Wat een onzin, alsof je een stad afrekent op 1 discotheek. Je zegt toch ook niet dat Amsterdam een kutstad is omdat de ArenA lelijk is?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:29 schreef Pinkpowered het volgende:
schagen mooi ?? noem eens 1 ding op in schagen dat mooi is ?? als er één plek zuigt in nederland is dat schagen wel inclusief die baggerdisco van een vernes. Naar vernes toegaan ben je verplicht een maclight mee te nemen anders zie je niets
Jawelquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof je een stad afrekent op 1 discotheek. Je zegt toch ook niet dat Amsterdam een kutstad is omdat de ArenA lelijk is?
Hehe ik wist niet of ik een nieuwe aan moest maken of nietquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:16 schreef SunChaser het volgende:
Schagen, de leukste stad uit de Noordkop O+
Game on
2e kerst dag is het ook mooi!quote:Op maandag 10 april 2006 23:56 schreef Revelation het volgende:
De vernes is helaas een apentent. Alleen met paasvee is het nog redelijk gezellig daar. Verder is Schagen natuurijk een puike stad met mooie dames waar je leuk uit kunt gaan.![]()
Tegen wat dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:44 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ja, met Paasvee en op 2e kerstdag kun je er komen, anders loop je constant ergens tegenaan.
Jepquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:08 schreef Revelation het volgende:
[..]
Mensen met een getinte huidskleur dan?
He, bah! Die zijn meestal het ergste. Kotsicoon.gif Nooit meer toelaten die lui! Mee eens?quote:
Jutters in de Vernes, die zijn nóg ergerquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:10 schreef Revelation het volgende:
[..]
He, bah! Die zijn meestal het ergste. Kotsicoon.gif Nooit meer toelaten die lui! Mee eens?
![]()
Jutters? Die zoeken toch naar spullen op het strand?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jutters in de Vernes, die zijn nóg erger
als echte jutter sloeg ik vroeger die simpele schagenezen door dat kut-dorp heenquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jutters in de Vernes, die zijn nóg erger
Meen je dit serieus? Ik vind Den Helder anders maar een nare, grauwe stad met ietwat teveel buitenlanders.quote:
Den Helder ruikt naar de noord-zeequote:Op dinsdag 11 april 2006 18:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind den helder stinken
en dat is serieus, het ruikt er altijd vies.
dat is zeeluchtquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind den helder stinken
en dat is serieus, het ruikt er altijd vies.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind eht juist geen zeelucht, heb altijd het idee dat ik heel veel olie en uitlaatgassen ruik
zeelucht s over het algemeen wel lekker
Niet zo zeuren, ik was zondag nog in Den Helder en nergens last van.quote:
Den Helder is ook een vieze pauperstad.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben al sinds 2004 niet meer in Den Helder geweest. En dat bevalt ook wel, ik heb ook zeer zelden een reden om er wel te zijn. Alleen heel soms naar de Kampanje en ik heb er enkele tentamens en examens gedaan.
Verder is Schagen noordelijk genoeg.
Jawel, Texel.quote:
Leuk dat The Shavers komen. Afgelopen vrijdag in 't Noord gezien, blijft leuk. En dat is waarschijnlijk ook gelijk het leukste dat op Popweekend te zien zal zijn. Al heb ik al jaren niets meer van IOS gehoord, maar het enige dat ik ken vind ik kut.quote:Gordon en Shavers rocken op Popweekend
Gepubliceerd op 19 april 2006, 17:06
schagen -
Gordon, The Shavers en de band IOS (Is Ook Schitterend) zijn op zaterdag 5 en zondag 6 augustus de topattracties op het Rabo-Popweekend in Schagen. Maar ook de vrienden van Jan Smit, Nick en Simon, en volkszanger Peter Beense worden door de Stichting Evenementen Schagen (SES) gezien als publiekstrekkers.
De popweekendcommissie van de SES vergaderde gisteren over het programma. Volgens de horecaondernemers was het ook dit jaar geen eenvoudige opgave om, midden in de vakanties van de artiesten, een topbezetting te krijgen. Maar op zaterdag heeft de SES naast Nick en Simon, The Shavers weten te strikken. De band is bezig aan haar afscheidstournee en zal tijdens het Schager muziekfeest één van de laatste buitenoptredens geven. Naast de eerder genoemde artiesten staan voor deze dag onder anderen Bullet, Trots en de 'Tribute to Queen'-band op het programma.
alleen de stad erom heen nietquote:Op zondag 30 april 2006 09:45 schreef Joene het volgende:
Popweekend is ok !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |