Gekocht, ik heb die gast gratis aangetrokken met Den Bosch omdat zijn contract niet verlengd werdquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:44 schreef Yozzz het volgende:
John Best is hier echt pauper. FC Koln onwaardig!
Ik heb trouwens Portillo van Real voor 2,5 miljoen gekocht, hij moet nog even het seizoen afmaken bij Club Brugge en dan komt hij naar Keulen! Hij is ondertussen al 4,5 miljoen waard.
Robert overgenomen van PSV. 10 wedstrijden, 8 goalsquote:Op zondag 23 april 2006 00:42 schreef X-fi het volgende:
Nu heb ik hem ( Leon Best ) een paar wedstrijden laten spelen met Ajax. 8 wedstrijden, 1 doelpunt
Robert lijkt mij ook wel een goede aankoop, maarja. Dan zit ik met een teveelheid aan aanvallers.quote:Op zondag 23 april 2006 00:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Robert overgenomen van PSV. 10 wedstrijden, 8 goals
Dat heb ik ook wel eens. Ik heb het eens getest door een savegame te maken voor zo'n wedstrijd die ik verloor, en steeds opnieuw te laden. Het heeft bij mij voortdurend te maken met de tactiek. Ik heb meerdere malen met de tactiek gespeeld die ik daarvoor had, en zelfs toen zij met 9 man op het veld stonden veegden ze me nog van de mat met 3-0. Met 11 man aan hun kant verloor ik uiteraard ook.quote:Op zondag 23 april 2006 12:24 schreef RayMania het volgende:
Belachelijk spel, 2x verloren in 20 wedstrijden. En ineens krijg ik 7 nederlagen op rij. Vaag.
Niet met Totti, maar mijn assistent had wel continu de neiging om een mindere speler op te stellenquote:Op zondag 23 april 2006 14:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het lijkt net Feyenoord![]()
Ik laat meestal mijn assistent mijn opstelling maken en Totti ging van mij bij hem van de basis(goed presterend) naar het 2e na een kleine blessure. Mijn assistent vind hem zelfs niet meer goed genoeg voor de bank.
Heeft iemand dit ook ooit meegemaakt?
moet je deze maar eens zien. Ik had dat seizoen in geen enkele andere competitiewedstrijd verloren en maar 2 gelijk gespeeldquote:Op zondag 23 april 2006 12:24 schreef RayMania het volgende:
Belachelijk spel, 2x verloren in 20 wedstrijden. En ineens krijg ik 7 nederlagen op rij. Vaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |