abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:19:11 #1
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_36742103
Link naar deel 1: In elkaar geslagen

Slachtofferhulp is net hier geweest om alles te bespreken.
De tip is om toch de rechtsbijstand te informeren en een claim in te dienen. zowel materiele als immateriele schade.
Daarnaast heb ik nu de achternaam van de dader. Als het goed is krijg ik via via het adres.
Dit geef ik dan maandag door aan de politie ( en de advocaat).
Ik HAAT mijn toetsenbord.
pi_36742143
ik blijf het een vaag verhaal vinden...
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:23:52 #3
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36742245
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:20 schreef Entonie het volgende:
ik blijf het een vaag verhaal vinden...
Wat is daar nu vaag aan?

Ik ben wel eens van m'n fiets afgeslagen door een gefrusteerde mongool, die zichzelf blijkbaar even moest bewijzen voor z'n vriendinnetje. D'r zijn zat malloten die om niks andere mensen gaan meppen. Of die als reden geven 'hij keek me aan'.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:24:13 #4
63755 Here_Jezus
Sterf Eikelbijters !!
pi_36742254
Waarom geef je het zo laat pas door aan de politie
You go to Hell , You go to HELL and you DIE
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:25:57 #5
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36742306
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:19 schreef tweakdsl het volgende:

De tip is om toch de rechtsbijstand te informeren en een claim in te dienen. zowel materiele als immateriele schade.
Daarnaast heb ik nu de achternaam van de dader. Als het goed is krijg ik via via het adres.
goedzo.. een vriend van me heeft een keertje ook een schadevergoeding gekregen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:27:50 #6
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_36742363
succes
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:34:10 #7
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_36742559
Ik geef het zo laat aan omdat ik eerst alleen zijn voornam kende. Via een kennis heb ik de rest. De agent die de aangifte heeft opgenomen is er maandag pas weer.
Pakken zal ik hem. Op een juridisch verantwoorde manier!
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:45:17 #8
62130 Iridian
Skullfucked~
pi_36742900
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:23 schreef gronk het volgende:

[..]

Wat is daar nu vaag aan?

Ik ben wel eens van m'n fiets afgeslagen door een gefrusteerde mongool, die zichzelf blijkbaar even moest bewijzen voor z'n vriendinnetje. D'r zijn zat malloten die om niks andere mensen gaan meppen. Of die als reden geven 'hij keek me aan'.
Zeker als er drank in het spel is...
Don't change yourself, just lie.
pi_36746657
Ik ben heel erg voor iemand pakken op de juiste (juridische) manier. Maar ik ben me er ook van bewust dat ik hier in de toekomst zwaar mee op m'n bek zal gaan, want ik weet dat 'het systeem' vaak niet werkt.

Als het om een bekende gaat, kan het ook nog eens tot gevolg hebben dat die persoon wraak gaat nemen n.a.v. je aangifte. Het is heel makkelijk om ongezien iemand's banden lek te steken, of erger. En bewijs dan maar eens wie het was.

*denkt aan een verhaal over iemand die vermoedde dat het zijn ex was die grote krassen in de lak van zijn wagen had gezet: nog steeds niet duidelijk of zij het ook daadwerkelijk was...*
Assumption is the mother of all fuckups.
pi_36746761
Waarom heb je je eigenlijk in elkaar laten slaan?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:03:31 #11
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36746925
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:51 schreef LadyXochi het volgende:
Ik ben heel erg voor iemand pakken op de juiste (juridische) manier. Maar ik ben me er ook van bewust dat ik hier in de toekomst zwaar mee op m'n bek zal gaan, want ik weet dat 'het systeem' vaak niet werkt.
nu op de site van RTL nieuws:
quote:
Daders van misdrijven worden in maar 5% van alle gevallen gestraft. Dat meldt het Sociaal Cultureel Planbureau (SCP). Het SCP onderzocht wat er gebeurt met aangiftes van delicten.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:20:14 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36747406
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 18:56 schreef cultheld het volgende:
Waarom heb je je eigenlijk in elkaar laten slaan?
Wat is dat nu weer voor een domme vraag?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:22:59 #13
144685 BobdG
..dùs..
pi_36747504
quote:

Heb ik ook gedaan, weliswaar na een bedreiging, maar toch... deze week brief gehad wat me gironummer is, 100 eurotjes, niet erg leukk verdient, maar toch...
-
pi_36747748
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een vraag is alleen dom wanneer je niet benieuwd bent naar het antwoord.
Ik kan me niet voorstellen dat je je in een kroeg in elkaar laat slaan. Als je in je eentje over straat loopt en je komt 5 doorgesnoven gasten tegen, oké. Maar in een kroeg maak je gewoon altijd wel kans hoor. Ik krijg de indruk dat TS het gewoon over zich heen heeft laten komen en die collega van hem was ook niet erg dapper.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36755015
quote:
Doe je dat in een eigen civiele procedure of voeg je je in het strafproces dat het OM tegen hem begint?

Misschien kun je bij je advocaat informeren of hij geen beslag kan laten leggen op de banktegoeden, het loon, de eventuele auto en de inboedel van die vent, er van uitgaande dat hij niet in staat zal zijn om die schadevergoedingen te betalen. Dan kan hij niet meer pinnen en moet 'ie in zijn onverwarmde huis op een geleend kratje naar de muren staren terwijl jij elders nog eens gezellig een sigaar opsteekt en een glaasje heft op de genoegdoening..
pi_36755154
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat je je in een kroeg in elkaar laat slaan. Als je in je eentje over straat loopt en je komt 5 doorgesnoven gasten tegen, oké. Maar in een kroeg maak je gewoon altijd wel kans hoor. Ik krijg de indruk dat TS het gewoon over zich heen heeft laten komen en die collega van hem was ook niet erg dapper.
juist. daarom twijfel ik ook aan zijn verhaal. kan me er gewoon niets bij voorstellen.
  zaterdag 8 april 2006 @ 00:33:20 #17
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36755990
quote:

[..]

als je niet gewent bent om er mee om te gaan kan angst heel verlammend zijn
stay frosty
  zaterdag 8 april 2006 @ 10:29:58 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36759747
quote:

Touché ...
quote:
Volgens mij was het verhaal dat TS de kroeg is uitgesleurd en buiten in elkaar is geslagen. Geeft je denk ik weinig tijd om te beseffen wat er gebeurt, laat staan adequaat te reageren en terug te vechten als je al op de grond wordt geslagen en getrapt.
  zaterdag 8 april 2006 @ 10:52:31 #19
140904 MLF
Unazukin
pi_36760173
quote:

[..]

Wat is daar nu vaag aan?

heb ik ook wel eens meegemaakt, ik zat in de tram en keek naar buiten en daar zat een teringantilliaanse die meteen iets zei van: heb ik wat van je aan, of wat kijk je, nou ja, zoiets, dus, ze gaf een grote bek omdat ik naar buiten keek, enfin, ze heeft de wind van voren gekregen, ik heb 'r voor schut gezet in de tram, teringwijf

jammer dat zulk volk bestaat
  zaterdag 8 april 2006 @ 10:52:44 #20
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36760179
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 10:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Touché ...
[..]

Volgens mij was het verhaal dat TS de kroeg is uitgesleurd en buiten in elkaar is geslagen. Geeft je denk ik weinig tijd om te beseffen wat er gebeurt, laat staan adequaat te reageren en terug te vechten als je al op de grond wordt geslagen en getrapt.
Wanneer je niet ieder moment het idee hebt dat iemand er op uit is je te mishandelen kan het te snel gaan. Je begint bijvoorbeeld de indruk te krijgen dat de lui die achter je lopen je achtervolgen. Je draait je om om te kijken wie het zijn, en het volgende moment lig je gestrekt.

Daarna duurt het ook nog een paar seconden voor je door hebt wat er gaande is.
  zaterdag 8 april 2006 @ 10:57:13 #21
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_36760277
Mensenkennis + vechtsport = onbezorgd leven.
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:01:42 #22
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36760367
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 10:52 schreef Alicey het volgende:

Wanneer je niet ieder moment het idee hebt dat iemand er op uit is je te mishandelen kan het te snel gaan. Je begint bijvoorbeeld de indruk te krijgen dat de lui die achter je lopen je achtervolgen. Je draait je om om te kijken wie het zijn, en het volgende moment lig je gestrekt.

Daarna duurt het ook nog een paar seconden voor je door hebt wat er gaande is.
Klopt. Toen ik door die malloot van m'n fiets af werd gemept was ik zo verbaasd dat ik nog wel kon zeggen 'he man, doe effe normaal', maar de respons daarop was nog een klap op m'n gezicht (waarbij het vriendinnetje van die malloot nog iets riep als 'harry, niet doen'). Het idee dat iemand vanuit niets, zonder waarschuwing meteen begint te meppen was voor mij op dat moment zo vreemd dat ik echt geen idee had hoe ik daarop moest reageren.

Nu, met een paar jaar vechtsport achter m'n kiezen zou ik daar beter op reageren, maar dan nog is het wel zo prettig om even een paar seconden 'vrij' te hebben om 'om te schakelen' naar de vechtsituatie.
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:03:38 #23
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36760400
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 10:57 schreef Kebab het volgende:
'fuck, moet ik die malloot nou echt de WAO inschoppen, met alle gezeik vandien, of moet ik hopen dat ie met een paar blokken doorheeft dat ie beter thuis de hond kan gaan schoppen?'
pi_36760456
Oke... je hebt dus zonder reden een paar stoten gehad van 1(!!) gast? Heel vervelend. En nu ben je bang om de straat op te gaan en heb je slachtofferhulp nodig?? ooowwwwkeeee Sorry hor maar ik vind je een klein beetje overdrijven...

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2006 11:09:51 ]
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:09:47 #25
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36760515
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:06 schreef Thomas B. het volgende:
Oke... je hebt dus zonder reden een paar stoten gehad van 1(!!) gast? Heel vervelend. En nu ben je bang om de straat op te gaan en heb je slachtofferhulp nodig?? ooowwwwkeeee
Slachtofferhulp doet meer dan alleen mentale hulpverlening. Slachtofferhulp kan bijv. ook helpen bij het invullen van formulieren om schade te verhalen op de dader.
pi_36760528
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:09 schreef Alicey het volgende:

[..]

Slachtofferhulp doet meer dan alleen mentale hulpverlening. Slachtofferhulp kan bijv. ook helpen bij het invullen van formulieren om schade te verhalen op de dader.
Hij is toch niet dom? Daar heb je politie voor...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2006 11:11:50 ]
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:14:28 #27
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_36760601
die daders moeten echt gaan zitten hoor! dronken of niet, stoned of niet, of wat dan ook, klootzakken zijn het gewoon. Ik vind dit niet kunnen. Je had dood kunnen zijn man, zoals dat weleens gebeurd met fietskettingen o.i.d. Dit moet je echt heel serieus nemen, en dat doe je. Top
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:14:41 #28
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36760607
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:10 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Hij is toch niet dom? Daar heb je politie voor...
Nee, dus. Wanneer het OM vervolging in zet krijg je van justitie beknopte informatie over de verdere procedure en formulieren om schade te claimen opgestuurd. Slachtofferhulp kan hier adviseren hoe dit verder af te handelen.

Verder kan slachtofferhulp ook adviseren over het al dan niet aangifte doen. Een aangifte heeft nl. bepaalde gevolgen.
pi_36760628
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:14 schreef Alicey het volgende:

[..]

Een aangifte heeft nl. bepaalde gevolgen.
Zoals?
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:16:05 #30
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36760632
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:14 schreef faberic het volgende:
die daders moeten echt gaan zitten hoor! dronken of niet, stoned of niet, of wat dan ook, klootzakken zijn het gewoon. Ik vind dit niet kunnen. Je had dood kunnen zijn man, zoals dat weleens gebeurd met fietskettingen o.i.d. Dit moet je echt heel serieus nemen, en dat doe je. Top
Het wordt waarschijnlijk iets van aardig wat uren schoffelen en een voorwaardelijke vrijheidsstraf. Zoiets kan overigens wel helpen bij "beginnende" daders.
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:16:51 #31
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36760643
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Zoals?
Je zult bij de zaak betrokken worden, en dus nog een tijdje er mee geconfronteerd worden. Ook kan de dader kan op wraak zinnen en je onder druk zetten.
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:17:54 #32
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_36760660
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:03 schreef gronk het volgende:

[..]

'fuck, moet ik die malloot nou echt de WAO inschoppen, met alle gezeik vandien, of moet ik hopen dat ie met een paar blokken doorheeft dat ie beter thuis de hond kan gaan schoppen?'
Na jaren vechtsport moet je ook weten hoe je iemand kan uitschakelen zonder dat hij daar de volgende dag last van heeft. Maar ik begrijp je dilemma heus wel...
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:18:57 #33
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_36760683
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:16 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het wordt waarschijnlijk iets van aardig wat uren schoffelen niks doen in een park en een voorwaardelijke vrijheidsstraf. Zoiets kan overigens wel helpen bij "beginnende" daders.
Die schoffel-taakstraffen zijn niks. Gewoon beetje op een bankje gaan zitten roken en niks doen. Een flinke geldboete helpt denk ik ook bij dat tuig.
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:19:32 #34
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36760698
ik ben een keer flink in elkaar geslagen door een familielid van die vervelende vrouwelijke grappenmaakster, kaandorp, in een café.

toen ik de volgende dag aangifte deed kreeg ik te horen dat de jongen nogal vaak in aanraking was geweest en bekend stond om zijn criminele karakter. ik kon beter geen aangifte doen, want dan zouden ze niet kunnen waken voor de consequenties.

ik kreeg later ook via via zijn adres. stond een keer midden in de nacht in zijn slaapkamer en heb hem goed te grazen genomen. ook hij heeft geen aangifte gedaan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_36760791
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:01 schreef gronk het volgende:

[..]

Klopt. Toen ik door die malloot van m'n fiets af werd gemept was ik zo verbaasd dat ik nog wel kon zeggen 'he man, doe effe normaal', maar de respons daarop was nog een klap op m'n gezicht (waarbij het vriendinnetje van die malloot nog iets riep als 'harry, niet doen'). Het idee dat iemand vanuit niets, zonder waarschuwing meteen begint te meppen was voor mij op dat moment zo vreemd dat ik echt geen idee had hoe ik daarop moest reageren.

Nu, met een paar jaar vechtsport achter m'n kiezen zou ik daar beter op reageren, maar dan nog is het wel zo prettig om even een paar seconden 'vrij' te hebben om 'om te schakelen' naar de vechtsituatie.
Je kan de vechtsport situatie moeilijlk vergelijken met een straatgevecht dat onstaat uit het niets. Bij het eerst ben je op je hoede en is de omgeving ideaal om dat te zijn, bij het tweede heb je al een beuk te pakken voor je dat bent.

Wat al eerder gezegd is, het is heel moeilijk in te schatten hoe iemand reageert op zo'n situatie.
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:23:30 #36
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36760810
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:18 schreef faberic het volgende:

[..]

Die schoffel-taakstraffen zijn niks. Gewoon beetje op een bankje gaan zitten roken en niks doen. Een flinke geldboete helpt denk ik ook bij dat tuig.
Die taakstraffen zijn juist uitstekend. Het levert gezichtsverlies op voor een dader, en vooral bij daders van geweldsdelicten speelt dat vaak een belangrijke rol. Of een geldboete werkt is afhankelijk van het inkomen van iemand. Een kale kip valt niet van te plukken...

Mijn eigen ervaringen geven ergens de indruk dat een dergelijke straf effectief kan zijn bij daders die nog niet helemaal door hebben waar ze mee bezig zijn.
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:25:11 #37
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36760848
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:23 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Je kan de vechtsport situatie moeilijlk vergelijken met een straatgevecht dat onstaat uit het niets. Bij het eerst ben je op je hoede en is de omgeving ideaal om dat te zijn, bij het tweede heb je al een beuk te pakken voor je dat bent.

Wat al eerder gezegd is, het is heel moeilijk in te schatten hoe iemand reageert op zo'n situatie.
Ook zijn er bij een vechtsport bepaalde regels, die op straat niet gelden.
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:28:32 #38
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36760934
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:23 schreef Alicey het volgende:

[..]

Die taakstraffen zijn juist uitstekend. Het levert gezichtsverlies op voor een dader, en vooral bij daders van geweldsdelicten speelt dat vaak een belangrijke rol. Of een geldboete werkt is afhankelijk van het inkomen van iemand. Een kale kip valt niet van te plukken...

Mijn eigen ervaringen geven ergens de indruk dat een dergelijke straf effectief kan zijn bij daders die nog niet helemaal door hebben waar ze mee bezig zijn.
ik ben voor geweldsdelicten veroordeeld tot taakstraffen. gewoon in de keuken van een bejaardentehuis en bij een stichting die geredde gereedschappen naar afrika exporteert. niks geen gezichtsverlies.
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:30:13 #39
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36760983
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ben voor geweldsdelicten veroordeeld tot taakstraffen. gewoon in de keuken van een bejaardentehuis en bij een stichting die geredde gereedschappen naar afrika exporteert. niks geen gezichtsverlies.
Het hangt er inderdaad van af wat de uitvoering is. In jouw geval inderdaad geen gezichtsverlies. Hoe ervaarde je de straf, en heeft het je er van weerhouden om meer delicten te plegen?
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:31:18 #40
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_36761023
quote:

[..]

Ik ook na een geweldsdelict
pi_36761079
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:23 schreef Alicey het volgende:

[..]

het levert alleen gezichtsverlies op als je ze bv laat papierprikken in hun eigen buurt met een sandwichbord om waarop staat vermeld waarom ze dit werk moeten doen...

ik denk dat menig niet deugende taakgestrafde zich weinig aantrekt van de straf, behalve dan dat ze een volgende keer ms iets slimmer te werk zullen gaan, opdat ze er wél mee wegkomen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:34:15 #42
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36761088
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:30 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het hangt er inderdaad van af wat de uitvoering is. In jouw geval inderdaad geen gezichtsverlies. Hoe ervaarde je de straf, en heeft het je er van weerhouden om meer delicten te plegen?
de delicten zijn altijd ontstaan als reactie. dus dan heet het 'buitenproportioneel'. ze stammen van zo'n 15 jaar geleden. had wel een keer spijt ja. het werk was prima en ik mocht ook tien uur werken, ging het lekker snel.
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:36:16 #43
141994 Dickies
Since 1922
pi_36761132
Waarom komt slachtofferhulp bij je thuis?

Ik moest gewoon in Rotterdam ergens naar zo'n gebouw.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:37:02 #44
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36761148
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:33 schreef milagro het volgende:

[..]

het levert alleen gezichtsverlies op als je ze bv laat papierprikken in hun eigen buurt met een sandwichbord om waarop staat vermeld waarom ze dit werk moeten doen...
Dat waarom is denk ik niet eens nodig. Maar inderdaad wel in de eigen omgeving.
quote:
ik denk dat menig niet deugende taakgestrafde zich weinig aantrekt van de straf, behalve dan dat ze een volgende keer ms iets slimmer te werk zullen gaan, opdat ze er wél mee wegkomen.
Ik denk dat dat niet specifiek iets met een taakstraf te maken heeft. Een bepaald soort mens is hardleers, en die kun je op allerlei manieren straffen zonder resultaat..
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:38:06 #45
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36761177
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de delicten zijn altijd ontstaan als reactie. dus dan heet het 'buitenproportioneel'. ze stammen van zo'n 15 jaar geleden. had wel een keer spijt ja. het werk was prima en ik mocht ook tien uur werken, ging het lekker snel.
Hmm.. Dat is misschien niet helemaal een vergelijkbare situatie dan. Ik zou zelf nooit geweld met geweld beantwoorden, maar dat heeft misschien ook niet alleen te maken met persoonlijkheid..
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:39:50 #46
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36761217
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:38 schreef Alicey het volgende:

[..]

Hmm.. Dat is misschien niet helemaal een vergelijkbare situatie dan. Ik zou zelf nooit geweld met geweld beantwoorden, maar dat heeft misschien ook niet alleen te maken met persoonlijkheid..
nee ik ben heel zachtaardig, maar ze kunnen te ver gaan en helaas ging ik dan ook te ver. tegenwoordig is het heel anders.
pi_36761279
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:37 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat waarom is denk ik niet eens nodig. Maar inderdaad wel in de eigen omgeving.
[..]

Ik denk dat dat niet specifiek iets met een taakstraf te maken heeft. Een bepaald soort mens is hardleers, en die kun je op allerlei manieren straffen zonder resultaat..

je moet ze pakken waar het pijn doet, en een taakstraf doet geen pijn.

taakstraf voor zinloze geweldenaars is vrij zinloos.
spijt hebben kan je niet leren en voor je fouten inzien heb je hersens nodig.
pi_36761330
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:38 schreef Alicey het volgende:

[..]

nou, ik ben geen agressief iemand, heb geen losse handjes, maar er zijn situaties waar ik toch echt wel geweld met geweld zou beantwoorden, hoor
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:45:31 #49
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36761379
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee ik ben heel zachtaardig, maar ze kunnen te ver gaan en helaas ging ik dan ook te ver. tegenwoordig is het heel anders.
Je bent minder zachtaardig, of je gaat niet meer te ver?
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:46:05 #50
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36761393
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:42 schreef milagro het volgende:

[..]

je moet ze pakken waar het pijn doet, en een taakstraf doet geen pijn.

taakstraf voor zinloze geweldenaars is vrij zinloos.
spijt hebben kan je niet leren en voor je fouten inzien heb je hersens nodig.
Welke straf doet volgens jou pijn bij geweldsdaders?
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:47:16 #51
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36761435
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:43 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, ik ben geen agressief iemand, heb geen losse handjes, maar er zijn situaties waar ik toch echt wel geweld met geweld zou beantwoorden, hoor
Er zijn beperkte situaties waar ik zeker gewelddadige neigingen zou hebben, maar waarschijnlijk zou mijn verstand dit verhinderen, omdat ik en geweld nogal een futiele combinatie is..
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:48:42 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36761472
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je bent minder zachtaardig, of je gaat niet meer te ver?
meer zachtaardig, nooit meer te ver. was een periode die afgelsoten is

afhangend van de actie tegen mij of mensen die ik liefheb natuurlijk.
pi_36761519
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:46 schreef Alicey het volgende:

[..]

bij jonge gasten?
geld.
verhalen op de ouders.

van een kale kip valt best te plukken, hoor, dan.
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:13:19 #54
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36762089
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:50 schreef milagro het volgende:

[..]

bij jonge gasten?
geld.
verhalen op de ouders.

van een kale kip valt best te plukken, hoor, dan.
Wanneer ze minderjarig zijn kan dat. Bij meerderjarigen ben ik toch bang dat het niet meer effect zal sorteren dan een taakstraf..
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:13:46 #55
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36762105
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

meer zachtaardig, nooit meer te ver. was een periode die afgelsoten is

afhangend van de actie tegen mij of mensen die ik liefheb natuurlijk.
Je wilde haren zijn er af?
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:14:57 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36762139
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:13 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je wilde haren zijn er af?
zoals ik al zei, het hangt van de actie af hoe mijn reactie is ik ben wel eerlijk lol.
pi_36762157
quote:
je vergeet +ignorance
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:15:51 #58
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36762159
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zoals ik al zei, het hangt van de actie af hoe mijn reactie is ik ben wel eerlijk lol.
Vindt niet iedereen zichzelf eerlijk?
pi_36762194
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:16 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het wordt waarschijnlijk iets van aardig wat uren schoffelen en een voorwaardelijke vrijheidsstraf. Zoiets kan overigens wel helpen bij "beginnende" daders.
Mja een vriend van mij was vorig jaar ook in elkaar geslagen... zegmaar een keer of 3 zo erg als de TS maar hij heeft flink wat geld gekregen. En die kerel voorwaardelijk als ik het me goed herinner. Maar hij was dan ook door 3 kerels tegelijk total loss geslagen en in zn gezicht geschopt. Denk dat de TS sowieso op geld kan rekenen... zeker als ie schade heeft aan zn gebit ofzo.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2006 12:18:01 ]
pi_36762318
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:13 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wanneer ze minderjarig zijn kan dat. Bij meerderjarigen ben ik toch bang dat het niet meer effect zal sorteren dan een taakstraf..
ik zei dan ook bij jonge gasten.

maar het slag van de ik ram je kop eraf om drie keer niets, volwassen of niet, zal echt niet wakker liggen van een taakstraf, niet zoals we die hier kennen iig.
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:23:35 #61
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36762337
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:22 schreef milagro het volgende:

[..]

ik zei dan ook bij jonge gasten.

maar het slag van de ik ram je kop eraf om drie keer niets, volwassen of niet, zal echt niet wakker liggen van een taakstraf, niet zoals we die hier kennen iig.
MIsschien dat het feit of het al dan niet in groepsverband plaats vindt nog wel een rol speelt..
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:25:37 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36762393
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

Vindt niet iedereen zichzelf eerlijk?
speciaal voor jou

1 eerste geweldsdelict, een jongen die mijn zusje stalkte.
2 tweede toen een gekke dronken ier mij sloeg, in een getogen kakbuurtje, met een hondenriem op mijn lip. die heeft het ternauwernood overleeft.
3 laatste een jochie dat mij bedreigde met een mes nadat ik hem betrapte toen ie mijn autoruit had ingeslagen en half door het raampje spullen aan het graaien was. die heeft nu wat rugklachten.
pi_36762404
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:23 schreef Alicey het volgende:

[..]

MIsschien dat het feit of het al dan niet in groepsverband plaats vindt nog wel een rol speelt..
ja wie weet.

kun je nou nooit eens reageren met "ja idd" enkel
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:26:07 #64
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36762410
quote:
als jou leven draait om kroeggevechtjes wel ja
stay frosty
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:26:21 #65
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36762417
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:25 schreef milagro het volgende:

[..]

ja wie weet.

kun je nou nooit eens reageren met "ja idd" enkel
lol nee
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:26:56 #66
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_36762435
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:25 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

speciaal voor jou

2 tweede toen een gekke dronken ier mij sloeg, in een getogen kakbuurtje, met een hondenriem op mijn lip. die heeft het ternauwernood overleeft.
3 laatste een jochie dat mij bedreigde met een mes nadat ik hem betrapte toen ie mijn autoruit had ingeslagen en half door het raampje spullen aan het graaien was. die heeft nu wat rugklachten.
Ik was niet uit op een bekentenis hoor.
pi_36762441
Tvp.

Maat van me is dit ook ee keer overkomen toen hij klein was.. gebroken kaak geslagen.. Kreeg toen tijdje slagtofferhulp, en vangt nu nogsteeds... Laatst nog een betaling van 1.7k...

Desalniettemin zeer lastig voor TS
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:29:02 #68
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36762502
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:23 schreef Duiveltja het volgende:

Waar 'n vechtsport handig voor is, is om semi-reflexmatig te reageren. Daarnaast haalt het door gewenning ook de ergste scherpe kantjes van een gevechtssituatie af. Vechtsporten leren je alleen niets over de dynamiek van een cafegevecht, waarin de vriendjes van degene die je aanvalt zich ook tegen jou keren als ze zien dat je terugmept.

Plus dat ervaren straatvechters zich niet hoeven te beperken tot een stijl. De gemiddelde karateka stopt zodra z'n tegenstander op de grond ligt; een straatvechter gaat door.
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:29:20 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36762514
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:26 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik was niet uit op een bekentenis hoor.
ach het lucht lekker op
pi_36762633
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:29 schreef gronk het volgende:

[..]

Waar 'n vechtsport handig voor is, is om semi-reflexmatig te reageren. Daarnaast haalt het door gewenning ook de ergste scherpe kantjes van een gevechtssituatie af. Vechtsporten leren je alleen niets over de dynamiek van een cafegevecht, waarin de vriendjes van degene die je aanvalt zich ook tegen jou keren als ze zien dat je terugmept.

Plus dat ervaren straatvechters zich niet hoeven te beperken tot een stijl. De gemiddelde karateka stopt zodra z'n tegenstander op de grond ligt; een straatvechter gaat door.
het is zowiezo enorm naief om te denken dat je kennis over een vechtsport je in extreme dagelijkse situaties van enige hulp zal zijn. Tuurlijk, je zal wat zekerder zijn, waardoor je in 1v1 of zelfs 1v2 situaties de baas bent. Maar je bent heus geen Neo (matrix) die, als er meer dan 5 gasten op em afkomen, allerlei supermoves uit de kast haalt. Of stel dat je tegen een grote dikke vent moet en die gast geeft je meteen een harde knal, waardoor je neus/kaak/ribben gebroken is. Wat heb je dan aan die vechtsport van je? niks...
dit is maar een voorbeeld, er zijn er nog tig te verzinnen

vechtsporten hebben veel voordelen, maar ga nou niet lopen denken dat je Rocky, Rambo of Superman bent, omdat je toevallig wat meer weet over vechten
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:54:08 #71
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36763121
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:34 schreef Entonie het volgende:

[..]
Alllereerst: ja joh, je hebt gelijk. Zijn we daar alvast vanaf.
quote:
Maar je bent heus geen Neo
Beweer ik dat dan?
quote:
Of stel dat je tegen een grote dikke vent moet
Ook een grote dikke vent doet niets meer als je z'n knieen aan gort schopt. Maar het punt is, dat je dan wel iemand de WAO in hebt geschopt, en dat je d'r gegarandeerd van kunt zijn dat de politie een gevalletje 'ernstige mishandeling' gaat optekenen. Da's niet helemaal wat in 't plan stond

Ik vind een klein agressief opneukertje wat ergens een bierglas vandaan grist en dat in je gezicht drukt veel enger dan zo'n grote dikke vent.
pi_36763189
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:54 schreef gronk het volgende:

[..]

Alllereerst: ja joh, je hebt gelijk. Zijn we daar alvast vanaf.
[..]

Beweer ik dat dan?
[..]

Ook een grote dikke vent doet niets meer als je z'n knieen aan gort schopt. Maar het punt is, dat je dan wel iemand de WAO in hebt geschopt, en dat je d'r gegarandeerd van kunt zijn dat de politie een gevalletje 'ernstige mishandeling' gaat optekenen. Da's niet helemaal wat in 't plan stond

Ik vind een klein agressief opneukertje wat ergens een bierglas vandaan grist en dat in je gezicht drukt veel enger dan zo'n grote dikke vent.
huh? ik schreef mijn post juist in ondersteuning op jouw verhaal.

doe je ook aan vechtsport? blijkbaar gaat dat tenkoste van je IQ
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:57:19 #73
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_36763201
quote:

[..]

het is zowiezo enorm naief om te denken dat je kennis over een vechtsport je in extreme dagelijkse situaties van enige hulp zal zijn. Tuurlijk, je zal wat zekerder zijn, waardoor je in 1v1 of zelfs 1v2 situaties de baas bent. Maar je bent heus geen Neo (matrix) die, als er meer dan 5 gasten op em afkomen, allerlei supermoves uit de kast haalt. Of stel dat je tegen een grote dikke vent moet en die gast geeft je meteen een harde knal, waardoor je neus/kaak/ribben gebroken is. Wat heb je dan aan die vechtsport van je? niks...

vechtsporten hebben veel voordelen, maar ga nou niet lopen denken dat je Rocky, Rambo of Superman bent, omdat je toevallig wat meer weet over vechten
Ok, dus iedereen op de wereld past netjes in jouw plaatje?
pi_36763239
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:57 schreef Kebab het volgende:

[..]

Ok, dus iedereen op de wereld past netjes in jouw plaatje?
goed tegenargument!
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:00:00 #75
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_36763278
Nee ik leg me er gewoon bij neer.
pi_36763310
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:00 schreef Kebab het volgende:
Nee ik leg me er gewoon bij neer.
whatever
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:03:46 #77
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36763372
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:56 schreef Entonie het volgende:

huh? ik schreef mijn post juist in ondersteuning op jouw verhaal.
Dan mag je dat de volgende keer wat beter verwoorden, want dat had ik dus echt niet opgepikt
quote:
doe je ook aan vechtsport? blijkbaar gaat dat tenkoste van je IQ
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:06:17 #78
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36763419
quote:

[..]

ik doe pas een paar jaar verdedigingssport, daarvoor was het blind hakken. aikido is fijn
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:09:29 #79
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36763492
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 10:29 schreef Copycat het volgende:
Dat volg ik niet zo goed eigenlijk. Je reageert betrekkelijk snel of gewoon helemaal nooit, al duurt het 3 weken.

Wat betreft de collega ben ik het met cultheld eens. Hoe je het wendt of keert het was 2 tegen 1.
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:18 schreef faberic het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan WAAR je terecht komt wijsneus.
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:19 schreef zoalshetis het volgende:
ik kreeg later ook via via zijn adres. stond een keer midden in de nacht in zijn slaapkamer en heb hem goed te grazen genomen. ook hij heeft geen aangifte gedaan.
You go girl
quote:

[..]

ik ben voor geweldsdelicten veroordeeld tot taakstraffen. gewoon in de keuken van een bejaardentehuis
Ik ook... gladgemalen haring

Over taakstraffen gesproken... een gozer die ik ken moest 4 jaar geleden ook prikken, in het oosterpark. De leidinggevende aldaar was vrij streng en werd op een gegeven moment door z'n hand geschoten (ja u leest het goed) omdat ze niet vroeger weg mochten

In zo'n geval kun je je vraagtekens plaatsen bij de effectiviteit van een taakstraf.
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik ook hoor... maar mijn lontje was soms wel érg kort. Bovendien had ik een hobby die me nogal vaak in gewelddadige situaties bracht. Het grappige is dat je erg snel went aan geweld... het wordt normaal. Je accepteert een pak slag heel gemakkelijk en slaat er zelf ook makkelijker op los in geval van ruzie. Andersom werkt het net zo... zodra je er minder mee te maken hebt zul je ook meer denken 'ach, doe maar niet...'

Best apart.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36765430
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:19 schreef zoalshetis het volgende:
Zo, jij bent stoer zeg.
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:20:59 #81
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36765455
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:19 schreef Klea het volgende:

[..]

Zo, jij bent stoer zeg.
Echt zo'n relnichten reactie...... Jij bent stoer?
pi_36765456
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:25 schreef zoalshetis het volgende:
Dus je slaat er maar op los.
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:21:26 #83
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36765466
-doe normaal-

[ Bericht 49% gewijzigd door Sc0rPi0n op 08-04-2006 16:05:02 ]
pi_36765467
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:20 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Echt zo'n relnichten reactie...... Jij bent stoer?
Nee, maar geweld op geweld lost niks op.
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:22:14 #85
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36765485
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:21 schreef Klea het volgende:

[..]

Nee, maar geweld op geweld lost niks op.
Er zijn zat situaties waarin geweld een probleem op lost. Zeker op micro-niveau.

En als wij hier effe lekker stoere verhalen zitten te vertellen dan zitten we niet op goody two-shoes te wachten met z'n bijdehandte gelul
pi_36765543
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:22 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Er zijn zat situaties waarin geweld een probleem op lost. Zeker op micro-niveau.

En als wij hier effe lekker stoere verhalen zitten te vertellen dan zitten we niet op goody two-shoes te wachten met z'n bijdehandte gelul
Geweld is gewoon fout, je verlaagt je dan tot hun niveau.
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:43:39 #87
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36765983
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:24 schreef Klea het volgende:

[..]

Het subforum voor politiek correcte sufkutten is ------> die kant op.
pi_36767407
Je kunt toch veel beter de politie inschakelen in plaats van eigen rechtertje te spelen... zo blijf je ook buiten verdere problemen.
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:03:02 #89
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36767682
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:24 schreef Klea het volgende:

[..]

Wie ben jij in godsnaam om mij te vertellen wat fout is?

Als jij het fout vindt, prima. Er zijn situaties waarin het wat mij betreft gepast is.
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:03:58 #90
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36767695
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:49 schreef Klea het volgende:
Je kunt toch veel beter de politie inschakelen in plaats van eigen rechtertje te spelen... zo blijf je ook buiten verdere problemen.
Vertel dat ook even tegen degene die je aan 't meppen is, wil je?
pi_36767790
Pappie_Culo en Klea kappen met het flamen richting elkaar.
♥ K, N, R en F ♥
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:09:04 #92
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36767814
Mijn schuld, het spijt me.
pi_36767850
De fase was nog niet voorbij en beide hebben schuld en een note erbij.
♥ K, N, R en F ♥
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:12:49 #94
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36767905
knip
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:13:41 #95
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36767920
Ik heb hem effe in het FB topic gezet
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:14:08 #96
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36767938
reageert maar niet uit angst voor notes
stay frosty
  zaterdag 8 april 2006 @ 16:15:32 #97
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36767970
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
reageert maar niet uit angst voor notes
Jij hebt er twee te pakken knul
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:02:02 #98
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36769194
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 16:15 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Jij hebt er twee te pakken knul
and how do you know
stay frosty
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:06:38 #99
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36769324
Ik ben de baas van deze virtuele toko
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:06:40 #100
142182 Tobz
Gewoon terugbijten!
pi_36769327
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 15:49 schreef Klea het volgende:
Klinkt als iemand die nog nooit ermee te maken heeft gehad.

Ze werken traag en inefficient. Je moet zo ongeveer zelf alle gegevens verzamelen voordat ze ook maar van plan zijn ernaar te kijken. En als ze de daders al oppakken (iets wat ze in de Utrecht al helemaal slecht lukt) dan krijgen die een halfzachte tik op de vingers, tenzij ze je echt het ziekenhuis in geschopt hebben.

En als je zelf flink van je af gebeten hebt en je doet aan vechtsport moet je nog uitkijken dat je niet zelf de wind van voren krijgt ook.
Cogitans sollicitus est
pi_36770343
Ik zou hoe dan ook aangifte doen, dan is er nog een kleine kans dat ze gepakt worden... Als je zelf wraak gaat nemen ben je gewoon dom bezig.
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:46:18 #102
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36770407
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:43 schreef Klea het volgende:
Ik zou hoe dan ook aangifte doen, dan is er nog een kleine kans dat ze gepakt worden... Als je zelf wraak gaat nemen ben je gewoon dom bezig.
Vind JIJ dan he?

Er vallen duizenden klappen en trappen waar geen politie agent aan te pas komt.
pi_36770451
Als je zelf terug gaat vechten heb je ook weer kans om zelf opgepakt te worden...
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:49:49 #104
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36770500
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:47 schreef Klea het volgende:
Als je zelf terug gaat vechten heb je ook weer kans om zelf opgepakt te worden...
Zou kunnen ja... Maar zo vreselijk groot is die kans ook weer niet.
pi_36770596
De kans is er, en je houdt het geweld in stand, dus je kunt het maar beter niet doen.
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:58:20 #106
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36770756
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:53 schreef Klea het volgende:
De kans is er, en je houdt het geweld in stand, dus je kunt het maar beter niet doen.
Als iemand mij zonder aanleiding een paar klappen verkoopt en ik weet wie het is, dan wordt het geweld zeer zeker in stand gehouden. En hoe!
pi_36771386
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:58 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Als iemand mij zonder aanleiding een paar klappen verkoopt en ik weet wie het is, dan wordt het geweld zeer zeker in stand gehouden. En hoe!
En dan pakt hij jou weer, enz... zo blijf je bezig.
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:30:26 #108
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36771574
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:23 schreef Klea het volgende:

[..]

Zou kunnen... Daarom moet je de persoon in kwestie ook goed bang maken.
pi_36771646
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:30 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Zou kunnen... Daarom moet je de persoon in kwestie ook goed bang maken.
Of je trekt je terug, dan ben je er verder ook van af.
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:33:59 #110
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36771688
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:32 schreef Klea het volgende:

[..]

Dat geeft zo'n onbevredigend gevoel.

Jij kunt toch niet toevallig water in wijn veranderen he?
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:37:13 #111
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36771795
quote:

[..]

Joh, 't zou allemaal een stuk makkelijker zijn als de zwakzinnige die begint met meppen dat niet doet.
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:37:57 #112
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36771823
quote:

[..]

mijn ervaringen zijn hier anders mee.. de eerste 2 x dat ik te grazen ben genomen heb ik nooit wat terug gedaan en ben naar de politie gegaan. de eerste keer wist ik geen namen en daarom deden ze niets.. 2de keer had ik namen maar ze deden nog steeds niets... iets met gebrek aan bewijs. (ja ik had geen camcorder bij me.

toen ze het voor de 3de keer flikte heb ik ook nog voor de sier aangifte gedaan en heb toen het recht in eigen handen genomen. daarna hebben ze me nooit meer lastig gevallen
stay frosty
pi_36772242
@ tweakdsl: Mag ik vragen wat voor type je bent qua postuur? Klein/dun of 'normaal' .... Je bent in elkaar geramd door 1 gozer en je kon je niet wegvluchten toen hij je de kroeg uit sleurde (samen met je vriend) Ikzelf heb dit gelukkig nooit meegemaakt en hoop t ook nooit mee te maken...maar ben dan ook 1.96 en heb aardig wat kracht... Kon jij je niet verzetten of ging 't allemaal zo snel datie je binne 5 seconden die kroeg uit had en je daarna kon bewerken Of ben je gewoon een vrij rustig type die niet echt gaat schreeuwen/terug vechten op zo'n moment... Ben ik gewoon benieuwd naar... want lijkt me echt k*t om zoiets te overkomen...

Verder echt veel sterkte en ik hoop dat 't je lukt die gast kaal te plukken d.m.v claims. Gewoon rechtsbijstandshulp inschakelen (of zelf advocaat nemen) en die gast helemaal tot op 't bod kaalplukken.... zou moeten lukken denk ik En anders eventueel zelf met wat vrienden 'langs' gaan
Haleloeja
  zaterdag 8 april 2006 @ 19:19:52 #114
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36772964
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:

toen ze het voor de 3de keer flikte heb ik ook nog voor de sier aangifte gedaan en heb toen het recht in eigen handen genomen. daarna hebben ze me nooit meer lastig gevallen
Koekje:
quote:
"You know who I pray to? Joe Pesci. For years, I prayed to God about my asshole neighbor and his noisy dog. Joe Pesci came over with a baseball bat and straightened that cocksucker right out."

-George Carlin
  zaterdag 8 april 2006 @ 19:21:12 #115
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36773000
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 19:19 schreef gronk het volgende:

[..]

Koekje:
[..]
wat een lekker koekie
  zaterdag 8 april 2006 @ 20:13:13 #116
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36774472
quote:

[..]

een klein ding genaamt testostron houd ons tegen
stay frosty
pi_36774646
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

een klein ding genaamt testostron houd ons tegen
Dat heb ik ook in mijn lichaam zitten en toch sla ik er niet op los.
  zaterdag 8 april 2006 @ 20:20:51 #118
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36774668
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:19 schreef Klea het volgende:

[..]

De een meer dan de ander...
  zaterdag 8 april 2006 @ 20:24:38 #119
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36774734
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:19 schreef Klea het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom de politie er wel op los slaat als jij je verzet tegen aanhouding.
  zaterdag 8 april 2006 @ 21:55:46 #120
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_36777474
Hmm die agressieve oplossingen van sommigen hier verbazen me. En ik vraag me af in hoeverre ze waar zijn.

Wel vind ik dat de TS wat overdrijft. Ik ben ook wel eens midden in de nacht door een of andere gast van mn fiets gemept. Geen idee wat er toen gebeurt is (waarschijnlijk even K.O.) want ik heb m niet weg zien gaan. Het ging iig erg snel. Uiteindelijk was ik weer aan het fietsen toen het gat in mn geheugen voorbij was. Een blauw oog als stille getuige de volgende dag. Ik miste niets,. Mn portemonnee, fiets en GSM had ik nog. Waarschijnlijk was die vent nogal onder de drugs en had het verder geen reden.

De moeite voor aangifte heb ik niet gedaan. Ik was zelf ook al beschonken en kan me die kop niet meer herinneren. Had weinig zin dus.

Maar ach ik heb er verder geen psychische problemen mee gehad. Ik denk dan maar "Ik ben een succesvolle intelligente gast met een goed leven en hij is een domme uitgekotste junk die niemand zal missen en het nodig vind om zn frustratie op mij te uiten" Tja, dikke pech gehad. Het kan gebeuren. Daar wilde ik niet maanden over doorzeuren.

Als je m juridisch een poot uit kan draaien is dat te overwegen. Maar daar ken ik de situatie niet goed genoeg voor.
pi_36777846
vroeger ook wel eens ruzie gehad.
mijn vriendengroep was ook niet altijd zo lief, wanneer er ruzie was dan liep dat wel vaak uit op gigantische veldslagen. ikzelf probeerde het vaak nog wel te voorkomen maar toendertijd als pubers moesten velen zich bewijzen.

ook wel eens slachtoffer geweest van zinloos geweld of tussen een ruzie gekomen waarna ik vaak mikpunt werd van de agressor.

tegenwoordig probeer ik het vooral met woorden op te lossen of weg te lopen, echter in sommige omstandigheden vind ik geweld zinvol en pas dat dan toe. dan vaak wel om iemand snel uit te schakelen of te vernederen en niet om iemand lichamelijk letsel toe te brengen. behalve als het geweld jegens vrouwen betrefd, dan moeten ze me echt van zo'n gast aftrekken omdat ik anders doorga...
pi_36782832
Zonder reden sleurden ze je uit het café? Kan het nauwelijks geloven...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 9 april 2006 @ 01:31:10 #123
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36783189
quote:
Op zondag 9 april 2006 01:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zonder reden sleurden ze je uit het café? Kan het nauwelijks geloven...
Het kan misschien zijn dat de TS net op het verkeerde moment de verkeerde kant opkeek?
sommige mensen zijn in staat om je neer te hoeken als jij met een meisje staat te dansen die zij leuk vinden of zo.
De wereld is op hol geslagen
  zondag 9 april 2006 @ 01:56:22 #124
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36783502
quote:

[..]

Hoe kun je dan in godsnaam nog lekker slapen?? Heb je geen trots of een goed gevoel over je eigen??? Mensen zoals jou begrijp ik echt niet en zal ik denk ik nooit begrijpen ook.
pi_36783897
quote:
Op zondag 9 april 2006 01:56 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Hoe kun je dan in godsnaam nog lekker slapen?? Heb je geen trots of een goed gevoel over je eigen??? Mensen zoals jou begrijp ik echt niet en zal ik denk ik nooit begrijpen ook.
Ik zou juist trots zijn als ik heb voorkomen dat het nog verder uit de hand loopt.
  zondag 9 april 2006 @ 02:56:07 #126
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36784154
quote:
Op zondag 9 april 2006 02:29 schreef Klea het volgende:

[..]

Ik zou juist trots zijn als ik heb voorkomen dat het nog verder uit de hand loopt.
En als je nou klappen krijgt.
pi_36785334
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:46 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nou, zorgen dat iemand een strafblad heeft doet al heel wat. Tenzij die persoon al een strafblad heeft, natuurlijk....

Maar als iemand een strafblad heeft, heeft ie minder kans op werk en zo. Hmmm... bedenk me net ineens dat er genoeg zijn die dat niet erg vinden. Kunnen ze lekker lui op de bank een uitkering trekken... Of erger: op straat hangen en nog meer mensen in elkaar slaan...
pi_36785351
quote:
Op zondag 9 april 2006 02:56 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Ik denk dat ik liever klappen krijg, of erger... dan dat ik de rest van mijn leven moet bedenken dat er iemand invalide of zelfs dood is gegaan, terwijl ik er iets aan had kunnen doen.

Waar ik alleen bang voor ben is dat ik niet in KAN grijpen, omdat het te snel gebeurt. De meeste mensen die zoiets zien, schrikken eerst zelf, zijn dan even in een soort shock, en weten dan pas wat er aan de hand is. Dan moeten ze nog beslissen wat de mogelijkheden zijn en moeten dan kiezen wat ze doen. Dan is er al gauw een halve minuut voorbij en kan het allang afgelopen zijn.

Overigens... het helpt al om iets te zeggen:"Hé! Doe normaal, man!" en dan helemaal als er meerdere mensen zijn. Dan heb je in ieder geval iets gedaan.
  zondag 9 april 2006 @ 09:32:08 #129
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_36785521
Ik ben trouwens 1.7 m en vrij tenger.
het ging allemaal zo snel dat ik niet kon reageren. Ook ligt geweld niet in mijn aard.
Vrijdag heb ik de dader gezien. Ik liep buiten en zag hem in het cafe zitten (hier 10 meter verder). Dat heeft me heel wat gedaan...
Ik weet toevallig dat de huisarts van de dader weer wilde proberen of hij bij de MTB kon gaan werken. Daar was hij al weggestuurd vanwege zijn gedrag. Dit kan hij nu dus vergeten. Ik heb zijn naam en ik bel personeelszaken van de MTB volgende week (morgen dus) op en geef alles door.
pi_36785652
quote:
Op zondag 9 april 2006 09:32 schreef tweakdsl het volgende:
Ik ben trouwens 1.7 m en vrij tenger.
het ging allemaal zo snel dat ik niet kon reageren. Ook ligt geweld niet in mijn aard.
Vrijdag heb ik de dader gezien. Ik liep buiten en zag hem in het cafe zitten (hier 10 meter verder). Dat heeft me heel wat gedaan...
Ik weet toevallig dat de huisarts van de dader weer wilde proberen of hij bij de MTB kon gaan werken. Daar was hij al weggestuurd vanwege zijn gedrag. Dit kan hij nu dus vergeten. Ik heb zijn naam en ik bel personeelszaken van de MTB volgende week (morgen dus) op en geef alles door.
jeetje, je dader begint wel een obsessie voor je te worden he

ergens he..heb ik gewoon het idee dat je zit te kicken op de "aandacht" die je krijgt van reakties uit dit topic

NOFI, als het allemaal echt gebeurd, vind ik dat zeer spijtig. Maar ik vind het een vage topicsreeks, vage omstandigheden
pi_36785735
quote:
Op zondag 9 april 2006 01:31 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

Het kan misschien zijn dat de TS net op het verkeerde moment de verkeerde kant opkeek?
sommige mensen zijn in staat om je neer te hoeken als jij met een meisje staat te dansen die zij leuk vinden of zo.
Dat laatste kan, maar dan is het dus niet zonder reden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 9 april 2006 @ 12:29:34 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36788464
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:21 schreef Klea het volgende:

[..]

Dus je slaat er maar op los.
als je goed had gelezen sla ik er juist niet zomaar op los.
  zondag 9 april 2006 @ 12:33:05 #133
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36788554
quote:
Op zondag 9 april 2006 09:52 schreef Entonie het volgende:

jeetje, je dader begint wel een obsessie voor je te worden he
't lijkt mij eigenlijk heel normaal dat je jezelf 't leplazerus schrikt als je degene weer ziet die je een aantal dagen eerder inelkaar heeft gemept. Daar heb je geen obsessie voor nodig.
  zondag 9 april 2006 @ 13:15:09 #134
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_36789695
Ik dnek trouwens dat het risico dat je loopt om gemept te worden behoorlijk afhangt van het soort tenten dat je bezoekt. Ik ga vaak uit en dat al 7 a 8 jaar. Maar ben nog nooit bij een knokpartij betrokken geraakt. En ik zie ze ook weinig.

Vooral die reden van iemand aankijken heb ik echt nog nooit meegemaakt. En ik woon toch in de stad en kom regelmatig in kroegen waarvan soms ook alleen. Het kan misschien aan het uiterlijk/de uitstraling van een persoon liggen.

Maar ook dus het soort kroegen dat je bezoekt. Ik denk dat je in de skihut of een hardstyleclub meer kans op tikken hebt dan in een cafe met wat meer sophicticated muziek.
pi_36789982
quote:
Op zondag 9 april 2006 02:56 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Dat is voor mij geen reden om dan maar weer wraak te nemen, daar sta ik boven.
pi_36790015
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:15 schreef Hexagon het volgende:
Ik dnek trouwens dat het risico dat je loopt om gemept te worden behoorlijk afhangt van het soort tenten dat je bezoekt.
Ik zat op de vrijdag voor carnaval in de Tipsy Duck in Eindhoven, maar omdat het daar zo rustig was, zei ik tegen mijn vrienden dat ik even rond ging kijken op Stratum, of het misschien ergens anders gezelliger was. Ik loop naar buiten, en wil schuin tegenover weer naar binnen lopen. Toen ik door het raam van de deur keek, zag ik een man een andere man duwen. Toen deed ik een stapje achteruit, van de deur weg, en die vloog open en een stuk of 5 à 6 mannen kwamen naar buiten, tegen elkaar duwend. Het werd wat rustiger en het leek alsof er een paar weg wilden lopen en toen haalde een ander ineens uit. Toen was het weer vechten. En het bedaarde weer en een aantal liepen weg en een paar gingen naar binnen. Toen kwam er ineens weer een naar buiten, rende de straat op in de richting waar die anderen heen waren gelopen en begon op 1 in te slaan! Ze werden uiteindelijk uit elkaar gehaald en ieder ging weer zijn eigen kant op. En het vreemde was. Er werd bijna geen woord gewisseld!
Hoewel ik ontzettend nieuwsgierig was, ben ik toch maar niet naar binnen gegaan en ben ik teruggegaan naar de Tipsy Duck. D'r zaten toch maar 8 man binnen of zo... dat was ook al zo vreemd. Maar goed.

Oja... ik heb me er niet in gemengd omdat ik er geen hol van snapte. Het was ook niet duidelijk wie nou bij wie hoorde en wie de boosdoener was. Daarnaast ging het er behoorlijk gewelddadig aan toe....
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:15 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat je in de skihut of een hardstyleclub meer kans op tikken hebt dan in een cafe met wat meer sophicticated muziek.
  zondag 9 april 2006 @ 14:05:08 #137
142182 Tobz
Gewoon terugbijten!
pi_36790975
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

mijn ervaringen zijn hier anders mee.. de eerste 2 x dat ik te grazen ben genomen heb ik nooit wat terug gedaan en ben naar de politie gegaan. de eerste keer wist ik geen namen en daarom deden ze niets.. 2de keer had ik namen maar ze deden nog steeds niets... iets met gebrek aan bewijs. (ja ik had geen camcorder bij me.

Dat ligt er maar aan. Sommige keren heb ik er nooit meer wat van gehoord, andere keren ging het alleen maar van kwaad naar erger. Vooral als ze je weten te vinden laten ze het er maar zelden bij zitten.
Cogitans sollicitus est
  zondag 9 april 2006 @ 14:46:12 #138
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36791992
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:27 schreef Klea het volgende:

[..]

Dat is voor mij geen reden om dan maar weer wraak te nemen, daar sta ik boven.
Maar knaagt er niks bij jou??? Hoe slaap jij dan de nachten erna??? Als ik klappen krijg en ik doe niks terug knaagt het bij mij net zolang totdat ik die gast heb teruggepakt. Maar that`s me.
pi_36792055
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:46 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Maar knaagt er niks bij jou??? Hoe slaap jij dan de nachten erna??? Als ik klappen krijg en ik doe niks terug knaagt het bij mij net zolang totdat ik die gast heb teruggepakt. Maar that`s me.
Niet iedereen is zo gewelddadig. Ik zou wel willen dat diegene gestraft wordt, maar ik ga niet zelf nog meer ruzie zoeken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Klea op 09-04-2006 14:54:15 ]
pi_36794731
Alleen al het lezen van dit topic geeft me agressieve gevoelens tegenover de dader. Het nare is is dat aangifte net als bij misbruik praktisch nooit helpt. Liever een keer zn beide benen breken als je de kans hebt.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 18 april 2006 @ 06:57:18 #141
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_37053113
Update:
Ze hebben de dader nog steeds niet. Vorige week hebben we via het schadefonds geweldsmisdrijven een uitkering aangevraagd om te verhuizen. Ik heb geen zin om mijn dochtertje in deze buurt op te voeden.
Wel slaap ik de laatste 2 weken extreem slecht (lees: vrijwel niet) en dat begint zijn tol te eisen.
pi_37053118
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 06:57 schreef tweakdsl het volgende:
Update:
Ze hebben de dader nog steeds niet. Vorige week hebben we via het schadefonds geweldsmisdrijven een uitkering aangevraagd om te verhuizen. Ik heb geen zin om mijn dochtertje in deze buurt op te voeden.
Wel slaap ik de laatste 2 weken extreem slecht (lees: vrijwel niet) en dat begint zijn tol te eisen.
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
  Forum Admin dinsdag 18 april 2006 @ 07:06:36 #143
58651 crew  murp
murp
pi_37053141
quote:
Update:
nou, succes dan maar..
  dinsdag 18 april 2006 @ 08:34:18 #144
141994 Dickies
Since 1922
pi_37053653
Omg

Je kan je ook wel heel makkelijk op je kop laten zitten zeg.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
  dinsdag 18 april 2006 @ 08:47:37 #145
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37053797
quote:
Update:
ik neem aan dat je hem kan aanwijzen. dat er wel mensne in die kroeg geweest zullen zijn die hem wel kennen enzo ???
stay frosty
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:20:27 #146
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_37055148
De politie heeft zijn naam en het adres kunnen ze zo vinden. Hij is nl een bekende van ze.
Alleen kost dit ze flink wat tijd. Waarom snap ik ook niet.
het was wel al zo dat het in behandeling nemen van de aangifte 1 1/2 week duurt hier!?
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:30:24 #147
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37055361
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:20 schreef tweakdsl het volgende:
De politie heeft zijn naam en het adres kunnen ze zo vinden. Hij is nl een bekende van ze.
Alleen kost dit ze flink wat tijd. Waarom snap ik ook niet.
het was wel al zo dat het in behandeling nemen van de aangifte 1 1/2 week duurt hier!?
vrij lang if you ask me
stay frosty
  dinsdag 18 april 2006 @ 11:46:21 #148
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_37065637
stop cryin' en get a life, tis het 2e topic dat je erover opent...
Gedane zaken nemen geen keer.
pi_37066007
quote:
Update:
Ga je in andere buurten wel met je dochtertje 's nachts de kroeg in dan?

En een uitkering om te verhuizen da's weer wat overdreven he. Je bent niet half doodgeslagen ofzo. En dat allemaal van onze zuur verdiende belastingcenten..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_37066363
no offense hoor, maar over mijn dooie lijk dat ik ga verhuizen omdat zo`n debiel niet normaal kan doen....
pi_37066584
Ja hoor verhuizen

Kom op zeg, iedereen krijgt in zijn leven bij het uitgaan wel eens petsen
pi_37068882
Kom op zeg he tweakdsl wat een ongelofelijke whimp ben jij zeg he!!
Jij bent onderhand wel de zielugste persoon die k hier ben tegengekomen.
Verhuizen omdat je 1 keer klappen hebt gehad!!!
Uberhaupt MEEGESLEURT worden en klappen vangen buiten.
L-O-S-E-R
En de rest ja ah zielug blablabla, de schok blablabla.
Rot toch op, geen enkele zichzelf waarderende man laat dit zich gebeuren.
En de verhalen hire over mensen die ook welis geslagen zijn, ow vast door een doorgesnoven junk blablabla.
Ik kan jullie uit persoonlijke ervaring mededelen dat mensen die dronken zijn 1000x aggressiever zijn dan mensen die andere vormen van drugs hebben gebruikt.
Ik kan me hier indd gigantisch over opwinden!!
Over de bekrompen houding van de meeste mensen omtrent mensen die "anders" doen dan " de rest".
Stelletjemoraalridders; met je ow drugs is slecht blablabla.
om vervolgens elke week als een balletje over straat te strompelen.

* het.ismij is indd niet pedogogisch verantwoord bezig,.
maar dit is toch echt te triest voor woorden, als hier me belastinggeld heen gaat stop k gewoon met betalen dervan!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:29:25 #154
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37068930
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:27 schreef het.ismij het volgende:
Kom op zeg he tweakdsl wat een ongelofelijke whimp ben jij zeg he!!
Jij bent onderhand wel de zielugste persoon die k hier ben tegengekomen.
Verhuizen omdat je 1 keer klappen hebt gehad!!!
Uberhaupt MEEGESLEURT worden en klappen vangen buiten.
L-O-S-E-R

* het.ismij is indd niet pedogogisch verantwoord bezig,.
maar dit is toch echt te triest voor woorden, als hier me belastinggeld heen gaat stop k gewoon met betalen dervan!
TRUE
stay frosty
pi_37068959
quote:
Update:
Stichting Korrelatie.
The gum you like, is coming back in style.
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:36:34 #156
141994 Dickies
Since 1922
pi_37069175
En dat moet z'n dochtertje beschermen en opvoeden.

Ok dat je er even last van hebt. Maar jezus man, je kan ook overdrijven. De week nadat ik klappen gehad had ging ik alweer uit. Zelfde tent. Met het metalen plaatje nog op m'n gebroken neus. Dat is misschien het andere uiterste, maar verhuizen en weet ik veel omdat je een keer klappen krijgt
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_37069251
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef Dickies het volgende:
En dat moet z'n dochtertje beschermen en opvoeden.

Ok dat je er even last van hebt. Maar jezus man, je kan ook overdrijven. De week nadat ik klappen gehad had ging ik alweer uit. Zelfde tent. Met het metalen plaatje nog op m'n gebroken neus. Dat is misschien het andere uiterste, maar verhuizen en weet ik veel omdat je een keer klappen krijgt
hier hou k van!!
K zou ook express terug gaan, puur om te laten blijken dat je niet bang bent!
Gewoon denken "WTF niemand kan mij wat maken, ik doe wat ik wil".
En klaar. als je je gaat verstoppen omdat je 1 keer klappen hebt gekregen ben je L-A-F.
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:39:19 #158
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_37069279
Het schadefonds geweldsmisdrijven wordt niet door de overheid betaald. Het is een afdeling van slachtofferhulp.
En ik ga niet 's nachts met mijn dochtertje het cafe in, ik was met een collega. Op dat punt heeft American Nightmare dus ongelijk.
En het verhuis idee speelt al langer. Vooral na die moordpartij in onze achtertuin vorig jaar...
pi_37069360
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:39 schreef tweakdsl het volgende:
Het schadefonds geweldsmisdrijven wordt niet door de overheid betaald. Het is een afdeling van slachtofferhulp.
En ik ga niet 's nachts met mijn dochtertje het cafe in, ik was met een collega. Op dat punt heeft American Nightmare dus ongelijk.
En het verhuis idee speelt al langer. Vooral na die moordpartij in onze achtertuin vorig jaar...
Dan nog, verhuizen kappe hoor he. wat voor een slap excuus van een "man" ben jij dan? heb je geen eigen waarde in je flikker zitten?
En waar woon je dan (ongeveer?) als het zo "slecht" is?
Nightmare was sarcastisch.
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:42:31 #160
141994 Dickies
Since 1922
pi_37069395
Ik zou me drukker maken over die moordpartij in je achtertuin dan !
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:55:25 #161
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_37069922
We wonen in een van de beruchtere wijken van Maastricht.
En ik wil niet alleen om dit verhuizen, maar ook om de gevolgen.
Diegene die het heeft gedaan heeft me vorige week (via iemand anders) bedreigd.
daarnaast werk ik in Heerlen, wat dus reistijd zou schelen als we in de Parkstad zouden wonen.
Het is een optelsom.
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:56:26 #162
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_37069961
owja, die moordpartij was idd niet grappig. De eisen in de strafzaak zijn te laag. Ging om de Proosdijweg.
pi_37070075
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:55 schreef tweakdsl het volgende:
We wonen in een van de beruchtere wijken van Maastricht.
En ik wil niet alleen om dit verhuizen, maar ook om de gevolgen.
Diegene die het heeft gedaan heeft me vorige week (via iemand anders) bedreigd.
daarnaast werk ik in Heerlen, wat dus reistijd zou schelen als we in de Parkstad zouden wonen.
Het is een optelsom.
Lekkere manier om te verhuizen dan,..
cheap-ass.
Beetje geld aftroggelene voor een verhuizing bij een instantie, komt wel makkelijk uit zo.
  dinsdag 18 april 2006 @ 19:05:08 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37070292
Ik geef TS groot gelijk dat ie daar niet meer wil wonen. En hoezo aftroggelen? Die fondsen zijn er niet voor de kat z'n kut.
pi_37086778
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 19:05 schreef Copycat het volgende:
Ik geef TS groot gelijk dat ie daar niet meer wil wonen. En hoezo aftroggelen? Die fondsen zijn er niet voor de kat z'n kut.
sryhoor, maar je wilde al verhuizen, en ineens wordt je in elkaar geslagen, en besluit je ineens per direct te verhuizen, en dan maar via zoon instantie.
Ik vindt dat ts erg weinig ruggegraat toont.
die fondsen zijn er indd niet voor niks. ben ik volledig met je eens. Maar zoals ts nu ineens begint dattie wil verhuizen via dat fonds.
Vindt ik dus geldklopperij van een persoon zonder ruggegraat.
Op dinsdag 18 april 2006 18:59 schreef het.ismij het volgende:
Lekkere manier om te verhuizen dan,..
cheap-ass.
Beetje geld aftroggelene voor een verhuizing bij een instantie, komt wel makkelijk uit zo.
Die instantie krijgt geld van donateurs, en die donateurs geven geen geld omdat ze vooral willen dat het niet wordt uitgegeven. Nee, die donateurs willen dat mensen niet in angst hoeven te leven, dat ze geholpen worden. Hoe dan ook (hoewel ik het aanbod voor slachtofferhulp toen mijn fiets gestolen werd, ook wat ver vond gaan...).

Ik kan me die angst prima voorstellen. Het is heel spannend en stoer om hier te gaan roepen dat jij je niet klein laat krijgen, zelfs de stoerste mannen zijn klein te krijgen als ze zomaar, ineens, worden aangevallen.

En dan nog wat, al zou mijn vriend zomaar in elkaar gemept worden en men weet waar wij wonen, dan wordt er ook verhuisd. Misschien niet eens omdat mijn vriend het wil, maar omdat ik dat zou willen in zo'n geval. Weleens aan gedacht dat de TS misschien met zijn vrouw gepraat heeft (en nee, nou geen gezeik over "onder de plak zitten..."). Zeker als er sprake zou zijn van kinderen, zou ik die gok niet nemen. Ook omdat ik er geen zin in heb dat vriendlief de bak in draait wegens zware mishandeling, want als zijn aanvaller voor de deur zou staan om 'm te bedreigen wordtie waarschijnlijk gevaarlijk. In dat geval zou het heel simpel zijn, en hier ook volgens mij. TS is niet alleen, TS is getrouwd, heeft een gezin. Dan moet je soms doen wat het wijste is voor dat hele gezin, niet voor je "macho imago".
pi_37100347
quote:
Op woensdag 19 april 2006 13:16 schreef innovative het volgende:

[..]

Die instantie krijgt geld van donateurs, en die donateurs geven geen geld omdat ze vooral willen dat het niet wordt uitgegeven. Nee, die donateurs willen dat mensen niet in angst hoeven te leven, dat ze geholpen worden. Hoe dan ook (hoewel ik het aanbod voor slachtofferhulp toen mijn fiets gestolen werd, ook wat ver vond gaan...).
Sry hoor, dan nog vindt ik het om het op deze manier te doen cheap-ass.
quote:
Ik kan me die angst prima voorstellen. Het is heel spannend en stoer om hier te gaan roepen dat jij je niet klein laat krijgen, zelfs de stoerste mannen zijn klein te krijgen als ze zomaar, ineens, worden aangevallen.
Sry maar 1 op 1. nog steeds==> ruggegraadloos.
quote:
En dan nog wat, al zou mijn vriend zomaar in elkaar gemept worden en men weet waar wij wonen, dan wordt er ook verhuisd. Misschien niet eens omdat mijn vriend het wil, maar omdat ik dat zou willen in zo'n geval. Weleens aan gedacht dat de TS misschien met zijn vrouw gepraat heeft (en nee, nou geen gezeik over "onder de plak zitten..."). Zeker als er sprake zou zijn van kinderen, zou ik die gok niet nemen. Ook omdat ik er geen zin in heb dat vriendlief de bak in draait wegens zware mishandeling, want als zijn aanvaller voor de deur zou staan om 'm te bedreigen wordtie waarschijnlijk gevaarlijk. In dat geval zou het heel simpel zijn, en hier ook volgens mij. TS is niet alleen, TS is getrouwd, heeft een gezin. Dan moet je soms doen wat het wijste is voor dat hele gezin, niet voor je "macho imago".
Ik geef hem er wel gelijk in alstie gaat verhuizen, ik had het alleen over de manier waarop TS het gepland had te gaan doen (dus via die stichting).

en qoute nou niks voordat k wist waar TS woonde, dat schiet niet op.
Iedereen krijgt ooit tikken, maybe slim om op een budosport te gaan?
JOHNNY HEITINGA
pi_37105267
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:39 schreef tweakdsl het volgende:
en de lijken liggen daar zeker ook begraven..

wordt steeds gekker
pi_37105282
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:50 schreef Entonie het volgende:

[..]

en de lijken liggen daar zeker ook begraven..

wordt steeds gekker
Exactly my thoughts...
Waar zijn de krantenberichten?
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 20 april 2006 @ 06:51:35 #171
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_37117632
http://www.l1.nl/l1/nl/html/algemeen/homepage/nieuws2.pshe?nieuws_item=71POQUUMKGA7HK1RKS50&nieuws_sectie=G52415X574006G42T2PV

Dit was vorig jaar. En ik heb juist wel ruggegraat, anders zou ik geen keuze kunnen maken. En dat doe ik nu juist wel.
Ik voel me trouwens weer een stuk beter nu en ik weet wat ik wil.
pi_37117932
Dude je hebt gekozen voor vluchten, dat is dus laf en ruggegraadloos.
Op donderdag 20 april 2006 06:51 schreef tweakdsl het volgende:
http://www.l1.nl/l1/nl/html/algemeen/homepage/nieuws2.pshe?nieuws_item=71POQUUMKGA7HK1RKS50&nieuws_sectie=G52415X574006G42T2PV

Dit was vorig jaar. En ik heb juist wel ruggegraat, anders zou ik geen keuze kunnen maken. En dat doe ik nu juist wel.
Ik voel me trouwens weer een stuk beter nu en ik weet wat ik wil.
|Dus je grijpt nu je kans maar om te gaan verhuizen op de kosten van een stichting die z'n geld veel beter kan gebruiken voor mensen die het echt nodig hebben.

Ik snap best dat je wilt verhuizen, maar waarom ineens als je zogenaamd zo aangeslagen bent van een paar tikken? Want je zegt in principe zelf dat die klappen niet de belangrijkste reden is om nu te verhuizen. Dus wees dan een vent en verhuis op eigen kracht of blijf zitten waar je zit.

Ik weet hoe het eraan toegaat bij slachtofferhulp, ben er zelf geweest. Die lui proberen je vaak nog van alles aan te praten. Dingen waar je zelf nooit aan gedacht had. Maar als hun het zo zeggen begin je als je niet oppast het nog te geloven ook. Ik kwam er puur 'zakelijk' ik wou de kosten verhalen op de daders. Maar hun vonden het nodig om me in eerste instantie te behandelen alsof ik nu wel gestoord moest zijn. Ben je geen sterk type, of vind je die aandacht wel lekker ga je erin mee en ben je het zielige vogeltje die ze maar wat graag 'helpen'.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
  donderdag 20 april 2006 @ 08:48:10 #174
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37118336
quote:
Op donderdag 20 april 2006 08:06 schreef het.ismij het volgende:
( en voor je mening)
pi_37118356
quote:
Op donderdag 20 april 2006 08:33 schreef Dickies het volgende:

[..]

Ik snap best dat je wilt verhuizen, maar waarom ineens als je zogenaamd zo aangeslagen bent van een paar tikken? Want je zegt in principe zelf dat die klappen niet de belangrijkste reden is om nu te verhuizen. Dus wees dan een vent en verhuis op eigen kracht of blijf zitten waar je zit.

Maar hun vonden het nodig om me in eerste instantie te behandelen alsof ik nu wel gestoord moest zijn. Ben je geen sterk type, of vind je die aandacht wel lekker ga je erin mee en ben je het zielige vogeltje die ze maar wat graag 'helpen'.
Helemaal mee eens.
pi_37118409
quote:
Op donderdag 20 april 2006 08:48 schreef gronk het volgende:

[..]

( en voor je mening)
bedankt
  donderdag 20 april 2006 @ 09:05:49 #177
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37118578
quote:
Op donderdag 20 april 2006 08:54 schreef het.ismij het volgende:

bedankt
Graag gedaan
pi_37120604
quote:
Op donderdag 20 april 2006 08:06 schreef het.ismij het volgende:
Onzin, als hij zich daardoor veilig voelt is dat toch een goede oplossing?
pi_37120901
Hmm, ik snap je deels wel..
Maare, waarom verhuis je dan niet "gewoon"? Zonder dat fonds?
Want die heb je in principe niet nodig.
Dit was voor jou misschien wel de druppel om te verhuizen, maar dat kan ook zonder dat.. dat fonds is er namelijk voor mensen die het ECHT nodig hebben omdat ze niet meer normaal kunnen leven zonder te verhuizen.
En volgens mij kan jij dat nog wel..
pi_37127274
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:52 schreef Zweefvliegje het volgende:
Hmm, ik snap je deels wel..
Maare, waarom verhuis je dan niet "gewoon"? Zonder dat fonds?
Want die heb je in principe niet nodig.
Dit was voor jou misschien wel de druppel om te verhuizen, maar dat kan ook zonder dat.. dat fonds is er namelijk voor mensen die het ECHT nodig hebben omdat ze niet meer normaal kunnen leven zonder te verhuizen.
En volgens mij kan jij dat nog wel..
Ik bedoel maar.
K ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt. En het triest vindt om op die manier te verhuizen.

[ Bericht 89% gewijzigd door Sc0rPi0n op 21-04-2006 00:07:00 ]
  donderdag 20 april 2006 @ 15:00:39 #182
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_37128258
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:32 schreef het.ismij het volgende:
Ik bedoel maar.
K ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt. En het triest vindt om op die manier te verhuizen.
Ach eerst heeft ie t over die gast kaal plukken enzo... Ik ben t zowieso al helemaal
niet met de houding van de TS eens... Dit zijn van die momenten om sterker uit te
komen dan dat je erin gaat... Schijnt dat niet iedereen dat zo ziet...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_37132480
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:00 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Ach eerst heeft ie t over die gast kaal plukken enzo... Ik ben t zowieso al helemaal
niet met de houding van de TS eens... Dit zijn van die momenten om sterker uit te
komen dan dat je erin gaat... Schijnt dat niet iedereen dat zo ziet...
Jah van ik ben geslagen, nu ben ik een stumperd, en iedereen mag het weten...
JOHNNY HEITINGA
pi_37132762
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:04 schreef Camplo het volgende:

[..]

Jah van ik ben geslagen, nu ben ik een stumperd, en iedereen mag het weten...
Mja of het je verder helpt zo een houding
Salsa Española
  donderdag 20 april 2006 @ 19:34:09 #185
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_37136790
De dader krijg ik wel (op een correcte manier).
Werk krijgt hij niet meer.
En dit was misschien de druppel. Maar eigenlijk zie ik dit als een emmer. Want we hebben nooit ptoblemen hier gehad.
Maarja, de mensen kennen de rest van de situatie niet, dus dan roep je al snel dingen.
pi_37136871
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:34 schreef tweakdsl het volgende:
En dit was misschien de druppel. Maar eigenlijk zie ik dit als een emmer. Want we hebben nooit ptoblemen hier gehad.
Maarja, de mensen kennen de rest van de situatie niet, dus dan roep je al snel dingen.
Dude je krabbelt al terug
Enne die dader krijg je nooit, door ons fantastische rechtssysteem. je moet voorjezelf opkomen in de maatschappij!
  donderdag 20 april 2006 @ 19:38:07 #187
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37136930
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:34 schreef tweakdsl het volgende:
sta gewoon ineens een keer voor zijn neus. je weet wie het is en volgen is makkelijker dan je denkt. ros je hem finaal in elkaar met een stuk hout of zo.
  donderdag 20 april 2006 @ 19:48:31 #188
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37137290
quote:
Op woensdag 19 april 2006 13:16 schreef innovative het volgende:

Alsof JIJ dat weet.

Niks persoonlijks TS, maar een echte vent verhuist niet n.a.v. een paar klappen. Of dat er 3, 10 of 20 waren doet er niet toe.

Maar gelukkig is mijn persoonlijke mening verder niet zo heel erg van belang. Jouw keuze, succes ermee.
quote:
En dan nog wat, al zou mijn vriend zomaar in elkaar gemept worden en men weet waar wij wonen, dan wordt er ook verhuisd. Misschien niet eens omdat mijn vriend het wil, maar omdat ik dat zou willen in zo'n geval.
Kon je in je eentje verhuizen

Vrouwen moeten zich heel verre van mannenzaken houden. Kijk, als het gaat om een suf opstootje op straat is het tot daar aan toe. Maar als vrouw je mannetje beschermen.... pfffffff. Te treurig.
  donderdag 20 april 2006 @ 19:53:45 #189
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37137461
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:48 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Te treurig.
stay frosty
pi_37142343
tweakdsl moet zich niks aantrekken van wat sommigen hier van hem zeggen, dat ze hem laf vinden, geen echte vent, of dat hij zijn belager maar in elkaar moet rossen en meer van dat soort macho-taal. Hij kiest voor zijn eigen veiligheid en dat gewoon het verstandigst.
  donderdag 20 april 2006 @ 22:05:12 #191
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_37143074
@ tweakdsl: doe wat je goed lijkt, maar laat je leven er niet door leiden/lijden. Been there done that, je hebt er niks aan.

@ "de rest" die hem laf en ruggegraadloos vinden. Hopelijk overkomt jou niet hetzelfde, of misschien zelfs wel je vrouw of vriendin.
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
pi_37148296
Zo wat een verhaal! Ik kan me heel goed voorstellen dat je wilt verhuizen! Leuke bijkomstigheid: In Heerlen liggen de huizenprijzen een stuk lager als in Maastricht
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 21 april 2006 @ 06:30:10 #193
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_37151295
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 00:05 schreef Cyan het volgende:
Zo wat een verhaal! Ik kan me heel goed voorstellen dat je wilt verhuizen! Leuke bijkomstigheid: In Heerlen liggen de huizenprijzen een stuk lager als in Maastricht
Koop wel ja. Misschien krijg ik binnenkort een vast contract en staat die optie open.
pi_37151298
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 06:30 schreef tweakdsl het volgende:

[..]

Koop wel ja. Misschien krijg ik binnenkort een vast contract en staat die optie open.
Durf je rond deze tijd wel over straat?
JOHNNY HEITINGA
pi_37152197
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:05 schreef DakDuuf het volgende:
@ tweakdsl: doe wat je goed lijkt, maar laat je leven er niet door leiden/lijden. Been there done that, je hebt er niks aan.

@ "de rest" die hem laf en ruggegraadloos vinden. Hopelijk overkomt jou niet hetzelfde, of misschien zelfs wel je vrouw of vriendin.
Hee, w8 even:
Dat TS wil verhuizen, dat is gewoon logisch (in mijn ogen).
Maar wat hij NIET moet doen, is van dat 1 of andere fonds gebruik maken, die mensen helopen die zonder te verhuizen echt niet verder kunnen leven. Want TS kan dat namelijk wel.
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:04:58 #196
141994 Dickies
Since 1922
pi_37152274
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:52 schreef Klea het volgende:
Hij kiest voor zijn eigen veiligheid en dat gewoon het verstandigst.
Geen enkel probleem.

Maar als je toch al wou verhuizen vanwege andere zaken vind ik het erg laag bij de grond om een fonds te misbruiken.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_37152605
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:04 schreef Dickies het volgende:

[..]

Geen enkel probleem.

Maar als je toch al wou verhuizen vanwege andere zaken vind ik het erg laag bij de grond om een fonds te misbruiken.
Het is dus precies voor mensen zoals hij bedoeld.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 21 april 2006 @ 10:09:53 #198
141994 Dickies
Since 1922
pi_37153424
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:25 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het is dus precies voor mensen zoals hij bedoeld.
Bepaalde mensen hebben het recht misbruik te maken van het fonds? Want dat is wat hij doet, misbruiken. Niet gebruiken.

Hij hoeft geen vent te zijn in de vorm van de dader opzoeken en 'm verrot slaan. Hij kan gewoon ballen hebben en op eigen kracht verhuizen. Naar eigen zeggen was hij dat toch al van plan. Waarom dan nu ineens direct? Omdat ie een paar klappen krijgt in een cafe? Makkelijk om heel diep in de slachtofferrol te gaan kruipen zodat het je zelf geen cent kost.
Als je bij slachtofferhulp komt en je bent geen slachtoffer, dan maken ze dat daar wel van je. Daar kan de TS niets aan doen, behalve laten zien dat ie ballen heeft en niet zoveel behoefte heeft aan medelijden. Maar goed, dat ie hier een topic opent zegt al genoeg over de aandacht die TS blijkbaar best wel fijn vindt. Totdat mensen het niet meer met 'm eens zijn, natuurlijk.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_37153730
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:09 schreef Dickies het volgende:

[..]

Bepaalde mensen hebben het recht misbruik te maken van het fonds? Want dat is wat hij doet, misbruiken. Niet gebruiken.
Ik doelde dus specifiek op het verkeerd gebruikte woord "misbruiken". Hij voldoet aan de doelgroep en voorwaarden voor dat fonds, dus is het gebruik.
quote:
Hij hoeft geen vent te zijn in de vorm van de dader opzoeken en 'm verrot slaan. Hij kan gewoon ballen hebben en op eigen kracht verhuizen. Naar eigen zeggen was hij dat toch al van plan. Waarom dan nu ineens direct? Omdat ie een paar klappen krijgt in een cafe? Makkelijk om heel diep in de slachtofferrol te gaan kruipen zodat het je zelf geen cent kost.
Ja tuurlijk, nu is de verhuizing gratis
quote:
Als je bij slachtofferhulp komt en je bent geen slachtoffer, dan maken ze dat daar wel van je. Daar kan de TS niets aan doen, behalve laten zien dat ie ballen heeft en niet zoveel behoefte heeft aan medelijden. Maar goed, dat ie hier een topic opent zegt al genoeg over de aandacht die TS blijkbaar best wel fijn vindt. Totdat mensen het niet meer met 'm eens zijn, natuurlijk.
Ja joh, die slachtofferrol wordt m aangemeten door slachtofferhulp en hij is een mietje en een aandachtshoer. Al die toetsenbordhelden hier
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 21 april 2006 @ 10:35:49 #200
141994 Dickies
Since 1922
pi_37154001
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:25 schreef Mwanatabu het volgende:

Ja joh, die slachtofferrol wordt m aangemeten door slachtofferhulp en hij is een mietje en een aandachtshoer. Al die toetsenbordhelden hier
Voor de duidelijkheid. Ik weet uit ervaring hoe het gaat bij slachtofferhulp omdat ik zelf tot 2x toe in elkaar ben geslagen. Dus wie is de 'toetsenbordheld' nu eigenlijk?
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_37156253
Mwanatabu jij snapt ons punt duidelijk niet.
Hij MISbruikt dat fonds hij wilde al verhuizen, dat hij " in elkaar geslagen" wordt komt het nu goed uit, kan die lekker makkelijk en gratis verhuizen! dat is ons punt!
Dat hij geld van dat fonds aanneemt om te verhuizen! terwijl hij dat al wilde gaan doen! dat is gewoon laag bij de grond, er zijn zat mensen die noodgedwongen moeten verhuizen! en die hebben dat geld eerder nodig dan deze kwibus die ineens maar besluit per direct te verhuizen omdat het nu voor m betaald wordt door dat fonds, doordat hij zich heerlijk aanstelt en dus geld los troggelt.!
Op vrijdag 21 april 2006 10:35 schreef Dickies het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid. Ik weet uit ervaring hoe het gaat bij slachtofferhulp omdat ik zelf tot 2x toe in elkaar ben geslagen. Dus wie is de 'toetsenbordheld' nu eigenlijk?
Ik weet ook uit ervaring hoe het eraan toegaat daar. Sommige mensen zijn gevoeliger en makkelijker te traumatiseren en daarom zullen ze iedereen idd met fluwelen handschoenen aanpakken daar. Ik ben er niet mee doorgegaan en kon op eigen kracht een oplossing forceren. Anderen kunnen dat niet.

Dat toetsenbordheld sloeg eerder op anderen boven jou die vonden dat TS maar "terug moest gaan als een echte vent" (jezelf in een gewelddadige situatie begeven met opzet?) en "dat hij zijn dochter niet kon beschermen als een echte vent" (nee, een papa die teruggaat om uit wraak erop los te slaan met alle gevolgen van dien, daar bescherm je haar veel beter mee dan haar uit de situatie te halen).
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:56 schreef het.ismij het volgende:
Mwanatabu jij snapt ons punt duidelijk niet.
Hij MISbruikt dat fonds hij wilde al verhuizen, dat hij " in elkaar geslagen" wordt komt het nu goed uit, kan die lekker makkelijk en gratis verhuizen! dat is ons punt!
Dat hij geld van dat fonds aanneemt om te verhuizen! terwijl hij dat al wilde gaan doen! dat is gewoon laag bij de grond, er zijn zat mensen die noodgedwongen moeten verhuizen! en die hebben dat geld eerder nodig dan deze kwibus die ineens maar besluit per direct te verhuizen omdat het nu voor m betaald wordt door dat fonds, doordat hij zich heerlijk aanstelt en dus geld los troggelt.!
Aanstellen...ook weer een waardeoordeel.
Als hij met dat fonds sneller zal kunnen verhuizen, waarom niet? Eerder was er niet zo'n dringende noodzaak als nu. Hij is bang en terecht, hij is alweer bedreigd via via door de dader, die weet waar hij woont.
Enig idee hoe lang het anders duurt om te verhuizen? En denken jullie nu echt dat het gratis gaat?

Hij is mishandeld en wordt bedreigd. Dus hoezo zou hij niet in aanmerking komen voor deze voorziening?
pi_37157051
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Aanstellen...ook weer een waardeoordeel.
Als hij met dat fonds sneller zal kunnen verhuizen, waarom niet? Eerder was er niet zo'n dringende noodzaak als nu. Hij is bang en terecht, hij is alweer bedreigd via via door de dader, die weet waar hij woont.
Enig idee hoe lang het anders duurt om te verhuizen? En denken jullie nu echt dat het gratis gaat?
Dan vindt ik jou dus net zoon dwaas als ts, als jij ook via dat fonds zou verhuizen omdat je toevallig een paar klappen hebt gehad.
Hij is bang, wat is bang? voor 1 persoon? kom op zeg he,
ma goed. k kap met deze discussie waar we toch nooit uit komen.
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:53:42 #204
144845 mark_82
<Blow me>
pi_37161387
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Dan vindt ik jou dus net zoon dwaas als ts, als jij ook via dat fonds zou verhuizen omdat je toevallig een paar klappen hebt gehad.
Sommige mensen zijn heel gevoelig voor dit soort dingen. Dan maakt het niet uit, of er 1 of 10 waren.

Ik zelf kan me goed verplaatsen in hem. Zelf ben ik 2 jaar geleden beroofd voor me huis. Door 3 gozers. Dader 1 zette een pistool op me hoofd, dader 2 zette zijn voet op me keel. Terwijl dader 3 me spullen pakten. De daders zijn opgepakt en veroordeeld. Na zelf wat rond te vragen aan kennissen. Ben ik er achter gekomen dat deze mensen, nog geen 4 straten van mij vandaan wonen. Wat dus betekent dat ze mij kennen. En dat was ook zo. Ze kreeg een jaar detentie, plus een schade vergoeding van een x aantal euro's. Sinds dat moment is mijn leven op zijn kop gezet! Je bent niet meer wie je was! Je bent bang om buiten te lopen, bang als er iemand achter je aan loopt. Noem het maar op! En het ergste geval deze lui + vrienden van hun, proberen indirect mij te intimideren. Express voor je huis staan, s'avonds in je straat blijven rond hangen. Opmerkingen plaatsen als je voor bij loopt. Normaal zou ik ze allang tegen de vlakte hebben geslagen. Maar nu, ik kan het niet/ durf het niet. Voor dezelfde geld trekken ze weer een pistool, en is het over en uit. Had slachtofferhulp mij maar zoon aanbod gedaan om te verhuizen! Ik was a la minuut weg! Mijn leven is een hel door die lui. Ik slaap s'avonds slecht +/- 4 uur, elk onverwacht geluid schrik ik van. Loop s'avonds bijna niet meer buiten. Ik ben humeurig,chagarijnig. Snel opgefokt, aggressief. Ik kan nog wel effe door gaan.

Maak zo iets maar eens mee. Dat iets je aangedaan word, waar je echt bang van word, diep van binnen. En dat verschilt per persoon variërend van pak slaag/auto ongeluk/beroving enz. Ieder persoon reageert anders op deze situatie's. Dus kom niet aan met die opmerking als jou was, had ik ze wel aangepakt!! Of van, o ja dat je daar bang voor bent!

Wees maar eens echt bang! Dan snap je het wel.

Succes knul! Probeer je leven niet te veel, te laten beinvloeden!
Ernhemmer in Nimwegen jahhh....
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:03:58 #205
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_37161696
Ik ken het maar al te goed, maar bij mij probeerden ze mijn scooter te jatten

Ik reed door de laar west, ik word staande gehouden(de tijd, hoe naïef..)En ineens duwt een van die marrokaantjes me van de scooter af..
Ik had de sleutel al in me broekzak gedaan, gewoonte, dus gooiden ze de scooter maar op de grond en besloten maar op mij in te beuken, helaas voor hun had ik een helm op, daarmee kan je goeie kopstoten geven..en ook een stiletto(ja mag niet, blabla)1 van die gasten heeft wel degelijk een steekwond van mij opgelopen, ik heb hem niet meteen getrokken, eerst barehanded en mijn helm..

Tot een van hun ook een mes naar voren toverde, toen schrok ik me suf en had ik er genoeg van, stiletto getrokken en 1 in de aarschstreek getroffen.
Ben er totaal NIET trots op, maar blijkbaar moet het zo.
Enigste schade waren wat blauwe plekken, de schade aan mijn scooter a lá krassen vond ik wat minder
Die gasten zijn naar het schijnt opgepakt voor iets anders, en de cel in gedraait
Ik heb geen aangifte gedaan omdat ik zelf ook fout was, maar de politie bekeurt me liever, dus dan maar zo
pi_37161754
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:03 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik ken het maar al te goed, maar bij mij probeerden ze mijn scooter te jatten

Ik reed door de laar west, ik word staande gehouden(de tijd, hoe naïef..)En ineens duwt een van die marrokaantjes me van de scooter af..
Ik had de sleutel al in me broekzak gedaan, gewoonte, dus gooiden ze de scooter maar op de grond en besloten maar op mij in te beuken, helaas voor hun had ik een helm op, daarmee kan je goeie kopstoten geven..en ook een stiletto(ja mag niet, blabla)1 van die gasten heeft wel degelijk een steekwond van mij opgelopen, ik heb hem niet meteen getrokken, eerst barehanded en mijn helm..

Tot een van hun ook een mes naar voren toverde, toen schrok ik me suf en had ik er genoeg van, stiletto getrokken en 1 in de aarschstreek getroffen.
Ben er totaal NIET trots op, maar blijkbaar moet het zo.
Enigste schade waren wat blauwe plekken, de schade aan mijn scooter a lá krassen vond ik wat minder
Die gasten zijn naar het schijnt opgepakt voor iets anders, en de cel in gedraait
Ik heb geen aangifte gedaan omdat ik zelf ook fout was, maar de politie bekeurt me liever, dus dan maar zo
Goed gedaan! als zulke mongolen voor je voor niets lastig vallen, zit er niks anders op. je bent een held
pi_37161770
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:53 schreef mark_82 het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn heel gevoelig voor dit soort dingen. Dan maakt het niet uit, of er 1 of 10 waren.

Ik zelf kan me goed verplaatsen in hem. Zelf ben ik 2 jaar geleden beroofd voor me huis. Door 3 gozers. Dader 1 zette een pistool op me hoofd, dader 2 zette zijn voet op me keel. Terwijl dader 3 me spullen pakten. De daders zijn opgepakt en veroordeeld. Na zelf wat rond te vragen aan kennissen. Ben ik er achter gekomen dat deze mensen, nog geen 4 straten van mij vandaan wonen. Wat dus betekent dat ze mij kennen. En dat was ook zo. Ze kreeg een jaar detentie, plus een schade vergoeding van een x aantal euro's. Sinds dat moment is mijn leven op zijn kop gezet! Je bent niet meer wie je was! Je bent bang om buiten te lopen, bang als er iemand achter je aan loopt. Noem het maar op! En het ergste geval deze lui + vrienden van hun, proberen indirect mij te intimideren. Express voor je huis staan, s'avonds in je straat blijven rond hangen. Opmerkingen plaatsen als je voor bij loopt. Normaal zou ik ze allang tegen de vlakte hebben geslagen. Maar nu, ik kan het niet/ durf het niet. Voor dezelfde geld trekken ze weer een pistool, en is het over en uit. Had slachtofferhulp mij maar zoon aanbod gedaan om te verhuizen! Ik was a la minuut weg! Mijn leven is een hel door die lui. Ik slaap s'avonds slecht +/- 4 uur, elk onverwacht geluid schrik ik van. Loop s'avonds bijna niet meer buiten. Ik ben humeurig,chagarijnig. Snel opgefokt, aggressief. Ik kan nog wel effe door gaan.

Maak zo iets maar eens mee. Dat iets je aangedaan word, waar je echt bang van word, diep van binnen. En dat verschilt per persoon variërend van pak slaag/auto ongeluk/beroving enz. Ieder persoon reageert anders op deze situatie's. Dus kom niet aan met die opmerking als jou was, had ik ze wel aangepakt!! Of van, o ja dat je daar bang voor bent!

Wees maar eens echt bang! Dan snap je het wel.

Succes knul! Probeer je leven niet te veel, te laten beinvloeden!
Kijk, dat bedoel ik. Als ik op mijn onderbuik af zou gaan, "dan zou ik ze ook wel even". Totdat ik zelf in zo'n situatie kwam. Gelukkig heb ik met veel moeite en geluk idd heel snel een nieuwe woning kunnen regelen en ik hoop dat jij dit ook kunt, al dan niet via zo'n fonds. Misschien kun je alsnog normaals contact opnemen met Slachtofferhulp?
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:12:57 #208
144845 mark_82
<Blow me>
pi_37161938
Ik ben zelf bijna klaar met mijn opleiding. En dan snel mogelijk een baan vinden! Ik heb zelf niet behoefte aan zo'n fonds. Ik wil het liever zelf oplossen. Zodat voor mij het boek dicht kan. Voor mijn gevoel, ben ik dan niet weg gevlucht. Maar met zelf waarde vertrokken. Het klinkt misschien raar, maar het beinvloed me leven al zolang. En dat is de reden waarom ik het zo wil oplossen. Ik hoop dat dit te begrijpen is.

Veel leef plezier in je nieuwe woning!!!
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:13:17 #209
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_37161947
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:38 schreef het.ismij het volgende:

[..]

hier hou k van!!
K zou ook express terug gaan, puur om te laten blijken dat je niet bang bent!
Gewoon denken "WTF niemand kan mij wat maken, ik doe wat ik wil".
En klaar. als je je gaat verstoppen omdat je 1 keer klappen hebt gekregen ben je L-A-F.
Niks durven invullen in je FOK! profiel is ook L-A-F vind ik...
(en leer Nederlands)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_37161955
Sjonge, en ik maar denken dat de gemiddelde man tegenwoordig verder ontwikkeld was dan "Sla hem in mekaar dan" "Wees toch sterk watje" en "Waarom pak je hem niet gewoon terug?".

Ik had eigenlijk gehoopt dat de gemiddelde Nederlander die holbewonersfase allang voorbij was en dit soort zaken via de juridische en juiste manier op wil lossen, zoals de TS.
Maar blijkbaar dus niet, blijkbaar zijn alle stoere mannen in dit topic erg goede vriendjes met meneer testosteron en kunnen ze alleen maar 'winnen' in dit soort zaken door zich te verlagen naar het niveau van de dader. Ik hoef heus niet van iedereen te horen dat ze tegen geweld zijn en alles op een normale manier aanpakken, ik ben me heus wel bewust dat er genoeg Sjonnies hier rondlopen die alleen maar met hun vuisten kunnen praten, maar zòveel... dat valt me toch tegen.

Die man heeft een dochtertje, is zomaar om niets in elkaar geslagen en is zich gewoon de tyfus geschrokken. Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet van slaapt en dat je koste wat kost gewoon wil verhuizen. Dit heet nou een slachtoffer zijn, en ik kan er met mijn beste verstand niet bij dat er mensen zijn die beweren dat ze voor de TS kunnen denken en maar roepen dat ze hem een watje vinden. Vernederend dat als het er op aankomt je medemens een hart onder de riem te steken en hem te helpen met zijn mogelijkheden als slachtoffer zijnde de meeste mensen hier het simpelweg laten afweten en met niets beters kunnen komen dan "terugslaan" .

Ik heb van dichtbij meegemaakt dat iemand om niets in elkaar werd geslagen, voor halfdood werd achtergelaten en jarenlang geen mens meer durfde te vertrouwen die hem raar aankeek of op hem afkwam. Hij is ook verhuisd en pas sinds een paar maanden kan hij weer van alle leuke dingen genieten.

Slachtoffer wordt je heus niet omdat je zo graag gebruik wil maken van fondsen, slachtoffer wordt je doordat andere mensen zich zonodig moeten verlagen tot het niveau van al die zogenaamd stoere macho's hier in dit topic dit soort dingen blijkbaar slechts kunnen verwerken door andere mensen pijn te doen.

Ik wens de TS veel sterkte en hoop dat hij gauw kan verhuizen en er bovenop kan komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2006 15:15:30 ]
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:15:21 #211
144845 mark_82
<Blow me>
pi_37162016
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:03 schreef PallominnoXIII het volgende:

Ik had zelf toen het gebeurde ook een mes bij me. 1 van 20 cm, maar wat wil je doen als je een pistool op je hoofd heb! De gozer had bij wijze van spreken, maar net stuip trekking kun hebben en mij door me kop kunnen schieten.

Mooi gezegd Razztwizzle
pi_37162249
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:12 schreef mark_82 het volgende:
Ik ben zelf bijna klaar met mijn opleiding. En dan snel mogelijk een baan vinden! Ik heb zelf niet behoefte aan zo'n fonds. Ik wil het liever zelf oplossen. Zodat voor mij het boek dicht kan. Voor mijn gevoel, ben ik dan niet weg gevlucht. Maar met zelf waarde vertrokken. Het klinkt misschien raar, maar het beinvloed me leven al zolang. En dat is de reden waarom ik het zo wil oplossen. Ik hoop dat dit te begrijpen is.

Veel leef plezier in je nieuwe woning!!!
Ik zit er alweer een tijdje, hoor
Héérlijk, geen tuig voor de deur. Met dat snot in de lift kan ik beter leven dan dat constant over je schouder te moeten kijken.
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:33:12 #213
144845 mark_82
<Blow me>
pi_37162487
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:23 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik zit er alweer een tijdje, hoor
Héérlijk, geen tuig voor de deur. Met dat snot in de lift kan ik beter leven dan dat constant over je schouder te moeten kijken.
Woon je nog in de zelfde stad, of ben je totaal over gegaan?

mijn dag komt nog!
pi_37162740
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:33 schreef mark_82 het volgende:

[..]

Woon je nog in de zelfde stad, of ben je totaal over gegaan?

mijn dag komt nog!
Zelfde stad, fatsoenlijke wijk.
En jouw dag komt zeker. Wel een beetje moeite voor doen joh, probeer eens woningruil, dan heb je meteen een stuk meer grip op de situatie dan via een corporatie (waar je afhankelijk van puntentotaal kans hebt op drie woningen die het allemaal eik niet zijn).
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:44:59 #215
144845 mark_82
<Blow me>
pi_37162856
Kijk mooi om te horen.

Ik verdwijn helemaal uit "mijn" stad. Ik blijf er niet meer wonen. Mijn beredenatie is, in mijn stad kunnen ze nog overal komen. Zodra het geld kost om naar een andere stad te gaan, doen ze dat niet. (ze beroofden mensen, om te kunnen blowen) Vandaar een andere stad.
pi_37162983
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:44 schreef mark_82 het volgende:
Kijk mooi om te horen.

Ik verdwijn helemaal uit "mijn" stad. Ik blijf er niet meer wonen. Mijn beredenatie is, in mijn stad kunnen ze nog overal komen. Zodra het geld kost om naar een andere stad te gaan, doen ze dat niet. (ze beroofden mensen, om te kunnen blowen) Vandaar een andere stad.
Weet je ook specifiek welke stad je naartoe wilt? Zoniet, dan kun je namelijk een beetje slim gaan zoeken. De ene gemeente is veel makkelijker en goedkoper qua woonruimte.
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:53:30 #217
144845 mark_82
<Blow me>
pi_37163127
Ja hoor, ik weet het. Mijn vriendin woont in deze stad namelijk. En ik wil toch graag in een stad blijven wonen. Ben een stads jongen
pi_37165755
@ tweakdsl: Ik vind het zeer kut wat er is gebeurd. En ik vind dat je op de beste manier bezig bent. Al dat gezeik over geen ruggegraat hebben is Bullshit. Je pakt het aan op de manier die hoort via de politie. en niet als een of andere hersenloze mongool door er op los te rammen. Dat is ook hoe dit alles is begonnen.
En over je dochter beschermen, idd waarom niet verhuizen? Waarom zou je in de buurt wonen waar je niet wil wonen alleen omdat je je stand zou moeten houden? Met zo'n verhuising bescherm je je dochter juist meer, of beter gezegd: hoeft het niet meer.
En over dat verhuisfonds, daar is het toch voor. Het fonds bepaalt ook of je het krijgt. En daarvoor geven mensen ook geld, om mensen te helpen maakt niet uit hoe.
x
pi_37166254
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:13 schreef Dromer het volgende:

[..]

(en leer Nederlands)
Wat wil je weten dan?
En met mijn Nederlands is niks mis mee.
Gewoon geen zin om het correct te doen op een forum.
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:25:24 #220
141994 Dickies
Since 1922
pi_37167053
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:13 schreef Dromer het volgende:

[..]

(en leer Nederlands)
En dan zelf ook amper info in je profiel hebben
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:55:46 #221
45722 Dromer
pi_37167797
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:25 schreef Dickies het volgende:

[..]

En dan zelf ook amper info in je profiel hebben
ehm.. ik ben hier niet iemand af aan het zeiken omdat ie niet geweld met geweld wil vergelden... en verder heb ik een heel fotoprofiel en al hoor

(maar het is natuurlijk wel tekenend voor jouw botte bijl intelligentie dat je dat niet gezien hebt)
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:04:19 #222
45722 Dromer
pi_37168032
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 17:48 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Wat wil je weten dan?
Niks.. ik wijs er slechts op dat jij een domme toetsenbordheld bent... als puntje bij paaltje komt ren jij hard weg... Het feit dat jij hier zo anoniem mogelijk bent wijst daar op.
quote:
En met mijn Nederlands is niks mis mee.
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:19:33 #223
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_37168385
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Er zijn geen domme vragen; alleen domme antwoorden

-edit- lees net ff heel topic door en hier was dus al opgereageerd...
Nou ja, vind mijn geintje leuk genoeg om te laten staan, dus doe het er maar mee...

En voor de Rembo & Rembo's die hier reageren; eerst maar ff afkoelen in de dojo maar???

TS heeft groot gelijk dat ie niet blijft hangen in de situatie, maar (gewoon?) stappen onderneemt om uit die shit te geraken.

[ Bericht 19% gewijzigd door DumDaDum op 21-04-2006 19:44:24 ]
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  zondag 14 mei 2006 @ 10:14:24 #224
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_37808685
Update: we hebben een woning!
  zondag 14 mei 2006 @ 11:31:00 #225
141994 Dickies
Since 1922
pi_37809894
Fijn voor je
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_37810055
quote:

[..]

Wat is daar nu vaag aan?

Naar Belgie gaan, een jachtgeweer kopen en alle mongolen doodschieten....

De naam " mongool " is kwetstend voor alle goedwillende mensen met het syndroom van Down.
Namens de belangenvereniging JostiBand dien ik dan ook protest in tegen deze generalisatie.....
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  zondag 14 mei 2006 @ 11:45:51 #227
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37810419
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:13 schreef Razztwizzle het volgende:
Sjonge, en ik maar denken dat de gemiddelde man tegenwoordig verder ontwikkeld was dan "Sla hem in mekaar dan" "Wees toch sterk watje" en "Waarom pak je hem niet gewoon terug?".

Ik had eigenlijk gehoopt dat de gemiddelde Nederlander die holbewonersfase allang voorbij was en dit soort zaken via de juridische en juiste manier op wil lossen, zoals de TS.
Maar blijkbaar dus niet, blijkbaar zijn alle stoere mannen in dit topic erg goede vriendjes met meneer testosteron en kunnen ze alleen maar 'winnen' in dit soort zaken door zich te verlagen naar het niveau van de dader. Ik hoef heus niet van iedereen te horen dat ze tegen geweld zijn en alles op een normale manier aanpakken, ik ben me heus wel bewust dat er genoeg Sjonnies hier rondlopen die alleen maar met hun vuisten kunnen praten, maar zòveel... dat valt me toch tegen.

Die man heeft een dochtertje, is zomaar om niets in elkaar geslagen en is zich gewoon de tyfus geschrokken. Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet van slaapt en dat je koste wat kost gewoon wil verhuizen. Dit heet nou een slachtoffer zijn, en ik kan er met mijn beste verstand niet bij dat er mensen zijn die beweren dat ze voor de TS kunnen denken en maar roepen dat ze hem een watje vinden. Vernederend dat als het er op aankomt je medemens een hart onder de riem te steken en hem te helpen met zijn mogelijkheden als slachtoffer zijnde de meeste mensen hier het simpelweg laten afweten en met niets beters kunnen komen dan "terugslaan" .

Ik heb van dichtbij meegemaakt dat iemand om niets in elkaar werd geslagen, voor halfdood werd achtergelaten en jarenlang geen mens meer durfde te vertrouwen die hem raar aankeek of op hem afkwam. Hij is ook verhuisd en pas sinds een paar maanden kan hij weer van alle leuke dingen genieten.

Slachtoffer wordt je heus niet omdat je zo graag gebruik wil maken van fondsen, slachtoffer wordt je doordat andere mensen zich zonodig moeten verlagen tot het niveau van al die zogenaamd stoere macho's hier in dit topic dit soort dingen blijkbaar slechts kunnen verwerken door andere mensen pijn te doen.

Ik wens de TS veel sterkte en hoop dat hij gauw kan verhuizen en er bovenop kan komen.
wat lul je nou toch

Dat ts verhuist is zijn zaak. Best verstandig allemaal met het oog op z'n dochtertje. Dat mensen hem een watje vinden is hun goedrecht.

Je hele zwetsverhaal over andere mensen pijn doen en niveau is compleet irrelevant. Als iemand jou slaat... oog om oog enzo. Daar hoef je het niet mee eens te zijn maar dat dramatische verhaal gaat nergens over.

Het zijn mensen met jouw instelling die het mogelijk maken dat er zoveel vervelende dingen gebeuren op straat waarbij niemand ingrijpt waar het makkelijk had gekund. Want een klap uitdelen, nee hoor... dat is wel het ALLERLAATSTE wat je OOIT zou moeten doen. Yeah right
pi_37810655
quote:
Op zondag 14 mei 2006 11:45 schreef Pappie_Culo het volgende:
Want een klap uitdelen, nee hoor... dat is wel het ALLERLAATSTE wat je OOIT zou moeten doen. Yeah right
Nou, dat vind ik anders wel.
En als mensen dan toch zo idioot zijn om 'oog om oog, tand om tand' te denken, een idee wat trouwens erg leefde in de tijd van de holbewoners, dan kan je er tussenspringen, of de politie bellen, of proberen het te sussen.

Maar als iemand zo gestoord is om je om niets in elkaar te slaan, moet jij dan net zo gestoord zijn om dan maar terug te gaan slaan? Als je daar überhaupt al op komt op zo'n moment?

Ik ben blij dat ik jouw instincten van terugslaan, terugmeppen en 'koste wat kost de stoerste en sterkste willen zijn' niet heb. Lijkt me ten eerste doodvermoeiend en ten tweede vrij zinloos. Resulteert het namelijk niet standaard in "ik mep jou terug omdat jij mij sloeg", "Nou, dan mep ik jou weer terug omdat jij mij terugsloeg omdat ik jou mepte!"-gedrag ( ) ?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2006 11:55:03 ]
  zondag 14 mei 2006 @ 11:56:50 #229
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37810776
quote:
Op zondag 14 mei 2006 11:53 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nou, dat vind ik anders wel.
En als mensen dan toch zo idioot zijn om 'oog om oog, tand om tand' te denken, een idee wat trouwens erg leefde in de tijd van de holbewoners, dan kan je er tussenspringen, of de politie bellen, of proberen het te sussen.

Maar als iemand zo gestoord is om je om niets in elkaar te slaan, moet jij dan net zo gestoord zijn om dan maar terug te gaan slaan? Als je daar überhaupt al op komt op zo'n moment?

Ik ben blij dat ik jouw instincten van terugslaan, terugmeppen en 'koste wat kost de stoerste en sterkste willen zijn' niet heb. Lijkt me ten eerste doodvermoeiend en ten tweede vrij zinloos. Resulteert het namelijk niet standaard in "ik mep jou terug omdat jij mij sloeg", "Nou, dan mep ik jou weer terug omdat ik jij mij terugsloeg omdat ik jou mepte!"-gedrag ( ) ?
Kwestie van harder meppen.

En wat een sufdoos als jij daar verder van vindt zal me echt aan m'n reet roesten. Ik heb een goed stel hersenen en dat onderscheidt mij m.i. genoeg van de holenmens. Ik sla er ook echt niet altijd op los, maar zie weinig reden me te laten slaan en niets terug te doen. Wat een ander doet moet ie zelf weten.

Heeft niet zoveel te maken met de stoerste en sterkste willen zijn, meer met jezelf niet op je kop willen laten zitten. Daar voel ik me te goed voor ja.

Neem nou die vriend van ts waar hij het over had. Die had gewoon een klap moeten uitdelen vind ik. Had TS er misschien beter vanaf gekomen.
pi_37810985
quote:
Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

En wat een sufdoos als jij daar verder van vindt zal me echt aan m'n reet roesten.
Ik lig ook niet echt wakker van jouw kefhondjes-vechtersbaas-neigingen hoor .
quote:
Ik heb een goed stel hersenen en dat onderscheidt mij m.i. genoeg van de holenmens. Ik sla er ook echt niet altijd op los, maar zie weinig reden me te laten slaan en niets terug te doen. Wat een ander doet moet ie zelf weten.
Blijkbaar moet een ander het niet zelf weten, anders werd de TS in dit topic niet stelselmatig voor watje en mietje uitgemaakt. Blijkbaar is het heel vermakelijk om iemand die niet jouw terugslaan-instinct heeft nog meer te vernederen in zijn gevoelens die hij heeft als slachtoffer, en het zo te laten overkomen dat de TS de grootste schijtlaars is die op de wereld rondloopt .
quote:
Heeft niet zoveel te maken met de stoerste en sterkste willen zijn, meer met jezelf niet op je kop willen laten zitten. Daar voel ik me te goed voor ja.
Ik zou het stiekem wel grappig vinden als je een keer echt in een situatie komt waar je gewoon geen macht over kunt uitoefenen, waar je instincten niet werken en waar je echt een soorgelijk trauma als de TS aan overhoudt. Lijkt me gezond voor jou; een gebrek aan inlevingsvermogen, dat is waar jij volgens mij last van hebt. "Iedereen die niet zo reageert als ik is een mietje". Chapeau .
quote:
Neem nou die vriend van ts waar hij het over had. Die had gewoon een klap moeten uitdelen vind ik. Had TS er misschien beter vanaf gekomen.
Misschien had die vriend ook wel door dat het in bepaalde situaties met bepaalde mensen helemaal niks helpt als je nog weer meer klappen gaat uitdelen.
  zondag 14 mei 2006 @ 12:17:11 #231
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37811395
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:03 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik lig ook niet echt wakker van jouw kefhondjes-vechtersbaas-neigingen hoor .
quote:
Blijkbaar moet een ander het niet zelf weten, anders werd de TS in dit topic niet stelselmatig voor watje en mietje uitgemaakt. Blijkbaar is het heel vermakelijk om iemand die niet jouw terugslaan-instinct heeft nog meer te vernederen in zijn gevoelens die hij heeft als slachtoffer, en het zo te laten overkomen dat de TS de grootste schijtlaars is die op de wereld rondloopt .
Dat mag best wat minder, maar moet zeggen dat als hij geen dochtertje had gehad ik het ook best treurig had gevonden.
quote:
Ik zou het stiekem wel grappig vinden als je een keer echt in een situatie komt waar je gewoon geen macht over kunt uitoefenen, waar je instincten niet werken en waar je echt een soorgelijk trauma als de TS aan overhoudt. Lijkt me gezond voor jou; een gebrek aan inlevingsvermogen, dat is waar jij volgens mij last van hebt. "Iedereen die niet zo reageert als ik is een mietje". Chapeau .
Niet om het een of ander, maar ik heb wel redelijk wat ervaring met dit soort grappen. Doe dat dan maar weer af als een stoer verhaal
quote:
Misschien had die vriend ook wel door dat het in bepaalde situaties met bepaalde mensen helemaal niks helpt als je nog weer meer klappen gaat uitdelen.
Dan was TS wellicht niet in elkaar gemept... Dus wat nou 'helpt niks'? Nee lekker staan toekijken en een halfslachtige poging de dader van TS af te te trekken, dat heeft waanzinnig goed geholpen. Hij had natuurlijk de politie moeten bellen... precies de tijdige hulp die je nodig hebt wanneer je de tyfus wordt getrapt
  donderdag 25 mei 2006 @ 09:34:34 #232
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_38190167
Moet 7 juni naar de rechtbank. Ze hebben de dader!
  donderdag 25 mei 2006 @ 11:11:17 #233
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38191774
quote:
Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

En wat een sufdoos als jij daar verder van vindt zal me echt aan m'n reet roesten. Ik heb een goed stel hersenen en dat onderscheidt mij m.i. genoeg van de holenmens. Ik sla er ook echt niet altijd op los, maar zie weinig reden me te laten slaan en niets terug te doen. Wat een ander doet moet ie zelf weten.

Mee eens.

Het is te gek voor woorden dat als je je eigen wil verdedigen dat je gelijk word uitgemaakt voor holbewoner.
De meeste mensen lachen om dat soort uitspraken, waaronder ik.
Geen wonder dat de ik al dat geklaag over allochtonen hoor, ze vallen jullie aan maar verdedigen ho maar.
Je ben echt niet niet sterker of slimmer als je het gewoon over je heen laat komen.
In mijn ogen ben je dan gewoon een zwakkeling die zich graag de les laat lezen, en die nog gelooft in het politie apparaat.
Vecht voor jezelf en ontvang respect, huil als een bitch en je word behandeld als een bitch.

Just my 2 cents.
  donderdag 25 mei 2006 @ 11:22:34 #234
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38192061
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 09:34 schreef tweakdsl het volgende:
  donderdag 25 mei 2006 @ 11:27:29 #235
141994 Dickies
Since 1922
pi_38192194
quote:
Durf je wel?
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_38192299
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 11:11 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Mee eens.

Het is te gek voor woorden dat als je je eigen wil verdedigen dat je gelijk word uitgemaakt voor holbewoner.
En het is niet te gek voor woorden dat als je niet terugslaat je meteen voor watje of mietje wordt uitgemaakt?
quote:
De meeste mensen lachen om dat soort uitspraken, waaronder ik.
Uitlachen is een erg goed argument in een discussie ja
quote:
Geen wonder dat de ik al dat geklaag over allochtonen hoor, ze vallen jullie aan maar verdedigen ho maar.
Wie had het hier nou weer over allochtonen Wie jou ook aanvalt, ik blijf erbij dat als je echt ermee in gevecht gaat je jezelf gewoon verlaagt naar het niveau van diegene die jou zinloos neernokt.
quote:
Je ben echt niet niet sterker of slimmer als je het gewoon over je heen laat komen.
In mijn ogen ben je dan gewoon een zwakkeling die zich graag de les laat lezen, en die nog gelooft in het politie apparaat.
Mijn excuses als ik nog geloof in een institutie die er is om te voorkomen dat iedereen maar het recht in eigen handen gaat nemen.
quote:
Vecht voor jezelf en ontvang respect, huil als een bitch en je word behandeld als een bitch.
Ik kan heus wel voor mezelf opkomen, maar ik heb het idee dat tegen mensen die jou zomaar, zonder reden geweld aandoen je vrij weinig kan doen.
quote:
Just my 2 cents.
Okee. Je bent het niet met mij eens, dat is prima maar om nou meteen iedereen die niet denkt zoals jij en niet het terugvecht-instinct heeft maar 'bitch', 'mietje' of 'watje' te gaan noemen is gewoon net zo overtrokken als mijn 'holbewoner' reactie. Ik dacht, ik ga eens dezelfde bewoordingen gebruiken die meeste mensen in dit topic gebruiken, kijken wat het doet. Het voelt niet prettig om op zo'n manier benoemd te worden hè ?
  donderdag 25 mei 2006 @ 11:38:43 #237
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38192524
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 11:30 schreef Razztwizzle het volgende:

En het is niet te gek voor woorden dat als je niet terugslaat je meteen voor watje of mietje wordt uitgemaakt?
Het is nog steeds recht van de sterkste wat er heerst op de wereld, waarom denk jij dat het anders zou zijn??
quote:
Uitlachen is een erg goed argument in een discussie ja
Ik mag best lachen om mensen die geloven dat ze sterker staan nadat ze een pakslaag hebben gehad, hun maat hun heeft genaaid en dan nog te geloven in het politie apparaat.
quote:
Wie had het hier nou weer over allochtonen Wie jou ook aanvalt, ik blijf erbij dat als je echt ermee in gevecht gaat je jezelf gewoon verlaagt naar het niveau van diegene die jou zinloos neernokt.
Niemand hier, maar ik zie wel waarom veel van die relmarokkaantjes veel Nederlandse mensen aanpakken.
Naar een groep Antillianen zullen ze zulke gekkigheid niet uithalen bijvoorbeeld.
quote:
Mijn excuses als ik nog geloof in een institutie die er is om te voorkomen dat iedereen maar het recht in eigen handen gaat nemen.
Excuses aanvaard.
quote:

Ik kan heus wel voor mezelf opkomen, maar ik heb het idee dat tegen mensen die jou zomaar, zonder reden geweld aandoen je vrij weinig kan doen.
Dat is een idee, probeer het eens uit zou ik zeggen, wie weet loopt het dan anders af.
quote:
Okee. Je bent het niet met mij eens, dat is prima maar om nou meteen iedereen die niet denkt zoals jij en niet het terugvecht-instinct heeft maar 'bitch', 'mietje' of 'watje' te gaan noemen is gewoon net zo overtrokken als mijn 'holbewoner' reactie. Ik dacht, ik ga eens dezelfde bewoordingen gebruiken die meeste mensen in dit topic gebruiken, kijken wat het doet. Het voelt niet prettig om op zo'n manier benoemd te worden hè ?
Je kan een mens zijn instinct om te overleven niet onderdrukken, als je je niet verdedigd hoe ga je het dan doen als je met je meisje loopt of in TS z`n geval met je dochtertje.

Wat voor voorbeeld stel je dan???

[ Bericht 1% gewijzigd door MrSASO op 25-05-2006 11:43:54 ]
pi_38198796
quote:

p.s.
negeer de ramdebielen hier, die denken dat geweld iets oplost en dat je maar in een klote omgeving moet blijven wonen.
x
pi_38290410
quote:
Gefeliciteerd met je nieuwe woning TS!

Er zijn 2 dingen die je kunt doen in deze situatie: de confrontatie opzoeken of deze uit de weg gaan. Als je de confrontatie opzoekt is het hek van de dam en als je deze uit de weg gaat is iedereen blij! Enne (ook al is het waarschijnlijk gewoon terecht dat TS zijn verhuizing betaalt uit dit potje), hij zal vast de enige niet zijn die belastingcenten gebruikt voor doelen waar ze niet helemaal voor bedoeld zijn...
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:26:55 #240
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_38640751
Ik had vandaag een gesprek met de parketsecretaris, (volgens mij) een officier van justitie en reclassering (???).
Hij kan misschien (als hij wil) schikken voor 240 uur werstraf, (op mijn idee) 661 euro betalen aan het schadefonds en mij een brief sturen.
Dit samen met een flink problem: 2 stikes =out.
Weet iemand wat dit te zeggen heeft? Ik weet wel iets maar reclassering bij het gesprek:?
  woensdag 7 juni 2006 @ 23:36:25 #241
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38641169
Opzouten!

[ Bericht 98% gewijzigd door Copycat op 08-06-2006 08:45:44 ]
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_38648148
Tweak, ik vermoed dat je dader i.v.m. zijn eerdere veroordeling ditmaal een 'echte' straf tegemoet kan zien als hij voor de rechter verschijnt. Dan is het in zijn belang om te schikken voor een relatief lichte werkstraf. Justitie zal er ook voor zijn want het kost ze minder tijd. Maar of jij en het vorige slachtoffer er blij mee moeten zijn? Het schijnt dat werkstraffen vaak niet eens uitgevoerd worden omdat de veroordeelde gewoon niet komt opdagen en er daar nauwelijks sancties op staan. Als ik zo veel last had gehad van zo'n hufter zou ik er geen enkele medewerking aan verlenen. Laat je adviseren door iemand van slachtofferhulp.

http://www.slachtofferhulp.nl/
http://www.justitie.nl/themas/slachtofferzorg/
  donderdag 8 juni 2006 @ 10:31:24 #243
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38648534
was sarcastisch bedoeld hoor...

alhoewel de TS wel een mietje is zeg.
hij slaat niet terug maar blijft wel zeiken de hele tijd.

het is maar een tik die die heeft gehad, als iedere fokker een topic zou openen voor een klap die hij ooit heeft gekregen dan zou fok nieuwe servers kunnen kopen.
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_38649543
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 11:38 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Het is nog steeds recht van de sterkste wat er heerst op de wereld, waarom denk jij dat het anders zou zijn??
[..]
Omdat het hier een beschaafde rechtsstaat heet te zijn?
quote:
Ik mag best lachen om mensen die geloven dat ze sterker staan nadat ze een pakslaag hebben gehad, hun maat hun heeft genaaid en dan nog te geloven in het politie apparaat.
[..]
Dat ligt aan de politie/justitie, die zouden hun werk gewoon moeten doen. Het is wellicht een beetje naïef om te denken dat je belastingcenten ook werkelijk gestoken zouden worden in het beschermen en behalen van jouw recht, maar gegrond is die verwachting toch zeker.
quote:
Niemand hier, maar ik zie wel waarom veel van die relmarokkaantjes veel Nederlandse mensen aanpakken.
Naar een groep Antillianen zullen ze zulke gekkigheid niet uithalen bijvoorbeeld.
[..]
Idd.
quote:
Excuses aanvaard.
[..]

Dat is een idee, probeer het eens uit zou ik zeggen, wie weet loopt het dan anders af.
[..]

Je kan een mens zijn instinct om te overleven niet onderdrukken, als je je niet verdedigd hoe ga je het dan doen als je met je meisje loopt of in TS z`n geval met je dochtertje.

Wat voor voorbeeld stel je dan???
Nou, in ieder geval een beter voorbeeld dan als een idioot van je af te gaan meppen. Geloof me daarnaast, voor je kind ga je 10x zo ver als voor jezelf nog. Dat TS in dit geval niets in te brengen heeft tegen één man, wil niet zeggen dat hij niets klaarspeelt als er iemand aan zijn dochtertje dreigt te komen.
Ikzelf ( tengere vrouw) had iig geen enkele angst tegen een grote groep jongeren toen mijn oudste zoontje vuurwerk in zijn gezicht gegooid had gekregen door één van hen. Het was dat de buurman me tegenhield en hen toe ging spreken, anders had ik ze willen mollen, echt.
Overigens is mijn ervaring met de politie ook dat ze geen knip voor de neus waard zijn, maar dat terzijde. Justitie is ook een lachertje, ook uit ervaring in zeer nabije omgeving.
pi_38650144
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 10:31 schreef Goed_Gek het volgende:
was sarcastisch bedoeld hoor...

alhoewel de TS wel een mietje is zeg.
hij slaat niet terug maar blijft wel zeiken de hele tijd.

het is maar een tik die die heeft gehad, als iedere fokker een topic zou openen voor een klap die hij ooit heeft gekregen dan zou fok nieuwe servers kunnen kopen.
als ik zo in elkaar wordt geslagen doe ik presies hetzelfde! aanklagen, flinke schadevergoeding vragen, aanmelden bij slachtofferhulp en nog meer geld vangen

goed idee 14.gif
pi_38652754
Terugslaan is wel het meest primitieve wat je kan doen, wat is dan zijn volgende stap? Terugsteken? En als je dan niet terugschiet ben je dan een mietje? Gerbuik toch eens een keer die grijze massa in je hoofd!
Denken julllie soms dat iedereen moet opgroeien in de hood? Aangifte doen was gewoon het beste wat hij kon doen, dat de politie daarna niet naar behoren zou werken is een ander verhaal.
x
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:34:01 #247
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_38654520
dr0st, pas op wat je zegt, straks word je nog omgelegd door een van de internet gangsters hier...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_38655188
Moeten ze eerst door mijn firewall heenkomen
x
  donderdag 8 juni 2006 @ 15:34:29 #249
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38658924
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:44 schreef dfr0st het volgende:
Terugslaan is wel het meest primitieve wat je kan doen, wat is dan zijn volgende stap? Terugsteken?
Wat een onzin, als je word aangevallen is het je recht om je te verdedigen, en een plicht voor je trots, eer en lijfbehoud
quote:
En als je dan niet terugschiet ben je dan een mietje? Gerbuik toch eens een keer die grijze massa in je hoofd!
Gebruikt de aanvaller ook zijn grijze massa?
Met gekke mensen die je aanvallen kun je niet praten.
Je heb 3 keuzes:
1, Je probeert het uit te praten en je krijgt een klap op je gezicht.
2, Je rent keihard weg, als je trots dat toelaat.
3, Je vecht gewoon en je verdedigd je eigen, en mischien loopt het dan nog wel goed af in jou voordeel.
quote:
Denken julllie soms dat iedereen moet opgroeien in de hood?
quote:
Aangifte doen was gewoon het beste wat hij kon doen, dat de politie daarna niet naar behoren zou werken is een ander verhaal.
Het verhaal wat iedereen wel kent en goed weet.
pi_38672651
quote:

Ik kom na het wk mit die mannschaft langs om dat stuk na geboorte eens het hiernamaals in zu helfen!
Deutschland ´06 weltmeister
pi_38675326
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:52 schreef Rudi-Voller het volgende:

[..]

Ik kom na het wk mit die mannschaft langs om dat stuk na geboorte eens het hiernamaals in zu helfen!
Heb je het nu over de TS of over de persoon die de TS heeft geslagen?
x
pi_38677423
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:47 schreef dfr0st het volgende:

[..]

Heb je het nu over de TS of over de persoon die de TS heeft geslagen?
Die loel naturlich ! die agressor
Deutschland ´06 weltmeister
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:40:24 #253
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_39336757
Ben vandaag toch naar het ziekenhuis geweest voor foto's. De pijn in mijn schouder is nooit weg geweest en na een klap erop (ongelukje) was het volledig terug.
nadat ik vorige week een spoedafspraak via de huisarts had geregeld, kon ik vandaag terecht! Na ruim een week!?
Conclusie: avulsie fractuur van het tuberculem major. oftewel, stuk bot (met pees vermoedelijk) afgescheurd. daar heb ik dus 3 maanden mee gelopen en (zwaar) werk verricht...
Nu moet ik als eerste fysio. Werkt dat niet, kan ik nar de chirurg...
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:53:16 #254
141994 Dickies
Since 1922
pi_39337235
Zo schokkend was het dus blijkbaar niet
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties