Wat een onzin, alsof je een stad afrekent op 1 discotheek. Je zegt toch ook niet dat Amsterdam een kutstad is omdat de ArenA lelijk is?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:29 schreef Pinkpowered het volgende:
schagen mooi ?? noem eens 1 ding op in schagen dat mooi is ?? als er één plek zuigt in nederland is dat schagen wel inclusief die baggerdisco van een vernes. Naar vernes toegaan ben je verplicht een maclight mee te nemen anders zie je niets
Jawelquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof je een stad afrekent op 1 discotheek. Je zegt toch ook niet dat Amsterdam een kutstad is omdat de ArenA lelijk is?
Hehe ik wist niet of ik een nieuwe aan moest maken of nietquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:16 schreef SunChaser het volgende:
Schagen, de leukste stad uit de Noordkop O+
Game on
2e kerst dag is het ook mooi!quote:Op maandag 10 april 2006 23:56 schreef Revelation het volgende:
De vernes is helaas een apentent. Alleen met paasvee is het nog redelijk gezellig daar. Verder is Schagen natuurijk een puike stad met mooie dames waar je leuk uit kunt gaan.![]()
Tegen wat dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:44 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ja, met Paasvee en op 2e kerstdag kun je er komen, anders loop je constant ergens tegenaan.
Jepquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:08 schreef Revelation het volgende:
[..]
Mensen met een getinte huidskleur dan?
He, bah! Die zijn meestal het ergste. Kotsicoon.gif Nooit meer toelaten die lui! Mee eens?quote:
Jutters in de Vernes, die zijn nóg ergerquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:10 schreef Revelation het volgende:
[..]
He, bah! Die zijn meestal het ergste. Kotsicoon.gif Nooit meer toelaten die lui! Mee eens?
![]()
Jutters? Die zoeken toch naar spullen op het strand?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jutters in de Vernes, die zijn nóg erger
als echte jutter sloeg ik vroeger die simpele schagenezen door dat kut-dorp heenquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jutters in de Vernes, die zijn nóg erger
Meen je dit serieus? Ik vind Den Helder anders maar een nare, grauwe stad met ietwat teveel buitenlanders.quote:
Den Helder ruikt naar de noord-zeequote:Op dinsdag 11 april 2006 18:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind den helder stinken
en dat is serieus, het ruikt er altijd vies.
dat is zeeluchtquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind den helder stinken
en dat is serieus, het ruikt er altijd vies.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind eht juist geen zeelucht, heb altijd het idee dat ik heel veel olie en uitlaatgassen ruik
zeelucht s over het algemeen wel lekker
Niet zo zeuren, ik was zondag nog in Den Helder en nergens last van.quote:
Den Helder is ook een vieze pauperstad.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben al sinds 2004 niet meer in Den Helder geweest. En dat bevalt ook wel, ik heb ook zeer zelden een reden om er wel te zijn. Alleen heel soms naar de Kampanje en ik heb er enkele tentamens en examens gedaan.
Verder is Schagen noordelijk genoeg.
Jawel, Texel.quote:
Leuk dat The Shavers komen. Afgelopen vrijdag in 't Noord gezien, blijft leuk. En dat is waarschijnlijk ook gelijk het leukste dat op Popweekend te zien zal zijn. Al heb ik al jaren niets meer van IOS gehoord, maar het enige dat ik ken vind ik kut.quote:Gordon en Shavers rocken op Popweekend
Gepubliceerd op 19 april 2006, 17:06
schagen -
Gordon, The Shavers en de band IOS (Is Ook Schitterend) zijn op zaterdag 5 en zondag 6 augustus de topattracties op het Rabo-Popweekend in Schagen. Maar ook de vrienden van Jan Smit, Nick en Simon, en volkszanger Peter Beense worden door de Stichting Evenementen Schagen (SES) gezien als publiekstrekkers.
De popweekendcommissie van de SES vergaderde gisteren over het programma. Volgens de horecaondernemers was het ook dit jaar geen eenvoudige opgave om, midden in de vakanties van de artiesten, een topbezetting te krijgen. Maar op zaterdag heeft de SES naast Nick en Simon, The Shavers weten te strikken. De band is bezig aan haar afscheidstournee en zal tijdens het Schager muziekfeest één van de laatste buitenoptredens geven. Naast de eerder genoemde artiesten staan voor deze dag onder anderen Bullet, Trots en de 'Tribute to Queen'-band op het programma.
alleen de stad erom heen nietquote:Op zondag 30 april 2006 09:45 schreef Joene het volgende:
Popweekend is ok !
Nee, wat Schagen nodig heeft is een paar goede (jongens) kleding zakenquote:
Ja, maar ik ben 16, dus flink in de groei dus ik heb iedere maand wel wat nieuws nodigquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb liever een zaak waar ik goed kan eten dan een kledingwinkel.
Maar ja, ik koop dan ook vaker eten dan kleding.
Bron.quote:Aantal mishandelingen in Schagen bovengemiddeld
Gepubliceerd op 15 mei 2006, 21:09
schagen -
Het centrum van Schagen is onveilig. Mishandeling, bedreiging, vernieling van auto's, auto-inbraken en zakkenrollen komen vaak voor. Schagen moet volgens het Algemeen Dagblad als een van de onveiligste steden van Nederland worden beschouwd.
Vorig jaar hebben er in Schagen niet minder dan 124 mishandelingen plaatsgevonden (meer dan twee per week dus), waarvan 79 in het centrum.
Vernielingen en diefstal van vervoermiddelen blijken ook veel voorkomend fenomeen: 104 maal kwam dit in het centrum voor, terwijl het misdrijf 98 maal in de wijk Groeneweg werd gesignaleerd.
De politie denkt dat het gestegen aantal strafzaken komt door een verbeterde aanpak van het bevoegd gezag. Hierdoor zit men er bovenop als er iets misgaat en stijgt het aantal geregistreerde zaken.
Je zou bijna denken dat ze Den Helder bedoelenquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bron.
Ik moet zeggen dat ik nogal stond te kijken van dit nieuws. Op een vechtpartijtje in de kroeg een enkele keer na, merk ik hier weinig van. Ik lees de krant zelden, dus e.e.a. zal langs me heen gaan, maar er werd ook in het hele artikel (NHD van gisteren) gezegd dat Schagen van de meest onveilige steden van Nederland op een zesde plaats staat. Dat had ik toch echt niet verwacht. Of geeft het eigenlijk alleen maar aan hoe veilig de steden in Nederland eigenlijk zijn?
Bron?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Den Helder staat altijd wel even hoger nog hoor, in de top 3 ofzo.
Kranten en nieuwsberichten van de afgelopen jaren.quote:
Sun heeft de FA's een rondleiding door de Schaagse hoerenbuurt beloofd.quote:
dat wordt een kortte rondleiding danquote:Op zondag 21 mei 2006 13:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Sun heeft de FA's een rondleiding door de Schaagse hoerenbuurt beloofd.![]()
A.S. Woensdagquote:Op maandag 22 mei 2006 15:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Precies, rondje door de Vernes, dan ben je wel klaar. Wel je GHB mee he, Sunchaser.
is het weer zover in schagen?quote:Gewonden bij schietpartij Schagen
Bij een schietpartij in Schagen zijn twee mannen gewond geraakt. Eén van hen, een Amsterdammer liep een schotwond in zijn been op. Een man uit Hoorn kreeg een zware klap op zijn hoofd. De politie heeft beide mannen aangehouden. Het is niet duidelijk wat de aanleiding was.
Iets uitgebreider.quote:Gewonden bij schietpartij in hartje Schagen
Gepubliceerd op 28 mei 2006, 15:33
schagen -
Bij een schietpartij op De Loet in Schagen is zaterdagnacht een 21-jarige Amsterdammer door zijn been geschoten. Een 25-jarige man uit Hoorn werd op zijn hoofd geslagen en ligt onder arrest in het ziekenhuis. Ook de Amsterdammer is verdachte, net als een 26-jarige man uit Hoorn. Laatstgenoemde is op het politiebureau in Den Helder in de cel gezet.
De schietpartij was het gevolg van een ruzie, waarbij opmerkingen werden gemaakt over vrouwelijk schoon. Het schietincident gebeurde rond kwart voor vijf in de morgen. De politie onderzoekt de juiste toedracht nog.
De kogel die de Amsterdammer trof ging dwars door zijn been. De man is in het Medisch Centrum Alkmaar behandeld en daarna op het politiebureau achter slot en grendel gezet. De 25-jarige Hoornaar is geopereerd en ligt op de intensive care.
Bij het onderzoek ter plekke werd de politie gehinderd door dronken uitgaanspubliek. De negen man sterke politiemacht die in Schagen op de been was, riep dan ook assistentie in van nog eens twaalf collega's uit Den Helder, Hoorn en Heerhugowaard.
Een 23-jarige Alkmaarder werd aangehouden omdat hij door de afzetting wilde dringen. Hij werd door een politiehond in buik en hand gebeten, maar liep hierbij geen ernstig letsel op. In de loop van de morgen werd hij na verhoor heengezonden. Een 25-jarige plaatsgenoot werd opgepakt nadat hij een steen gooide naar een agent. Ook hij is in de loop van gistermorgen met een proces-verbaal heengezonden.
Heeft voor mij maar een kwartier of een half uur gescheeld, denk ik. Spannend, hoor,quote:Op zondag 28 mei 2006 16:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, bij het tunneltje naar de Waldervaart. Oftewel in de buurt van de Vernes. Ik hoorde al meerdere sirenes toen ik rond 5:00 vanuit de Waldervaart naar huis fietste en hoorde van mijn zus dat die daarheen gingen (ik fietste via Van Wirdum de Waldervaart uit).
Heb je er al zin in? Je zou Jerk wel even kunnen bellen, die zit steeds te zeuren dat hij iets leuks wil doen. Misschien wil hij dat wel met jou doen, aangezien ik een kater heb en morgen vroeg op moet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:19 schreef Monidique het volgende:
Nou joepie!
Ik wou het gister al melden, maar ik kon het topic niet vindenquote:
Kutcentrale topicsquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik wou het gister al melden, maar ik kon het topic niet vinden
Welk nummer woonde je?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:09 schreef flugeltje het volgende:
We woonden in Schagen toen ik geboren ben...
Eigenlijk ben ik dus een kaaskop i.v.m. de ziekenhuisbevalling, maar ik heb toch ook wel iets met Schagen. Toen ik een jaar of anderhalf was zijn m'n ouders terug naar Tilburg verhuisd, maar ik ben later nog eens terug geweest naar Schagen. Mooi plekkie hoor. Wij woonden destijds in de Seringehof met de spoorlijn in de achtertuin en een slootje achter het huis. Via dat slootje kon je zo naar een mooi park varen. (ben ik later achtergekomen toen we een weekje bij de oude buren logeerden).
Ben er inmiddels al zo'n 15 jaar niet meer geweest, ben benieuwd of het nog zo'n mooi plekske is of dat de verloedering ook hier heeft toegeslagen.
Op nummer 50 geloof ik, maar dat is ook alweer 30 jaar geleden.quote:
Fotoboek, vrind.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Als we nou allemaal eens een foto van onszelf posten, dan kunnen we elkaar herkennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |