Fiorentinaquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:16 schreef RayMania het volgende:
Weet iemand nog een leuke club om te managen met een redelijk transferbedrag, maar niet dat je al de gedoodverfde favoriet bent om het kampioenschap te winnen?
Ik speel met Wigan Athletic. Je moet vechten tegen degradatie maar krijgt wel een transferbudget van 21 miljoen. Ieder seizoen krijg je weer flink veel geld om te investeren, en de Premiership is natuurlijk ook een mooie competitie.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:16 schreef RayMania het volgende:
Weet iemand nog een leuke club om te managen met een redelijk transferbedrag, maar niet dat je al de gedoodverfde favoriet bent om het kampioenschap te winnen?
zet zijn mentaliteit is wat lager?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Spurs is leuk.
Ben ze nu zelf.
Wat talentjes gehaald voor de breedte & draai tot mn verbazing heel lekker.
Sta na 12 weds op de eerste plaats, met 27 punten. (9 winst 3 verlies)
Uitblinkers: Lee, Defoe, Best (voor 200k gekocht en heeft Keane uit de basis gespeeld), Elliot (Davids eruit gespeeld) en Reid.
Waar Mido is? Die heb ik teruggestuurd naar Roma, nadat hij me ezel noemde na een wissel.
Owja een tip: Koop nooit een keeper met een hoge excentriekheid (ofzoiets).
Na blessure voor Robinson en <Reservekeeper>, had ik alleen keuze op ene Burch met excentriekheidwaarde 20. Die lul staat bij elke corner voor mij op de middenlijn.
Gelukkig nog geen goals tegengehad.![]()
Ja maar ook dat hij soms wereldpartijen speelt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:11 schreef musicvideocode het volgende:
hoe hoger "de excentriekheid" is hoe meer klungelige fouten de keeper maakt.
quote:Waar Mido is? Die heb ik teruggestuurd naar Roma, nadat hij me ezel noemde na een wissel
white power?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik nog nooit meegemaakt
Wat betekent WP?
Die is bij mij nog lange na niet zo goed als Vucinic (die het uiteindelijk geworden is). Hij is topscorer van de de Italiaanse competitie geworden, dus kan het wel. Verder heb ik voor AML Rothen van PSG gehaald en voor AMR Galletti van Atletico Madrid.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
@jeroen dacht ik : Waarom Guerrero of Vucinic als je Benzema hebt.![]()
Hihiquote:Op zondag 16 april 2006 02:44 schreef Poepoog het volgende:
Wauh, ik wou echt dat ik jou was.
Samen met Adriano de beste spits. Zet die twee in 1 aanval en je wint allesquote:Op zondag 16 april 2006 02:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jep.
Maar de beste spits is Zlatan. Erg overrated in FM.
Fysiek alles rond de 17/18. Techniek, afstandschoten, dribbelen 20.
Afwerken 18 :S die man heeft nog nooit meer dan 15 x gescoord per seizoen maja.
Al die stats zorgen ervoor dat ie elk seizoen bij mij de gouden schoen wel wint.
Ik erger me zo dood aan hem en zn stats, dat ik na een verliespartije met Roma door een hattrick van hem, meteen FM heb afgesloten en de savegame Zlaten get cancer genoemt![]()
Pazzini, Senna, Barbosa zijn al weg, Sorin, Jose Mari en Gonzalo hebben al contract offers ontvangenquote:
Pazziniquote:Op zondag 16 april 2006 17:26 schreef Wessiej het volgende:
Ai, wat moet ik doen.
Op mijn beste spits Pazzini is zojuist 30 miljoen geboden.
Moet ik dit doen of niet (hij is 20 miljoen waard).
Want dan kan ik wel een nieuwe spits kopen, maarja, weet nog niet of ik het wel doe.
Er zijn mensen die daar veel last van hebben, ik nog nooit een blessuregolf gehad in het half jaar dat ik dit spel speel.quote:Op maandag 17 april 2006 13:51 schreef partyyboyy het volgende:
ik vind zowiezo dat spelers te vaak en te lang geblesseerd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |