GSG wilhelminalaan en ik zat bij Dominique in de klas. 1996 brugklas en in 2001 weggegaan. Ken je alleen van gezicht. Wel apart om je dan op Fok! tegen te komen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja ik ken Dominique. Een Dominique in ieder geval. Een jongen met die naam, ook een meisje met die naam trouwens, maar dat vroeg je niet. En ik weet niet op welke school jij gezeten hebt in welke jaren, maar het kan best zijn dat je me daarvan kent. Of inderdaad uit de Gevel.
Ik ben zelden vroeg in de kroeg. Meestal kom ik tussen 1:45 en 2:00 binnen. En op vrijdag rond 0:00 ofzo.
Dat lijkt me helemaal raarquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, daar zat ik ook. Ook in 1996 in de brugklas. Ik ging trouwens ook in 2001 weg.
Ik ben eens tijdens het rondsurfen mijn nichtje tegen gekomen in een userfoto topic, dat was apart.
ok. Ik dus in de 2e met Dominique. VWO ook en in de 5e vertrokken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
B9. Samen met Dominique. Daarna zat ik 2 jaar in een VWO klas, daarna in 4-Havo, daarna weer. Toen was het wel genoeg geweest op de Gsg.
Enigste goeie muziek in schagen is in de vernes...maarja..quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ze hebben een nieuwe dj omdat ze bedacht hebben dat er andere muziek gedraaid moet worden, niet andersom. Maar ja, ze doen maar lekker. Ik ben er al een aantal jaren aan gewend dat ik weinig tot geen leuke muziek hoor als ik in Schagen uit ga.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Enigste goeie muziek in schagen is in de vernes...
!quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Enigste goeie muziek in schagen is in de vernes...maarja..De vernes!
![]()
![]()
Misschien moet Ivan even een kijkje nemen en tot de conclusie komen dat zijn publiek er op dit moment vooral rondloopt. En ik kan me vergissen, maar volgens mij liep Markt 15 toch al niet zo best.quote:Nieuwe cafés doen mee aan de SES
Gepubliceerd op 20 oktober 2006, 15:11
schagen - Café Rembrandt en grandcafé 1741 sluiten zich aan bij de Stichting Evenementen Schagen (SES). Ook tekenen eigenaren Arjan Alders en Jack van der Helm het horecaconvenant met de gemeente.
De collega's bij de SES zijn blij dat het duo in het samenwerkingsverband wil stappen, hun voorganger op die plek was geen lid. Volgens Ivan Louer van Markt 15 zijn de horecazaken een aanwinst voor de Markt. ,,De zaken zien er prachtig uit. En het is weer een vernieuwing en dat is altijd goed. Bovendien kunnen ze zorgen voor een ander publiek, uit Alkmaar bijvoorbeeld. Alders heeft daar ook een café.''
Yeah, rock on! Dat is bijna net zo tof als ledematen in je achtertuin.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
!![]()
Doe eens niet
Bubbeling/negermuziek. Nee goed![]()
Zat nog te twijfelen om te gaan, maar niet gegaan. Was vorig jaar ook zo druk met de schoolparty..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Gister was ik naar de Vernes(!)
2 uur in de rij gestaan om alleen nog maar binnen te komen
Was ik 2 uur binnen, kon ik alweer gaan.
top tent
Viel vorig jaar wel mee, dit was echt erg. Garderobe was vol enzo.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zat nog te twijfelen om te gaan, maar niet gegaan. Was vorig jaar ook zo druk met de schoolparty..![]()
Welja, ook vandaag. Tot morgen wellicht.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Net als gisteren. We meeten wat af zeg.
Het is een kuttent en dien Ivan een arrogante lul.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Misschien moet Ivan even een kijkje nemen en tot de conclusie komen dat zijn publiek er op dit moment vooral rondloopt. En ik kan me vergissen, maar volgens mij liep Markt 15 toch al niet zo best.
Die stomme DJ staat nu altijd op de plek waar gedanst moet wordenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Viel vorig jaar wel mee, dit was echt erg. Garderobe was vol enzo.
Wel goede DJ
Ik ken Ivan niet. Hoewel ik wel meerdere dingen gehoord over hem die me het idee geven dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is een kuttent en dien Ivan een arrogante lul.
Dat is maar heel af en toe, als de zaal gevuld moet worden omdat er te weinig mensen zijn. Op een schoolparty dus nooit. Dat kan ook niet, want recht daar boven hangt een regengordijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die stomme DJ staat nu altijd op de plek waar gedanst moet worden![]()
Wat voor muziek was er ?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe heet die ene dorpsgek van ons ook alweer? Die met dat kwijl uit zijn mond
Nee, die gozer die ook allemaal dingen ziet enzo. Loopt ie over straat, en dan schrikt ie zich ineens te pleuris omdat iets hem aanvalt ofzoquote:Op woensdag 15 november 2006 09:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Herman?
Of die kale met die dikke lip?![]()
![]()
(was erg druk afgelopen weekend, zaterdag weer
)
quote:Op woensdag 15 november 2006 10:06 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Nee, die gozer die ook allemaal dingen ziet enzo. Loopt ie over straat, en dan schrikt ie zich ineens te pleuris omdat iets hem aanvalt ofzo
Neeequote:
Die zijn er in overvloed, aldus de Raad laatst.quote:
quote:SCHAGEN - De gemeenteraad van Schagen heeft zich uitgesproken: de uitgaanscultuur in de stad die gepaard gaat met overmatig drankgebruik en openbare dronkenschap en agressief gedrag, is niet normaal! Net zoals het niet normaal is dat zoveel veelal jonge mensen 's avonds laat dronken over straat lopen in Schagen. ,,Dit is een eerst stap'', meent initiatiefnemer Friso Teerink van Duurzaam Schagen. ,,Ik wil hiermee een debat in Schagen opstarten.''
Allemaal leuk en aardig, stelde Merieke Bredewold (PvdA) desondanks. ,,Maar we moeten er als politiek wel bij zeggen dat er ook wat gebeurt. We kunnen wel uitspreken dat we dit niet zien zitten, maar zet er dan ook bij wat we er aan kunnen gaan doen.''
,,Misschien kunnen we hier wel een Ridderzaaldebat aan wijden'', reageerde Teerink donderdagmiddag tijdens de afrondende begrotingsvergadering. Want bijna alle gewelds- en veiligheidsproblemen in het weekend in en om de Markt hebben een directe relatie met overmatig alcoholgebruik, stelde Duurzaam Schagen in zijn motie. ,,We geven hiermee aan hoe wij zelf als lokale overheid, maar ook ondernemend Schagen, het goede voorbeeld moet geven.'' Dat deed de raad dus, al stemde niet iedereen voor. Joop Paauw, Netty Meermans (beiden VVD), Lambert Riteco (SP) en Jan Ensink (CDA) hielden hun arm naar beneden.
Markt 18
In die zin wil Duurzaam Schagen (net als de SP) ook graag dat het jeugd- en jongerenwerk van Trapman straks in het oude gemeentehuis Markt 18 komt. ,,Als tegenwicht tegen die andere cultuur, die wij zo veroordelen. Van de kroegen en het zuipen.''
Een raadsmeerderheid, in casu de coalitieparthers PvdA en VVD, willen Trapman echter absolut niet in Markt 18 huisvesten. Bredewold: ,,We zitten als PvdA niet te wachten op verplaatsing van Trapman naar Markt 18. We willen ze naar de GSg.'' De sociaal-democraten vroegen dan ook of het college hierover met de GSg in gesprek wil gaan. Ook de VVD is 'mordicus tegen' verplaatsing van het jeugd- en jongerenwerk van de Laan naar Markt 18, zo liet Pieter Eelman aan duidelijkheid niets te wensen over.
De politiek krijgt binnenkort het, zoals wethouder Hans Heddes het donderdag noemde, 'hoofdpijndossier Markt 18' voorgeschoteld, want het externe onderzoek over een herinvulling van deze locatie is binnen en door B en W bestudeerd. Heddes: ,,Wij gaan het met u als raad bespreken. Dan komen we vanzelf uit bij waar Trapman heen gaat, of de bibliotheek.''
Waar is die meestal aan het kwijlen dan ?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Neee
Die gozer die ook altijd kwijl uit izijn mond heeft hangen
Overal.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waar is die meestal aan het kwijlen dan ?![]()
Ja hier ook. Is er eens een mooie onweersbui, ben ik er nietquote:Op zondag 19 november 2006 15:31 schreef -XX- het volgende:
Kerk? wat dan?
Ik heb wel wat gehoord over 2 gigantische onweerklappen rondom 1 uur?
Helemaal niets gehoord verder (door luide muziek )
Maar zelfs hier in Winkel was het kei hard te horen.
De ruiten van me vriendins huis waren er bijna uit geknalt..![]()
Dan is hij vast bijna afgefiktquote:Op zondag 19 november 2006 16:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja hier ook. Is er eens een mooie onweersbui, ben ik er niet
Maar van de één hoor ik dat de bliksem in de kerk is ingeslagen, en van de ander hoor ik dat de kerk is afgefikt.
Je kon iig nog wel recht lopenquote:Op zondag 19 november 2006 16:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Was ik dronken?
Wat een ongelooflijke idioot. Jezus Christus, het ging echt helemaal nergens over. Ik heb nog nooit zulke slechte muziek, of het draaien daarvan althans, gehoord. Daarom ben ik ook naar die DJ gegaan en heb gezegd dat hij de waardelooste DJ ever is.quote:
Heb je dat serieus gezegt, haha wat ben jij een hondquote:Op zondag 19 november 2006 16:48 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke idioot. Jezus Christus, het ging echt helemaal nergens over. Ik heb nog nooit zulke slechte muziek, of het draaien daarvan althans, gehoord. Daarom ben ik ook naar die DJ gegaan en heb gezegd dat hij de waardelooste DJ ever is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |