Wat een onzin, alsof je een stad afrekent op 1 discotheek. Je zegt toch ook niet dat Amsterdam een kutstad is omdat de ArenA lelijk is?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:29 schreef Pinkpowered het volgende:
schagen mooi ?? noem eens 1 ding op in schagen dat mooi is ?? als er één plek zuigt in nederland is dat schagen wel inclusief die baggerdisco van een vernes. Naar vernes toegaan ben je verplicht een maclight mee te nemen anders zie je niets
Jawelquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof je een stad afrekent op 1 discotheek. Je zegt toch ook niet dat Amsterdam een kutstad is omdat de ArenA lelijk is?
Hehe ik wist niet of ik een nieuwe aan moest maken of nietquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:16 schreef SunChaser het volgende:
Schagen, de leukste stad uit de Noordkop O+
Game on
2e kerst dag is het ook mooi!quote:Op maandag 10 april 2006 23:56 schreef Revelation het volgende:
De vernes is helaas een apentent. Alleen met paasvee is het nog redelijk gezellig daar. Verder is Schagen natuurijk een puike stad met mooie dames waar je leuk uit kunt gaan.![]()
Tegen wat dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:44 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ja, met Paasvee en op 2e kerstdag kun je er komen, anders loop je constant ergens tegenaan.
Jepquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:08 schreef Revelation het volgende:
[..]
Mensen met een getinte huidskleur dan?
He, bah! Die zijn meestal het ergste. Kotsicoon.gif Nooit meer toelaten die lui! Mee eens?quote:
Jutters in de Vernes, die zijn nóg ergerquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:10 schreef Revelation het volgende:
[..]
He, bah! Die zijn meestal het ergste. Kotsicoon.gif Nooit meer toelaten die lui! Mee eens?
![]()
Jutters? Die zoeken toch naar spullen op het strand?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jutters in de Vernes, die zijn nóg erger
als echte jutter sloeg ik vroeger die simpele schagenezen door dat kut-dorp heenquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jutters in de Vernes, die zijn nóg erger
Meen je dit serieus? Ik vind Den Helder anders maar een nare, grauwe stad met ietwat teveel buitenlanders.quote:
Den Helder ruikt naar de noord-zeequote:Op dinsdag 11 april 2006 18:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind den helder stinken
en dat is serieus, het ruikt er altijd vies.
dat is zeeluchtquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind den helder stinken
en dat is serieus, het ruikt er altijd vies.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind eht juist geen zeelucht, heb altijd het idee dat ik heel veel olie en uitlaatgassen ruik
zeelucht s over het algemeen wel lekker
Niet zo zeuren, ik was zondag nog in Den Helder en nergens last van.quote:
Den Helder is ook een vieze pauperstad.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben al sinds 2004 niet meer in Den Helder geweest. En dat bevalt ook wel, ik heb ook zeer zelden een reden om er wel te zijn. Alleen heel soms naar de Kampanje en ik heb er enkele tentamens en examens gedaan.
Verder is Schagen noordelijk genoeg.
Jawel, Texel.quote:
Leuk dat The Shavers komen. Afgelopen vrijdag in 't Noord gezien, blijft leuk. En dat is waarschijnlijk ook gelijk het leukste dat op Popweekend te zien zal zijn. Al heb ik al jaren niets meer van IOS gehoord, maar het enige dat ik ken vind ik kut.quote:Gordon en Shavers rocken op Popweekend
Gepubliceerd op 19 april 2006, 17:06
schagen -
Gordon, The Shavers en de band IOS (Is Ook Schitterend) zijn op zaterdag 5 en zondag 6 augustus de topattracties op het Rabo-Popweekend in Schagen. Maar ook de vrienden van Jan Smit, Nick en Simon, en volkszanger Peter Beense worden door de Stichting Evenementen Schagen (SES) gezien als publiekstrekkers.
De popweekendcommissie van de SES vergaderde gisteren over het programma. Volgens de horecaondernemers was het ook dit jaar geen eenvoudige opgave om, midden in de vakanties van de artiesten, een topbezetting te krijgen. Maar op zaterdag heeft de SES naast Nick en Simon, The Shavers weten te strikken. De band is bezig aan haar afscheidstournee en zal tijdens het Schager muziekfeest één van de laatste buitenoptredens geven. Naast de eerder genoemde artiesten staan voor deze dag onder anderen Bullet, Trots en de 'Tribute to Queen'-band op het programma.
alleen de stad erom heen nietquote:Op zondag 30 april 2006 09:45 schreef Joene het volgende:
Popweekend is ok !
Nee, wat Schagen nodig heeft is een paar goede (jongens) kleding zakenquote:
Ja, maar ik ben 16, dus flink in de groei dus ik heb iedere maand wel wat nieuws nodigquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb liever een zaak waar ik goed kan eten dan een kledingwinkel.
Maar ja, ik koop dan ook vaker eten dan kleding.
Bron.quote:Aantal mishandelingen in Schagen bovengemiddeld
Gepubliceerd op 15 mei 2006, 21:09
schagen -
Het centrum van Schagen is onveilig. Mishandeling, bedreiging, vernieling van auto's, auto-inbraken en zakkenrollen komen vaak voor. Schagen moet volgens het Algemeen Dagblad als een van de onveiligste steden van Nederland worden beschouwd.
Vorig jaar hebben er in Schagen niet minder dan 124 mishandelingen plaatsgevonden (meer dan twee per week dus), waarvan 79 in het centrum.
Vernielingen en diefstal van vervoermiddelen blijken ook veel voorkomend fenomeen: 104 maal kwam dit in het centrum voor, terwijl het misdrijf 98 maal in de wijk Groeneweg werd gesignaleerd.
De politie denkt dat het gestegen aantal strafzaken komt door een verbeterde aanpak van het bevoegd gezag. Hierdoor zit men er bovenop als er iets misgaat en stijgt het aantal geregistreerde zaken.
Je zou bijna denken dat ze Den Helder bedoelenquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bron.
Ik moet zeggen dat ik nogal stond te kijken van dit nieuws. Op een vechtpartijtje in de kroeg een enkele keer na, merk ik hier weinig van. Ik lees de krant zelden, dus e.e.a. zal langs me heen gaan, maar er werd ook in het hele artikel (NHD van gisteren) gezegd dat Schagen van de meest onveilige steden van Nederland op een zesde plaats staat. Dat had ik toch echt niet verwacht. Of geeft het eigenlijk alleen maar aan hoe veilig de steden in Nederland eigenlijk zijn?
Bron?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Den Helder staat altijd wel even hoger nog hoor, in de top 3 ofzo.
Kranten en nieuwsberichten van de afgelopen jaren.quote:
Sun heeft de FA's een rondleiding door de Schaagse hoerenbuurt beloofd.quote:
dat wordt een kortte rondleiding danquote:Op zondag 21 mei 2006 13:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Sun heeft de FA's een rondleiding door de Schaagse hoerenbuurt beloofd.![]()
A.S. Woensdagquote:Op maandag 22 mei 2006 15:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Precies, rondje door de Vernes, dan ben je wel klaar. Wel je GHB mee he, Sunchaser.
is het weer zover in schagen?quote:Gewonden bij schietpartij Schagen
Bij een schietpartij in Schagen zijn twee mannen gewond geraakt. Eén van hen, een Amsterdammer liep een schotwond in zijn been op. Een man uit Hoorn kreeg een zware klap op zijn hoofd. De politie heeft beide mannen aangehouden. Het is niet duidelijk wat de aanleiding was.
Iets uitgebreider.quote:Gewonden bij schietpartij in hartje Schagen
Gepubliceerd op 28 mei 2006, 15:33
schagen -
Bij een schietpartij op De Loet in Schagen is zaterdagnacht een 21-jarige Amsterdammer door zijn been geschoten. Een 25-jarige man uit Hoorn werd op zijn hoofd geslagen en ligt onder arrest in het ziekenhuis. Ook de Amsterdammer is verdachte, net als een 26-jarige man uit Hoorn. Laatstgenoemde is op het politiebureau in Den Helder in de cel gezet.
De schietpartij was het gevolg van een ruzie, waarbij opmerkingen werden gemaakt over vrouwelijk schoon. Het schietincident gebeurde rond kwart voor vijf in de morgen. De politie onderzoekt de juiste toedracht nog.
De kogel die de Amsterdammer trof ging dwars door zijn been. De man is in het Medisch Centrum Alkmaar behandeld en daarna op het politiebureau achter slot en grendel gezet. De 25-jarige Hoornaar is geopereerd en ligt op de intensive care.
Bij het onderzoek ter plekke werd de politie gehinderd door dronken uitgaanspubliek. De negen man sterke politiemacht die in Schagen op de been was, riep dan ook assistentie in van nog eens twaalf collega's uit Den Helder, Hoorn en Heerhugowaard.
Een 23-jarige Alkmaarder werd aangehouden omdat hij door de afzetting wilde dringen. Hij werd door een politiehond in buik en hand gebeten, maar liep hierbij geen ernstig letsel op. In de loop van de morgen werd hij na verhoor heengezonden. Een 25-jarige plaatsgenoot werd opgepakt nadat hij een steen gooide naar een agent. Ook hij is in de loop van gistermorgen met een proces-verbaal heengezonden.
Heeft voor mij maar een kwartier of een half uur gescheeld, denk ik. Spannend, hoor,quote:Op zondag 28 mei 2006 16:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, bij het tunneltje naar de Waldervaart. Oftewel in de buurt van de Vernes. Ik hoorde al meerdere sirenes toen ik rond 5:00 vanuit de Waldervaart naar huis fietste en hoorde van mijn zus dat die daarheen gingen (ik fietste via Van Wirdum de Waldervaart uit).
Heb je er al zin in? Je zou Jerk wel even kunnen bellen, die zit steeds te zeuren dat hij iets leuks wil doen. Misschien wil hij dat wel met jou doen, aangezien ik een kater heb en morgen vroeg op moet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:19 schreef Monidique het volgende:
Nou joepie!
Ik wou het gister al melden, maar ik kon het topic niet vindenquote:
Kutcentrale topicsquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik wou het gister al melden, maar ik kon het topic niet vinden
Welk nummer woonde je?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:09 schreef flugeltje het volgende:
We woonden in Schagen toen ik geboren ben...
Eigenlijk ben ik dus een kaaskop i.v.m. de ziekenhuisbevalling, maar ik heb toch ook wel iets met Schagen. Toen ik een jaar of anderhalf was zijn m'n ouders terug naar Tilburg verhuisd, maar ik ben later nog eens terug geweest naar Schagen. Mooi plekkie hoor. Wij woonden destijds in de Seringehof met de spoorlijn in de achtertuin en een slootje achter het huis. Via dat slootje kon je zo naar een mooi park varen. (ben ik later achtergekomen toen we een weekje bij de oude buren logeerden).
Ben er inmiddels al zo'n 15 jaar niet meer geweest, ben benieuwd of het nog zo'n mooi plekske is of dat de verloedering ook hier heeft toegeslagen.
Op nummer 50 geloof ik, maar dat is ook alweer 30 jaar geleden.quote:
Fotoboek, vrind.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Als we nou allemaal eens een foto van onszelf posten, dan kunnen we elkaar herkennen
Guilty.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik word wel vaker herkend. De ene keer spreken mensen me in mijn fotoboek aan omdat ze me uit de kroeg kennen, de andere keer spreken ze me in de kroeg aan omdat ze me hier hebben zien posten.
Ik herken jou.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik word wel vaker herkend. De ene keer spreken mensen me in mijn fotoboek aan omdat ze me uit de kroeg kennen, de andere keer spreken ze me in de kroeg aan omdat ze me hier hebben zien posten.
Ik heb jou nog nooit gezien. ken je mij?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik jou ook nog nooit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gezien. ken je mij?
Treedt-ie nog op? Dit weekeinde lijkt me perfect voor hem.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ben toch wel erg bekend.
[afbeelding]
Ik heb jou volgens mij ooit eens in de Gevel zien lopen. Maar dat weet ik ook niet zeker, dus nee, ik ken je niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gezien. ken je mij?
10:44. Doe niet zo idioot en slaap uit na een avond zuipen.quote:
Loop maar eens rond over de markt nuquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Treedt-ie nog op? Dit weekeinde lijkt me perfect voor hem.
FCAP: Fitness-Centre Anna Paulownaquote:
Staat die naast het station?quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:00 schreef Gianluca het volgende:
[..]
FCAP: Fitness-Centre Anna Paulowna
http://www.nhd.nl/nieuws/(...)032957.ece?secId=534quote:Schagen -
Het Schager jongerencentrum Trapman is rond half vier ontruimd nadat een onbekende bijtende stof de ogen en luchtwegen van personeel en jongeren aantastte. Niemand raakte gewond. Uit voorzorg werd een deel van de Laan door de politie afgesloten voor al het verkeer.
Een van de aanwezige jongeren merkte rond half vier de gaslucht op. Meteen werd duidelijk dat het niet om iets onschuldigs ging. De aanwezigen kregen prikkelende ogen en luchtwegen. De leiding van Trapman liet daarop direct het pand ontruimen en belde 112.
De brandweer zette een adviseur gevaarlijke stoffen in, die probeerde te achterhalen wat er precies in het pand was gespoten. Uiteindelijk lukte dat niet omdat het gas al te vluchtig was. De politie heeft geen idee wie het gas naar binnen heeft gespoten of waarom. Ook werd er binnen niet iets als een gasbusje pepperspray of iets dergelijks gevonden.
Rond vijf uur werd de afzetting van de Laan weer ongedaan gemaakt. Het jongerencentrum moet de komende uren nog gelucht worden, waarna het waarschijnlijk weer in gebruik kan worden genomen.
Is dat pand nog steeds open?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
http://www.nhd.nl/nieuws/(...)032957.ece?secId=534
Immer gezellig daar.
Ook immer gezellig.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:29 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Mensen die hier posten spreek ik ook irl
Ik woon in de Seringenhof op nummer 66. en jij dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:29 schreef BubblegumBarbie het volgende:
RoOoYtJuH: Ik lees, ik vind, ik trek conclusie. Mensen die hier posten spreek ik ook irl, wtf moet ik dan in vredesnaam in dit topic posten? De schattige plaatjes van de Vernes-people? We all know what they look like.
Maar ach. Waar woon je eigenlijk? Ik las een poosje geleden namelijk een opmerking in het grote zelfmoord topic over ledematen in je achtertuin als iemand voor de trein springt. Nou is dat bij mij ook het geval, en dus is mijn idee, of je woont in het azielzoekercentrum () of we zijn praktisch buren.
Eneeuh, Schaguhh is tha best! (om maar even ontopic te blijven)![]()
Kunnen we niet gewoon schaamteloos lam gaan in de Gevel?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:24 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik woon buiten Schagen, bij de spoorwegovergang richting AP.
Hey, kunnen we niet 1 of andere Schagen-Fok!-meet organiserenvoor als de nieuwe bios open is? Dat is natuurlijk wel weer een gigantisch tof idee.
![]()
Deal!'quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:24 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik woon buiten Schagen, bij de spoorwegovergang richting AP.
Hey, kunnen we niet 1 of andere Schagen-Fok!-meet organiserenvoor als de nieuwe bios open is? Dat is natuurlijk wel weer een gigantisch tof idee.
![]()
Vind je 3 mensen een meet? Dan hebben we die vrijwel wekelijks. Morgen weer dus.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:24 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Hey, kunnen we niet 1 of andere Schagen-Fok!-meet organiseren
Hey, dat is ook een beroerd goed ideequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:36 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon schaamteloos lam gaan in de Gevel?
Ah.. Kom je ook op de Fok! paal-meet?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik moet nog, zie je fotoboek.
Tuurlijk wel, als we met zijn alle gewoon optijd bij Do weggaan, richting Gevel, zijn we er met zijn alle optijdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Eerst maar eens zien of ik de kroeg in ga. Dan maar eens zien of ik er om 1:30 ben.
Dit weekend zit ik in Eindhoven, maar je houd 'm tegoed!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:15 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Hey, dat is ook een beroerd goed ideezaterdag 01:30 bij de danspaal op het podium
![]()
Heeeyyeuh Alex, jij hebt toch wel nog even een kadootje voor Do gehaald hé? Of ben ik de enige sociale persoon met een kadootje :S?
-verkeerd gelezenquote:Op zondag 22 oktober 2006 04:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Iemand enig idee wat er allemaal aan de hand was net? Zelfs de Febo was dicht...
Flinke rellen, politie honden enzo
Aangezien jullie een ieniemini meet houden in de Gevel ( waar ik ook was, maar ik ben weggegaan omdat ik m'n kont niet kon keren, en ik wist toch niet wie ik zocht) weten jullie het misschien
Dat is wel een hele minimeet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb niks gemerkt toen ik naar huis ging. Maar ik was dronken, dus wellicht heeft dat er iets mee te maken gehad. Of was het al over, of was ik al weg voordat er iets gebeurde.
Die minimeet was gisteren. Welgeteld 3 users. En vrijdag ook al. Vandaag niet, het is kutweer.
Het was wel vrij druk in de Gevel. En de garderobe was vol, werd mij verteld toen ik net met veel moeite bijna bij de garderobe aangekomen was. Toen kon ik dus weer terug. En toen heb ik mijn jas maar ergens neergepleurd.
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gister was het toen al behoorlijk druk!quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zijn er om 23:00 al mensen in de kroeg?
Al sinds dat jij op deze aardbol leeft.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:55 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Is Schagen in de volksmond tegenwoordig ook al een stad?!
!
!
GSG wilhelminalaan en ik zat bij Dominique in de klas. 1996 brugklas en in 2001 weggegaan. Ken je alleen van gezicht. Wel apart om je dan op Fok! tegen te komen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja ik ken Dominique. Een Dominique in ieder geval. Een jongen met die naam, ook een meisje met die naam trouwens, maar dat vroeg je niet. En ik weet niet op welke school jij gezeten hebt in welke jaren, maar het kan best zijn dat je me daarvan kent. Of inderdaad uit de Gevel.
Ik ben zelden vroeg in de kroeg. Meestal kom ik tussen 1:45 en 2:00 binnen. En op vrijdag rond 0:00 ofzo.
Dat lijkt me helemaal raarquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, daar zat ik ook. Ook in 1996 in de brugklas. Ik ging trouwens ook in 2001 weg.
Ik ben eens tijdens het rondsurfen mijn nichtje tegen gekomen in een userfoto topic, dat was apart.
ok. Ik dus in de 2e met Dominique. VWO ook en in de 5e vertrokken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
B9. Samen met Dominique. Daarna zat ik 2 jaar in een VWO klas, daarna in 4-Havo, daarna weer. Toen was het wel genoeg geweest op de Gsg.
Enigste goeie muziek in schagen is in de vernes...maarja..quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ze hebben een nieuwe dj omdat ze bedacht hebben dat er andere muziek gedraaid moet worden, niet andersom. Maar ja, ze doen maar lekker. Ik ben er al een aantal jaren aan gewend dat ik weinig tot geen leuke muziek hoor als ik in Schagen uit ga.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Enigste goeie muziek in schagen is in de vernes...
!quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Enigste goeie muziek in schagen is in de vernes...maarja..De vernes!
![]()
![]()
Misschien moet Ivan even een kijkje nemen en tot de conclusie komen dat zijn publiek er op dit moment vooral rondloopt. En ik kan me vergissen, maar volgens mij liep Markt 15 toch al niet zo best.quote:Nieuwe cafés doen mee aan de SES
Gepubliceerd op 20 oktober 2006, 15:11
schagen - Café Rembrandt en grandcafé 1741 sluiten zich aan bij de Stichting Evenementen Schagen (SES). Ook tekenen eigenaren Arjan Alders en Jack van der Helm het horecaconvenant met de gemeente.
De collega's bij de SES zijn blij dat het duo in het samenwerkingsverband wil stappen, hun voorganger op die plek was geen lid. Volgens Ivan Louer van Markt 15 zijn de horecazaken een aanwinst voor de Markt. ,,De zaken zien er prachtig uit. En het is weer een vernieuwing en dat is altijd goed. Bovendien kunnen ze zorgen voor een ander publiek, uit Alkmaar bijvoorbeeld. Alders heeft daar ook een café.''
Yeah, rock on! Dat is bijna net zo tof als ledematen in je achtertuin.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
!![]()
Doe eens niet
Bubbeling/negermuziek. Nee goed![]()
Zat nog te twijfelen om te gaan, maar niet gegaan. Was vorig jaar ook zo druk met de schoolparty..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Gister was ik naar de Vernes(!)
2 uur in de rij gestaan om alleen nog maar binnen te komen
Was ik 2 uur binnen, kon ik alweer gaan.
top tent
Viel vorig jaar wel mee, dit was echt erg. Garderobe was vol enzo.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zat nog te twijfelen om te gaan, maar niet gegaan. Was vorig jaar ook zo druk met de schoolparty..![]()
Welja, ook vandaag. Tot morgen wellicht.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Net als gisteren. We meeten wat af zeg.
Het is een kuttent en dien Ivan een arrogante lul.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Misschien moet Ivan even een kijkje nemen en tot de conclusie komen dat zijn publiek er op dit moment vooral rondloopt. En ik kan me vergissen, maar volgens mij liep Markt 15 toch al niet zo best.
Die stomme DJ staat nu altijd op de plek waar gedanst moet wordenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Viel vorig jaar wel mee, dit was echt erg. Garderobe was vol enzo.
Wel goede DJ
Ik ken Ivan niet. Hoewel ik wel meerdere dingen gehoord over hem die me het idee geven dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is een kuttent en dien Ivan een arrogante lul.
Dat is maar heel af en toe, als de zaal gevuld moet worden omdat er te weinig mensen zijn. Op een schoolparty dus nooit. Dat kan ook niet, want recht daar boven hangt een regengordijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die stomme DJ staat nu altijd op de plek waar gedanst moet worden![]()
Wat voor muziek was er ?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe heet die ene dorpsgek van ons ook alweer? Die met dat kwijl uit zijn mond
Nee, die gozer die ook allemaal dingen ziet enzo. Loopt ie over straat, en dan schrikt ie zich ineens te pleuris omdat iets hem aanvalt ofzoquote:Op woensdag 15 november 2006 09:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Herman?
Of die kale met die dikke lip?![]()
![]()
(was erg druk afgelopen weekend, zaterdag weer
)
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:06 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee, die gozer die ook allemaal dingen ziet enzo. Loopt ie over straat, en dan schrikt ie zich ineens te pleuris omdat iets hem aanvalt ofzo
Neeequote:
Die zijn er in overvloed, aldus de Raad laatst.quote:
quote:SCHAGEN - De gemeenteraad van Schagen heeft zich uitgesproken: de uitgaanscultuur in de stad die gepaard gaat met overmatig drankgebruik en openbare dronkenschap en agressief gedrag, is niet normaal! Net zoals het niet normaal is dat zoveel veelal jonge mensen 's avonds laat dronken over straat lopen in Schagen. ,,Dit is een eerst stap'', meent initiatiefnemer Friso Teerink van Duurzaam Schagen. ,,Ik wil hiermee een debat in Schagen opstarten.''
Allemaal leuk en aardig, stelde Merieke Bredewold (PvdA) desondanks. ,,Maar we moeten er als politiek wel bij zeggen dat er ook wat gebeurt. We kunnen wel uitspreken dat we dit niet zien zitten, maar zet er dan ook bij wat we er aan kunnen gaan doen.''
,,Misschien kunnen we hier wel een Ridderzaaldebat aan wijden'', reageerde Teerink donderdagmiddag tijdens de afrondende begrotingsvergadering. Want bijna alle gewelds- en veiligheidsproblemen in het weekend in en om de Markt hebben een directe relatie met overmatig alcoholgebruik, stelde Duurzaam Schagen in zijn motie. ,,We geven hiermee aan hoe wij zelf als lokale overheid, maar ook ondernemend Schagen, het goede voorbeeld moet geven.'' Dat deed de raad dus, al stemde niet iedereen voor. Joop Paauw, Netty Meermans (beiden VVD), Lambert Riteco (SP) en Jan Ensink (CDA) hielden hun arm naar beneden.
Markt 18
In die zin wil Duurzaam Schagen (net als de SP) ook graag dat het jeugd- en jongerenwerk van Trapman straks in het oude gemeentehuis Markt 18 komt. ,,Als tegenwicht tegen die andere cultuur, die wij zo veroordelen. Van de kroegen en het zuipen.''
Een raadsmeerderheid, in casu de coalitieparthers PvdA en VVD, willen Trapman echter absolut niet in Markt 18 huisvesten. Bredewold: ,,We zitten als PvdA niet te wachten op verplaatsing van Trapman naar Markt 18. We willen ze naar de GSg.'' De sociaal-democraten vroegen dan ook of het college hierover met de GSg in gesprek wil gaan. Ook de VVD is 'mordicus tegen' verplaatsing van het jeugd- en jongerenwerk van de Laan naar Markt 18, zo liet Pieter Eelman aan duidelijkheid niets te wensen over.
De politiek krijgt binnenkort het, zoals wethouder Hans Heddes het donderdag noemde, 'hoofdpijndossier Markt 18' voorgeschoteld, want het externe onderzoek over een herinvulling van deze locatie is binnen en door B en W bestudeerd. Heddes: ,,Wij gaan het met u als raad bespreken. Dan komen we vanzelf uit bij waar Trapman heen gaat, of de bibliotheek.''
Waar is die meestal aan het kwijlen dan ?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Neee
Die gozer die ook altijd kwijl uit izijn mond heeft hangen
Overal.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waar is die meestal aan het kwijlen dan ?![]()
Ja hier ook. Is er eens een mooie onweersbui, ben ik er nietquote:Op zondag 19 november 2006 15:31 schreef -XX- het volgende:
Kerk? wat dan?
Ik heb wel wat gehoord over 2 gigantische onweerklappen rondom 1 uur?
Helemaal niets gehoord verder (door luide muziek )
Maar zelfs hier in Winkel was het kei hard te horen.
De ruiten van me vriendins huis waren er bijna uit geknalt..![]()
Dan is hij vast bijna afgefiktquote:Op zondag 19 november 2006 16:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja hier ook. Is er eens een mooie onweersbui, ben ik er niet
Maar van de één hoor ik dat de bliksem in de kerk is ingeslagen, en van de ander hoor ik dat de kerk is afgefikt.
Je kon iig nog wel recht lopenquote:Op zondag 19 november 2006 16:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Was ik dronken?
Wat een ongelooflijke idioot. Jezus Christus, het ging echt helemaal nergens over. Ik heb nog nooit zulke slechte muziek, of het draaien daarvan althans, gehoord. Daarom ben ik ook naar die DJ gegaan en heb gezegd dat hij de waardelooste DJ ever is.quote:
Heb je dat serieus gezegt, haha wat ben jij een hondquote:Op zondag 19 november 2006 16:48 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke idioot. Jezus Christus, het ging echt helemaal nergens over. Ik heb nog nooit zulke slechte muziek, of het draaien daarvan althans, gehoord. Daarom ben ik ook naar die DJ gegaan en heb gezegd dat hij de waardelooste DJ ever is.
Volgens mij was t ergens in de Groeneweg, het leek alsof het vlabij mij was.quote:Op zondag 19 november 2006 15:31 schreef -XX- het volgende:
Kerk? wat dan?
Ik heb wel wat gehoord over 2 gigantische onweerklappen rondom 1 uur?
Daar heb ik nooit last van in de Engel.quote:Op zondag 19 november 2006 16:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De Engel is vervelend. Daar ben ik vorig jaar nog eens geweest, toen er ook een beroerde DJ in de Gevel stond, maar om nu een half uur onderweg te zijn naar de garderobe vanwege de drukte, dat hoeft wat mij betreft ook weer niet. Dus, vervelende drukte. En qua muziek ook beroerd trouwens.
De laatste tijd vind ik het ook een balle tentquote:Op zondag 19 november 2006 17:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van in de Engel.
In de Gevel daar integen. Wat een ballentent. Je kan niet eens normaal lopen daar omdat het zo druk is![]()
Moet je verdomme 23 voor zijnquote:Op zondag 19 november 2006 17:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het is altijd al een ballentent geweest, maar veel beters is er ook niet in Schagen.
Grandcafe 1741 is wel aardig om even te zitten met een biertje trouwens. Daar was ik donderdag even. Binnenkort maar eens uitzoeken of er ook fatsoenlijk te eten is.
Voor die tentquote:Op zondag 19 november 2006 18:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarvoor?
Ken die tenten allen niet !quote:Op zondag 19 november 2006 20:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Oh, Rembrandt. Daar is niks aan. Maar dat komt misschien doordat ik 22 ben, misschien is het ook pas leuk vanaf je 23e. De uitsmijter had er verder geen bezwaar tegen dat ik naar binnen ging overigens.
Er kan heel niet meer fatsoenlijk gedanst worden op het podiumquote:Op zondag 26 november 2006 15:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het is tijd voor een nieuwe stamkroeg. Eentje zonder achterlijke dj op het podium. Een dj die me stom aankijkt, gokt dat ik van 'heavy muziek' houd, Still got the blues van Gary Moore opzet en afkapt voor Hazes. Dergelijke dj's mogen wat mij betreft een langzame, pijnlijke dood sterven. Of in ieder geval een andere hobby zoeken.
En het was ietwat druk.
Engel engel engelquote:Op zondag 26 november 2006 16:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind het maar vervelend, die drukte. Volgende week ga ik naar een andere kroeg.
Ik zal het overwegen. Kort. Al met al kun je de conclusie wel raden he?quote:
Yeahquote:Op zondag 26 november 2006 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zal het overwegen. Kort. Al met al kun je de conclusie wel raden he?
Het was wel even een opgave om bij de garderobe te komen. Al met al heb ik daar wel even over gedaan. Toen ik terug liep werd er nog iemand boos omdat de persoon voor mij er langs wilde. Dat was wel handig, die waren druk bezig met ruzie maken, dus ik kon doorlopen. Al met al ben ik toch wel een minuut of 10 onderweg geweest denk ik.quote:Op zondag 26 november 2006 16:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
En het was zo druk, nee dat is leuk uitgaan. Wat een kutzooi daar zeg jezus. Iedereen dieuwen en trekken enzo aan je tering.
Ach ja, ik zal wel zien wat het volgende week wordt. In ieder geval eerst even herrie luisteren in Trapman en een vriendin daar opzoeken. Die heb ik al vrij lang niet gezien, dus dat moet maar weer eens.quote:Op zondag 26 november 2006 16:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Yeah![]()
Maar echt, Engel word beter, Gevel word slechter![]()
Of in Markt 15quote:Op zondag 26 november 2006 17:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee. Daarom moeten mensen ook gewoon mee naar de kroeg waar ik heen ga. Vorig jaar kwam ik zowaar ook bekenden tegen toen ik eens naar de Engel ging. De Smidse is misschien ook wel leuk op zaterdagavond. Hoewel het enkele weken terug wel erg druk was, dat moet niet, dat wil ik juist een beetje ontlopen.
Maar we kunnen altijd nog in het Heremetijdje gaan zitten.
Niet overdrijven he.quote:
Ja.quote:Op zondag 17 december 2006 16:01 schreef SunChaser het volgende:
Is de bioscoop een beetje te doen?
Altijd gezellig hier.quote:SCHAGEN - Het wordt bijna een 'gewoon' verschijnsel in het straatbeeld van Schagen: busjes van schildersbedrijf Meereboer of Jac Vink die in het weekend of op maandagmorgen bij de scholen kapotgeslagen ramen vervangen. Afgelopen vrijdagavond omstreeks tien uur was het raak bij de dependance van basisschool De Rank aan de Vincent van Goghlaan, waar vandalen vijf grote ramen hebben ingeramd. De bandensporen van een auto staan nog in het gras van het fietspad ter plaatse...
Het geeft een trieste aanblik, ter hoogte van de fietsenstalling aan de rechterzijde (gezien vanaf de Vincent van Goghlaan) van de dependance van de rooms-katholieke basisschool De Rank. Vijf grote ramen aan diggelen, de tegels bezaaid met glasscherven. Een nieuwe overwinning voor de zinloze vernielzucht in Schagen.
Bandensporen van een auto staat nog in het gras naast het fietspad dat langs deze zijde van De Rank voert. Een oudere Schagenaar die zaterdagmorgen in de Vincent van Goghlaan zijn hond uitlaat, spreekt er schande van. ,,De politie is hier ook al langs de deur geweest in verband met al dat vuurwerk afsteken, met de vraag of de mensen wat gezien hebben. Maar de mensen durven niets te zeggen, want dan ben je aan de beurt.''
De vernielzucht bij (met name) scholen, jaagt de - toch al armlastige - gemeente Schagen flink op kosten. Afgelopen jaar moest er in de begroting al extra geld gezocht worden om al de schades aan de openbare gebouwen te kunnen bekostigen.
http://schagenvandaag.nl/artikel.asp?id=1570
Ik ben heel de Igesz niet in geweest dit jaar. Vorig jaar stond er ook al zo'n dikke vette rij voor die jassen! Dus dit keer dacht ik echt JAAA DIKKE SJAAKquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
O&N in Igesz vieren was een goed idee. Ik ben wel minimaal 2 minuten bij de Igesz geweest, toen bleek dat ik in de rij moest gaan staan om mijn jas in Grandcafé 1741 te hangen, daar had ik geen zin in. Dus Smidse, Gevel, ook leuk.
Woensdagavond is trouwens ook groot feest. Schoolparty in de Vernes, maar daar ben ik te oud voor, dus daar hoefde ik gelukkig niet heen. Poolen was wel weer even leuk. Noord was stom. Smidse had een besloten feest. Alles was verder leeg. Toen zijn we maar eens in 't Heremetijdje gaan zitten.
Neehoor!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:32 schreef Monidique het volgende:
Zo druk was het niet.
Dat doen ze al een tijdje. De idioten.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:50 schreef -XX- het volgende:
Kwam er eens een goed nummer in 2 uur tijd. Word hij halver wegen afgekapt enzo...
NIET TOF.
http://schagenvandaag.nl/artikel.asp?id=1837quote:SCHAGEN - Een groep Schagenaars heeft een totaalplan voor het oude gemeentehuis Markt 18 gemaakt, waarbij het monumentale deel van het gebouw behouden blijft en diverse verenigingen geholpen worden. Zoals het jeugd- en jongerenwerk, de balletschool, het Scagontheater en de soos Onder de Olmen. Het ambitieuze plan, waarin ook ruimte is voor een theater voor 150 man, is afkomstig van Joop de Veer, Joop Paauw, Dick de Best, Henk Kok en Rens Bakker.
Doet meequote:Op zondag 7 januari 2007 19:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Conclusie: Gevel Sucks.
Tijd voor een goede kroeg/cafe/bar dancing ding iets.
Wie is er 18? Dan gaan we met zijn alleen zo'n ding openen
Als ik niet meer op school zit, en er staat een tent vrij, dan ga ik echt wel zelf wat beginnen. Wil ik al een tijdjequote:
Hoe vet!quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Als ik niet meer op school zit, en er staat een tent vrij, dan ga ik echt wel zelf wat beginnen. Wil ik al een tijdje![]()
Ze maken hier ook zomaar iedereen mod he..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:26 schreef SiemeN het volgende:
Nog even door posten en dan is deze vol, jongens. Dan kan ik Schagen eindelijk echt achter mij laten..
Vertrouw eens in me ofzoquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik geef je een zeer kleine kans van slagen. Ik geef je eigenlijk al een zeer kleine kans dat je er ooit aan begint. Maar succes hoor.
nu kun je er zomaar een slotje op zettenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:26 schreef SiemeN het volgende:
Nog even door posten en dan is deze vol, jongens. Dan kan ik Schagen eindelijk echt achter mij laten..
wooot? Dat is zo 2004quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:22 schreef Bullebak het volgende:
Morgenochtend met 26 man naar center parcs , wooooooooooooooooooooooot
Kut verkeerde topicquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Zo, a.s. zondag uitzenden met een ander programma. Ik hoop dat dat wél werkt. en dat het dan niet vast gaat lopen enzo.
Yep. De idioten!quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ze maken hier ook zomaar iedereen mod he..
Da's best kut voor je.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:22 schreef murp het volgende:
ik heb in schagen op de schagerwaard(lts) mn middelbare schoolopleiding gedaan
wat een kutstad trouwens
ik heb trouwens een jaar of 6 in 't zand gewoond
Bijna 23 man, ik voel me oud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aflevering staat nu gepland voor vrijdag 27 april. Komende maandag is Eddy Zoey te gast in het programma The Local bij Schagen FM.
quote:Op zondag 22 april 2007 10:19 schreef SunChaser het volgende:
Nu we er toch zijn wordt later uitgezonden
ingevoerd op 17-4-2007
De aflevering van `Nu we er toch zijn` van BNN die is opgenomen in Schagen wordt twee weken later uitgezonden dan gepland. De aflevering zou komende vrijdag bij BNN te zien zijn. De programmamakers besloten echter extra opnamen in Schagen te maken.Lachen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aflevering staat nu gepland voor vrijdag 27 april. Komende maandag is Eddy Zoey te gast in het programma The Local bij Schagen FM.
mijn werk en baas zullen ook te zien zijn![]()
Daar krijgen ze een auto mee. Je wil niet weten hoe die er uit zag toen we hem terug kregen
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
afgeragd? of gewoon vies?quote:Op zondag 22 april 2007 12:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Lachen,
mijn werk en baas zullen ook te zien zijn![]()
Daar krijgen ze een auto mee. Je wil niet weten hoe die er uit zag toen we hem terug kregen![]()
Nouja, er zat modder aan de binnenkant van de ramenquote:
Nee, mijn baas vind het niet eens erg! Het is voor hem alleen maar extra publiciteit. En hij laat het wel weer overspuiten.quote:Op zondag 22 april 2007 14:16 schreef SunChaser het volgende:
En nu? Rekening naar BNN?
quote:Op zondag 22 april 2007 21:40 schreef SunChaser het volgende:
Geen idee, ik kan geen merk uit elkaar houden, ik keek alleen naar de lekkere wijven
Nee, dat hoor ik al 3 jaar, ze kijken en daar gaat t om. En er zitten ook best positieve reacties bij.quote:Op zondag 22 april 2007 21:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wel vet dat je dat mag presenteren![]()
Schrikt al dat negatief commentaar niet af?
Je wist de markt niet meer te vinden?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zat even met Google Earth te spelen (handig als je even een straat moet vinden) en kwam deze foto tegen:
[afbeelding]
En ik vond het een mooie foto, dus kom 'm even met jullie delen.
Heyeeuhh, jij woont heul niet in Schagen, dus jij mag heul neit in dit topic huishouden! Straf voor jouw, geen koekje bij de koffie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |