0.3quote:Op zondag 23 april 2006 19:29 schreef Wessiej het volgende:
Ik zat dus al in het einde van seizoen 3.
Maar hebben de Spurs veel transfer geld?
Zoals?quote:Op zondag 23 april 2006 20:39 schreef Wessiej het volgende:
Datzelfde had ik ook met Fiorentina, ik verschuifde een paar plaatsen en ik won weer.
quote:
hij was zo enorm gewild dat ie er unhappy van werd en wegbleef van trainingen omdat ik em niet wilde laten gaan.quote:
Hmm, das inderdaad klotequote:Op maandag 24 april 2006 00:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij was zo enorm gewild dat ie er unhappy van werd en wegbleef van trainingen omdat ik em niet wilde laten gaan.
Ik zou mijn SCC verscheuren met zo'n kut teamquote:Op maandag 24 april 2006 00:06 schreef MrMoon het volgende:
Vanavond even begonnen met PSV...
Ik heb praktisch alle jeugdspelers weggedaan aangezien de meesten toch nooit aan mijn eisen zullen kunnen voldoen. Daarnaast heb ik ook in mn eerste elftal een aantal spelers verkocht:
- Lamey
- Ball
- Vayrynen
- Beasley
- Robert
- Alex (was niet te houden helaas)
Met het geld dat ik voor deze spelers heb kunnen krijgen heb ik ook flink kunnen investeren:
- Radoi
- Scorza
- Stevanovic
- Vandenbergh
- Huntelaar
- Agüera
- Guarin
- Romero (Argentijn: DC DM)
- Mokoena
- da Costa
- Biseswar
- Lebedev
Mijn basisopstelling ziet er als volgt uit:
Gomes
Radoi-Simons-Ooijer
Cocu
Afellay-Stevanovic-de Jong-Ferreyra
Vandenbergh-Huntelaar
De eerste belangrijke wedstrijd van het seizoen was de Nederlandse Supercup tegen Ajax. Met 1-2 kunnen winnen gelukkig en in de competitie de eerste wedstrijd ook kunnen winnen van Vitesse met 3-1
Southampton speelt hijquote:Op zondag 23 april 2006 18:16 schreef Wessiej het volgende:
GODVER DE GODVER.
Lekker mijn savegame waar ongeveer 10 uur in zit corrupt.
Tyfus zeg, word je daar schijtziek van dan
//Dus ik ga maar opnieuw beginnen, maar niet in Italië, weet iemand een leuke club.
En wat moet ik aan/uit zetten zodat ik alles heb, dat leon best en Sunderland er bij mij ook in zitten.
Bij Player search kan je hier zelf ook flink gebruik van maken!quote:Op zondag 23 april 2006 12:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vinden jullie het ook zo klote als je spelers transfervrij verliest?
Met Anderlecht heb ik Wilhelmson verloren, met Rangers Prso en met PSV Ball. Hoewel ik eigenlijk wel zonder ze kan vind ik het toch klote om ze te verliezen
Tegen mindere clubs speel ik altijd aanvallend. Vaak stel ik de buitenspelers in een 4-4-2 wel extra aanvallend in, en geef het team als opdracht om het veld breed te houden. Werkt meestal prima.quote:Op maandag 24 april 2006 13:29 schreef Belthazor het volgende:
damn ik verlies steeds van clubs die minder zijn dan mijn club en lager staan
Stellen jullie ook per speler in wat hij moet doen? Want ik weet niet wat ik moet instellen per spelerZou iemand misschien tips kunnen geven
Kijk gewoon naar de kwaliteiten van je spelers. Heb je mensen die goed van afstand schieten. Laat ze dat dan ook doen. Mijn 2 DM scoren heel regelmatig door knallen van een heeeel eind weg.quote:Op maandag 24 april 2006 13:29 schreef Belthazor het volgende:
damn ik verlies steeds van clubs die minder zijn dan mijn club en lager staan
Stellen jullie ook per speler in wat hij moet doen? Want ik weet niet wat ik moet instellen per spelerZou iemand misschien tips kunnen geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |