quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:29 schreef Doff het volgende:Ben vergeten hoe die andere kerel heet, die vriend van 'm zeker
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:31 schreef Doff het volgende:
En die quote is van National Treasure ofso?
Seven years heb ik niet gezien. Vind het bij voorbaat al geen leuke film, weet alleen niet waarom.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:34 schreef Patch het volgende:
Ik weet alleen dat David Thewlis er nog inzit.
Boutfilm...![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:36 schreef ReSpawn het volgende:
[..]HP-3
[..]
Seven years heb ik niet gezien. Vind het bij voorbaat al geen leuke film, weet alleen niet waarom.
Maar David Thewlis is goed
Patch +1
* ReSpawn vindt dat hij gaaf praatquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:38 schreef Patch het volgende:
[..]
HA, he'b 'm nog goed ook. Weet alleen dat Pitt en Thewlis in SYIT spelen, kan zo geen andere acteurs opnoemen...
Ik had die quote nog niet gezien van HP3, anders had ik 'm 100% zeker geweten.
Leuk acteurtje, die David Thewlis.
quote:
Omdat er in elke horrorfilm wel een moment is dat er opnieuw in een spiegeltje wordt gekeken er ineens een freak staat toe te kijkenquote:
Ookquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:51 schreef Doff het volgende:
[..]
Omdat er in elke horrorfilm wel een moment is dat er opnieuw in een spiegeltje wordt gekeken er ineens een freak staat toe te kijken
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:53 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Ook
Maar deze heb ik gezien...
Euh.. Ik weet dat t hem niet is, maar;
Dawn of the dead
Daarom ook de retorische vraagquote:
Braindead is legendarisch!quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:12 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Daarom ook de retorische vraag
Braindead ziet er nog nepper uit
Asap + 1quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:08 schreef Asap het volgende:
American werewolf in London dan?
Ik heb m dus idd gezienquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Asap + 1
DVD heb ik gisteren gekregen via V&A![]()
Ik niet, maar het ziet er wel vermakelijk uitquote:
Een van de eerste horrors die ik heb gezien!quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Asap + 1
DVD heb ik gisteren gekregen via V&A![]()
Mickey Mouse gloves? Of Sinterklaas?quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:24 schreef Asap het volgende:
Nog een plaatje dan, welke film is dit?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |