Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Golden Earrings - Sound of the screaming day (1967)quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:51 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Zoek een nummer, wat me bij staat is een beetje beatles achtige stijl.
De zin die ik me nog kan herinneren is:
lis-ten to the sound of a Dreaaaa-m-e--r.
google levert niets op, ik denk dat ik de woorden niet goed heb
ik dacht aan beatles, maar het kan ook wat anders zijn.
iemand?
kan ook song ipv sound zijn, geen idee
quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:43 schreef R0ADKILL het volgende:
Gisteren om 18:30 op radio 2 (jammer hoor, geen online playlists)
Iets van "she is a Hootchi Cootchi lady"
Als het een Hootchi Cootchi man" zou zijn had ik wel gevonden
Eric Clapton, Steppenwolf, Muddy Waters etc
maar dit is dus gezongen door een vrouw (vrouwen?)
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:54 schreef Soulshaker het volgende:
ik zoek een nummer:
het is een pianonummer met een vrouwenstem, der is een meid die vaak met een bassist in jazzcafé de spiegel in Groningen optreed en het nummer doet, ook zat dit nummer in de film "Girl 6" maar het staat niet op de soundtrack!
wie o wie helpt me!
ik kan de melodie neuriën maar dat herkent google niet
1 seconde googlen levert "Clea - We don't have to take our clothes off" op. Origineel van Jermaine Jacksonquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:44 schreef Brinxter het volgende:
Hoi mensen,
Ik ben op zoek naar de naam van dat ene nummer...
In de clip zie je een aantal ongeklede heren de trap oplopen, en ze zingt: "we dont have to take our clothes of..."
Zal vast een makkie zijn, maar ik kan er niet meer opkomen
Jermaine Stewart - We Don't Have To Take Our Clothes Offquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:44 schreef Brinxter het volgende:
Hoi mensen,
Ik ben op zoek naar de naam van dat ene nummer...
In de clip zie je een aantal ongeklede heren de trap oplopen, en ze zingt: "we dont have to take our clothes of..."
Zal vast een makkie zijn, maar ik kan er niet meer opkomen
-Edit- Verkeerd gelezen...quote:
Help, ik zoek... #171quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:51 schreef cornutocontente het volgende:
hoe kan ik nu terug naar topicberichten die gisteren geplaatst zijn???
Nou, ik zal iets niet goed gedaan hebben, maar ik vond idd enkel het origineel van Jermaine Jacksonquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:48 schreef Mark het volgende:
[..]
1 seconde googlen levert "Clea - We don't have to take our clothes off" op. Origineel van Jermaine Jackson
Het orgineel is van Jermaine STEWARTquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:23 schreef Brinxter het volgende:
[..]
Nou, ik zal iets niet goed gedaan hebben, maar ik vond idd enkel het origineel van Jermaine Jackson
iig bedankt!
dank!quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Golden Earrings - Sound of the screaming day (1967)
quote:Op zondag 9 april 2006 18:07 schreef Billy_Mack het volgende:
beste mensen,
ik hoorde laatst op de radio een liedje dat ging over een straatkrantverkoper en een of andere bal die zong dat deze verkoper een pauper wasvolgens mij heette het liedje tiskeburt, maar als ik dat liedje luister, is het niet degene die ik bedoel
iemand die wel weet hoe het liedje heet en wat de artiest is?![]()
Draaide Dj Jean die niet op Sensation White vorig jaar?quote:Op zondag 9 april 2006 19:59 schreef Molluck het volgende:
Ik zoek een tech-house-achtige nummer, met een tekst waar ik niet helemaal zeker van ben.
Iets met "you can dance if you want to [...] break your mind"
Ik heb alle sets behalve die van Jeanquote:Op zondag 9 april 2006 20:47 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Draaide Dj Jean die niet op Sensation White vorig jaar?
Nee.quote:Op zondag 9 april 2006 20:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb alle sets behalve die van Jean
En ik kan zo gauw geen tracklist vinden, heb jij die?
Ik had zonet helaas weer weggezapt.quote:Op zondag 9 april 2006 21:01 schreef De_Piere het volgende:
Ik zat net naar de wedstrijden op Talpa te kijken en tijdens de wedstrijd Willem II - Roda JC werd er een nummer gedraaid bij de scores van Willem II. Weet iemand om welk liedje het gaat?
Nu welquote:Op zondag 9 april 2006 21:13 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik had zonet helaas weer weggezapt.
@ Molluck: Je hebt de titel toch wel zien staan hè, in mijn post boven?
Welk genre?quote:Op zondag 9 april 2006 21:50 schreef Magic75 het volgende:
ik zoek een nummer waar ze zo zeggen: "Where the ladies at":D
iemand??
RnBquote:Op zondag 9 april 2006 21:50 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nu wel
Anteck aka Antoine Clamaran, dat is iig heel goed mogelijk bij de dj in wiens set ik dit nummer hoorde, ik ga even zoeken.
edit: mijn lyrics klopten idd niet helemaal, maar het is inderdaad het goede nummer![]()
Typische Antoine Clamaran bassline eigenlijk![]()
edit2:
[..]
Welk genre?
quote:Angela(f) was een leuke avond.. zegt:
moest er nie bij dat t in de buitenlandse discotheken werd gedraaid afgelopenz omer
Ik meen dat ze daar Poogie Bear's Happy Together draaien...quote:Op zondag 9 april 2006 21:01 schreef De_Piere het volgende:
Ik zat net naar de wedstrijden op Talpa te kijken en tijdens de wedstrijd Willem II - Roda JC werd er een nummer gedraaid bij de scores van Willem II. Weet iemand om welk liedje het gaat?
Was dat niet Nunca - Movin' Train?quote:Op maandag 10 april 2006 11:58 schreef donroyco het volgende:
Pas op: vage omschrijving!
Bij Talpa werd tijdens De Wedstrijden overgeschakeld naar Eindhoven (na de wedstrijd Vitesse-Fc Utrecht dacht ik) en zag je op het einde van dat sfeerbeeld een panaromashot met hossende mensen op een bepaald nummer.. Maar hoe heet dat nummer?
Pas op: vage omschrijving!
quote:Op maandag 10 april 2006 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was dat niet Nunca - Movin' Train?
In navolging hierop wil ik nu graag weten hoe het klassieke stuk uit de reclame voor Krasloten heetquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:55 schreef Rio het volgende:
Hmm, nog een keer, nu met stijlvoorbeeld;
Iemand die weet hoe dat orgeldeuntje heet dat ze in Rembo & Rembo regelmatig op de achtergrond hadden? Is volgens mij oorspronkelijk een klassiek stuk (piano?).
Qua sound klinkt het als Klaus Wunderlich.
Klaus Wunderlich
Ik zoek dus een nerveuzerig deuntje, ook met zo'n Hammond orgeltje. Wordt volgens mij ook wel eens in quizen gebruikt als irritant achtergrondmuziekje.
Ik denk dat dit een echte uitdaging is voor de lezers alhier...
Waarschijnlijk is het Pitbull - Culoquote:Op maandag 10 april 2006 12:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Een vriendin van mij zoekt een nummer:
de 'muziek' is hetzelfde als move your body van nina sky en 2e stuk van lift your leg up van zookey
alleen zijn er dan van die mannetjes aan t zingen
oh en :
[..]
Nee, deze was het niet en die van Poogie Bear was t ook niet. Het lijkt wel een beetje op dat liedje dat ze bij Vitesse draaien van Melrose met ''O''quote:Op maandag 10 april 2006 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was dat niet Nunca - Movin' Train?
Dat had je ook wel aan je vriendje kunnen vragen, die heeft de betreffende cd in zijn kast staan...quote:Op zondag 9 april 2006 01:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Juist. Ik hoorde een nummer gisteren vlak voor een concert. En ik dacht dat het van RHCP was, maar dat weet ik nu even niet meer zeker, want ik heb naar lyrics gezocht en ik zie of hoor niks herkenbaars.
Het is iets met een soort van groepje dat meezingt in het refrein iets als electrify electrify hmmhmmhm in the sky en dan aai aai aai aai en het is heel funky. Ofzo.
Ja, vind dat maar eens.
quote:Angela(f) was een leuke avond.. zegt:
moest er nie bij dat t in de buitenlandse discotheken werd gedraaid afgelopenz omer
quote:Op maandag 10 april 2006 19:35 schreef metalbazzz het volgende:
[..]
Dat had je ook wel aan je vriendje kunnen vragen, die heeft de betreffende cd in zijn kast staan...
Kijk mijn post 7 berichten omhoog.quote:Op maandag 10 april 2006 19:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Een vriendin van mij zoekt een nummer:
de 'muziek' is hetzelfde als move your body van nina sky en 2e stuk van lift your leg up van zookey
alleen zijn er dan van die mannetjes aan t zingen
[..]
Leuk, jammer dat ik nou net jou moet proberen te verslaan, maar ik ga mijn best doenquote:Op maandag 10 april 2006 22:05 schreef Trancelocator het volgende:
Hey Molluck, misschien ook wel leuk voor jou:
ID contest: Dance
Het is te doen hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 22:09 schreef Molluck het volgende:
[..]
Leuk, jammer dat ik nou net jou moet proberen te verslaan, maar ik ga mijn best doen![]()
Het was Northern Lite (was er zelf die avondquote:Op maandag 10 april 2006 20:33 schreef lucky_birdie het volgende:
Gisteravond op MTV, rond 23.00 tijdens Made; aflev. Electronic Beats, werd een nummer gespeeld (live) , het deed me op de een of andere manier heel erg aan Depeche Mode denken. Het is een zanger, donker / bruin haar..
Het was het laatste nummer van die band, en na die band traden de Audio Bullys op, en daarna kwam The Prodigy.
Ik heb geen flauw idee meer wat hij zong.. dus op zongtekst zoeken werkt in dit geval ook niet..
edit; time table gevonden, maar die tijden komen dus niet overeen met hoe het werd uitgezonden..maar het zou het een van deze bands moeten zjin.. maar welke![]()
21.25 - 21.55 Northern Lite
Volgens mij heeft dat nummer niet echt een naam maar is het gewoon de Requiem for a Dream theme, specifiek gecomponeerd voor die film.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:35 schreef CybPraetorian het volgende:
als je gaat naar de website van de film Requiem For A Dream ( www.requiemforadream.com )
je krijgt dan eerst een NEP banner te zien, daar klik je op, dan kom je op een NEP website. Wanneer je dan maar ergens op klikt, dan lijkt het alsof de website problemen krijgt. Wees niet bang, alles in in Flash gemaakt, is allemaal opgezet.
maar dan krijg je de tekst requiem for a dream te zien, met een zeer Integirerend muziekje. Ik zou wel eens willen weten bij welk liedje dat hoort, of eventueel welke score dat is...
alvast bedankt...
Kweet alleen dat een van ze Go with the flow van QOTSA deden.quote:Op maandag 10 april 2006 20:33 schreef lucky_birdie het volgende:
Gisteravond op MTV, rond 23.00 tijdens Made; aflev. Electronic Beats, werd een nummer gespeeld (live) , het deed me op de een of andere manier heel erg aan Depeche Mode denken. Het is een zanger, donker / bruin haar..
Het was het laatste nummer van die band, en na die band traden de Audio Bullys op, en daarna kwam The Prodigy.
Ik heb geen flauw idee meer wat hij zong.. dus op zongtekst zoeken werkt in dit geval ook niet..
edit; time table gevonden, maar die tijden komen dus niet overeen met hoe het werd uitgezonden..maar het zou het een van deze bands moeten zjin.. maar welke![]()
20.30 - 21.10 Mad Ed (DJ)
21:10 - 21:25 Benny Rodrigues (DJ)
21.25 - 21.55 Northern Lite
21.55 - 22.15 Mad Ed (DJ)
22.15 - 23.15 Stereo MC's
23.15 - 00.00 Mad Ed (DJ)
00.00 - 01.15 The Prodigy
01.15 - 02.00 DJ
02.00 - 03.15 Audio Bullys
03.15 - 04.30 DJ
04.30 - 06.30 Benny Rodrigues (DJ)
Welke stijl?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:21 schreef IMWeasel het volgende:
Misschien kan iemand mij helpen:)
Ben op zoek naar n nummer waar ik eigenlijk alleen de videoclip van weet.
Bijna zeker nederlandstalig, waarbij een aantal vrouwen in ondergoed liggend in bed lopen te playbacken op volgens mij n mannenstem. En aan het einde van die clip houden ze nog n kussengevecht of zoiets. Nummer is 2-3-4 jaar oud ofzo.
Iemand? alvast bedankt
Was een bekende groep ben alleen de naam kwijt, het was wel een nummer dat gebruikt werd in de film "The bourne identity" ... misschien kan je ergens een soundtrack list vinden of zo?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:43 schreef Floepsje het volgende:
http://media.putfile.com/rectest-74
Heel bekend nummer, gamekings intro, ik wil graag de titel en artiest weten..
Tainted Love, maar die is toch niet van depeche mode maar van Soft Cell? correct me if i am wrongquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:49 schreef Borkydude het volgende:
Hoe heet dat nummer van Depeche Mode die Rihanna heeft gebruikt voor SOS?
Paul Oakenfold - Ready, Steady, Goquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:43 schreef Floepsje het volgende:
http://media.putfile.com/rectest-74
Heel bekend nummer, gamekings intro, ik wil graag de titel en artiest weten..
Soft Cell iddquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:17 schreef Koepert het volgende:
[..]
Tainted Love, maar die is toch niet van depeche mode maar van Soft Cell? correct me if i am wrong
JA! dat is em!quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:10 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Kweet alleen dat een van ze Go with the flow van QOTSA deden.
In navolging hierop wil ik nu graag weten hoe het klassieke stuk uit (het begin van) de reclame voor Krasloten heetquote:
Die was het nietquote:Op maandag 10 april 2006 20:18 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Kijk mijn post 7 berichten omhoog.
Till West-Same Manquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:03 schreef alyel het volgende:
ruud de wild draaide gisteren geloof ik in zijn programma. het was een vrolijk nummer.. en de titel was iets van 'same men' wie weet van wie dit is ..?
Arrrghhhh ik heb zelfs het deuntje in me hoofd, maar kan niet op de teksten komen!quote:Op woensdag 12 april 2006 11:13 schreef kebabkever het volgende:
ja ik weet precies welke je bedoeld....maar als je me de naam vraagt:$
Klopt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heet eigenlijk dat liedje van de xbox reclame?
teddy bears picknick ofzo ?
Summerlove - Rememberquote:Op woensdag 12 april 2006 10:54 schreef Rekkie het volgende:
Ik zoek een zomerhit.
Het nummer werd in de zomer van 2003 veel gedraaid en was naast Summerjam een hit.
De nummers lijken bijzonder veel op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |