Ojaquote:Op maandag 19 september 2005 13:51 schreef Monidique het volgende:
Vergeet Paasvee en Popweekend niet.
Vooral Popweekend. Elk jaar dezelfde bands, die ook wekelijks in de kroegen spelen, aangevuld met ellende als Jody Bernal, Kane, Direct. Geweldig.quote:Op maandag 19 september 2005 13:51 schreef Monidique het volgende:
Vergeet Paasvee en Popweekend niet.
Klinkt goed.quote:Op maandag 19 september 2005 14:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vooral Popweekend. Elk jaar dezelfde bands, die ook wekelijks in de kroegen spelen, aangevuld met ellende als Jody Bernal, Kane, Direct. Geweldig.
quote:Op maandag 19 september 2005 14:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vooral Popweekend. Elk jaar dezelfde bands, die ook wekelijks in de kroegen spelen, aangevuld met ellende als Jody Bernal, Kane, Direct. Geweldig.
dat moet je dan beslist een keer doen. Ze zijn niet goedkoop, maar wel errug goed (en gezellig ook)quote:Op maandag 19 september 2005 13:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oja
En Linke LoetjeWaar ik overigens nog nooit heb gegeten
ja dat heb ik ook nog regelmatigquote:Op maandag 19 september 2005 14:11 schreef floopzz het volgende:
heimwee!
Ik ga toch liever bij Tov eten. Ook niet goedkoop, maar waarschijnlijk goedkoper dan Linke Loetje. Elke paar weken een nieuwe kaart, met erg leuke gerechten. En erg gezellig.quote:Op maandag 19 september 2005 14:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat moet je dan beslist een keer doen. Ze zijn niet goedkoop, maar wel errug goed (en gezellig ook)
is dat in het pand van Bon Ami (later de Eetkamer )?quote:Op maandag 19 september 2005 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga toch liever bij Tov eten. Ook niet goedkoop, maar waarschijnlijk goedkoper dan Linke Loetje. Elke paar weken een nieuwe kaart, met erg leuke gerechten. En erg gezellig.
Overigens staat Tov in de top 5 van restaurants in de regio, terecht.
Nee. Tov zit er ook al een tijdje. Tussen de Vomar en het pad dat tussen die scholen doorloopt (nou ja, school tegenwoorden, het B.A.C. is redelijk platgegooid).quote:Op maandag 19 september 2005 14:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
is dat in het pand van Bon Ami (later de Eetkamer )?
Nee, ik heb horen zeggen dat Hoogovens daar jaren geleden veel woningen neer heeft voor personeel.quote:Op maandag 19 september 2005 19:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoogovens? Corus? In Schagen? Ben je niet in de war?
quote:Op maandag 19 september 2005 20:02 schreef Jordy-B het volgende:
Is het nog altijd zo'n klotegat dat je voor alles behalve de dagelijkse boodschappen beter naar Den Helder of Alkmaar kan rijden, omdat het in Schagen niet te betalen is?
Toen ik er nog woonde had je er één speelgoedwinkel (Intertoys in het makadocentrum), Nu nog steeds
die totaal geen concurrentie had en dus 40% duurder was dan de speelgoedwinkels in de echte steden in de buurt... Klopt![]()
Totaal geen computerzaken, We hebben er nu 3 naast elkaar in de zelfde straat. en voor de rest allemaal van die winkels als: scheer en foppe en de block enzo.
alleen maar achterlijk dure CD-winkels We hebben er een stuk of 3,4 en vrij duur, maar cd's zijn ook duur daarom downloaden weMaar 'k heb d'r leuk gewoond, hoor...
Ik weet wel dat er een paar mensen uit mijn straat werken bij Corus en dat ze iedere dag naar de bushalte moeten lopen enzo, maar of deze huizen er speicaal voor gebouwd zijn? Lijkt me een beetje vaag en verweg enzo niet?quote:Op maandag 19 september 2005 20:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ach, veel dingen kun je hier prima kopen. Speelgoed zou ik niet weten, dat koop ik nooit. De cd-winkels zijn duur, maar dat zijn ze in Alkmaar en Den Helder ook. Cd's koop ik dus vooral via internet (ook vanwege het klote-assortiment van de winkels hier).
Het is gewoon een klein stadje met gezellig centrum en uitgaansleven. Vooral dat laatste mis ik in Alkmaar en Den Helder.
En Kevin85, het zou best kunnen wat je zeg, dat ze hier woningen hebben laten bouwen, maar als dat zo is, dan merk je daar niks van. Ik in ieder geval niet in de 21 jaar dat ik hier nu woon.
ow oke, op dat rijtje van de Laagzijde. Het BAC is inderdaad niet meer zag ik laatst...quote:Op maandag 19 september 2005 15:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee. Tov zit er ook al een tijdje. Tussen de Vomar en het pad dat tussen die scholen doorloopt (nou ja, school tegenwoorden, het B.A.C. is redelijk platgegooid).
Future PC Systems bevalt me beter, moet ik zeggen.quote:Op maandag 19 september 2005 21:27 schreef SunChaser het volgende:
In schagen hebben we more for less als pc-zaak http://www.mfl.nl
Volgens mij zit in het pand van de Eetkamer tegenwoordig een Audicien. De Eetkamer zat toch in het laatste pand in dat rijtje Molenstraat/Laagzijde?quote:Op maandag 19 september 2005 21:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
ow oke, op dat rijtje van de Laagzijde. Het BAC is inderdaad niet meer zag ik laatst...
Oh, zou ook best kunnen. Maar wat zat er eerst in dat laatste pand dan?quote:Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef SunChaser het volgende:
De eetkamer is er nog steeds toch? De eigenaar heeft de Brasserei verkocht en heeft De Roode Leeuw omgetoverd tot grandcafé Markt 15.
Dat is al 3/4 jaar ofzo zoquote:Op maandag 19 september 2005 22:02 schreef SunChaser het volgende:
geen idee. Was vandaag ff in t zwembad om te kijken. De reuzenglijbaan en de Suisbuis en de hoge en de lage duikplank zijn weg
ja dat zag ik een week of 4.5 terug. Sjezus, ik kan me niet herinneren dat Pagina P er niet was... Is plukker op de Ged Gracht ook weg ?quote:Op maandag 19 september 2005 21:53 schreef SunChaser het volgende:
Pagina P bestaat overigens ook niet meer, dat is nu de Bruna en zit in t pand van Hans Textiel. In Pagina P zit nu niks meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |