Lekker snel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:04 schreef Phennim het volgende:
oops
the hudsucker proxy en ze hebben het over de hoola hoop.
wowquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:38 schreef het volgende:
the life aquatic with steve zissou?
Is dat een hint of de filmquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:10 schreef RuneRose het volgende:
tokyo monogatari
Geen Frida, nu ga ik echt verhuizen. Tot straks!quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Frida?
I second that!quote:
Lijkt mij ook wel, maar we kunnen hem ook even in de kast zetten, want volgens mij is RuneRose er nietquote:Op zaterdag 8 april 2006 09:31 schreef Doff het volgende:
Het lijkt me dat het wel in zo'n genre moet liggen, met die decorwisselingen en casting...
quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:37 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel, maar we kunnen hem ook even in de kast zetten, want volgens mij is RuneRose er niet. Daarbij verveel ik me en ga ik nog geen boodschappen doen, want het regent
.
Succes ermee, dagquote:Op zaterdag 8 april 2006 09:41 schreef mamamiep het volgende:
Nou ja, anders wacht ik wel. Dan ga ik wel iets nuttigs doen.
Leg die Magic-kaartjes toch een keer weg joh...quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:09 schreef mamamiep het volgende:
Wel opletten.
Was andere dingen aan het doen.
Nuttige dingen aan het doen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Leg die Magic-kaartjes toch een keer weg joh...
dang fastquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:23 schreef dolle_hond het volgende:
the sandlot?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:38 schreef mamamiep het volgende:
Is het iets met een experiment?
Dat wou ik al net zeggen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:40 schreef Phennim het volgende:
the final cut?
Phennim + 1quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:40 schreef Phennim het volgende:
the final cut?
Erg goeie film inderdaad met Depp in een van z'n beste rollen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:19 schreef Patch het volgende:
erg ondergewaardeerde film overigens
ben ik dan schizofreen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Toch had ik die quote in z'n eentje niet herkend
quote:de jager is wellicht een referentie naar Good Will Huntingof iemand met de achternaam Hunt / Hunter ?
vlees is wellicht een verwijzing naar Kevin Bacon of MeatLoaf?
quote:Holly Hunter dan?
Ik bedoelde hiermee natuurlijk The Pianoquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:50 schreef Patch het volgende:
The Pianist?
quote:Een Robin erbij? Robin Williams? Dan zou het The Big White moeten zijn
quote:
Die is het iig niet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:18 schreef ranja het volgende:
Dat leek me duidelijk
Zit zij toevallig in Whatever happened to Baby Jane?
En die is het dus wel!quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:24 schreef California het volgende:
Wait Until Dark?
Ze hebben allebei Famke Jansen eh..geliefkoosdquote:
haar beurt, mag ik dan toch hopenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben Affleck is de broer van Casey Affleck. Casey Affleck is getrouwd met Summer Phoenix, die op zijn beurt weer de zus is van Joaquin Phoenix?
Ja, bedoel ik.quote:
Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:01 schreef RuneRose het volgende:
Mijn vraag aan het begin van het topic is niet geraden, en jullie zijn verder gegaan. Dus ik zal het antwoord verklappen.
De film was natuurlijk Shijie , die ik vorige week maandag is het schuttershoftheater te Middelburg heb mogen zien. De film is van Zhang Ke Jia ook wel bekend van de film PICKPOCKET (dat was ook een film van Robert Bresson).
Die film heeft 341 votes op imdb, ik wil niet zeggen dat dat een maatstaf is, maar hij is misschien iets te onbekend?quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:01 schreef RuneRose het volgende:
Mijn vraag aan het begin van het topic is niet geraden, en jullie zijn verder gegaan. Dus ik zal het antwoord verklappen.
De film was natuurlijk Shijie , die ik vorige week maandag is het schuttershoftheater te Middelburg heb mogen zien. De film is van Zhang Ke Jia ook wel bekend van de film PICKPOCKET (dat was ook een film van Robert Bresson).
quote:Op zondag 9 april 2006 10:13 schreef Doff het volgende:
Was dat niet iets met 1 cijfertje? 7 ofso?
Het had zo z'n momenten, maar over het geheel gezien kon ik er niet veel mee.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:16 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Wat vond je ervan?
Ze hebben hetzelfde neefje? (Summer en Casey hebben toch een zoon?)quote:
idemquote:Op maandag 10 april 2006 14:18 schreef Phennim het volgende:
niet gezien en onbekend
alleen WHJGquote:Op maandag 10 april 2006 16:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dit lijkt me weer typisch een dolle-hond film waarvan ik de afkortingen moet opzoeken, omdat ik geen idee heb wie er bedoeld worden.
t is geen topfilmquote:Op maandag 10 april 2006 20:06 schreef mamamiep het volgende:
Ik heb het idee dat maar weinig tot geen mensen hem gezien hebben. Of er moeten opeens andere mensen reageren.
misschien heb ik dat wel al gedaanquote:Op maandag 10 april 2006 20:22 schreef mamamiep het volgende:
Ik wacht wel gewoon. Tenzij je hints over de titel gaat geven natuurlijk
.
Dat zocht ik inderdaadquote:Op zondag 9 april 2006 23:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Affleck en Phoenix zijn allebei oom van hetzelfde neefje of nichtje?
quote:Op maandag 10 april 2006 23:07 schreef Neleos het volgende:
Dat zou ook wel 24 Hour Party People zijn dan
iets mis met je f5?quote:Op maandag 10 april 2006 23:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat ik ben uit vorm.....
Misschien in het verleden te hard op zitten rammen.quote:
jaquote:
ReSpawn + 1quote:
Dat is natuurlijk goedquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:59 schreef Patch het volgende:
Ik herkende 'm als Raoul van The Phantom of The Opera.
Geen idee hoe ie heet.
DVD-tje erbij genomen:
Patrick Wilson
Goede film, verkeerde acteur.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:24 schreef Doff het volgende:
Brad Pitt? Door 7 Years in Tibet ofso?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:29 schreef Doff het volgende:Ben vergeten hoe die andere kerel heet, die vriend van 'm zeker
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:31 schreef Doff het volgende:
En die quote is van National Treasure ofso?
Seven years heb ik niet gezien. Vind het bij voorbaat al geen leuke film, weet alleen niet waarom.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:34 schreef Patch het volgende:
Ik weet alleen dat David Thewlis er nog inzit.
Boutfilm...![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:36 schreef ReSpawn het volgende:
[..]HP-3
[..]
Seven years heb ik niet gezien. Vind het bij voorbaat al geen leuke film, weet alleen niet waarom.
Maar David Thewlis is goed
Patch +1
* ReSpawn vindt dat hij gaaf praatquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:38 schreef Patch het volgende:
[..]
HA, he'b 'm nog goed ook. Weet alleen dat Pitt en Thewlis in SYIT spelen, kan zo geen andere acteurs opnoemen...
Ik had die quote nog niet gezien van HP3, anders had ik 'm 100% zeker geweten.
Leuk acteurtje, die David Thewlis.
quote:
Omdat er in elke horrorfilm wel een moment is dat er opnieuw in een spiegeltje wordt gekeken er ineens een freak staat toe te kijkenquote:
Ookquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:51 schreef Doff het volgende:
[..]
Omdat er in elke horrorfilm wel een moment is dat er opnieuw in een spiegeltje wordt gekeken er ineens een freak staat toe te kijken
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:53 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Ook
Maar deze heb ik gezien...
Euh.. Ik weet dat t hem niet is, maar;
Dawn of the dead
Daarom ook de retorische vraagquote:
Braindead is legendarisch!quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:12 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Daarom ook de retorische vraag
Braindead ziet er nog nepper uit
Asap + 1quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:08 schreef Asap het volgende:
American werewolf in London dan?
Ik heb m dus idd gezienquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Asap + 1
DVD heb ik gisteren gekregen via V&A![]()
Ik niet, maar het ziet er wel vermakelijk uitquote:
Een van de eerste horrors die ik heb gezien!quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Asap + 1
DVD heb ik gisteren gekregen via V&A![]()
Mickey Mouse gloves? Of Sinterklaas?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:24 schreef Asap het volgende:
Nog een plaatje dan, welke film is dit?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:24 schreef ReSpawn het volgende:
Iets met een politieagent...
Maniac cop oid..
Te voor de hand liggend he. Dacht ik al.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:51 schreef Asap het volgende:
Braindead?
ik ben de vragensteller niet, maar volgens mij mag jij straks een nieuwe vraag gaan stellen..quote:
Zoveel films heeft Rob niet gemaakt, hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:08 schreef Doff het volgende:
Of zou dat uit een van die Rob Zombie films zijn
2 ofso? House of the Thousands Copses en The Devils rejects?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:17 schreef Mark het volgende:
[..]
Zoveel films heeft Rob niet gemaakt, hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
quote:
Asskicker14 + 1quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:49 schreef Asskicker14 het volgende:
A Scanner Darkly
Mr Deeds
Alien Resurrection
Girl Interrupted
Edward Scissorhands
Dat is helemaal correct. Zeer goede actrice vind ikquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:36 schreef Patch het volgende:
dat is Mary Louise Parker
En als ik zo vrij mag zijn. Ik heb het opgezocht en Hostage lijkt me goed.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:26 schreef mamamiep het volgende:
Hostage? Lijkt me niet, maar wilde het toch gokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the squirrels made it seem less lonely
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |