abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36980040
Weet iemand nog een leuke club om te managen met een redelijk transferbedrag, maar niet dat je al de gedoodverfde favoriet bent om het kampioenschap te winnen?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_36980250
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:16 schreef RayMania het volgende:
Weet iemand nog een leuke club om te managen met een redelijk transferbedrag, maar niet dat je al de gedoodverfde favoriet bent om het kampioenschap te winnen?
Fiorentina
Palermo

Italiaanse clubs hebben volgens mij meestal wel een aardig centje
of je neemt Napoli
pi_36981201
Fiorentina is zeker een leuk team! Ik hoef bijna geen spelers te kopen, geweldig elftal ^ O^.
Nu maar hopen dat ik Milan, Inter, Juventus voor kan blijven.
pi_36981548
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:16 schreef RayMania het volgende:
Ik speel met Wigan Athletic. Je moet vechten tegen degradatie maar krijgt wel een transferbudget van 21 miljoen. Ieder seizoen krijg je weer flink veel geld om te investeren, en de Premiership is natuurlijk ook een mooie competitie.
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:21:29 #105
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_36987293
Spurs is leuk.

Ben ze nu zelf.
Wat talentjes gehaald voor de breedte & draai tot mn verbazing heel lekker.
Sta na 12 weds op de eerste plaats, met 27 punten. (9 winst 3 verlies)
Uitblinkers: Lee , Defoe, Best (voor 200k gekocht en heeft Keane uit de basis gespeeld), Elliot (Davids eruit gespeeld) en Reid.

Waar Mido is? Die heb ik teruggestuurd naar Roma, nadat hij me ezel noemde na een wissel.

Owja een tip: Koop nooit een keeper met een hoge excentriekheid (ofzoiets).
Na blessure voor Robinson en <Reservekeeper>, had ik alleen keuze op ene Burch met excentriekheidwaarde 20. Die lul staat bij elke corner voor mij op de middenlijn .
Gelukkig nog geen goals tegengehad.
pi_36988032
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Spurs is leuk.

Ben ze nu zelf.
Wat talentjes gehaald voor de breedte & draai tot mn verbazing heel lekker.
Sta na 12 weds op de eerste plaats, met 27 punten. (9 winst 3 verlies)
Uitblinkers: Lee , Defoe, Best (voor 200k gekocht en heeft Keane uit de basis gespeeld), Elliot (Davids eruit gespeeld) en Reid.

Waar Mido is? Die heb ik teruggestuurd naar Roma, nadat hij me ezel noemde na een wissel.

Owja een tip: Koop nooit een keeper met een hoge excentriekheid (ofzoiets).
Na blessure voor Robinson en <Reservekeeper>, had ik alleen keuze op ene Burch met excentriekheidwaarde 20. Die lul staat bij elke corner voor mij op de middenlijn .
Gelukkig nog geen goals tegengehad.
zet zijn mentaliteit is wat lager?
  Redactie Games zaterdag 15 april 2006 @ 19:54:09 #107
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_36988209
Gister dit spel voor de Xbox 360 gekocht, echt vet!
Ben nu alleen met Ajax maar ga denk ik vanavond beginnen met Fiorentina.
Wat voor begin budget heeft Fiorentina?
.....Kennedy
  zaterdag 15 april 2006 @ 20:11:01 #108
130465 musicvideocode
Music video Codes
pi_36988692
hoe hoger "de excentriekheid" is hoe meer klungelige fouten de keeper maakt.
  zaterdag 15 april 2006 @ 20:22:24 #109
123545 DatMeenJeNiet
pi_36989023
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 20:11 schreef musicvideocode het volgende:
hoe hoger "de excentriekheid" is hoe meer klungelige fouten de keeper maakt.
Ja maar ook dat hij soms wereldpartijen speelt.
Maar ik koop altijd met lage excentriekheid
  Redactie Games zaterdag 15 april 2006 @ 20:49:02 #110
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_36989779
Fiorentina is echt super om mee te spelen.
Gebeurt tenminste nog wat (veel clubs bieden op mijn spelers) en ze zijn allemaal nog eens goed ook.
Spitsen die 10 miljoen waard zijn 14.gif
.....Kennedy
pi_36990716
quote:
Waar Mido is? Die heb ik teruggestuurd naar Roma, nadat hij me ezel noemde na een wissel

Dat heb ik nog nooit meegemaakt

Wat betekent WP?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36990777
Fiorentina is inderdaad echt gaaf. Alleen jammer dat ik eruit gekickt werd in mijn tweede seizoen..

Nu dan met Lyon bezig. Sta inmiddels eerste. Dit is mijn team:

GK:Coupet
DL: Berthod
DR: Reveillere
DC: Cris
DC: Cacapa
DMC: Pedretti
MC: Juninho
MC: Tiago
AML: Malouda
AMR: Govou
SC: Carew

In de basis dus geen enkele nieuwe kracht. Werkelijk superteam krijg je tot je beschikking. Daarnaast heb ik ook nog Fred lopen. Hij was mijn eerste spits, maar raakte geblesserd. Toen trapte Carew er 12 goals in 10 wedstrijden in. Die blijft dus eerste keuze. Wel heb ik op het middenveld Zelenka als back-up voor Juninho gekocht, wiens fitheid afneemt. Corini kwam er ook nog bij als opvulling voor de selectie op het middenveld.

Tot nu toe gaat het super. Heb alleen naar mijn mening nog wel een linker en rechterwinger nodig. Hiervoor heb ik nu alleen Malouda en Govou. Hier komen nog wat spelers voor in aanmerking. Ook wil ik een extra derde spits. Hiervoor twijfel ik tussen de hele goede Vucinic van Lecce of de goedkopere maar mindere Guerrero van Bayern.
  zaterdag 15 april 2006 @ 21:42:16 #113
123545 DatMeenJeNiet
pi_36990959
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit meegemaakt

Wat betekent WP?
white power?

Waar kom je dat WP tegen dan? Kan even niks bedenken...

@jeroen dacht ik : Waarom Guerrero of Vucinic als je Benzema hebt.
pi_36991067
Crespo die in het 2e van Chelsea speelt en geen contract meer heeft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 15 april 2006 @ 21:51:28 #115
123545 DatMeenJeNiet
pi_36991181
Dat zijn contract niet word verlengt door Work Permit misschien. (te weinig interlands gespeeld)

Iets anders kan ik niet bedenken..
pi_36991567
Het heeft inderdaad iets met work-permit te maken(herinner ik me uit een ander spel)
pi_36991934
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 21:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
@jeroen dacht ik : Waarom Guerrero of Vucinic als je Benzema hebt.
Die is bij mij nog lange na niet zo goed als Vucinic (die het uiteindelijk geworden is). Hij is topscorer van de de Italiaanse competitie geworden, dus kan het wel. Verder heb ik voor AML Rothen van PSG gehaald en voor AMR Galletti van Atletico Madrid.
pi_36997070
Vucinic is erg goed in het spel in het begin is Lucarelli van volgens mij Livorno ook een wereldspits
  zondag 16 april 2006 @ 02:39:08 #119
123545 DatMeenJeNiet
pi_36997335
Jep.

Maar de beste spits is Zlatan. Erg overrated in FM.
Fysiek alles rond de 17/18. Techniek, afstandschoten, dribbelen 20.
Afwerken 18 :S die man heeft nog nooit meer dan 15 x gescoord per seizoen maja.

Al die stats zorgen ervoor dat ie elk seizoen bij mij de gouden schoen wel wint.
Ik erger me zo dood aan hem en zn stats, dat ik na een verliespartije met Roma door een hattrick van hem, meteen FM heb afgesloten en de savegame Zlaten get cancer genoemt
pi_36997396
Wauh, ik wou echt dat ik jou was.
  zondag 16 april 2006 @ 02:50:47 #121
123545 DatMeenJeNiet
pi_36997463
quote:
Op zondag 16 april 2006 02:44 schreef Poepoog het volgende:
Wauh, ik wou echt dat ik jou was.
Hihi ok
pi_36997712
quote:
Op zondag 16 april 2006 02:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jep.

Maar de beste spits is Zlatan. Erg overrated in FM.
Fysiek alles rond de 17/18. Techniek, afstandschoten, dribbelen 20.
Afwerken 18 :S die man heeft nog nooit meer dan 15 x gescoord per seizoen maja.

Al die stats zorgen ervoor dat ie elk seizoen bij mij de gouden schoen wel wint.
Ik erger me zo dood aan hem en zn stats, dat ik na een verliespartije met Roma door een hattrick van hem, meteen FM heb afgesloten en de savegame Zlaten get cancer genoemt
Samen met Adriano de beste spits. Zet die twee in 1 aanval en je wint alles
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 16 april 2006 @ 13:46:31 #123
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_37003880
Neeee, gaat het eindelijk een keer goed met Villarreal, kopen ze me helemaal leeg
Klote minimum release fee clauses!

zo frustrerend

[ Bericht 12% gewijzigd door Rahl op 16-04-2006 14:03:06 ]
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zondag 16 april 2006 @ 14:10:14 #124
123545 DatMeenJeNiet
pi_37004450
Welke spelers ?
  zondag 16 april 2006 @ 14:12:41 #125
51794 Rahl
pi_37004513
quote:
Op zondag 16 april 2006 14:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Welke spelers ?
Pazzini, Senna, Barbosa zijn al weg, Sorin, Jose Mari en Gonzalo hebben al contract offers ontvangen

Baal vooral van Pazzini, die man was in bloedvorm met 18 goals in 15 wedstrijden
last.fm
  zondag 16 april 2006 @ 14:16:44 #126
123545 DatMeenJeNiet
pi_37004598
Dat is idd kut.
Gonzalo is een held man, ik zou maar even een wereldcontract aan hem bieden..
pi_37004631
Gaat niet helemaal lekker. Volgens mij staan mijn spelersinstructies fout.
Hoe doen jullie het hier bij het bepalen op welke stand de creativiteit, passing, pressing etc. komt?
  Redactie Games zondag 16 april 2006 @ 17:26:06 #128
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_37010575
Ai, wat moet ik doen.
Op mijn beste spits Pazzini is zojuist 30 miljoen geboden.
Moet ik dit doen of niet (hij is 20 miljoen waard).
Want dan kan ik wel een nieuwe spits kopen, maarja, weet nog niet of ik het wel doe.
.....Kennedy
  zondag 16 april 2006 @ 17:29:39 #129
123545 DatMeenJeNiet
pi_37010695
FIorentina ben je toch?

Met Toni en Bojinov heb je goede vervangers.
En voor 30 miljoen kan je een Iaquinta of een Vucinic halen.
  Redactie Games zondag 16 april 2006 @ 17:33:39 #130
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_37010832
Ja daarom, denk wel dat ik het doe.
Boijnov zitten ze ook allemaal 19 miljoen op te bieden, dat krijg je ervan als ze allemaal in een helft van 1 seizoen 2x in waarde groeien .

Vooral die Mokoena, voor 150k gekocht, unu 6 miljoen waard.
.....Kennedy
pi_37010923
Ligt aan de situatie op de transfermarkt denk ik. Ik denk niet dat jij voor 30 miljoen een spits van een ander team kan kopen die 20 miljoen waard is. Aan de andere kant, bij Emmen merk ik momenteel dat een bedrag helemaal niet maar dan ook niets zegt over hoe goed een speler is. (Mijn beste twee spelers vertegenwoordigen weliswaar een aardig bedrag, maar dat de rest van de spelers hooguit 60k waard zijn, terwijl ze in de basis bij een topploeg uit de GGD spelen tsjah...) Dus als er ergens anders een spits met leuke stats rondwandelt voor vijf miljoen ofzo, of nog beter: dat er ergens eentje een aflopend contract ofzo heeft, dan zou je toe kunnen happen... Probeer er trouwens altijd nog wat meer uit te halen. Is het een jonge spits? Probeer dan een percentage van een volgende transfer bijvoorbeeld...
  Redactie Games zondag 16 april 2006 @ 17:39:55 #132
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_37011029
Ik kan er niks meer uit halen, ze willen dit of niet.
Ze hadden eerst namelijk 2 miljoen en dan in 18 maanden de rest.
Wou ik niet, dus zei 30 mil. in 1 keer.
Dat wilden ze wel, maar dan zonder er over te praten.
.....Kennedy
pi_37011371
Wat een ongeloofwaardig spel.
Echt na iedere wedstrijd heb ik wel een geblesseerde voor een maand of langer.
En iedere wedstrijd krijg ik wel een penalty tegen
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_37011455
Met Az in mijn 5e seizoen kampioen geworden en voor het eerst in mijn FM carriere heb ik de cl gewonnen door in de finale Feyenoord met 4-2 te verslaan.

Hier het Dreamteam van de CL:

3 spelers daarvan zijn verkocht mijn links-back, rechts-back en mijn rechts half voor 9M,7M en 13,5M
Alleen bij mijn rechts-bavk werd mijn belangrijkste verdediger kwaad omdat hij vond dat het een dragende speler was en dat klopt wel een beetje omdat hij al 4 jaar aanvoerder was

En het kutste is dat mijn rechts half pas 30 augustus is vertrokken want net daarvoor had ik al 2 rechter middenvelders verhuurt en heb er dus nog maar 1 en er een kopen is geen optie want dan heb ik bij terugkomst weer teveel rechtermiddenvelders.

En ben Wereldkampioen geworden met Rusland
En daarvan gaat je status van omhoog echt niet normaal
Alleen Nederland wou mij niet als BC en ben ik dus maar naar Mexico gegaan en heb direct hun beste RB voor 1,5 miljoen overgenomen

Dit ook voor het eerst meegemaakt:
  zondag 16 april 2006 @ 18:20:00 #135
51794 Rahl
pi_37012044
quote:
Op zondag 16 april 2006 17:26 schreef Wessiej het volgende:
Ai, wat moet ik doen.
Op mijn beste spits Pazzini is zojuist 30 miljoen geboden.
Moet ik dit doen of niet (hij is 20 miljoen waard).
Want dan kan ik wel een nieuwe spits kopen, maarja, weet nog niet of ik het wel doe.
Pazzini

Echt een topspeler, en hij heeft een geweldige naam
last.fm
  Redactie Games zondag 16 april 2006 @ 18:21:09 #136
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_37012066
Ja maar net wel verkocht voor 30 mil.
Maar geen een speler wil naar mij toe komen en heel het team is nu boos op mij .

//Weet iemand trouwens nog een hele goede Verdediger?
Hij mag best veel kosten.
.....Kennedy
pi_37012448
Als je 'n rechter of centrale verdediger zoekt zou ik voor v.d. Borre en/of Kompany gaan. Svensson of Gioda zijn ook opties. Linkerverdedigers vind ik wat moeilijker, evt. Maxwell 'n optie..

Bij Wigan voetbalt trouwens 'n Leighton Baines, die voetbalt in mijn spel wel aardig. Ik heb 'm al eens eerder genoemd, 't bekijken waard
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 16 april 2006 @ 18:56:38 #138
123545 DatMeenJeNiet
pi_37012830
Mwah Baines is engelsman en heeft dus niks in Italie te zoeken.

Met Roma had ik Perea (Atletico Madrid gehaald.) VC
Marco Motta (Udinese) VL is heel goed.
Kan ik even snel bedenken..

Geef ff meer details.
  Redactie Games zondag 16 april 2006 @ 19:10:09 #139
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_37013157
Heb maar Fred gekocht voor volgend seizoen en Rosenberg voor nu.
En Trabelsi voor volgend seizoen.
Nu nog even Van den Borre of Kompany kopen.
.....Kennedy
pi_37015686
Wat ik me nu eigenlijk afvraag is hoe het gaat als je 20 seizoenen hebt gespeeld. Op dat moment zij ner nog maar weinig spelers van nu meer over. Maakt de game zelf nieuwe spelers aan en doet hij dat een beetje realistisch? Niet dat hij alleen maar spelers aanmaakt die uit het land komen waar je de competities speelt.... Het lijkt me namelijk vreemd als er na een paar jaar nooit meer goede nieuwe Braziliaanse voetballers opstaan, om nog maar niet te spreken over goede Nigerianen en Chinezen Is behoorlijk kut als na 20 jaar de gehele voetballende wereld uit enkel nog Nederlanders bestaat

Kom nooit heel ver met FM, begin uiteidnelij kaltijd overnieuw bij een andere club, maar wil nu wel eens doorgaan, ook al gaat het wat minder.

Ben nu in de Engelse competitie in de Conference South begonnen met een degradatiekandidaat. Ondanks dat ik alle schijn tegen heb weet ik al hoog in de middenmoot te eindigen, moet promotie inzitten volgend seizoen
pi_37016001
Mocht je in je spel nog 'n linksbuiten nodig hebben, ga dan voor Romaric, wat 'n geweldenaar zeg Ik had in 't begin m'n twijfels maar hij bewijst op dit moment elke wedstrijd dat ie z'n basisplaats waard is. Rooney, Ronaldo en Tevez zijn veroordeeld tot 'n plaats op de rechterflank want Romaric staat vast op links
pi_37016130
Er komen heel veel regens uit Zuid-amerika het word wel aardig verdeelt maar soms vind ik het wel onrealistisch als zeg maar een Honduras in een keer 4 toppers heeft
pi_37026758
Ben uit frustratie even gestopt met Hartlepool. Vervolgens met PSV gegaan maar de frustratie liep daar ok een beetje op... een serie:
Verlies van Feyenoord
1-1 tegen Willem II(1-1 door hun in 90e minuut)
Verlies tegen Utrecht
2-2 tegen RKC, zij hadden maar 2 grote kansen...

Stond daardoor 10 punten achter nummer 1 Feyenoord met nog 7 duels.
Wel kwart finale CL bereikt. Na 4 groeps duels was ik al door. Laatste groeps duel bij Anderlecht. Kom 1-0 voor, Alex rood. 2-0 voor Ooijer rood. Beerens geblesseerd, al uitgewisseld met 3 man minder verder. Zij scoren 2-1 en 2-2. En vervolgens win ik nog met 3-2

In de 2e ronde wachtte Barcelona. Thuis met 3-2 gewonnen, uit 0-0 weten te houden.
Kwart Finale: Arsenal - PSV. Na 22 minuten stond Arsenal al met 4-0 voor. Bij rust 5-0 en eindstand 6-1. Tweede duel werd 2-2.

In de kwart finale beker met 4-1!! van NAC verloren.. MVV won in Halve finale van Ajax en moet in de finale tegen Feyenoord.

Ben nu maar ff een game begonnen in Servie, waar er 7 ploegen degraderen, met Partizan. Ook ben ik Dalian in China.
  Redactie Games maandag 17 april 2006 @ 11:17:53 #144
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_37026822
Ik zit nu met Fiorentina en het gaat goed.
Zojuist gewonnen van de koploper Inter met 3-1 maar helaas wil ik nog wel eens verliezen van de hekkensluiters maarja.
En ik sta nu 5e, en dat is al heel hoog voor deze club! Die Luca Toni blijft ook groeien in waarde, toen ik bij Fiorentina kwam was die 6 miljoen waard, nu 25 miljoen .
.....Kennedy
pi_37026962
Ja, Fiorentina is wel leuk, maar wel jammer dat ik me niet echt kan mengen in de strijd om Europese plekken. Doelstelling was middenmoot en na +/- 23 wedstrijden voldoe ik daar wel aan met een 8e plaats.

Wel jammer dat ik zoveel blessures heb. Luca Toni (4 maanden weggeweest), Pazzini, Montolivo, Jorgensen, Jimenez en Bojinov zijn vaak weg. Heb wel een paar inkopen gedaan, zoals Trabelsi, Papa Douba Diop (waar supporters erg blij mee zijn), Koné (Anderlecht), Zander Diamond.
pi_37027132
Bah, ik had met Eastleigh (helemaal onderaan in Engeland) een goed zicht op de play-offs (was degradatiekandidaat van tevoren), raakt mijn gehele aanval (5 man) geblesseerd binnen twee wedstrijden, allemaal voor meer dan een maand. Dan verlies je uiteraard een hoop aangezien ik niks kanselecteren uit de Reserves en onder 18...Heb 1 punt uit 8 wedstrijden behaald in die periode en kon zo play-offs wel vergeten.
pi_37030967
ik vind zowiezo dat spelers te vaak en te lang geblesseerd zijn.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_37033256
Toch wel een aardig seizoen .
Milan (Away) 4-0
Juventus (Away) 0-0
Inter (Home) 2-1
Roma (Away) 1-1
Roma (Home) 2-1
pi_37037357
Van het weekend ook begonnen aan dit spel, opzich best leuk. Begonnen met Haarlem, weinig budget, na een goed begin waar ik een tijdje 5e/6e heb gestaan en net aan de periodetitel mistte uiteindelijk mede door achterlijk veel blessures en gelijke spelen (19 in totaal) 17e geeindigd. Met een vrij grote schuld. In de beker tot de kwartfinale gekomen, nipt met 1-2 van Feyenoord verloren.
Inmiddels zijn al mijn 'sterspelers' verkocht/vertrokken en is de schuld vrijwel opgelost. En ga ik met een erg jonge en onervaren selectie mijn 2e jaar in..ben benieuwd.

Verder met Chili begonnen, stonden 6e in de wk kwalificatie. Laatste 3 wedstrijden tegen Peru, Bolivia en Uruguay allemaal gewonnen waardoor ik naar het WK mocht, in een poule met Zweden, Portugal en Saudi Arabie helaas laatste geworden.
pi_37037401
quote:
Op maandag 17 april 2006 13:51 schreef partyyboyy het volgende:
ik vind zowiezo dat spelers te vaak en te lang geblesseerd zijn.
Er zijn mensen die daar veel last van hebben, ik nog nooit een blessuregolf gehad in het half jaar dat ik dit spel speel.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_37037696
Werd net door Nederland gevraagd om bondscoach te worden. En heb het geaccepteerd.
Dubbele baan nu dus!
  Redactie Games maandag 17 april 2006 @ 18:05:26 #152
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_37037809
Lijkt mij ook cool om nationaal te gaan spelen.
Maar weet iemand een getalenteerde keeper?
.....Kennedy
pi_37037840
Met Lyon gaat het nu redelijk slecht. Speel veel gelijk en verlies ook meer. Weet niet waar het aan ligt. Ik heb er nog geen jaar op zitten, dus dat ze mijn taktiek doorhebben lijkt me sterk. Maar alles gaat gewoon wat minder.
pi_37037960
quote:
Op maandag 17 april 2006 18:05 schreef Wessiej het volgende:
Lijkt mij ook cool om nationaal te gaan spelen.
Maar weet iemand een getalenteerde keeper?
Akinfeev, Frey, Stekelenburg, Dorsi.
pi_37037985
Vooral Frey ja, als die te halen is.
pi_37038162
Ik had hem eerst bij Fiorentina (zat 'ie al), maar hij is nu naar Inter .
  Redactie Games maandag 17 april 2006 @ 18:35:21 #157
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_37038535
Ik dus ook bij Fiorentina, doe ik een bod op hem om te blijven, hij accepteerd.
Leg hem een zeer goed contract voor, nooit meer van gehoord en nu is die naar Inter .
Akinfeev wou niet, dus maar even bij stekelenburg en dorsi kijken.
.....Kennedy
pi_37039068
Aistatti:
http://img411.imageshack.us/img411/8746/aisatti9cu.png

Dit heb ik nog nooit gezien, zoveel clubs

[ Bericht 18% gewijzigd door Ruudt op 17-04-2006 19:04:49 ]
pi_37039269
quote:
Op maandag 17 april 2006 18:56 schreef Ruudt het volgende:
Aistatti:
[afbeelding]

Dit heb ik nog nooit gezien, zoveel clubs
Zeker, een echte gouden kikker
We sure are cute for two ugly people.
pi_37039284
Ja joh imageshack werkt niet echt mee
pi_37039297
Zo dan maar!

[ Bericht 36% gewijzigd door Ruudt op 17-04-2006 19:36:03 ]
  maandag 17 april 2006 @ 19:33:10 #162
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_37039911
Heette dat talent in FM2005 Anders Svensson?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  maandag 17 april 2006 @ 19:40:15 #163
123545 DatMeenJeNiet
pi_37040087
Heb met Spurs Defoe voor 40 milj (zonder premies ofzo) verkocht aan Chelsea.
Nu een opvolger vinden. Kuyt wou helaas niet
pi_37040197
Voor dat geld moet wel iets beters te halen zijn dan Kuijt.
  maandag 17 april 2006 @ 20:32:29 #165
123545 DatMeenJeNiet
pi_37041876
Met spurs is dat moeilyk.
En kuyt is echt goed in mn spel, daarom zit hij nu ook bij Barca ipv bij mij.

Ik probeer Bellamy, D. Bent en Johnson (Palace)
  maandag 17 april 2006 @ 20:37:45 #166
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_37042072
Na een tijdje gestopt te hebben ga ik ook maar weer eens spelen... met welke club zal ik dit keer gaan?

Edit: Eerst nog even patch 6.0.2 downloaden en installeren zie ik
Bernie en ik zijn tof.
  Redactie Games maandag 17 april 2006 @ 20:58:10 #167
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_37042807
Doe dan meteen 6.0.3 .
.....Kennedy
pi_37042976
Eerste EK-kwalificatiewedstrijd gewonnen met 2-0 van Noorwegen . Toch wel een concurrent, samen met Griekenland. Voor de rest kleine landjes .

Competitie slecht gestart (2-1 verlies bij Reggina), maar daarna uit winst bij Ascoli (3-0).
pi_37043040
quote:
, dan heb je Bojinov nog niet gezien . Maar leuke screen.
  maandag 17 april 2006 @ 21:18:28 #170
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_37043680
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:58 schreef Wessiej het volgende:
Doe dan meteen 6.0.3 .
Die zag ik zo snel niet staan op the dugout geloof ik
Nou ja... ik ben in ieder geval met cambuur begonnen
Bernie en ik zijn tof.
pi_37044810
Grappig.
Uefa Cup finale 2005-2006: Ajax - PSV
pi_37045122
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:43 schreef JeroenV het volgende:
Grappig.
Uefa Cup finale 2005-2006: Ajax - PSV
Allebei via CL naar UEFA?
pi_37046052
PSV wel en Ajax was door Everton uitgeschakeld in de voorrondes.
pi_37055044
Bij mij in een andere game zitten AZ en Feyenoord in de halve finale UEFA Cup... niet tegen elkaar trouwens..
pi_37068803
Ok, ik voel me vrij hard genaaid door de computer. sta 2-2, verdiend. 2 minuten blessure tijd. Krijg ik in de 4e!! minuut de 3-2 tegen. Wat is dat nu weer voor totale onzin.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:30:33 #176
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_37068974
Ik ben maar weer verder gegaan met m'n oude savegame van de wolves... ik zal eens rondneuzen naar wat aankopen want er zjin nogal veel blessures
Bernie en ik zijn tof.
pi_37069016
Iemand interesse in de 360 versie? Ik ruil 'm evt. tegen Tomb Raider: Legend of Battlefield 2: Modern Combat.
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:33:48 #178
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37069084
Hoi, even een vraagje: hoe groot is jullie "eerste team" meestal? Als ik goed genoeg word om Europees te spelen haal ik altijd een shitload aan spelers binnen om ook in de gewone competitie nog te kunnen presteren, maar is dat wel de beste strategie?

Ik geef namelijk enorm veel uit aan salarissen op deze manier, té veel eigenlijk. Ik heb de miljoenen van de CL nodig om enigszins uit de rode cijfers te blijven...
---verdwijnt---
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:49:06 #179
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_37069657
Op het moment heb ik een selectie van 25 personen als 1e team, 1 ervan is verhuurd, 3 geblesseerd en 3 zijn op interlandtoer.
Overigens net met 3-0 gewonnen (uit) van AC Milaan in de CL 2x een stifertje van Yildirim en een vlammend schot van Yankov deden de Italianen de nek om prachtig
Bernie en ik zijn tof.
pi_37073184
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:33 schreef Clourhide het volgende:
Hoi, even een vraagje: hoe groot is jullie "eerste team" meestal? Als ik goed genoeg word om Europees te spelen haal ik altijd een shitload aan spelers binnen om ook in de gewone competitie nog te kunnen presteren, maar is dat wel de beste strategie?

Ik geef namelijk enorm veel uit aan salarissen op deze manier, té veel eigenlijk. Ik heb de miljoenen van de CL nodig om enigszins uit de rode cijfers te blijven...
Ik zorg altijd dat elke positie dubbel bezet is. Daarnaast nog talentvolle jeugdspelers in de reserves die in noodgevallen kunnen invallen. Verder zet ik de trainingsintensiteit op medium, zodat er niet teveel blessures komen.
pi_37074121
Net het seizoen afgemaakt met Wigan. Meteen uitgeschakeld in de FA en League Cup, maar wel 11de geworden in de Premiership, terwijl we tegen degradatie moesten vechten.
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:55:09 #182
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37074858
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:13 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Ik zorg altijd dat elke positie dubbel bezet is. Daarnaast nog talentvolle jeugdspelers in de reserves die in noodgevallen kunnen invallen. Verder zet ik de trainingsintensiteit op medium, zodat er niet teveel blessures komen.
Hmm ja, probleem bij mij is: ik speel met het Belgische Beveren. Een van de voorwaarden daar (ik weet niet of het voor de hele competitie geldt of alleen voor die ene club), is dat je bij elke competitiewedstrijd op zijn minst 2 spelers onder de 21 jaar in je "match squad" moet hebben (FM2005 wel, ik ben niet zo up-to-date ). Dus ik heb zowel een dubbele bezetting als een paar "beloftevolle talenten" in mijn eerste team staan. Ook mijn under19-squad is gigantisch groot, telt zeker 40 of 50 spelers.

Wel een leuk team om mee te beginnen overigens, dat Beveren. Het zit stampvol met jonge talenten: Romaric, Eboué, enzovoort, en er zijn geen hoge verwachtingen van het bestuur dus je kan rustig opbouwen.
Ik heb daarnet in de CL met 4-3 verloren van Arsenal: een hattrick van mijn centrumspits Péter Kovács, en een hattrick van Thierry Henry. Nadat ik Kovács wisselde, scoorde Henry er nog doodleuk eentje bij. Dom computergedrag wel.
---verdwijnt---
pi_37076042
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:33 schreef Clourhide het volgende:

jongere toptalenten halen voor in de competitie, deze spelen over het algemeen goed en vragen nog niet zoon hoog salaris, en sommigen daarvan kunnen dan later doorbreken in je europese team, de rest verkoop je door voor een mooi prijsje
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:55 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Belgische Beveren.

srry binnepretje

[ Bericht 9% gewijzigd door Genjuro op 18-04-2006 21:32:46 ]
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
  dinsdag 18 april 2006 @ 21:46:18 #184
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37076842
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:26 schreef Genjuro het volgende:

[..]

srry binnepretje
Mijn doelman is Belgisch de rest van het team daarentegen
---verdwijnt---
pi_37080430
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:36 schreef partyyboyy het volgende:
Net het seizoen afgemaakt met Wigan. Meteen uitgeschakeld in de FA en League Cup, maar wel 11de geworden in de Premiership, terwijl we tegen degradatie moesten vechten.
En nu is Marco van Basten ontslagen en mag ik bondscoach van Nederland worden
Leuk, maar eigenlijk wel heel ongeloofwaardig.
pi_37088015
Heb me met Dalian geplaatst voor de finale Chinese Beker(vrij eenvoudig 3-0 en 2-1 overwinningen) en de Chinese Super League Beker(beker voor hoogste divisie) door een overwinning op de nummer 1. Verloor thuis met 2-1 en won uit met 2-1. In de penalty serie stopte mijn keeper alle 4 de penaltys..

Met Partizan ga ik gelijk op met Rode Ster(beide 9 winst(volgens mij), 1 gelijk, 1 verlies) nog 1 duel en dan is de 1e directe confrontatie met Rode Ster.
Groepsronde UEFA Cup gehaald na in de 3e voorronde CL door een goal in de verlenging door Ajax uitgeschakeld te zijn. 1e ronde weinig probleem met Dundee Utd.
In de poule punt gepakt tegen CSKA Moskou. Zit ook bij Besiktas, Palermo en Rapid Wien.
Eveneens naar 2e ronde beker
pi_37090254
Zojuist de meest bizarre wedstrijd tot nu toe gespeeld. Uit tegen Twente, ik sta 12e, Twente 5e. Wedstrijden verlies ik dan vaak met iets van 2-0 of zo. Nee, ditmaal niet, mijn aanval was nu wel efficiënt, mijn verdediging alleen nog minder dan normaal. 8-5 verloren
pi_37097417
Ondanks dat jullie de geschiedenis niet kennen, wil ik jullie mijn kleine updateje niet besparen...

Saint-Etienne: helft seizoen 2007-2008
De eerste helft van het seizoen 2007 – 2008 was er een met wisselende gevoelens. Weliswaar liggen we goed op koers voor de 3e Franse titel in successie, door gezoek naar een werkende en makkelijk in te voeren tactiek zijn er toch aardig wat punten verloren gegaan. Bovendien steken er meer blessures de kop op in vergelijking met de vorige jaren. Dit is echter een factor waar je rekening mee móet houden en waar je eigenlijk weinig aan kunt doen. Laat ik beginnen met de spelers, natuurlijk de drijvende kracht achter het succes van Les Verts. De volgende spelers kwamen en vertrokken:

Trans in:

Mathieu Dreyer: een talentvolle Franse keeper die rond de maanden oktober en november doorschoof naar de positie van 2e keeper. Hij is de eerste keus in France u19.
Andreas Ottl: een miskoop, talentjes zijn een gok natuurlijk. Hij wil en mag alweer vertrekken.
Thomas Hitzlsperger: een talentvolle Duitse speler, die multifunctioneel is op de linkerkant van het veld. Bovendien speelt hij af en toe als invaller als verdedigende middenvelder. Hij is gehaald als reserve.
Loïc Abenzoar: een jonge Franse verdediger die voor het Franse u19 elftal zijn opwachting maakt.
Malaury Martin: een talentvolle Franse middenvelder die ondanks zijn 19 jaar al verschillende caps heeft voor France u21.
Gianni Zuiverloon: een van de grootste Nederlandse talenten in de verdediging. Een speler met doorgroeimogelijkheden. Gehaald voor de rechtsbackpositie. Heeft al 4 caps voor Oranje achter zijn naam staan.
Damien Duff: de grote klapper van de zomer. Hij kreeg geen nieuw contract bij het grote Chelsea en ik kon nog wel een goede linksbuiten gebruiken.
Salomon Kalou: voor veel geld gehaald en vooral erg bruikbaar vanwege zijn multifunctionaliteit in alle aanvallend ingestelde posities. De duurste speler die ik bij deze club ooit heb gehaald.
Fabrizio Miccoli: ook een grote speler die gratis werd gehaald. Inzetbaar in de spits en op rechts. De laatste is de positie waar ik hem vooral gebruik.
Tácio: een Braziliaanse middenvelder met potentieel die werd gehaald als een behoorlijk talent. Hij staat echter al weer op het lijstje van spelers die mogen vertrekken.
Noguiera: een Braziliaanse AM C die door de hele wereld werd begeerd nadat mijn scout hem had ‘ontdekt’. Hij koos voor mij. Door hem mag Niko Kranjcar nu vertrekken.

Trans out

Al deze spelers waren overbodig omdat er beteren waren op hun posities. Op deze manier werd er nog flink wat geld voor gevangen. Piquionne doet het met 14 goals uit 16 wedstrijden uitstekend bij Anderlecht en Johnsen haalt hoge ratings bij het Duitse Bochum. De rest speelt op een gemiddeld niveau.

Loans out

Omdat het voor de ontwikkeling van deze spelers beter was omdat ze bij mij maar weinig speeltijd zouden krijgen, zijn ze uitgeleend aan kleinere clubs. Van deze spelers doet Loïc Abenzoar het ’t best en speelt hij ook het meest.

Deze transfers maken samen de volgende selectie:

Mathieu Dreyer: de tweede keeper die ik boven Stenild verkoos als derde keeper. Zijn stats zijn fantastisch, zeker voor een 18-jarige. Hij mocht zijn kunsten vertonen in de basis tijdens de twee gespeelde Coupe de League wedstrijden en maakte zijn debuut als invaller tijdens de Champions League wedstrijd tegen Olympiakos. Een groot talent met een fantastische toekomst. Screen
Sebastien Frey: werkelijk waar één van de beste keepers in FM en zeker van Frankrijk. Gelukkig krijgt de bondscoach dit ook door en heeft hij zijn kunsten al mogen vertonen in 4 caps. Met zijn 27 jaar kan hij nog een behoorlijk aantal jaar mee.
Gianni Zuiverloon: tweede keus op de rechtsbackpositie achter Blaszczykowski, maar ook hij presteert naar behoren. Met één assist dit seizoen in het shirt van Saint Etienne en al 4 caps dit seizoen in het goed presterende Oranje is ook hij een mooie speler voor de toekomst. Hij lijkt meer potentieel te hebben dan de Pool voor hem.
Jean-Alain Boumsong: een aardige Franse verdediger, die meestal ook wel aardig speelt. Ik ben alleen niet helemaal tevreden over hem, omdat hij op de top van zijn kunnen hoort te zijn (hij is 28), maar zijn stats ook niet helemaal top zijn. Voorlopig 3e keus voor centraal achterin.
Julien Cetout: een Franse verdediger die met zijn 19 jaar ook nog enorm kan groeien. Koppend en fysiek is hij nog niet fantastisch, maar de rest van zijn stats beloven erg veel. 1 invalbeurt in de competitie en een basisplaats in de beker (1 assist) zijn een voorbode voor wat komen gaat. Screen
Jacques Faty: de beste verdediger van het team en mits fit ook altijd zeker van een basisplaats. Hij speelde pas 3 caps voor Frankrijk, maar presteert al seizoenen lang constant. Er zijn maar weinig spitsen die hem de baas zijn.
Didier Zokora: de absolute ster toen ik hier kwam en ook de beste speler in mijn eerste seizoen. Maar door komst van Mascherano was hij een beetje naar de achtergrond verdrongen. Omdat ik niet helemaal tevreden ben over Boumsong mag hij het nu proberen centraal achterin, ondanks zijn geringe lengte.
Fabio Grosso: met 9 assists en een rating van 7.68 is hij dit seizoen weer mijn beste speler. Zijn stats zijn fantastisch en ook in het Italiaanse nationale team is hij onder mij eerste keus. Gek genoeg heeft hij nog niet gescoord dit seizoen uit vrije trappen, maar misschien komt dat nog.
Thomas Hitzlsperger: een trouwe Duitser die genoegen moet nemen met een plekje achter Grosso. Maar aangezien hij 5 jaar jonger is gloort er voor hem een mooie toekomst. Met penalty’s en afstandsschoten weet hij veelvuldig te scoren voor een back. Hij kan ook als verdedigende middenvelder uit de voeten.
Jakub Blaszczykowski: mijn eerste keus op de rechtsbackpositie. Aanvallend is hij top, verdedigend laat hij nog wel eens steekjes vallen. Bovendien ontwikkelt hij zich niet meer. Hij staat in de belangstelling van Aston Villa en ik zit er over te denken hem wel te laten gaan als er een fraai bod komt. Dit seizoen voorlopig goed voor (een magere) 3 assists.
Malaury Martin: een verdedigende middenvelder die zich erg netjes ontwikkelt en ook een grote toekomst tegemoet lijkt te gaan. Hij is nog geen tweede keus achter Mascherano, maar zijn tijd komt nog wel. Screen
Javier Mascherano: de absolute ster van het team, die al verscheidene keren in de belangstelling stond van het grote Barcelona. Ik wil hem niet laten gaan, zeker niet voor die magere boden van de Catalaanse club. Met 1 goal, 2 assists en een constant prestatieniveau is hij een fantastische evenwichtige speler op het middenveld. Hij is enorm belangrijk als ‘stofzuiger’.
Mauro Esposito: mijn razendsnelle winger die op beide flanken inzetbaar is, maar bijna altijd vanaf rechts opereert. Er zijn maar weinig verdedigers die hem kunnen bijhouden, wat heeft geresulteerd in 4 goals en 5 assists. Zijn rating valt echter tegen.
Salomon Kalou: met zijn multifunctionaliteit is hij een zegen voor het team. Hij is snel, intelligent en doeltreffend en kan dus op alle aanvallende posities uit de voeten. De teller staat voorlopig op 5 goals en 2 assists, zijn rating valt tegen omdat hij voornamelijk als wisselspeler gebruikt wordt en zijn beoordeling dus nooit hoog is.
Fabrizio Miccoli: de tegenvaller van dit seizoen, gelukkig is hij voor niets gehaald. Zijn rating is erg laag en hij is goed voor slechts 1 goal en 4 assists. Hij speelt zelden een belangrijke rol in wedstrijden en bij elk fatsoenlijke bod is hij vertrokken.
Damien Duff: helaas is deze Ier geen ster in afronden, anders was het een wereldlinksbuiten. De teller staat op 1 goal en 7 assists. Samen met Grosso bezet hij dikwijls de levensgevaarlijke en angstaanjagende linkerflank waar de meeste aanvallen worden opgezet. Een wereldtopper voor niets en een basisplaats waardig.
Freddy Adu: met 21 caps is deze 18-jarige een waardig speler van Team U.S.A., bij mij moet hij het doen met af en toe een invalbeurt. Zijn diversiteit maakt het een handige speler, zijn toekomst maakt hem buitengewoon waardevol. 1 assists leverde hij tot nu toe dit seizoen in het schitterende groen.
Orlando Engelaar: deze beste man beschikt over een fluwelen techniek en een schitterend afstandsschot. Hij is op dit moment een van de beste spelmakers in het team en dat verschaft hem vaak een basisplaats. Met 7 goals en 3 assists maakt hij mijn vertrouwen meer dan goed. Eén nadeel: de 1.96m lange Surinamer/Nederlander kan alleen niet goed koppen.
Noguiera: als de hele wereld al op je twintigste achter je handtekening aanzit, moet je toch wel wat kunnen. Ik trok aan het langste eind en haalde deze belofte binnen op 1 Januari. Daarom heeft hij nog niet gespeeld en kan ik dus geen oordeel over hem vellen. Screen
Marcus Berg: de topscorer van vorig seizoen, maar dit seizoen 3e spits door goed presteren van Kerzhakov en Kerlon. Met zijn 21 jaar heeft hij nog een fantastische toekomst voor zich. De teller staat met 8 goals en 3 assist al aardig hoog.
Kerlon: met 13 goals en 3 assists mijn meest opvallende speler dit seizoen. Zijn dribbels zijn vaak niet te stoppen en zijn afstandsschoten zijn verassend en dodelijk. En hij is pas 19! Wordt dit de nieuwe Ronaldinho? Screen
Elliot Grandin: twee seizoenen geleden speelde Grandin al enkele keren in het eerste elftal, vorig seizoen werd hij uitgeleend aan Gueugnon, maar speelde hij niet waardoor zijn ontwikkeling stokte. Dit seizoen moet hij door kunnen breken.
Alexandr Kerzhakov: de koning van de laatste minuten en wereldkampioen hard schieten. Zijn pegels zijn vaak onhoudbaar, maar hij heeft ook oog voor andere spitsen. Nu al is hij goed voor 11 goals en 5 assists. Samen met Kerlon is hij dus mijn meest waardevolle speler. Alleen zijn rating is nog laag, maar dat komt omdat hij in het begin van het seizoen wisselspeler was achter Berg.

Spelers die niet genoemd zijn maar wel wedstrijden gespeeld hebben zijn onder andere Olivier Deschacht, Niko Kranjcar en Kenneth Stenild. De eerste twee mogen uitkijken naar een nieuwe club.

Dat was een lange zit, zo’n hele selectie bespreken. Nu wat leukere dingen: de belangrijkste wedstrijden van het seizoen, de alles-of-niets-wedstrijden: de bekers!
quote:
Het seizoen begon met de wedstrijd om de Champions Trophy tegen bekerwinnaar maar degradatiekandidaad Lille. Al snel opende Kerlon de score met een intikker in de rebound. Ook de 2-0 wordt door de Braziliaan gemaakt, na een lange bal van Boumsong begint hij vanaf de middellijn een solo, speelt een verdediger en de keeper uit en scoort in de korte hoek; de wedstrijd lijkt nu al gespeeld. Met een afstandsschot van Galletti weet Lille de spanning echter weer terug te brengen, maar het mocht niet baten. Na rust gingen Kerlon en de zijnen vrolijk verder. Het was Kerlon zelf die de 3-1 maakte, na een fraaie combinatie. Berg scoorde na een mooie pass van achteruit van Grosso en nadat Kerlon gevloerd was binnen de 16-meter maakte Hitzlsperger er vanuit een penalty ook nog 5-1 van. Een terechte overwinning voor Les Verts!
quote:
In de Champions League poule werd ik ingedeeld met Porto, Olympiakos en Inter. Waarschijnlijk zou ik met Porto en Inter moeten strijden voor een plek in de volgende ronde, maar zelf vond ik dat ik Porto wel zou moeten kunnen hebben. Dit zou meteen moeten blijken in de eerste wedstrijd, waarvoor we naar het Estadio do Dragao moesten afreizen. Voor rust maakte oud-Ajacied Benni McCarthy de 1-0, maar na rust zorgden Esposito en Berg ervoor dat Saint Etienne als winnaar van het veld stapte. Weer meer dan terecht.
quote:
De tweede wedstrijd in de Champions League was een thuiswedstrijd tegen Inter Milan, de topfavoriet in de groep. Saint Etienne begon echter brutaal en na een fout van Inter-doelman De Sanctis scoorde Berg de 1-0 voordat er één volle minuut verstreken was. In de 10 minuten rond de thee stelde Inter echter weer orde op zaken via Stankovic. Door een goal van Alexandr Kerzhakov konden we weer gelijk komen, maar die dekselse Adriano wist in de allerlaaste minuten het net te vinden en de wedstrijd die voor ons zo goed was begonnen in mineur af te sluiten. Qua kansen was Inter ook de terechte winnaar.
quote:
Uit tegen de zwakste broeder van de poule in Piraeus, de Atheense havenstad, ondervonden we eigenlijk weinig problemen, of het moet de aankoop Balaban zijn, die wel degelijk dreiging uitstraalde. Verder waren de Grieken vrijwel machteloos, zeker na de rode kaart van Venetidis. Daarvoor was de wedstrijd echter al gespeeld: Kerzhakov vond voor rust al twee keer het net en na rust was het Miccoli met zijn eerste en voorlopig enige goal voor Saint Etienne die het verschil naar 3 bracht. Het verschil had groter kunnen en moeten zijn.
quote:
Thuis tegen de Grieken hadden we aanvankelijk meer problemen. De blessure van Esposito baarde zorgen maar bleek achteraf mee te vallen. Na rust en met een andere tactiek (4-4-2 Diamond nu) werd het verschil gemaakt. Kerlon was ontketend en scoorde tweemaal en de voor Kerzhakov ingevallen Kalou deed hetzelfde.
quote:
Tegen Porto konden we de kwalificatie afdwingen en dat deden we ook, hoewel we verzuimden vaker dan eenmaal te scoren. De twee gele kaarten voor Lissandro Lopez zorgden al snel voor een eenzijdige wedstrijd maar het duurde pas tot de 83e minuut dat Kalou eindelijk het net achter doelman Westerveld wist te vinden. Een redelijk tegenvallende wedstrijd.
quote:
De laatste poulewedstrijd tegen Inter werd gespeeld voor spek en bonen. De eerste plaats was de enige inzet en Inter was niet van plan te veel spelers op te offeren. Met enkele regens en talenten uit de fantastische Inter-jeugd in de basis en op de bank wisten ze echter geen vuist te maken. Toch wisten ze, nadat Kerlon de score had geopend, via de voor de geblesseerde Martins ingevallen regen Di Marco te scoren. Ik had veel meer verdiend, maar door onnodig puntverlies van Inter in eerdere wedstrijden was ik wel zeker van de eerste plaats. Een mooie prestatie!
quote:
De eindstand van de poule is als volgt. In de volgende ronde tref ik het verassende Basel.
quote:
Met de getalenteerde keeper Dreyer in het doel troffen we in de eerste ronde van de Coupe de Ligue het vorig seizoen gedegradeerde Ajaccio. Door een snelle goal van Berg vormden de Corsicanen geen enkele bedreiging. Kerzhakov verdubbelde de voorsprong, waarna De Magelhaes ook nog eens tegen een rode kaart aanliep. De score had veel hoger moeten uitvallen.
quote:
In de tweede ronde was die andere club van Corsica de tegenstander: het inmiddels in de League 1 uitkomende Bastia. Nadat we door 2 goals van Engelaar en een eigen doelpunt met een ruime voorsprong van 3-0 gingen rusten, kwam Bastia via een uiterst effectief offensiefje (2 kansen, 2 goals) toch nog angstig dichtbij. Maar de koning van de laatste minuten, Kerzhakov, zorgde via een fraaie counter toch voor de definitieve beslissing.
quote:
In de volgende ronde wacht het sterke RC Lens.

In de Coupe de France werd nog niet gespeeld, over een kleine week ingame mogen we aantreden tegen subtopper Nantes om te proberen nu wél die 9e ronde door te komen.
quote:
Dit zijn de resultaten van de wedstrijden in het eerste halfjaar:
quote:
En dit is dan de stand:
Layout is een beetje vern**kt, maja..
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_37102914
Niet alleen de lay-out

We zien kikkertjes, imageshack werkt niet, ik zou 't even met tinypic of xs.to doen
pi_37106548
Een ongeveer dramatisch lijkend seizoen kreeg bijna nog 'n geweldig slot, ik stond kansloos 4e met nog 10 wedstrijden te gaan. Arsenal en Chelsea gingen kop aan kop en Liverpool stond 3e.

De 3e plaats leek haalbaar door 'n vormdip van Liverpool, de 3e plaats werd zelfs realiteit. In tussentijd lieten Arsenal en Chelsea ook punten liggen en ja hoor ik kreeg ze in 't vizier. 't Mooie was dat ik de op één na laatste wedstrijd tegen Arsenal moest (op dat moment de leider) en de slotdag tegen Chelsea. Arsenal leek weer ongenaakbaar en bleef winnen tot ze tegen mij moesten.

Nadeel was dat ze nog 2 punten voorsprong hadden, ondanks mijn overwinning. Chelsea moest in deze speelronde tegen Liverpool en verloor deze wedstrijd met 1-0. 't Kampioenschap bleek binnen handbereik, al moest ik dan zelf tegen Chelsea winnen en Arsenal moest verliezen of gelijkspelen tegen Blackburn dat op dat moment op de 14e plaats stond en 'n slechte reeks neerzette.

Helaas won Arsenal met 1-0 (Henry in de 90e minuut ), maar door 'n reeks van 9 overwinningen op rij en zelfs 25 zonder nederlaag in de competitie heb ik me tot de 2e plaats gevochten

De League Cup is al voor me en ik sta in de finale van de FA-cup en Champions League, dus prijzen moeten nog wel komen

Hopelijk ontvang ik genoeg transfergeld, dan kan ik vanaf 't begin van 't nieuwe seizoen 'n voorsprong gaan nemen

[ Bericht 7% gewijzigd door Eric_Cantona op 19-04-2006 20:32:57 ]
pi_37106687
Nenad Brnovic is de held van Partizan. Tegen Rode Ster scoorde hij de enige treffer. Daardoor sta ik nu 1e. Rode Ster 2e, 1 punt achter, Budnackost)ofzo' 3 punten achter Red Star.
In de UEFA Cup heb ik in het 2e groepsduel tegen Besiktas wederom een punt gepakt.
In de beker heb ik eenvoudig de halve finale bereikt, ik weet nog niet tegen wie ik in die halve finale moet.

Met Dalian is het seizoen 2005 afgelopen. Ik ben 3e geindigd. Na 11 wedstrijden(toen ik daar kwam) stond de club 10e. In 15 duels ben ik dus 7 plaatsen geklommen. Dit leverde me overigens de 2e plaats op in Manager van het Jaar.

De finale van de Chinese Super League Cup, beker voor de hoogste divisie, werd met 1-3 van Wuhan gewonnen.
De finale van de Chinese Beker werd met 3-1 van kampioen Shandong verloren. Voor de beker finale miste ik 6 spelers van wege interlands, en er hebben er maar 2 gespeeld...
pi_37109469
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Niet alleen de lay-out

We zien kikkertjes, imageshack werkt niet, ik zou 't even met tinypic of xs.to doen
Op een ander forum doen ze het wel. Stom fok. :x
  woensdag 19 april 2006 @ 22:03:44 #193
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_37110223
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:44 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Op een ander forum doen ze het wel. Stom fok. :x
Photobucket is ook een aanrader. Doet het voor zover ik weet altijd bij mij.
---verdwijnt---
pi_37117976
Pittig tweede seizoen met Den Bosch. Na mijn promotie leek het een heel sneu seizoen te gaan worden met de eerste wedstrijd gelijk 5-1 onderuit in eigen huis tegen Heerenveen. Gelukkig ging het naarmate het seizoen vorderde beter, mijn doelstelling was in ieder geval boven VVV en Heracles eindigen en dan leek wel te gaan lukken. Halverwege het seizoen nog wat spelers kunnen aantrekken, Vayrinnen en Robert, waarna het eigenlijk best ok ging.

Ongeveer 8 wedstrijden voor het einde van het seizoen stond ik 12e, en toen begon het niet meer te lopen, verloor 3 wedstrijden op rij, en zakte vrij terug. Vervolgens pakte ik 2 punten, beide zwaarbevochten, en toen was het PSV, die 1e stonden thuis. Het werd niet de nederlaag die ik verwachtte, prachtig 0-0 gespeeld, en vervolgens AZ op 3-3 gehouden.

Aangezien mijn laatste wedstrijden tegen teams waren die rond mijn positite speelden, Sparta, Heracles en RKC, kon ik mooi degradatie afwenden. Ik versloeg Heracles en Sparta, en het gelijkspel tegen RKC bezorgde mij een prachtige 12e plaats aan het eind van het seizoen

Jammergenoeg werd Cales net geen topscorer van de eredivisie, daar kwam hij met 21 goals net 1e voor te kort, maar hij stopte dan ook met scoren plots, toen Robert fatsoenlijk ging spelen. Die scoorde vrijwel elke wedstrijd wel, top aankoop dus. Nu eens kijken of ik in het nieuwe seizoen een top 10 plaats binnen kan slepen.
pi_37119488
In Nederland zitten ze te zeuren over een winterstop van 1,5 maand.. in Servie en Montenegro zit ik nu in de winterstop van 3 maanden. De assistent heeft 6 oefenduels voor in de winterstop geregeld...

Er wordt wel mooi 15 competitie duels voor en 15 na de winterstop gespeeld.
Doordat Red Star vlak voor de winterstop nog punten verloor ga ik met een voorsprong van 4 punten de winterstop in.
Ergens in de 2e seizoenshelft moet ik ook de halve finale beker tegen Vojvodina, ik ontloop dus weer Red Star. Zou een mooie finale zijn: Partizan Belgrado - Rode Ster Belgrado. Maar zover is het nog niet.
Heb me voor na de winterstop versterkt met verdediger Martin Klein, een Tsjech van Teplice. Ook heb ik nog 1 of 2 Serviers aangetrokken, namen weet ik zo niet uit mijn hoofd.
Dit kon doordat ik ruim een miljoen extra transfergeld kreeg van de club, hierdoor had ik 1,2 m ipv 50k Na Enzo Scorza zijn dat dus mijn volgende belangrijke aankopen.
pi_37127488
Met Az kampioen geworden en heb de cl gewonnen en in de beker ging ik er alweer vroeg uit echt lelijk.
Ik heb ontslag genomen bij Mexico want ik verloor in de Gold cup en de copa america van Brazilie in de finale en het zielige toernooitje de confederation cup ging ik er in de poule al uit.

Begin nu ook wel goed te merken dat ik een topclub ben want als ik mijn assistent onhaalbare spelers laat weghalen dan blijven er nog spelers met een waarde van 20 miljoen over

En nu beginnen met seizoen 11/12 hopelijk bondscoach van Nederland rest van de landen boeit mij niet echt.
  donderdag 20 april 2006 @ 14:52:46 #197
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_37127975
Nadat ik het 1e seizoen met Stoke City gelijk al was gepromoveerd (terwijl de verwachtingen ergens rond de subtop eindigen waren) moest ik me nu dus klaarmaken voor het 2e seizoen.
Met een paar goede aankopen is het me gelukt om, ondanks dat ik moest vechten tegen degradatie , op een goede, solide 12e plek te eindigen!
Dit was mijn top-opstelling van het afgelopen seizoen:

Ik wil nu eigenlijk wel verkassen naar een andere club, maar het lijkt erop dat ik nog een jaartje moet uitzitten.
Minpuntjes van dit elftal zijn de rechtsbuiten-positie (maar 1, redelijk zwakke speler ervoor) en de verdediging/keeper. (moet nu een nieuwe keeper en een ervaren verdediger gaan zoeken)
Sterke punten zijn natuurlijk het middenveld en de spits-positie.
Ik heb Freddy Adu, Joep van den Ouweland, en Alexis Nicolas (?) op de bank, dus dat zit wel goed.

Aankopen voor volgend seizoen (tot nu toe): Mokoena, Anders Svensson.

-edit- Anthony Lurling is trouwens absolute top in dit spel volgens mij Hij komt bij mij na 18 wedstrijden op een gemiddelde van 8.2 (!!) uit.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_37132374
Ik ben tussen seizoen 3 en 4 bondscoach van Nederland geworden, ik mag ze loodsen naar 't WK van 2010

Es kijken of ik wat successen kan behalen
pi_37136982
Barcelona biedt 75 mln voor Cristiano Ronaldo, ik zit te twijfelen of ik 't zal doen Heb Romaric, Affelay, Daniel Carvalho, Rooney, Richardson en Vaz Te nog om z'n plaats in te nemen maar toch vind ik 't moeilijk zo'n talent te laten gaan

Ik kom Barca hooguit 2 keer in 't seizoen tegen natuurlijk tijdens de CL, maar toch. Toen ie naar Chelsea verkaste in 'n ander spel had ik spijt, toen besliste 'ie 'n paar wedstrijden tegen me
  donderdag 20 april 2006 @ 19:41:43 #200
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37137059
Is dit over Football Manager 2006 ?
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')