Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Golden Earrings - Sound of the screaming day (1967)quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:51 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Zoek een nummer, wat me bij staat is een beetje beatles achtige stijl.
De zin die ik me nog kan herinneren is:
lis-ten to the sound of a Dreaaaa-m-e--r.
google levert niets op, ik denk dat ik de woorden niet goed heb
ik dacht aan beatles, maar het kan ook wat anders zijn.
iemand?
kan ook song ipv sound zijn, geen idee
quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:43 schreef R0ADKILL het volgende:
Gisteren om 18:30 op radio 2 (jammer hoor, geen online playlists)
Iets van "she is a Hootchi Cootchi lady"
Als het een Hootchi Cootchi man" zou zijn had ik wel gevonden
Eric Clapton, Steppenwolf, Muddy Waters etc
maar dit is dus gezongen door een vrouw (vrouwen?)
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:54 schreef Soulshaker het volgende:
ik zoek een nummer:
het is een pianonummer met een vrouwenstem, der is een meid die vaak met een bassist in jazzcafé de spiegel in Groningen optreed en het nummer doet, ook zat dit nummer in de film "Girl 6" maar het staat niet op de soundtrack!
wie o wie helpt me!
ik kan de melodie neuriën maar dat herkent google niet
1 seconde googlen levert "Clea - We don't have to take our clothes off" op. Origineel van Jermaine Jacksonquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:44 schreef Brinxter het volgende:
Hoi mensen,
Ik ben op zoek naar de naam van dat ene nummer...
In de clip zie je een aantal ongeklede heren de trap oplopen, en ze zingt: "we dont have to take our clothes of..."
Zal vast een makkie zijn, maar ik kan er niet meer opkomen
Jermaine Stewart - We Don't Have To Take Our Clothes Offquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:44 schreef Brinxter het volgende:
Hoi mensen,
Ik ben op zoek naar de naam van dat ene nummer...
In de clip zie je een aantal ongeklede heren de trap oplopen, en ze zingt: "we dont have to take our clothes of..."
Zal vast een makkie zijn, maar ik kan er niet meer opkomen
-Edit- Verkeerd gelezen...quote:
Help, ik zoek... #171quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:51 schreef cornutocontente het volgende:
hoe kan ik nu terug naar topicberichten die gisteren geplaatst zijn???
Nou, ik zal iets niet goed gedaan hebben, maar ik vond idd enkel het origineel van Jermaine Jacksonquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:48 schreef Mark het volgende:
[..]
1 seconde googlen levert "Clea - We don't have to take our clothes off" op. Origineel van Jermaine Jackson
Het orgineel is van Jermaine STEWARTquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:23 schreef Brinxter het volgende:
[..]
Nou, ik zal iets niet goed gedaan hebben, maar ik vond idd enkel het origineel van Jermaine Jackson
iig bedankt!
dank!quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Golden Earrings - Sound of the screaming day (1967)
quote:Op zondag 9 april 2006 18:07 schreef Billy_Mack het volgende:
beste mensen,
ik hoorde laatst op de radio een liedje dat ging over een straatkrantverkoper en een of andere bal die zong dat deze verkoper een pauper wasvolgens mij heette het liedje tiskeburt, maar als ik dat liedje luister, is het niet degene die ik bedoel
iemand die wel weet hoe het liedje heet en wat de artiest is?![]()
Draaide Dj Jean die niet op Sensation White vorig jaar?quote:Op zondag 9 april 2006 19:59 schreef Molluck het volgende:
Ik zoek een tech-house-achtige nummer, met een tekst waar ik niet helemaal zeker van ben.
Iets met "you can dance if you want to [...] break your mind"
Ik heb alle sets behalve die van Jeanquote:Op zondag 9 april 2006 20:47 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Draaide Dj Jean die niet op Sensation White vorig jaar?
Nee.quote:Op zondag 9 april 2006 20:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb alle sets behalve die van Jean
En ik kan zo gauw geen tracklist vinden, heb jij die?
Ik had zonet helaas weer weggezapt.quote:Op zondag 9 april 2006 21:01 schreef De_Piere het volgende:
Ik zat net naar de wedstrijden op Talpa te kijken en tijdens de wedstrijd Willem II - Roda JC werd er een nummer gedraaid bij de scores van Willem II. Weet iemand om welk liedje het gaat?
Nu welquote:Op zondag 9 april 2006 21:13 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik had zonet helaas weer weggezapt.
@ Molluck: Je hebt de titel toch wel zien staan hè, in mijn post boven?
Welk genre?quote:Op zondag 9 april 2006 21:50 schreef Magic75 het volgende:
ik zoek een nummer waar ze zo zeggen: "Where the ladies at":D
iemand??
RnBquote:Op zondag 9 april 2006 21:50 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nu wel
Anteck aka Antoine Clamaran, dat is iig heel goed mogelijk bij de dj in wiens set ik dit nummer hoorde, ik ga even zoeken.
edit: mijn lyrics klopten idd niet helemaal, maar het is inderdaad het goede nummer![]()
Typische Antoine Clamaran bassline eigenlijk![]()
edit2:
[..]
Welk genre?
quote:Angela(f) was een leuke avond.. zegt:
moest er nie bij dat t in de buitenlandse discotheken werd gedraaid afgelopenz omer
Ik meen dat ze daar Poogie Bear's Happy Together draaien...quote:Op zondag 9 april 2006 21:01 schreef De_Piere het volgende:
Ik zat net naar de wedstrijden op Talpa te kijken en tijdens de wedstrijd Willem II - Roda JC werd er een nummer gedraaid bij de scores van Willem II. Weet iemand om welk liedje het gaat?
Was dat niet Nunca - Movin' Train?quote:Op maandag 10 april 2006 11:58 schreef donroyco het volgende:
Pas op: vage omschrijving!
Bij Talpa werd tijdens De Wedstrijden overgeschakeld naar Eindhoven (na de wedstrijd Vitesse-Fc Utrecht dacht ik) en zag je op het einde van dat sfeerbeeld een panaromashot met hossende mensen op een bepaald nummer.. Maar hoe heet dat nummer?
Pas op: vage omschrijving!
quote:Op maandag 10 april 2006 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was dat niet Nunca - Movin' Train?
In navolging hierop wil ik nu graag weten hoe het klassieke stuk uit de reclame voor Krasloten heetquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:55 schreef Rio het volgende:
Hmm, nog een keer, nu met stijlvoorbeeld;
Iemand die weet hoe dat orgeldeuntje heet dat ze in Rembo & Rembo regelmatig op de achtergrond hadden? Is volgens mij oorspronkelijk een klassiek stuk (piano?).
Qua sound klinkt het als Klaus Wunderlich.
Klaus Wunderlich
Ik zoek dus een nerveuzerig deuntje, ook met zo'n Hammond orgeltje. Wordt volgens mij ook wel eens in quizen gebruikt als irritant achtergrondmuziekje.
Ik denk dat dit een echte uitdaging is voor de lezers alhier...
Waarschijnlijk is het Pitbull - Culoquote:Op maandag 10 april 2006 12:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Een vriendin van mij zoekt een nummer:
de 'muziek' is hetzelfde als move your body van nina sky en 2e stuk van lift your leg up van zookey
alleen zijn er dan van die mannetjes aan t zingen
oh en :
[..]
Nee, deze was het niet en die van Poogie Bear was t ook niet. Het lijkt wel een beetje op dat liedje dat ze bij Vitesse draaien van Melrose met ''O''quote:Op maandag 10 april 2006 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was dat niet Nunca - Movin' Train?
Dat had je ook wel aan je vriendje kunnen vragen, die heeft de betreffende cd in zijn kast staan...quote:Op zondag 9 april 2006 01:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Juist. Ik hoorde een nummer gisteren vlak voor een concert. En ik dacht dat het van RHCP was, maar dat weet ik nu even niet meer zeker, want ik heb naar lyrics gezocht en ik zie of hoor niks herkenbaars.
Het is iets met een soort van groepje dat meezingt in het refrein iets als electrify electrify hmmhmmhm in the sky en dan aai aai aai aai en het is heel funky. Ofzo.
Ja, vind dat maar eens.
quote:Angela(f) was een leuke avond.. zegt:
moest er nie bij dat t in de buitenlandse discotheken werd gedraaid afgelopenz omer
quote:Op maandag 10 april 2006 19:35 schreef metalbazzz het volgende:
[..]
Dat had je ook wel aan je vriendje kunnen vragen, die heeft de betreffende cd in zijn kast staan...
Kijk mijn post 7 berichten omhoog.quote:Op maandag 10 april 2006 19:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Een vriendin van mij zoekt een nummer:
de 'muziek' is hetzelfde als move your body van nina sky en 2e stuk van lift your leg up van zookey
alleen zijn er dan van die mannetjes aan t zingen
[..]
Leuk, jammer dat ik nou net jou moet proberen te verslaan, maar ik ga mijn best doenquote:Op maandag 10 april 2006 22:05 schreef Trancelocator het volgende:
Hey Molluck, misschien ook wel leuk voor jou:
ID contest: Dance
Het is te doen hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 22:09 schreef Molluck het volgende:
[..]
Leuk, jammer dat ik nou net jou moet proberen te verslaan, maar ik ga mijn best doen![]()
Het was Northern Lite (was er zelf die avondquote:Op maandag 10 april 2006 20:33 schreef lucky_birdie het volgende:
Gisteravond op MTV, rond 23.00 tijdens Made; aflev. Electronic Beats, werd een nummer gespeeld (live) , het deed me op de een of andere manier heel erg aan Depeche Mode denken. Het is een zanger, donker / bruin haar..
Het was het laatste nummer van die band, en na die band traden de Audio Bullys op, en daarna kwam The Prodigy.
Ik heb geen flauw idee meer wat hij zong.. dus op zongtekst zoeken werkt in dit geval ook niet..
edit; time table gevonden, maar die tijden komen dus niet overeen met hoe het werd uitgezonden..maar het zou het een van deze bands moeten zjin.. maar welke![]()
21.25 - 21.55 Northern Lite
Volgens mij heeft dat nummer niet echt een naam maar is het gewoon de Requiem for a Dream theme, specifiek gecomponeerd voor die film.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:35 schreef CybPraetorian het volgende:
als je gaat naar de website van de film Requiem For A Dream ( www.requiemforadream.com )
je krijgt dan eerst een NEP banner te zien, daar klik je op, dan kom je op een NEP website. Wanneer je dan maar ergens op klikt, dan lijkt het alsof de website problemen krijgt. Wees niet bang, alles in in Flash gemaakt, is allemaal opgezet.
maar dan krijg je de tekst requiem for a dream te zien, met een zeer Integirerend muziekje. Ik zou wel eens willen weten bij welk liedje dat hoort, of eventueel welke score dat is...
alvast bedankt...
Kweet alleen dat een van ze Go with the flow van QOTSA deden.quote:Op maandag 10 april 2006 20:33 schreef lucky_birdie het volgende:
Gisteravond op MTV, rond 23.00 tijdens Made; aflev. Electronic Beats, werd een nummer gespeeld (live) , het deed me op de een of andere manier heel erg aan Depeche Mode denken. Het is een zanger, donker / bruin haar..
Het was het laatste nummer van die band, en na die band traden de Audio Bullys op, en daarna kwam The Prodigy.
Ik heb geen flauw idee meer wat hij zong.. dus op zongtekst zoeken werkt in dit geval ook niet..
edit; time table gevonden, maar die tijden komen dus niet overeen met hoe het werd uitgezonden..maar het zou het een van deze bands moeten zjin.. maar welke![]()
20.30 - 21.10 Mad Ed (DJ)
21:10 - 21:25 Benny Rodrigues (DJ)
21.25 - 21.55 Northern Lite
21.55 - 22.15 Mad Ed (DJ)
22.15 - 23.15 Stereo MC's
23.15 - 00.00 Mad Ed (DJ)
00.00 - 01.15 The Prodigy
01.15 - 02.00 DJ
02.00 - 03.15 Audio Bullys
03.15 - 04.30 DJ
04.30 - 06.30 Benny Rodrigues (DJ)
Welke stijl?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:21 schreef IMWeasel het volgende:
Misschien kan iemand mij helpen:)
Ben op zoek naar n nummer waar ik eigenlijk alleen de videoclip van weet.
Bijna zeker nederlandstalig, waarbij een aantal vrouwen in ondergoed liggend in bed lopen te playbacken op volgens mij n mannenstem. En aan het einde van die clip houden ze nog n kussengevecht of zoiets. Nummer is 2-3-4 jaar oud ofzo.
Iemand? alvast bedankt
Was een bekende groep ben alleen de naam kwijt, het was wel een nummer dat gebruikt werd in de film "The bourne identity" ... misschien kan je ergens een soundtrack list vinden of zo?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:43 schreef Floepsje het volgende:
http://media.putfile.com/rectest-74
Heel bekend nummer, gamekings intro, ik wil graag de titel en artiest weten..
Tainted Love, maar die is toch niet van depeche mode maar van Soft Cell? correct me if i am wrongquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:49 schreef Borkydude het volgende:
Hoe heet dat nummer van Depeche Mode die Rihanna heeft gebruikt voor SOS?
Paul Oakenfold - Ready, Steady, Goquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:43 schreef Floepsje het volgende:
http://media.putfile.com/rectest-74
Heel bekend nummer, gamekings intro, ik wil graag de titel en artiest weten..
Soft Cell iddquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:17 schreef Koepert het volgende:
[..]
Tainted Love, maar die is toch niet van depeche mode maar van Soft Cell? correct me if i am wrong
JA! dat is em!quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:10 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Kweet alleen dat een van ze Go with the flow van QOTSA deden.
In navolging hierop wil ik nu graag weten hoe het klassieke stuk uit (het begin van) de reclame voor Krasloten heetquote:
Die was het nietquote:Op maandag 10 april 2006 20:18 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Kijk mijn post 7 berichten omhoog.
Till West-Same Manquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:03 schreef alyel het volgende:
ruud de wild draaide gisteren geloof ik in zijn programma. het was een vrolijk nummer.. en de titel was iets van 'same men' wie weet van wie dit is ..?
Arrrghhhh ik heb zelfs het deuntje in me hoofd, maar kan niet op de teksten komen!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:13 schreef kebabkever het volgende:
ja ik weet precies welke je bedoeld....maar als je me de naam vraagt:$
Klopt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heet eigenlijk dat liedje van de xbox reclame?
teddy bears picknick ofzo ?
Summerlove - Rememberquote:Op woensdag 12 april 2006 10:54 schreef Rekkie het volgende:
Ik zoek een zomerhit.
Het nummer werd in de zomer van 2003 veel gedraaid en was naast Summerjam een hit.
De nummers lijken bijzonder veel op elkaar.
Ik zie hemquote:Op woensdag 12 april 2006 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
XBOX staat op de vorige pagina...
Dat had ik toen uitgezocht, maar het was van een onbekend Australisch bandje.. zie een van de laatste topics van Ik zoek.. voor verdere info..quote:Op woensdag 12 april 2006 13:13 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zie hem.
Nu nog die van Sprite, iemand?
Johnny Logan - A state of happinessquote:Op woensdag 12 april 2006 18:52 schreef NordicBlue het volgende:
A State of Happiness , van de center parcs reclame , is daar een orgineel liedje van?
Wat is dat?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:44 schreef Zyggie het volgende:
Hoihoi, ik ben ook opzoek naar een nummer. Het heeft een nogal herkenbaar gitaarriedeltje gespeelt op een elektrische gitaar zonder distortion. De titel is een vrouwennaam, en de artiest is geloof ik een Amerikaanse gitartist die er nogal woonwagenachtig uitziet. Het nummer staat in de top2000.
DJ Kool - Let me clear my throat..quote:Op woensdag 12 april 2006 19:51 schreef Crack_david het volgende:
ik ben op zoek naar een hiphop nummer dat bij een vooruitzicht van the box zit, ik geloof bij hun reclame voor hun after school middag (waar ze southpark aanprijzen)
Bepaald effect, ofwel distortiequote:
Hoor ´m 3x per half uur..quote:Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef NordicBlue het volgende:
Aye , is die al uit? , kan m nergens vinden
bedoelde ik niet, wel tof nummerquote:Op woensdag 12 april 2006 19:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
DJ Kool - Let me clear my throat..
Joshua Kadison - Jessie?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:44 schreef Zyggie het volgende:
Hoihoi, ik ben ook opzoek naar een nummer. Het heeft een nogal herkenbaar gitaarriedeltje gespeelt op een elektrische gitaar zonder distortion. De titel is een vrouwennaam, en de artiest is geloof ik een Amerikaanse gitartist die er nogal woonwagenachtig uitziet. Het nummer staat in de top2000.
Kun je niet meer info geven dan..quote:Op woensdag 12 april 2006 20:02 schreef Crack_david het volgende:
[..]
bedoelde ik niet, wel tof nummer
Is dan denk ik ook nog niet uit.. je kunt CP misschien wel zelf bereiken en vragen voor zo´n leuk cd´tjequote:Op woensdag 12 april 2006 20:02 schreef NordicBlue het volgende:
whehehe , jammer , kan hem echt nergens vinden
ik ben de hele avond al the box aan het kijken bij welk programma hij zit. Ik weet ook zeker dat ik het nummer ken, ik kan er alleen niet opkomenquote:
Ik ben er ook al een tijdje op naar zoek, waarschijnlijk heet het nummer Zombie of In Your Head.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:29 schreef SpyEye het volgende:
Hoi iedereen,
Weet misschien iemand hoe >dit< nummer heet?
Ik heb al gezocht op Google maar niks kunnen vinden.
Bvd![]()
ik heb geen idee, maar ik heb er nu al een hekel aanquote:Op woensdag 12 april 2006 20:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik ben er ook al een tijdje op naar zoek, waarschijnlijk heet het nummer Zombie of In Your Head.
Maar wie het gemaakt heeft ben ik ook nog niet achter.
Ken ´m alleen in de versie van:quote:Op woensdag 12 april 2006 20:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik ben er ook al een tijdje op naar zoek, waarschijnlijk heet het nummer Zombie of In Your Head.
Het oorspronkelijke nummer is van The Cranberries en heet Zombie(s).quote:Op woensdag 12 april 2006 20:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Eric Clapton - Layla?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:36 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee dat is 'em niet. Veel meer richting een gitaarnummer.
Of Chris Rea - Josephine?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:36 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee dat is 'em niet. Veel meer richting een gitaarnummer.
Heb je misschien nog een héél klein stukje tekst?quote:
Nee helemaal niks, ik kan het riedeltje wel ff spelen op een gitaar anders.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:07 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Heb je misschien nog een héél klein stukje tekst?
Dan zijn we er in 5 seconden uit denk ikquote:Op woensdag 12 april 2006 21:09 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nee helemaal niks, ik kan het riedeltje wel ff spelen op een gitaar anders.![]()
Dj Duco - In My Headquote:Op woensdag 12 april 2006 20:29 schreef SpyEye het volgende:
Hoi iedereen,
Bvd![]()
http://media.putfile.com/zygsterquote:Op woensdag 12 april 2006 21:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Dan zijn we er in 5 seconden uit denk ikGooi maar op.
THANKS iedereen voor jullie snelle reactiesquote:Op woensdag 12 april 2006 20:29 schreef SpyEye het volgende:
Hoi iedereen,
Bvd![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:28 schreef Zyggie het volgende:
[..]
http://media.putfile.com/zygsterMicrofoon ligt helaas nogal uit elkaar dus de kwaliteit is erbarmelijk.
Hmmm..dat gaat nog wat langer duren dan 5 seconden vrees ik. 't klinkt vaag bekend maar ik kan er even niets van maken.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:28 schreef Zyggie het volgende:
[..]
http://media.putfile.com/zygsterMicrofoon ligt helaas nogal uit elkaar dus de kwaliteit is erbarmelijk.
Ik geloof dat het een soloartiest is. Denk jaren '70 / '80quote:Op woensdag 12 april 2006 21:42 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Hmmm..dat gaat nog wat langer duren dan 5 seconden vrees ik. 't klinkt vaag bekend maar ik kan er even niets van maken.
Hoe oud is het nummer dat je zoekt ongeveer? En is het een solo-artiest of kan het ook ee n band zijn?
Badly drawn boy - Disillusion misschien?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:27 schreef punkgirl het volgende:
hallows, ik ben op zoek naar een nr van ongeveer 5 tot 7 jaar terug
De clip was een man, met een blauw shirt aan, en n muts op, die voor taxi speelde.
Op het einde zie je hem wegrennen met een oude man.
Het enige zinnetje dat ik me nog herinner is; i didn't mean to fall in love..
help mij
Jaah! ik heb m gedownload, hij is hetquote:Op woensdag 12 april 2006 22:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Badly drawn boy - Disillusion misschien?
[afbeelding]
iemand?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:30 schreef Schizophreniac het volgende:
ik zoek een nummer van een week of wat geleden...Repeterende beat... beetje alternatief geluidje zit erin. Een vrouw praat als het ware (niet echt rappen). De stem overheerst de beat.. In de videoclip is ze zwart gekleed en ze staat erbij.
iemand idee?
Wamdue - King of my castle?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:30 schreef donroyco het volgende:
Zoek ook nog een nummer van pak ´m weg 5-7 jaar geleden, kan me alleen nog de clip herinneren.. Hierin rijdt een kartonnen meisje in een kartonnen auto door een kartonnen wereld.. hoop dat er belletje gaat rinkelen.. de muziek doet nogal soft aan...
Wamdue is het niet. Ik weet wat donroyco bedoelt, maar kan niet op de titel komen.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:26 schreef Cici het volgende:
[..]
Wamdue - King of my castle?
One-T ft Cool-T - The Magic Key?
Of ben ik nu ook in de war.
Volgens mij de 1e.
Ja, das facking irritant, heb hetzelfde probleem...quote:Op donderdag 13 april 2006 00:30 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wamdue is het niet. Ik weet wat donroyco bedoelt, maar kan niet op de titel komen.
DB Boulevard - Point of viewquote:Op donderdag 13 april 2006 10:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, das facking irritant, heb hetzelfde probleem...![]()
Had dan even gezegd dat het om een instrumentaal nummer gaatquote:Op woensdag 12 april 2006 21:59 schreef Zyggie het volgende:
The Allman Brothers - Jessica!
Ik heb hem gevonden, dank voor de hulp.
Heb de Top2000 lijst erbij gepakt en ff doorgekeken.![]()
Ge-wel-dig...quote:
Oh, was ik dat vergeten.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Had dan even gezegd dat het om een instrumentaal nummer gaat![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:59 schreef Rio het volgende:
In navolging hierop wil ik nu graag weten hoe het klassieke stuk uit (het begin van) de reclame voor Krasloten heet
heb dat liedje van Requiem for a dream al. Ik ben ff specifieker gaan zoeken en ff wat previews geluisterd. Het blijkt dat dat melodietje heel vaak op de OST (Score) terug komt, maar voor in het laatste liedje, Lux Aeterna.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:44 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat nummer niet echt een naam maar is het gewoon de Requiem for a Dream theme, specifiek gecomponeerd voor die film.
Iemand die trouwens een mp3 heeft van dat enge kraak-geluid uit die film van The Grudge? Ben er al tijden naar op zoek![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 00:28 schreef BdR het volgende:
Ik zoek de titel van een dance/funk nummer rond 2004 uitgebracht denk ik () Er zit af en toe een stukje in dan hoort je een soort blokfluit die gewoon 2 tonen speelt, eerst hoog dan laag dat steeds opnieuw, ook een beetje vals zeg maar.
iemand? Het is niet "Jennifer Lopez - Get Right"
Hier een mp3'tje, heb het zelf geprobeerd een beetje na te spelen dus klinkt niet echt, maar dan heb je een beetje een idee...:
ikzoeknr.mp3 (130kb)
Een hiphopnummer, niet?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:50 schreef BdR het volgende:
uit het vorige topic stond deze nog open..
[..]
Niemand weet et?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:25 schreef Gi1337 het volgende:
Ik zoek een nummertje uit de 90'er jaren.
Was in de tijd van "Wamdue Project - King of my Castle"
Ik heb alleen nog de clip een beetje in mijn hoofd, het was een soort van Manga tekenfilm met een ruimteship. Was iets van Dance/House/Trance Stijl. Met een heel simpel melodietje.
en Nee geen "One more time" of "Aerodynamic" van Daft Punk...
* naar kanarie wijstquote:
g-town madness - locked downquote:Op donderdag 13 april 2006 16:54 schreef Kjjong het volgende:
Hoi, ik had een klein filmpje van 3.5 mb gedownload, maar ik moet de titel van dat liedje weten.
Weet iemand anders misschien de naam ervan ?
linkje [3.5 mb]
alvast bedankt,
ja die ken ik ook nog wel, gaaf nummer, leuke clip -> Phil Fuldner - The Finalquote:Op donderdag 13 april 2006 17:15 schreef Gi1337 het volgende:
Niemand weet et?
Dit is de melodie:
http://www.leeched.nl/upload/liedje.wav
Zelf ingefloten![]()
ja inderdaadquote:Op donderdag 13 april 2006 16:53 schreef Quannum het volgende:
Een hiphopnummer, niet?
Even denken, ik kom er niet direct op.
Op de website van WE kan je het nummer downloaden, zie het menu rechts klik op "downloads"quote:Op donderdag 13 april 2006 16:50 schreef Applemooz het volgende:
Ik zoek eigenlijk het deuntje dat gebruikt wordt bij de televisiereclame van WE. Er worden een aantal mensen gevolgd, uiteindelijk iets in een club ofzo.. De website van de Ster heeft me nog niet kunnen helpen helaas..
Gelukt.. THNX!quote:Op donderdag 13 april 2006 19:47 schreef BdR het volgende:
[..]
Op de website van WE kan je het nummer downloaden, zie het menu rechts klik op "downloads"
http://www.wefashion.com/
een nummer dat erbij hoort is het retebekende nummer van les rhytmes digitales, maar weet nie hoe da heet±quote:Op donderdag 13 april 2006 22:46 schreef Jerruh het volgende:
wie van jullie heeft de setr van Benny rodriguez van innercity 2005 op zijn computer? ik heb namelijk een aantal tracks die ik graag bij naam zou willen weten alleen ik kan ze gewoon niet nadoen hier, tenzij je fonetisch hoogbegaafd bent. als iemand die set heeft kan ik zeggen waar die tracks zitten.
of evt. iemand die die set van mij op msn zou willen krijgen zodat ie me kan helpen?
Markus Nikolai - Bushes (Norman Cook remix)quote:Op donderdag 13 april 2006 23:14 schreef a-child-in-chains het volgende:
Videoclip: Een zooi vrouwen (van boven gefilmd) die plaatsnemen en zich laten harsen bij hun kut.
hoe heet dat nummer dat erbij hoort?
IJssel Duo - Bon giorno mi amore?quote:Op vrijdag 14 april 2006 04:33 schreef Revenge2005 het volgende:
Ik hoop dat jullie kunnen helpen
Voor mijn moeder van bijna 60 ben ik al een tijdje opzoek naar een nederlandstalig nummer
het is uit de periode van de jaren 50/60 en heel misschien de jaren 70
de zangeres en naam van het nummer weet ik helaas niet
weet alleen dat het een oude song is
De Tekst is als Volgt
Bonjorno zei je zachtjes toen keek je me aan
zo begon onze liefdes roman Bonjorno Mi amor
( bonjorno kan eventueel verkeerd geschreven zijn )
Ik zou dit nummer graag vinden omdat mijn moeder hiermee begraven wil worden
met vriendelijke Groet
Revenge
Hier een tracklist, die ik zo gauw kon vindenquote:Op donderdag 13 april 2006 22:46 schreef Jerruh het volgende:
wie van jullie heeft de setr van Benny rodriguez van innercity 2005 op zijn computer? ik heb namelijk een aantal tracks die ik graag bij naam zou willen weten alleen ik kan ze gewoon niet nadoen hier, tenzij je fonetisch hoogbegaafd bent. als iemand die set heeft kan ik zeggen waar die tracks zitten.
of evt. iemand die die set van mij op msn zou willen krijgen zodat ie me kan helpen?
nope dat was het nietquote:
ow zeker weten!!!!!! thanx dude!quote:Op vrijdag 14 april 2006 08:42 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Hier een tracklist, die ik zo gauw kon vinden
01. Huggotron - Glasshouses
02. Nick & Danny Chatelain - It's Killing Me (Original mix)
03. Alter Ego - Daktari (Matt John's "Daktatrick 17" Remix)
04. Tiefschwarz - Wait And See (Alter Ego Remix)
05. Josh Wink - Superfreak (Freak) (/w 'Boa viagem' vocals)
06. Plastikman - Spastik
07. ID (/w 'Mr Fingers - Who Is Jack' vocals)
08. Cirez D - Teaser
09. Solid Groove - This Is Sick
10. Tomas Anderson - Washing Up (Tiga Remix)
11. Traffic Signs - The Big Fake
12. Dave Clarke - The Wiggle (Old School remix)
13. Aphrohead - In dark we live (Dave clarke 312 remix)
14. Hugo Moya - Move
15. Innerspace - Phunk
16. ID (oldskool sound)
17. Fast eddie - Acid thunder (remix)
18. ID (Josh Wink - Don't Laugh Vocals)
19. Les Rhytmes Digitales - Jacques Your Body (Switch Remix)
20. ID
21. Collabs 200 (Speedy J & Literon) - Snacker (/w 'My House Is Your House' vocals)
22. Steve rachmad - Tir na nog
23. Josh Wink - Superfreak
24. Autotune - Keep It Wrong
25. DK7 - Slipstream
26. Armando - 100% Dising you
27. ID
28. Joris Voorn - Believer
29. Daft Punk - Rollin' and Scratching (Roger Sanchez - Turn On The Music vocals)
30. ID (well known, scratch samples)
31. ID (/w 'Boa Viagem' vocals)
32. Les Rhytmes Digitales - Jacques Your Body (Switch Remix) (/w 'Mr Fingers - Who Is Jack' vocals)
33. Lemon 8 - Model 8 (Lemon 8 remix)
Hoop dat je er wat aan hebt..
Queen - Living on my ownquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:14 schreef Barthez het volgende:
Hallo, ik zoek de naam van het volgende liedje, het gaat als volgt:
Viole viole i have no time for this monkey bisness...
Vriend van mij dacht dat het queen was.. maar ik denk het zelf niet...Weten jullie het misschien?
Alvast Bedankt!
Mary J Bligequote:Op vrijdag 14 april 2006 15:51 schreef kriele het volgende:
wie is die zangeres die het nummer 'One' met Bono zingt?
Mr. oizo met Flat beatquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:05 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Wat is de artiest van dit nummer en hoe het het ook alweer=
Fatboy Slim uit m'n hoofd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:05 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Wat is de artiest van dit nummer en hoe het het ook alweer=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |