abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36980040
Weet iemand nog een leuke club om te managen met een redelijk transferbedrag, maar niet dat je al de gedoodverfde favoriet bent om het kampioenschap te winnen?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_36980250
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:16 schreef RayMania het volgende:
Weet iemand nog een leuke club om te managen met een redelijk transferbedrag, maar niet dat je al de gedoodverfde favoriet bent om het kampioenschap te winnen?
Fiorentina
Palermo

Italiaanse clubs hebben volgens mij meestal wel een aardig centje
of je neemt Napoli
pi_36981201
Fiorentina is zeker een leuk team! Ik hoef bijna geen spelers te kopen, geweldig elftal ^ O^.
Nu maar hopen dat ik Milan, Inter, Juventus voor kan blijven.
pi_36981548
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 14:16 schreef RayMania het volgende:
Ik speel met Wigan Athletic. Je moet vechten tegen degradatie maar krijgt wel een transferbudget van 21 miljoen. Ieder seizoen krijg je weer flink veel geld om te investeren, en de Premiership is natuurlijk ook een mooie competitie.
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:21:29 #105
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_36987293
Spurs is leuk.

Ben ze nu zelf.
Wat talentjes gehaald voor de breedte & draai tot mn verbazing heel lekker.
Sta na 12 weds op de eerste plaats, met 27 punten. (9 winst 3 verlies)
Uitblinkers: Lee , Defoe, Best (voor 200k gekocht en heeft Keane uit de basis gespeeld), Elliot (Davids eruit gespeeld) en Reid.

Waar Mido is? Die heb ik teruggestuurd naar Roma, nadat hij me ezel noemde na een wissel.

Owja een tip: Koop nooit een keeper met een hoge excentriekheid (ofzoiets).
Na blessure voor Robinson en <Reservekeeper>, had ik alleen keuze op ene Burch met excentriekheidwaarde 20. Die lul staat bij elke corner voor mij op de middenlijn .
Gelukkig nog geen goals tegengehad.
pi_36988032
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 19:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Spurs is leuk.

Ben ze nu zelf.
Wat talentjes gehaald voor de breedte & draai tot mn verbazing heel lekker.
Sta na 12 weds op de eerste plaats, met 27 punten. (9 winst 3 verlies)
Uitblinkers: Lee , Defoe, Best (voor 200k gekocht en heeft Keane uit de basis gespeeld), Elliot (Davids eruit gespeeld) en Reid.

Waar Mido is? Die heb ik teruggestuurd naar Roma, nadat hij me ezel noemde na een wissel.

Owja een tip: Koop nooit een keeper met een hoge excentriekheid (ofzoiets).
Na blessure voor Robinson en <Reservekeeper>, had ik alleen keuze op ene Burch met excentriekheidwaarde 20. Die lul staat bij elke corner voor mij op de middenlijn .
Gelukkig nog geen goals tegengehad.
zet zijn mentaliteit is wat lager?
  Redactie Games zaterdag 15 april 2006 @ 19:54:09 #107
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_36988209
Gister dit spel voor de Xbox 360 gekocht, echt vet!
Ben nu alleen met Ajax maar ga denk ik vanavond beginnen met Fiorentina.
Wat voor begin budget heeft Fiorentina?
.....Kennedy
  zaterdag 15 april 2006 @ 20:11:01 #108
130465 musicvideocode
Music video Codes
pi_36988692
hoe hoger "de excentriekheid" is hoe meer klungelige fouten de keeper maakt.
  zaterdag 15 april 2006 @ 20:22:24 #109
123545 DatMeenJeNiet
pi_36989023
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 20:11 schreef musicvideocode het volgende:
hoe hoger "de excentriekheid" is hoe meer klungelige fouten de keeper maakt.
Ja maar ook dat hij soms wereldpartijen speelt.
Maar ik koop altijd met lage excentriekheid
  Redactie Games zaterdag 15 april 2006 @ 20:49:02 #110
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_36989779
Fiorentina is echt super om mee te spelen.
Gebeurt tenminste nog wat (veel clubs bieden op mijn spelers) en ze zijn allemaal nog eens goed ook.
Spitsen die 10 miljoen waard zijn 14.gif
.....Kennedy
pi_36990716
quote:
Waar Mido is? Die heb ik teruggestuurd naar Roma, nadat hij me ezel noemde na een wissel

Dat heb ik nog nooit meegemaakt

Wat betekent WP?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36990777
Fiorentina is inderdaad echt gaaf. Alleen jammer dat ik eruit gekickt werd in mijn tweede seizoen..

Nu dan met Lyon bezig. Sta inmiddels eerste. Dit is mijn team:

GK:Coupet
DL: Berthod
DR: Reveillere
DC: Cris
DC: Cacapa
DMC: Pedretti
MC: Juninho
MC: Tiago
AML: Malouda
AMR: Govou
SC: Carew

In de basis dus geen enkele nieuwe kracht. Werkelijk superteam krijg je tot je beschikking. Daarnaast heb ik ook nog Fred lopen. Hij was mijn eerste spits, maar raakte geblesserd. Toen trapte Carew er 12 goals in 10 wedstrijden in. Die blijft dus eerste keuze. Wel heb ik op het middenveld Zelenka als back-up voor Juninho gekocht, wiens fitheid afneemt. Corini kwam er ook nog bij als opvulling voor de selectie op het middenveld.

Tot nu toe gaat het super. Heb alleen naar mijn mening nog wel een linker en rechterwinger nodig. Hiervoor heb ik nu alleen Malouda en Govou. Hier komen nog wat spelers voor in aanmerking. Ook wil ik een extra derde spits. Hiervoor twijfel ik tussen de hele goede Vucinic van Lecce of de goedkopere maar mindere Guerrero van Bayern.
  zaterdag 15 april 2006 @ 21:42:16 #113
123545 DatMeenJeNiet
pi_36990959
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 21:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit meegemaakt

Wat betekent WP?
white power?

Waar kom je dat WP tegen dan? Kan even niks bedenken...

@jeroen dacht ik : Waarom Guerrero of Vucinic als je Benzema hebt.
pi_36991067
Crespo die in het 2e van Chelsea speelt en geen contract meer heeft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 15 april 2006 @ 21:51:28 #115
123545 DatMeenJeNiet
pi_36991181
Dat zijn contract niet word verlengt door Work Permit misschien. (te weinig interlands gespeeld)

Iets anders kan ik niet bedenken..
pi_36991567
Het heeft inderdaad iets met work-permit te maken(herinner ik me uit een ander spel)
pi_36991934
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 21:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
@jeroen dacht ik : Waarom Guerrero of Vucinic als je Benzema hebt.
Die is bij mij nog lange na niet zo goed als Vucinic (die het uiteindelijk geworden is). Hij is topscorer van de de Italiaanse competitie geworden, dus kan het wel. Verder heb ik voor AML Rothen van PSG gehaald en voor AMR Galletti van Atletico Madrid.
pi_36997070
Vucinic is erg goed in het spel in het begin is Lucarelli van volgens mij Livorno ook een wereldspits
  zondag 16 april 2006 @ 02:39:08 #119
123545 DatMeenJeNiet
pi_36997335
Jep.

Maar de beste spits is Zlatan. Erg overrated in FM.
Fysiek alles rond de 17/18. Techniek, afstandschoten, dribbelen 20.
Afwerken 18 :S die man heeft nog nooit meer dan 15 x gescoord per seizoen maja.

Al die stats zorgen ervoor dat ie elk seizoen bij mij de gouden schoen wel wint.
Ik erger me zo dood aan hem en zn stats, dat ik na een verliespartije met Roma door een hattrick van hem, meteen FM heb afgesloten en de savegame Zlaten get cancer genoemt
pi_36997396
Wauh, ik wou echt dat ik jou was.
  zondag 16 april 2006 @ 02:50:47 #121
123545 DatMeenJeNiet
pi_36997463
quote:
Op zondag 16 april 2006 02:44 schreef Poepoog het volgende:
Wauh, ik wou echt dat ik jou was.
Hihi ok
pi_36997712
quote:
Op zondag 16 april 2006 02:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jep.

Maar de beste spits is Zlatan. Erg overrated in FM.
Fysiek alles rond de 17/18. Techniek, afstandschoten, dribbelen 20.
Afwerken 18 :S die man heeft nog nooit meer dan 15 x gescoord per seizoen maja.

Al die stats zorgen ervoor dat ie elk seizoen bij mij de gouden schoen wel wint.
Ik erger me zo dood aan hem en zn stats, dat ik na een verliespartije met Roma door een hattrick van hem, meteen FM heb afgesloten en de savegame Zlaten get cancer genoemt
Samen met Adriano de beste spits. Zet die twee in 1 aanval en je wint alles
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 16 april 2006 @ 13:46:31 #123
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_37003880
Neeee, gaat het eindelijk een keer goed met Villarreal, kopen ze me helemaal leeg
Klote minimum release fee clauses!

zo frustrerend

[ Bericht 12% gewijzigd door Rahl op 16-04-2006 14:03:06 ]
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zondag 16 april 2006 @ 14:10:14 #124
123545 DatMeenJeNiet
pi_37004450
Welke spelers ?
  zondag 16 april 2006 @ 14:12:41 #125
51794 Rahl
pi_37004513
quote:
Op zondag 16 april 2006 14:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Welke spelers ?
Pazzini, Senna, Barbosa zijn al weg, Sorin, Jose Mari en Gonzalo hebben al contract offers ontvangen

Baal vooral van Pazzini, die man was in bloedvorm met 18 goals in 15 wedstrijden
last.fm
  zondag 16 april 2006 @ 14:16:44 #126
123545 DatMeenJeNiet
pi_37004598
Dat is idd kut.
Gonzalo is een held man, ik zou maar even een wereldcontract aan hem bieden..
pi_37004631
Gaat niet helemaal lekker. Volgens mij staan mijn spelersinstructies fout.
Hoe doen jullie het hier bij het bepalen op welke stand de creativiteit, passing, pressing etc. komt?
  Redactie Games zondag 16 april 2006 @ 17:26:06 #128
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_37010575
Ai, wat moet ik doen.
Op mijn beste spits Pazzini is zojuist 30 miljoen geboden.
Moet ik dit doen of niet (hij is 20 miljoen waard).
Want dan kan ik wel een nieuwe spits kopen, maarja, weet nog niet of ik het wel doe.
.....Kennedy
  zondag 16 april 2006 @ 17:29:39 #129
123545 DatMeenJeNiet
pi_37010695
FIorentina ben je toch?

Met Toni en Bojinov heb je goede vervangers.
En voor 30 miljoen kan je een Iaquinta of een Vucinic halen.
  Redactie Games zondag 16 april 2006 @ 17:33:39 #130
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_37010832
Ja daarom, denk wel dat ik het doe.
Boijnov zitten ze ook allemaal 19 miljoen op te bieden, dat krijg je ervan als ze allemaal in een helft van 1 seizoen 2x in waarde groeien .

Vooral die Mokoena, voor 150k gekocht, unu 6 miljoen waard.
.....Kennedy
pi_37010923
Ligt aan de situatie op de transfermarkt denk ik. Ik denk niet dat jij voor 30 miljoen een spits van een ander team kan kopen die 20 miljoen waard is. Aan de andere kant, bij Emmen merk ik momenteel dat een bedrag helemaal niet maar dan ook niets zegt over hoe goed een speler is. (Mijn beste twee spelers vertegenwoordigen weliswaar een aardig bedrag, maar dat de rest van de spelers hooguit 60k waard zijn, terwijl ze in de basis bij een topploeg uit de GGD spelen tsjah...) Dus als er ergens anders een spits met leuke stats rondwandelt voor vijf miljoen ofzo, of nog beter: dat er ergens eentje een aflopend contract ofzo heeft, dan zou je toe kunnen happen... Probeer er trouwens altijd nog wat meer uit te halen. Is het een jonge spits? Probeer dan een percentage van een volgende transfer bijvoorbeeld...
  Redactie Games zondag 16 april 2006 @ 17:39:55 #132
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_37011029
Ik kan er niks meer uit halen, ze willen dit of niet.
Ze hadden eerst namelijk 2 miljoen en dan in 18 maanden de rest.
Wou ik niet, dus zei 30 mil. in 1 keer.
Dat wilden ze wel, maar dan zonder er over te praten.
.....Kennedy
pi_37011371
Wat een ongeloofwaardig spel.
Echt na iedere wedstrijd heb ik wel een geblesseerde voor een maand of langer.
En iedere wedstrijd krijg ik wel een penalty tegen
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_37011455
Met Az in mijn 5e seizoen kampioen geworden en voor het eerst in mijn FM carriere heb ik de cl gewonnen door in de finale Feyenoord met 4-2 te verslaan.

Hier het Dreamteam van de CL:

3 spelers daarvan zijn verkocht mijn links-back, rechts-back en mijn rechts half voor 9M,7M en 13,5M
Alleen bij mijn rechts-bavk werd mijn belangrijkste verdediger kwaad omdat hij vond dat het een dragende speler was en dat klopt wel een beetje omdat hij al 4 jaar aanvoerder was

En het kutste is dat mijn rechts half pas 30 augustus is vertrokken want net daarvoor had ik al 2 rechter middenvelders verhuurt en heb er dus nog maar 1 en er een kopen is geen optie want dan heb ik bij terugkomst weer teveel rechtermiddenvelders.

En ben Wereldkampioen geworden met Rusland
En daarvan gaat je status van omhoog echt niet normaal
Alleen Nederland wou mij niet als BC en ben ik dus maar naar Mexico gegaan en heb direct hun beste RB voor 1,5 miljoen overgenomen

Dit ook voor het eerst meegemaakt:
  zondag 16 april 2006 @ 18:20:00 #135
51794 Rahl
pi_37012044
quote:
Op zondag 16 april 2006 17:26 schreef Wessiej het volgende:
Ai, wat moet ik doen.
Op mijn beste spits Pazzini is zojuist 30 miljoen geboden.
Moet ik dit doen of niet (hij is 20 miljoen waard).
Want dan kan ik wel een nieuwe spits kopen, maarja, weet nog niet of ik het wel doe.
Pazzini

Echt een topspeler, en hij heeft een geweldige naam
last.fm
  Redactie Games zondag 16 april 2006 @ 18:21:09 #136
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_37012066
Ja maar net wel verkocht voor 30 mil.
Maar geen een speler wil naar mij toe komen en heel het team is nu boos op mij .

//Weet iemand trouwens nog een hele goede Verdediger?
Hij mag best veel kosten.
.....Kennedy
pi_37012448
Als je 'n rechter of centrale verdediger zoekt zou ik voor v.d. Borre en/of Kompany gaan. Svensson of Gioda zijn ook opties. Linkerverdedigers vind ik wat moeilijker, evt. Maxwell 'n optie..

Bij Wigan voetbalt trouwens 'n Leighton Baines, die voetbalt in mijn spel wel aardig. Ik heb 'm al eens eerder genoemd, 't bekijken waard
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 16 april 2006 @ 18:56:38 #138
123545 DatMeenJeNiet
pi_37012830
Mwah Baines is engelsman en heeft dus niks in Italie te zoeken.

Met Roma had ik Perea (Atletico Madrid gehaald.) VC
Marco Motta (Udinese) VL is heel goed.
Kan ik even snel bedenken..

Geef ff meer details.
  Redactie Games zondag 16 april 2006 @ 19:10:09 #139
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_37013157
Heb maar Fred gekocht voor volgend seizoen en Rosenberg voor nu.
En Trabelsi voor volgend seizoen.
Nu nog even Van den Borre of Kompany kopen.
.....Kennedy
pi_37015686
Wat ik me nu eigenlijk afvraag is hoe het gaat als je 20 seizoenen hebt gespeeld. Op dat moment zij ner nog maar weinig spelers van nu meer over. Maakt de game zelf nieuwe spelers aan en doet hij dat een beetje realistisch? Niet dat hij alleen maar spelers aanmaakt die uit het land komen waar je de competities speelt.... Het lijkt me namelijk vreemd als er na een paar jaar nooit meer goede nieuwe Braziliaanse voetballers opstaan, om nog maar niet te spreken over goede Nigerianen en Chinezen Is behoorlijk kut als na 20 jaar de gehele voetballende wereld uit enkel nog Nederlanders bestaat

Kom nooit heel ver met FM, begin uiteidnelij kaltijd overnieuw bij een andere club, maar wil nu wel eens doorgaan, ook al gaat het wat minder.

Ben nu in de Engelse competitie in de Conference South begonnen met een degradatiekandidaat. Ondanks dat ik alle schijn tegen heb weet ik al hoog in de middenmoot te eindigen, moet promotie inzitten volgend seizoen
pi_37016001
Mocht je in je spel nog 'n linksbuiten nodig hebben, ga dan voor Romaric, wat 'n geweldenaar zeg Ik had in 't begin m'n twijfels maar hij bewijst op dit moment elke wedstrijd dat ie z'n basisplaats waard is. Rooney, Ronaldo en Tevez zijn veroordeeld tot 'n plaats op de rechterflank want Romaric staat vast op links
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_37016130
Er komen heel veel regens uit Zuid-amerika het word wel aardig verdeelt maar soms vind ik het wel onrealistisch als zeg maar een Honduras in een keer 4 toppers heeft
pi_37026758
Ben uit frustratie even gestopt met Hartlepool. Vervolgens met PSV gegaan maar de frustratie liep daar ok een beetje op... een serie:
Verlies van Feyenoord
1-1 tegen Willem II(1-1 door hun in 90e minuut)
Verlies tegen Utrecht
2-2 tegen RKC, zij hadden maar 2 grote kansen...

Stond daardoor 10 punten achter nummer 1 Feyenoord met nog 7 duels.
Wel kwart finale CL bereikt. Na 4 groeps duels was ik al door. Laatste groeps duel bij Anderlecht. Kom 1-0 voor, Alex rood. 2-0 voor Ooijer rood. Beerens geblesseerd, al uitgewisseld met 3 man minder verder. Zij scoren 2-1 en 2-2. En vervolgens win ik nog met 3-2

In de 2e ronde wachtte Barcelona. Thuis met 3-2 gewonnen, uit 0-0 weten te houden.
Kwart Finale: Arsenal - PSV. Na 22 minuten stond Arsenal al met 4-0 voor. Bij rust 5-0 en eindstand 6-1. Tweede duel werd 2-2.

In de kwart finale beker met 4-1!! van NAC verloren.. MVV won in Halve finale van Ajax en moet in de finale tegen Feyenoord.

Ben nu maar ff een game begonnen in Servie, waar er 7 ploegen degraderen, met Partizan. Ook ben ik Dalian in China.
  Redactie Games maandag 17 april 2006 @ 11:17:53 #144
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_37026822
Ik zit nu met Fiorentina en het gaat goed.
Zojuist gewonnen van de koploper Inter met 3-1 maar helaas wil ik nog wel eens verliezen van de hekkensluiters maarja.
En ik sta nu 5e, en dat is al heel hoog voor deze club! Die Luca Toni blijft ook groeien in waarde, toen ik bij Fiorentina kwam was die 6 miljoen waard, nu 25 miljoen .
.....Kennedy
pi_37026962
Ja, Fiorentina is wel leuk, maar wel jammer dat ik me niet echt kan mengen in de strijd om Europese plekken. Doelstelling was middenmoot en na +/- 23 wedstrijden voldoe ik daar wel aan met een 8e plaats.

Wel jammer dat ik zoveel blessures heb. Luca Toni (4 maanden weggeweest), Pazzini, Montolivo, Jorgensen, Jimenez en Bojinov zijn vaak weg. Heb wel een paar inkopen gedaan, zoals Trabelsi, Papa Douba Diop (waar supporters erg blij mee zijn), Koné (Anderlecht), Zander Diamond.
pi_37027132
Bah, ik had met Eastleigh (helemaal onderaan in Engeland) een goed zicht op de play-offs (was degradatiekandidaat van tevoren), raakt mijn gehele aanval (5 man) geblesseerd binnen twee wedstrijden, allemaal voor meer dan een maand. Dan verlies je uiteraard een hoop aangezien ik niks kanselecteren uit de Reserves en onder 18...Heb 1 punt uit 8 wedstrijden behaald in die periode en kon zo play-offs wel vergeten.
pi_37030967
ik vind zowiezo dat spelers te vaak en te lang geblesseerd zijn.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_37033256
Toch wel een aardig seizoen .
Milan (Away) 4-0
Juventus (Away) 0-0
Inter (Home) 2-1
Roma (Away) 1-1
Roma (Home) 2-1
pi_37037357
Van het weekend ook begonnen aan dit spel, opzich best leuk. Begonnen met Haarlem, weinig budget, na een goed begin waar ik een tijdje 5e/6e heb gestaan en net aan de periodetitel mistte uiteindelijk mede door achterlijk veel blessures en gelijke spelen (19 in totaal) 17e geeindigd. Met een vrij grote schuld. In de beker tot de kwartfinale gekomen, nipt met 1-2 van Feyenoord verloren.
Inmiddels zijn al mijn 'sterspelers' verkocht/vertrokken en is de schuld vrijwel opgelost. En ga ik met een erg jonge en onervaren selectie mijn 2e jaar in..ben benieuwd.

Verder met Chili begonnen, stonden 6e in de wk kwalificatie. Laatste 3 wedstrijden tegen Peru, Bolivia en Uruguay allemaal gewonnen waardoor ik naar het WK mocht, in een poule met Zweden, Portugal en Saudi Arabie helaas laatste geworden.
pi_37037401
quote:
Op maandag 17 april 2006 13:51 schreef partyyboyy het volgende:
ik vind zowiezo dat spelers te vaak en te lang geblesseerd zijn.
Er zijn mensen die daar veel last van hebben, ik nog nooit een blessuregolf gehad in het half jaar dat ik dit spel speel.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')