quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:24 schreef ReSpawn het volgende:
Iets met een politieagent...
Maniac cop oid..
Te voor de hand liggend he. Dacht ik al.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:51 schreef Asap het volgende:
Braindead?
ik ben de vragensteller niet, maar volgens mij mag jij straks een nieuwe vraag gaan stellen..quote:
Zoveel films heeft Rob niet gemaakt, hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:08 schreef Doff het volgende:
Of zou dat uit een van die Rob Zombie films zijn
2 ofso? House of the Thousands Copses en The Devils rejects?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:17 schreef Mark het volgende:
[..]
Zoveel films heeft Rob niet gemaakt, hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
quote:
Asskicker14 + 1quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:49 schreef Asskicker14 het volgende:
A Scanner Darkly
Mr Deeds
Alien Resurrection
Girl Interrupted
Edward Scissorhands
Dat is helemaal correct. Zeer goede actrice vind ikquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:36 schreef Patch het volgende:
dat is Mary Louise Parker
En als ik zo vrij mag zijn. Ik heb het opgezocht en Hostage lijkt me goed.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:26 schreef mamamiep het volgende:
Hostage? Lijkt me niet, maar wilde het toch gokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the squirrels made it seem less lonely
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |