abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37195068
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 20:44 schreef Yozzz het volgende:
John Best is hier echt pauper. FC Koln onwaardig!
Ik heb trouwens Portillo van Real voor 2,5 miljoen gekocht, hij moet nog even het seizoen afmaken bij Club Brugge en dan komt hij naar Keulen! Hij is ondertussen al 4,5 miljoen waard.
Gekocht, ik heb die gast gratis aangetrokken met Den Bosch omdat zijn contract niet verlengd werd

Hij is overigens mijn basis nog onwaardig, Cales en Robert zijn een heel wat beter spitsenduo.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 22 april 2006 @ 21:15:04 #252
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37195545
Hier ben ik weer

Zojuist is het me gelukt om met Ajax de eerste prijs in wacht te slepen! PSV werd na een spannende thriller na strafschoppen aan de kant gezet.
PSV kwam al in de eerste helft in de 4e minuut op een 0-1 voorsprong na slecht uitverdedigen van Grygera, waardoor Simons hard in de kruising kon schieten. Ajax kwam na het eerste kwartiertje op stoom en Rosenberg zorgde er dan ook voor om de 1-1 erin te schieten na een prachtige steekpass van Leon Best. In de 18e minuut 1-1. Geen drie minuten later komt Ajax op 2-1 door weer een doelpunt van Markus Rosenberg. Dit is tevens de russtand.

Na rust kreeg ik in de 47' minuut een vrije trap net buiten het strafschop gebied en Sneijder meldde zich daarvoor! Hij schiet! RAAK! 3-1. De wedstrijd leek op slot te zijn gegaan, maar PSV kwam heel erg goed terug en scoorde dankzij Robert 2x het doel. En zo stond het weer gelijk 3-3. In de 90' minuut scoorde Robert wel, maar werd gelukkig afgefloten wegens buitenspel situatie.

In de verlening gebeurde er weinig, alleen een paar super reddingen van Maarten Stekelenburg. Strafschoppen moesten dus de beslissing brengen. Ajax scoorde er 4 en PSV 1. Na 2 mooie reddingen van de Ajax-doelman.

Ajax mag zich terecht winnaar noemen van de JCS-schaal. Hopen op meer prijzen!
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
  zaterdag 22 april 2006 @ 21:44:52 #253
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_37196351
Leon Best dus.

Carling Cup 1e ronde
Barnet 1-3 Reading
0-1 en 1-3 Best

Simply the best
pi_37201395
Die Leon Best zal wel random potential hebben. In het ene spel is hij beter dan in het andere.
  zondag 23 april 2006 @ 00:42:07 #255
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37201474
Nu heb ik hem ( Leon Best ) een paar wedstrijden laten spelen met Ajax. 8 wedstrijden, 1 doelpunt
pi_37201504
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:42 schreef X-fi het volgende:
Nu heb ik hem ( Leon Best ) een paar wedstrijden laten spelen met Ajax. 8 wedstrijden, 1 doelpunt
Robert overgenomen van PSV. 10 wedstrijden, 8 goals
  zondag 23 april 2006 @ 00:49:53 #257
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37201656
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:42 schreef Morthill het volgende:

[..]

Robert overgenomen van PSV. 10 wedstrijden, 8 goals
Robert lijkt mij ook wel een goede aankoop, maarja. Dan zit ik met een teveelheid aan aanvallers.

Rosales, Rosenberg, Charisteas, Anastaciou, Best, Babel.
  zondag 23 april 2006 @ 00:55:01 #258
123545 DatMeenJeNiet
pi_37201749
Vaag Best speelde bij mij Keane (Robbie) uit de basis. In eerste seizoen .
  zondag 23 april 2006 @ 01:23:08 #259
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_37202196
Ik snap er geen reet van. Ik stond 3 punten achter op PSV. PSV en Ajax speelde allebei gelijk tegen een andere team, en PSV liep 1 punt uit
  zondag 23 april 2006 @ 03:51:51 #260
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37203991
Ben na een seizoen met Napoli gepromoveerd naar de Serie B. Daar heb ik net eigenlijk voor het eerst m'n selectie een beetje echt bekeken. Nu natuurlijk pas wat aankopen gedaan. En er blijven weinig Italianen over

Iezzo
Billy, Saeijs, Luirink, Zonneveld
Veldmate, Guarin, Capparella
Pia, Luizinho, Calaio

Waarbij Guarin en Luizinho wat achter hun linies spelen.

Ben tegelijkertijd gevraagd om de opvolger te worden van Marco van Basten, dus ik coach Oranje er ook naast. Net met 2-4 van Noorwegen gewonnen. Met Kluivert, Davids en Seedorf
pi_37207306
Ik heb met Boca en Sao Paulo het kampioenschap gewonnen en met LA de finale van de MLS verloren, maar wel de eerste plaats gehaald na het reguliere seizoen

Ook met de andere teams gaat het goed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_37207328
Vinden jullie het ook zo klote als je spelers transfervrij verliest?

Met Anderlecht heb ik Wilhelmson verloren, met Rangers Prso en met PSV Ball. Hoewel ik eigenlijk wel zonder ze kan vind ik het toch klote om ze te verliezen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 23 april 2006 @ 12:12:31 #263
123545 DatMeenJeNiet
pi_37207487
Altijd in de zomer (seizoen van te voren) alle contracten verlengen.. krijg je ook bericht van, van je assistent...
pi_37207817
Belachelijk spel, 2x verloren in 20 wedstrijden. En ineens krijg ik 7 nederlagen op rij. Vaag.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_37210358
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:24 schreef RayMania het volgende:
Belachelijk spel, 2x verloren in 20 wedstrijden. En ineens krijg ik 7 nederlagen op rij. Vaag.
Dat heb ik ook wel eens. Ik heb het eens getest door een savegame te maken voor zo'n wedstrijd die ik verloor, en steeds opnieuw te laden. Het heeft bij mij voortdurend te maken met de tactiek. Ik heb meerdere malen met de tactiek gespeeld die ik daarvoor had, en zelfs toen zij met 9 man op het veld stonden veegden ze me nog van de mat met 3-0. Met 11 man aan hun kant verloor ik uiteraard ook.

De tactiek veranderd, en prompt win ik. Later in het spel nog zo'n situatie gehad en daar werkte tactiekverandering ook.
pi_37212934
Het lijkt net Feyenoord

Ik laat meestal mijn assistent mijn opstelling maken en Totti ging van mij bij hem van de basis(goed presterend) naar het 2e na een kleine blessure. Mijn assistent vind hem zelfs niet meer goed genoeg voor de bank.

Heeft iemand dit ook ooit meegemaakt?
pi_37214545
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het lijkt net Feyenoord

Ik laat meestal mijn assistent mijn opstelling maken en Totti ging van mij bij hem van de basis(goed presterend) naar het 2e na een kleine blessure. Mijn assistent vind hem zelfs niet meer goed genoeg voor de bank.

Heeft iemand dit ook ooit meegemaakt?
Niet met Totti, maar mijn assistent had wel continu de neiging om een mindere speler op te stellen
pi_37214750
Torrres, Tevez in de spits en Podolski op de bank zijn natuurlijk niet veel minder

Mijn 2e is overigens uber sterk De Rossi, Drogba, Duff, Geremi, Gudjohnson, Totti, Van der Vaart, Huth en Joe Cole
pi_37215427
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:24 schreef RayMania het volgende:
moet je deze maar eens zien. Ik had dat seizoen in geen enkele andere competitiewedstrijd verloren en maar 2 gelijk gespeeld

Dit was btw ongeveer mijn typeploeg buiten de keeper; die mn 3de keeper maar was. Hij pakte echt gewoon geen enkele bal
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
  zondag 23 april 2006 @ 15:55:41 #270
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37215497
Heb nu fm 2006 eindelijk besteld op bartsmit dinsdag of woensdag moet die langs komen
pi_37218088
Heb met Partizan Belgrado de CL gehaald!
In de 2e kwallificatie ronde werd Malmmo FF makkelijk opzijn gezet(4-0 en 2-1 overwinningen).
In de 3e kwallificatie ronde volgde Sparta Praag.
Uit werd met 2-1 verloren. Thuis scoorde Nikola Grubjesic in de 38e minuut de enige goal. Hierdoor ging ik dus door op uitgescoorde doelpunten.

Zit in de poule bij Barcelona(UEFA Cup winnaar vorig seizoen), FC Bayern Munchen en Lokomotiv Moskou. Ga voor die 3e plaats. Begin tegen Loko.

Nikola Grubjesic is weer lekker bezig. 4 competitie duels, 5 goals. 4 europese duels 3goals. Dus 8 uit 8.
De Servische competitie is ingekrompen tot 12 ploegen. De eerste 4 competitie duels(12 punten) heb ik al gewonnen. Hajduk(K) staat 2e op 8 uit 4 duels. Rode Ster staat 3e met 7 uit 3 duels.

Met Dalian gaat het ook lekker. Na 21 van de 30 competitie duels nog steeds 1e. Sta 4 punten voor, maar Shandong staat 1 duel achter. Komende duel is Dalian - Shandong
pi_37218830
Pff valt niet mee hoor als je met een degradatie clubje aan het presteren bent, mijn spelers zijn in de winterstop mateloos populair bij andere clubs. Momenteel is er geboden op Luirink, Buijs en Levchenko. Maar even kijken wat ik hier mee doe.
pi_37219978
Bij mij willen Fabio Santos, Alex, Vonlanthen en Farfan weg. Erg irritant
  Redactie Games zondag 23 april 2006 @ 18:16:47 #274
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_37220059
GODVER DE GODVER.
Lekker mijn savegame waar ongeveer 10 uur in zit corrupt.
Tyfus zeg, word je daar schijtziek van dan

//Dus ik ga maar opnieuw beginnen, maar niet in Italië, weet iemand een leuke club.
En wat moet ik aan/uit zetten zodat ik alles heb, dat leon best en Sunderland er bij mij ook in zitten .
.....Kennedy
pi_37220832
Rode Ster heeft mijn competitieserie zonder nederlaag verbroken.
Op 10 september 2005 verloor ik in de competitie met 2-1 van Vojvodina. Op 18 september 2005 begon de reeks met een 2-2 tegen Buducnost(BD). Sindsdien had ik een hele mooie reeks, die resulteerde in het kampioenschap. Dit seizoen begon met 7 overwinningen. In duel 8 moest ik tegen Rode Ster. Het werd 1-2 voor rode ster. Waardoor mijn reeks loopt van 18-9-2005 - 9-9-2006 met 32 wedstrijden waarin niet verloren werd. Overigens heb ik ook tussen 13-5-2006 - 9-9-2006 een reeks neergezet van 9 competitieoverwinningen op rij.

Ben de CL begonnen met een 3-1 nederlaag tegen Lokomtiv Moskou..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')