Volgens mij was t ergens in de Groeneweg, het leek alsof het vlabij mij was.quote:Op zondag 19 november 2006 15:31 schreef -XX- het volgende:
Kerk? wat dan?
Ik heb wel wat gehoord over 2 gigantische onweerklappen rondom 1 uur?
Daar heb ik nooit last van in de Engel.quote:Op zondag 19 november 2006 16:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De Engel is vervelend. Daar ben ik vorig jaar nog eens geweest, toen er ook een beroerde DJ in de Gevel stond, maar om nu een half uur onderweg te zijn naar de garderobe vanwege de drukte, dat hoeft wat mij betreft ook weer niet. Dus, vervelende drukte. En qua muziek ook beroerd trouwens.
De laatste tijd vind ik het ook een balle tentquote:Op zondag 19 november 2006 17:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van in de Engel.
In de Gevel daar integen. Wat een ballentent. Je kan niet eens normaal lopen daar omdat het zo druk is![]()
Moet je verdomme 23 voor zijnquote:Op zondag 19 november 2006 17:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het is altijd al een ballentent geweest, maar veel beters is er ook niet in Schagen.
Grandcafe 1741 is wel aardig om even te zitten met een biertje trouwens. Daar was ik donderdag even. Binnenkort maar eens uitzoeken of er ook fatsoenlijk te eten is.
Voor die tentquote:Op zondag 19 november 2006 18:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarvoor?
Ken die tenten allen niet !quote:Op zondag 19 november 2006 20:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Oh, Rembrandt. Daar is niks aan. Maar dat komt misschien doordat ik 22 ben, misschien is het ook pas leuk vanaf je 23e. De uitsmijter had er verder geen bezwaar tegen dat ik naar binnen ging overigens.
Er kan heel niet meer fatsoenlijk gedanst worden op het podiumquote:Op zondag 26 november 2006 15:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het is tijd voor een nieuwe stamkroeg. Eentje zonder achterlijke dj op het podium. Een dj die me stom aankijkt, gokt dat ik van 'heavy muziek' houd, Still got the blues van Gary Moore opzet en afkapt voor Hazes. Dergelijke dj's mogen wat mij betreft een langzame, pijnlijke dood sterven. Of in ieder geval een andere hobby zoeken.
En het was ietwat druk.
Engel engel engelquote:Op zondag 26 november 2006 16:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind het maar vervelend, die drukte. Volgende week ga ik naar een andere kroeg.
Ik zal het overwegen. Kort. Al met al kun je de conclusie wel raden he?quote:
Yeahquote:Op zondag 26 november 2006 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zal het overwegen. Kort. Al met al kun je de conclusie wel raden he?
Het was wel even een opgave om bij de garderobe te komen. Al met al heb ik daar wel even over gedaan. Toen ik terug liep werd er nog iemand boos omdat de persoon voor mij er langs wilde. Dat was wel handig, die waren druk bezig met ruzie maken, dus ik kon doorlopen. Al met al ben ik toch wel een minuut of 10 onderweg geweest denk ik.quote:Op zondag 26 november 2006 16:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
En het was zo druk, nee dat is leuk uitgaan. Wat een kutzooi daar zeg jezus. Iedereen dieuwen en trekken enzo aan je tering.
Ach ja, ik zal wel zien wat het volgende week wordt. In ieder geval eerst even herrie luisteren in Trapman en een vriendin daar opzoeken. Die heb ik al vrij lang niet gezien, dus dat moet maar weer eens.quote:Op zondag 26 november 2006 16:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Yeah![]()
Maar echt, Engel word beter, Gevel word slechter![]()
Of in Markt 15quote:Op zondag 26 november 2006 17:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee. Daarom moeten mensen ook gewoon mee naar de kroeg waar ik heen ga. Vorig jaar kwam ik zowaar ook bekenden tegen toen ik eens naar de Engel ging. De Smidse is misschien ook wel leuk op zaterdagavond. Hoewel het enkele weken terug wel erg druk was, dat moet niet, dat wil ik juist een beetje ontlopen.
Maar we kunnen altijd nog in het Heremetijdje gaan zitten.
Niet overdrijven he.quote:
Ja.quote:Op zondag 17 december 2006 16:01 schreef SunChaser het volgende:
Is de bioscoop een beetje te doen?
Altijd gezellig hier.quote:SCHAGEN - Het wordt bijna een 'gewoon' verschijnsel in het straatbeeld van Schagen: busjes van schildersbedrijf Meereboer of Jac Vink die in het weekend of op maandagmorgen bij de scholen kapotgeslagen ramen vervangen. Afgelopen vrijdagavond omstreeks tien uur was het raak bij de dependance van basisschool De Rank aan de Vincent van Goghlaan, waar vandalen vijf grote ramen hebben ingeramd. De bandensporen van een auto staan nog in het gras van het fietspad ter plaatse...
Het geeft een trieste aanblik, ter hoogte van de fietsenstalling aan de rechterzijde (gezien vanaf de Vincent van Goghlaan) van de dependance van de rooms-katholieke basisschool De Rank. Vijf grote ramen aan diggelen, de tegels bezaaid met glasscherven. Een nieuwe overwinning voor de zinloze vernielzucht in Schagen.
Bandensporen van een auto staat nog in het gras naast het fietspad dat langs deze zijde van De Rank voert. Een oudere Schagenaar die zaterdagmorgen in de Vincent van Goghlaan zijn hond uitlaat, spreekt er schande van. ,,De politie is hier ook al langs de deur geweest in verband met al dat vuurwerk afsteken, met de vraag of de mensen wat gezien hebben. Maar de mensen durven niets te zeggen, want dan ben je aan de beurt.''
De vernielzucht bij (met name) scholen, jaagt de - toch al armlastige - gemeente Schagen flink op kosten. Afgelopen jaar moest er in de begroting al extra geld gezocht worden om al de schades aan de openbare gebouwen te kunnen bekostigen.
http://schagenvandaag.nl/artikel.asp?id=1570
Ik ben heel de Igesz niet in geweest dit jaar. Vorig jaar stond er ook al zo'n dikke vette rij voor die jassen! Dus dit keer dacht ik echt JAAA DIKKE SJAAKquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
O&N in Igesz vieren was een goed idee. Ik ben wel minimaal 2 minuten bij de Igesz geweest, toen bleek dat ik in de rij moest gaan staan om mijn jas in Grandcafé 1741 te hangen, daar had ik geen zin in. Dus Smidse, Gevel, ook leuk.
Woensdagavond is trouwens ook groot feest. Schoolparty in de Vernes, maar daar ben ik te oud voor, dus daar hoefde ik gelukkig niet heen. Poolen was wel weer even leuk. Noord was stom. Smidse had een besloten feest. Alles was verder leeg. Toen zijn we maar eens in 't Heremetijdje gaan zitten.
Neehoor!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:32 schreef Monidique het volgende:
Zo druk was het niet.
Dat doen ze al een tijdje. De idioten.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:50 schreef -XX- het volgende:
Kwam er eens een goed nummer in 2 uur tijd. Word hij halver wegen afgekapt enzo...
NIET TOF.
http://schagenvandaag.nl/artikel.asp?id=1837quote:SCHAGEN - Een groep Schagenaars heeft een totaalplan voor het oude gemeentehuis Markt 18 gemaakt, waarbij het monumentale deel van het gebouw behouden blijft en diverse verenigingen geholpen worden. Zoals het jeugd- en jongerenwerk, de balletschool, het Scagontheater en de soos Onder de Olmen. Het ambitieuze plan, waarin ook ruimte is voor een theater voor 150 man, is afkomstig van Joop de Veer, Joop Paauw, Dick de Best, Henk Kok en Rens Bakker.
Doet meequote:Op zondag 7 januari 2007 19:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Conclusie: Gevel Sucks.
Tijd voor een goede kroeg/cafe/bar dancing ding iets.
Wie is er 18? Dan gaan we met zijn alleen zo'n ding openen
Als ik niet meer op school zit, en er staat een tent vrij, dan ga ik echt wel zelf wat beginnen. Wil ik al een tijdjequote:
Hoe vet!quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Als ik niet meer op school zit, en er staat een tent vrij, dan ga ik echt wel zelf wat beginnen. Wil ik al een tijdje![]()
Ze maken hier ook zomaar iedereen mod he..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:26 schreef SiemeN het volgende:
Nog even door posten en dan is deze vol, jongens. Dan kan ik Schagen eindelijk echt achter mij laten..
Vertrouw eens in me ofzoquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik geef je een zeer kleine kans van slagen. Ik geef je eigenlijk al een zeer kleine kans dat je er ooit aan begint. Maar succes hoor.
nu kun je er zomaar een slotje op zettenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:26 schreef SiemeN het volgende:
Nog even door posten en dan is deze vol, jongens. Dan kan ik Schagen eindelijk echt achter mij laten..
wooot? Dat is zo 2004quote:Op vrijdag 12 januari 2007 01:22 schreef Bullebak het volgende:
Morgenochtend met 26 man naar center parcs , wooooooooooooooooooooooot
Kut verkeerde topicquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Zo, a.s. zondag uitzenden met een ander programma. Ik hoop dat dat wél werkt. en dat het dan niet vast gaat lopen enzo.
Yep. De idioten!quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ze maken hier ook zomaar iedereen mod he..
Da's best kut voor je.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:22 schreef murp het volgende:
ik heb in schagen op de schagerwaard(lts) mn middelbare schoolopleiding gedaan
wat een kutstad trouwens
ik heb trouwens een jaar of 6 in 't zand gewoond
Bijna 23 man, ik voel me oud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aflevering staat nu gepland voor vrijdag 27 april. Komende maandag is Eddy Zoey te gast in het programma The Local bij Schagen FM.
quote:Op zondag 22 april 2007 10:19 schreef SunChaser het volgende:
Nu we er toch zijn wordt later uitgezonden
ingevoerd op 17-4-2007
De aflevering van `Nu we er toch zijn` van BNN die is opgenomen in Schagen wordt twee weken later uitgezonden dan gepland. De aflevering zou komende vrijdag bij BNN te zien zijn. De programmamakers besloten echter extra opnamen in Schagen te maken.Lachen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aflevering staat nu gepland voor vrijdag 27 april. Komende maandag is Eddy Zoey te gast in het programma The Local bij Schagen FM.
mijn werk en baas zullen ook te zien zijn![]()
Daar krijgen ze een auto mee. Je wil niet weten hoe die er uit zag toen we hem terug kregen
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
afgeragd? of gewoon vies?quote:Op zondag 22 april 2007 12:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Lachen,
mijn werk en baas zullen ook te zien zijn![]()
Daar krijgen ze een auto mee. Je wil niet weten hoe die er uit zag toen we hem terug kregen![]()
Nouja, er zat modder aan de binnenkant van de ramenquote:
Nee, mijn baas vind het niet eens erg! Het is voor hem alleen maar extra publiciteit. En hij laat het wel weer overspuiten.quote:Op zondag 22 april 2007 14:16 schreef SunChaser het volgende:
En nu? Rekening naar BNN?
quote:Op zondag 22 april 2007 21:40 schreef SunChaser het volgende:
Geen idee, ik kan geen merk uit elkaar houden, ik keek alleen naar de lekkere wijven
Nee, dat hoor ik al 3 jaar, ze kijken en daar gaat t om. En er zitten ook best positieve reacties bij.quote:Op zondag 22 april 2007 21:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wel vet dat je dat mag presenteren![]()
Schrikt al dat negatief commentaar niet af?
Je wist de markt niet meer te vinden?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zat even met Google Earth te spelen (handig als je even een straat moet vinden) en kwam deze foto tegen:
[afbeelding]
En ik vond het een mooie foto, dus kom 'm even met jullie delen.
Heyeeuhh, jij woont heul niet in Schagen, dus jij mag heul neit in dit topic huishouden! Straf voor jouw, geen koekje bij de koffie.quote:
Niet zeiken. Ik durf te wedden dat Schagen het afgelopen jaar geen spat veranderd is. Alleen het Geveltje gaat er wekelijks op achteruit, naar ik heb gehoord.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:32 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Heyeeuhh, jij woont heul niet in Schagen, dus jij mag heul neit in dit topic huishouden! Straf voor jouw, geen koekje bij de koffie.![]()
Inderdaad, want ik kom er niet meerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Niet zeiken. Ik durf te wedden dat Schagen het afgelopen jaar geen spat veranderd is. Alleen het Geveltje gaat er wekelijks op achteruit, naar ik heb gehoord..
Ik hoorde dat er al grote namen geboekt waren, zoals de vreinden van Amstel live!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef Bullebak het volgende:
Popweekend, woeiii
Jammer dat we die zondagnacht meteen op vakantie gaanLekker brak in het vliegtuig.
Wanneer is dat ook alweer? Als jij een biertje voor me haalt ben ik er.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:54 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Inderdaad, want ik kom er niet meer
Je bent toch wel van het partijtje tijdens poppig weekeinde hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |