Wamdue - King of my castle?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:30 schreef donroyco het volgende:
Zoek ook nog een nummer van pak ´m weg 5-7 jaar geleden, kan me alleen nog de clip herinneren.. Hierin rijdt een kartonnen meisje in een kartonnen auto door een kartonnen wereld.. hoop dat er belletje gaat rinkelen.. de muziek doet nogal soft aan...
Wamdue is het niet. Ik weet wat donroyco bedoelt, maar kan niet op de titel komen.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:26 schreef Cici het volgende:
[..]
Wamdue - King of my castle?
One-T ft Cool-T - The Magic Key?
Of ben ik nu ook in de war.
Volgens mij de 1e.
Ja, das facking irritant, heb hetzelfde probleem...quote:Op donderdag 13 april 2006 00:30 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wamdue is het niet. Ik weet wat donroyco bedoelt, maar kan niet op de titel komen.
DB Boulevard - Point of viewquote:Op donderdag 13 april 2006 10:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, das facking irritant, heb hetzelfde probleem...![]()
Had dan even gezegd dat het om een instrumentaal nummer gaatquote:Op woensdag 12 april 2006 21:59 schreef Zyggie het volgende:
The Allman Brothers - Jessica!
Ik heb hem gevonden, dank voor de hulp.
Heb de Top2000 lijst erbij gepakt en ff doorgekeken.![]()
Ge-wel-dig...quote:
Oh, was ik dat vergeten.quote:Op donderdag 13 april 2006 11:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Had dan even gezegd dat het om een instrumentaal nummer gaat![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:59 schreef Rio het volgende:
In navolging hierop wil ik nu graag weten hoe het klassieke stuk uit (het begin van) de reclame voor Krasloten heet
heb dat liedje van Requiem for a dream al. Ik ben ff specifieker gaan zoeken en ff wat previews geluisterd. Het blijkt dat dat melodietje heel vaak op de OST (Score) terug komt, maar voor in het laatste liedje, Lux Aeterna.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:44 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat nummer niet echt een naam maar is het gewoon de Requiem for a Dream theme, specifiek gecomponeerd voor die film.
Iemand die trouwens een mp3 heeft van dat enge kraak-geluid uit die film van The Grudge? Ben er al tijden naar op zoek![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 00:28 schreef BdR het volgende:
Ik zoek de titel van een dance/funk nummer rond 2004 uitgebracht denk ik () Er zit af en toe een stukje in dan hoort je een soort blokfluit die gewoon 2 tonen speelt, eerst hoog dan laag dat steeds opnieuw, ook een beetje vals zeg maar.
iemand? Het is niet "Jennifer Lopez - Get Right"
Hier een mp3'tje, heb het zelf geprobeerd een beetje na te spelen dus klinkt niet echt, maar dan heb je een beetje een idee...:
ikzoeknr.mp3 (130kb)
Een hiphopnummer, niet?quote:Op donderdag 13 april 2006 16:50 schreef BdR het volgende:
uit het vorige topic stond deze nog open..
[..]
Niemand weet et?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:25 schreef Gi1337 het volgende:
Ik zoek een nummertje uit de 90'er jaren.
Was in de tijd van "Wamdue Project - King of my Castle"
Ik heb alleen nog de clip een beetje in mijn hoofd, het was een soort van Manga tekenfilm met een ruimteship. Was iets van Dance/House/Trance Stijl. Met een heel simpel melodietje.
en Nee geen "One more time" of "Aerodynamic" van Daft Punk...
* naar kanarie wijstquote:
g-town madness - locked downquote:Op donderdag 13 april 2006 16:54 schreef Kjjong het volgende:
Hoi, ik had een klein filmpje van 3.5 mb gedownload, maar ik moet de titel van dat liedje weten.
Weet iemand anders misschien de naam ervan ?
linkje [3.5 mb]
alvast bedankt,
ja die ken ik ook nog wel, gaaf nummer, leuke clip -> Phil Fuldner - The Finalquote:Op donderdag 13 april 2006 17:15 schreef Gi1337 het volgende:
Niemand weet et?
Dit is de melodie:
http://www.leeched.nl/upload/liedje.wav
Zelf ingefloten![]()
ja inderdaadquote:Op donderdag 13 april 2006 16:53 schreef Quannum het volgende:
Een hiphopnummer, niet?
Even denken, ik kom er niet direct op.
Op de website van WE kan je het nummer downloaden, zie het menu rechts klik op "downloads"quote:Op donderdag 13 april 2006 16:50 schreef Applemooz het volgende:
Ik zoek eigenlijk het deuntje dat gebruikt wordt bij de televisiereclame van WE. Er worden een aantal mensen gevolgd, uiteindelijk iets in een club ofzo.. De website van de Ster heeft me nog niet kunnen helpen helaas..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |