Ojaquote:Op maandag 19 september 2005 13:51 schreef Monidique het volgende:
Vergeet Paasvee en Popweekend niet.
Vooral Popweekend. Elk jaar dezelfde bands, die ook wekelijks in de kroegen spelen, aangevuld met ellende als Jody Bernal, Kane, Direct. Geweldig.quote:Op maandag 19 september 2005 13:51 schreef Monidique het volgende:
Vergeet Paasvee en Popweekend niet.
Klinkt goed.quote:Op maandag 19 september 2005 14:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vooral Popweekend. Elk jaar dezelfde bands, die ook wekelijks in de kroegen spelen, aangevuld met ellende als Jody Bernal, Kane, Direct. Geweldig.
quote:Op maandag 19 september 2005 14:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vooral Popweekend. Elk jaar dezelfde bands, die ook wekelijks in de kroegen spelen, aangevuld met ellende als Jody Bernal, Kane, Direct. Geweldig.
dat moet je dan beslist een keer doen. Ze zijn niet goedkoop, maar wel errug goed (en gezellig ook)quote:Op maandag 19 september 2005 13:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oja
En Linke LoetjeWaar ik overigens nog nooit heb gegeten
ja dat heb ik ook nog regelmatigquote:Op maandag 19 september 2005 14:11 schreef floopzz het volgende:
heimwee!
Ik ga toch liever bij Tov eten. Ook niet goedkoop, maar waarschijnlijk goedkoper dan Linke Loetje. Elke paar weken een nieuwe kaart, met erg leuke gerechten. En erg gezellig.quote:Op maandag 19 september 2005 14:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat moet je dan beslist een keer doen. Ze zijn niet goedkoop, maar wel errug goed (en gezellig ook)
is dat in het pand van Bon Ami (later de Eetkamer )?quote:Op maandag 19 september 2005 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga toch liever bij Tov eten. Ook niet goedkoop, maar waarschijnlijk goedkoper dan Linke Loetje. Elke paar weken een nieuwe kaart, met erg leuke gerechten. En erg gezellig.
Overigens staat Tov in de top 5 van restaurants in de regio, terecht.
Nee. Tov zit er ook al een tijdje. Tussen de Vomar en het pad dat tussen die scholen doorloopt (nou ja, school tegenwoorden, het B.A.C. is redelijk platgegooid).quote:Op maandag 19 september 2005 14:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
is dat in het pand van Bon Ami (later de Eetkamer )?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |