Ze hebben allebei Famke Jansen eh..geliefkoosdquote:
haar beurt, mag ik dan toch hopenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben Affleck is de broer van Casey Affleck. Casey Affleck is getrouwd met Summer Phoenix, die op zijn beurt weer de zus is van Joaquin Phoenix?
Ja, bedoel ik.quote:
Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:01 schreef RuneRose het volgende:
Mijn vraag aan het begin van het topic is niet geraden, en jullie zijn verder gegaan. Dus ik zal het antwoord verklappen.
De film was natuurlijk Shijie , die ik vorige week maandag is het schuttershoftheater te Middelburg heb mogen zien. De film is van Zhang Ke Jia ook wel bekend van de film PICKPOCKET (dat was ook een film van Robert Bresson).
Die film heeft 341 votes op imdb, ik wil niet zeggen dat dat een maatstaf is, maar hij is misschien iets te onbekend?quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:01 schreef RuneRose het volgende:
Mijn vraag aan het begin van het topic is niet geraden, en jullie zijn verder gegaan. Dus ik zal het antwoord verklappen.
De film was natuurlijk Shijie , die ik vorige week maandag is het schuttershoftheater te Middelburg heb mogen zien. De film is van Zhang Ke Jia ook wel bekend van de film PICKPOCKET (dat was ook een film van Robert Bresson).
quote:Op zondag 9 april 2006 10:13 schreef Doff het volgende:
Was dat niet iets met 1 cijfertje? 7 ofso?
Het had zo z'n momenten, maar over het geheel gezien kon ik er niet veel mee.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:16 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Wat vond je ervan?
Ze hebben hetzelfde neefje? (Summer en Casey hebben toch een zoon?)quote:
idemquote:Op maandag 10 april 2006 14:18 schreef Phennim het volgende:
niet gezien en onbekend
alleen WHJGquote:Op maandag 10 april 2006 16:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dit lijkt me weer typisch een dolle-hond film waarvan ik de afkortingen moet opzoeken, omdat ik geen idee heb wie er bedoeld worden.
t is geen topfilmquote:Op maandag 10 april 2006 20:06 schreef mamamiep het volgende:
Ik heb het idee dat maar weinig tot geen mensen hem gezien hebben. Of er moeten opeens andere mensen reageren.
misschien heb ik dat wel al gedaanquote:Op maandag 10 april 2006 20:22 schreef mamamiep het volgende:
Ik wacht wel gewoon. Tenzij je hints over de titel gaat geven natuurlijk
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |