Vind JIJ dan he?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:43 schreef Klea het volgende:
Ik zou hoe dan ook aangifte doen, dan is er nog een kleine kans dat ze gepakt worden... Als je zelf wraak gaat nemen ben je gewoon dom bezig.
Zou kunnen ja... Maar zo vreselijk groot is die kans ook weer niet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:47 schreef Klea het volgende:
Als je zelf terug gaat vechten heb je ook weer kans om zelf opgepakt te worden...
Als iemand mij zonder aanleiding een paar klappen verkoopt en ik weet wie het is, dan wordt het geweld zeer zeker in stand gehouden. En hoe!quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:53 schreef Klea het volgende:
De kans is er, en je houdt het geweld in stand, dus je kunt het maar beter niet doen.
En dan pakt hij jou weer, enz... zo blijf je bezig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Als iemand mij zonder aanleiding een paar klappen verkoopt en ik weet wie het is, dan wordt het geweld zeer zeker in stand gehouden. En hoe!
Zou kunnen... Daarom moet je de persoon in kwestie ook goed bang maken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:23 schreef Klea het volgende:
[..]
En dan pakt hij jou weer, enz... zo blijf je bezig.
Of je trekt je terug, dan ben je er verder ook van af.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zou kunnen... Daarom moet je de persoon in kwestie ook goed bang maken.
Dat geeft zo'n onbevredigend gevoel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:32 schreef Klea het volgende:
[..]
Of je trekt je terug, dan ben je er verder ook van af.
Joh, 't zou allemaal een stuk makkelijker zijn als de zwakzinnige die begint met meppen dat niet doet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:23 schreef Klea het volgende:
[..]
mijn ervaringen zijn hier anders mee.. de eerste 2 x dat ik te grazen ben genomen heb ik nooit wat terug gedaan en ben naar de politie gegaan. de eerste keer wist ik geen namen en daarom deden ze niets.. 2de keer had ik namen maar ze deden nog steeds niets... iets met gebrek aan bewijs. (ja ik had geen camcorder bij me.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:23 schreef Klea het volgende:
[..]
Koekje:quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
toen ze het voor de 3de keer flikte heb ik ook nog voor de sier aangifte gedaan en heb toen het recht in eigen handen genomen. daarna hebben ze me nooit meer lastig gevallen
quote:"You know who I pray to? Joe Pesci. For years, I prayed to God about my asshole neighbor and his noisy dog. Joe Pesci came over with a baseball bat and straightened that cocksucker right out."
-George Carlin
een klein ding genaamt testostron houd ons tegenquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:32 schreef Klea het volgende:
[..]
Dat heb ik ook in mijn lichaam zitten en toch sla ik er niet op los.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een klein ding genaamt testostron houd ons tegen
De een meer dan de ander...quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:19 schreef Klea het volgende:
[..]
Dat heb ik ook in mijn lichaam zitten en toch sla ik er niet op los.
Leg eens uit waarom de politie er wel op los slaat als jij je verzet tegen aanhouding.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:19 schreef Klea het volgende:
[..]
Dat heb ik ook in mijn lichaam zitten en toch sla ik er niet op los.
Het kan misschien zijn dat de TS net op het verkeerde moment de verkeerde kant opkeek?quote:Op zondag 9 april 2006 01:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zonder reden sleurden ze je uit het café? Kan het nauwelijks geloven...
Hoe kun je dan in godsnaam nog lekker slapen?? Heb je geen trots of een goed gevoel over je eigen??? Mensen zoals jou begrijp ik echt niet en zal ik denk ik nooit begrijpen ook.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:32 schreef Klea het volgende:
[..]
Ik zou juist trots zijn als ik heb voorkomen dat het nog verder uit de hand loopt.quote:Op zondag 9 april 2006 01:56 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Hoe kun je dan in godsnaam nog lekker slapen?? Heb je geen trots of een goed gevoel over je eigen??? Mensen zoals jou begrijp ik echt niet en zal ik denk ik nooit begrijpen ook.
En als je nou klappen krijgt.quote:Op zondag 9 april 2006 02:29 schreef Klea het volgende:
[..]
Ik zou juist trots zijn als ik heb voorkomen dat het nog verder uit de hand loopt.
Nou, zorgen dat iemand een strafblad heeft doet al heel wat. Tenzij die persoon al een strafblad heeft, natuurlijk....quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welke straf doet volgens jou pijn bij geweldsdaders?
Ik denk dat ik liever klappen krijg, of erger... dan dat ik de rest van mijn leven moet bedenken dat er iemand invalide of zelfs dood is gegaan, terwijl ik er iets aan had kunnen doen.quote:
jeetje, je dader begint wel een obsessie voor je te worden hequote:Op zondag 9 april 2006 09:32 schreef tweakdsl het volgende:
Ik ben trouwens 1.7 m en vrij tenger.
het ging allemaal zo snel dat ik niet kon reageren. Ook ligt geweld niet in mijn aard.
Vrijdag heb ik de dader gezien. Ik liep buiten en zag hem in het cafe zitten (hier 10 meter verder). Dat heeft me heel wat gedaan...
Ik weet toevallig dat de huisarts van de dader weer wilde proberen of hij bij de MTB kon gaan werken. Daar was hij al weggestuurd vanwege zijn gedrag. Dit kan hij nu dus vergeten. Ik heb zijn naam en ik bel personeelszaken van de MTB volgende week (morgen dus) op en geef alles door.
Dat laatste kan, maar dan is het dus niet zonder reden.quote:Op zondag 9 april 2006 01:31 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
Het kan misschien zijn dat de TS net op het verkeerde moment de verkeerde kant opkeek?
sommige mensen zijn in staat om je neer te hoeken als jij met een meisje staat te dansen die zij leuk vinden of zo.
als je goed had gelezen sla ik er juist niet zomaar op los.quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 09:52 schreef Entonie het volgende:
jeetje, je dader begint wel een obsessie voor je te worden he
Ik zat op de vrijdag voor carnaval in de Tipsy Duck in Eindhoven, maar omdat het daar zo rustig was, zei ik tegen mijn vrienden dat ik even rond ging kijken op Stratum, of het misschien ergens anders gezelliger was. Ik loop naar buiten, en wil schuin tegenover weer naar binnen lopen. Toen ik door het raam van de deur keek, zag ik een man een andere man duwen. Toen deed ik een stapje achteruit, van de deur weg, en die vloog open en een stuk of 5 à 6 mannen kwamen naar buiten, tegen elkaar duwend. Het werd wat rustiger en het leek alsof er een paar weg wilden lopen en toen haalde een ander ineens uit. Toen was het weer vechten. En het bedaarde weer en een aantal liepen weg en een paar gingen naar binnen. Toen kwam er ineens weer een naar buiten, rende de straat op in de richting waar die anderen heen waren gelopen en begon op 1 in te slaan! Ze werden uiteindelijk uit elkaar gehaald en ieder ging weer zijn eigen kant op. En het vreemde was. Er werd bijna geen woord gewisseld!quote:Op zondag 9 april 2006 13:15 schreef Hexagon het volgende:
Ik dnek trouwens dat het risico dat je loopt om gemept te worden behoorlijk afhangt van het soort tenten dat je bezoekt.
quote:Op zondag 9 april 2006 13:15 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat je in de skihut of een hardstyleclub meer kans op tikken hebt dan in een cafe met wat meer sophicticated muziek.
Dat ligt er maar aan. Sommige keren heb ik er nooit meer wat van gehoord, andere keren ging het alleen maar van kwaad naar erger. Vooral als ze je weten te vinden laten ze het er maar zelden bij zitten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn ervaringen zijn hier anders mee.. de eerste 2 x dat ik te grazen ben genomen heb ik nooit wat terug gedaan en ben naar de politie gegaan. de eerste keer wist ik geen namen en daarom deden ze niets.. 2de keer had ik namen maar ze deden nog steeds niets... iets met gebrek aan bewijs. (ja ik had geen camcorder bij me.
toen ze het voor de 3de keer flikte heb ik ook nog voor de sier aangifte gedaan en heb toen het recht in eigen handen genomen. daarna hebben ze me nooit meer lastig gevallen
Maar knaagt er niks bij jou??? Hoe slaap jij dan de nachten erna??? Als ik klappen krijg en ik doe niks terug knaagt het bij mij net zolang totdat ik die gast heb teruggepakt. Maar that`s me.quote:Op zondag 9 april 2006 13:27 schreef Klea het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen reden om dan maar weer wraak te nemen, daar sta ik boven.
Niet iedereen is zo gewelddadig. Ik zou wel willen dat diegene gestraft wordt, maar ik ga niet zelf nog meer ruzie zoeken.quote:Op zondag 9 april 2006 14:46 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Maar knaagt er niks bij jou??? Hoe slaap jij dan de nachten erna??? Als ik klappen krijg en ik doe niks terug knaagt het bij mij net zolang totdat ik die gast heb teruggepakt. Maar that`s me.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 06:57 schreef tweakdsl het volgende:
Update:
Ze hebben de dader nog steeds niet. Vorige week hebben we via het schadefonds geweldsmisdrijven een uitkering aangevraagd om te verhuizen. Ik heb geen zin om mijn dochtertje in deze buurt op te voeden.
Wel slaap ik de laatste 2 weken extreem slecht (lees: vrijwel niet) en dat begint zijn tol te eisen.
nou, succes dan maar..quote:Op dinsdag 18 april 2006 06:57 schreef tweakdsl het volgende:
Update:
Ze hebben de dader nog steeds niet. Vorige week hebben we via het schadefonds geweldsmisdrijven een uitkering aangevraagd om te verhuizen. Ik heb geen zin om mijn dochtertje in deze buurt op te voeden.
Wel slaap ik de laatste 2 weken extreem slecht (lees: vrijwel niet) en dat begint zijn tol te eisen.
ik neem aan dat je hem kan aanwijzen. dat er wel mensne in die kroeg geweest zullen zijn die hem wel kennen enzo ???quote:Op dinsdag 18 april 2006 06:57 schreef tweakdsl het volgende:
Update:
vrij lang if you ask mequote:Op dinsdag 18 april 2006 10:20 schreef tweakdsl het volgende:
De politie heeft zijn naam en het adres kunnen ze zo vinden. Hij is nl een bekende van ze.
Alleen kost dit ze flink wat tijd. Waarom snap ik ook niet.
het was wel al zo dat het in behandeling nemen van de aangifte 1 1/2 week duurt hier!?
Ga je in andere buurten wel met je dochtertje 's nachts de kroeg in dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 06:57 schreef tweakdsl het volgende:
Update:
TRUEquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:27 schreef het.ismij het volgende:
Kom op zeg he tweakdsl wat een ongelofelijke whimp ben jij zeg he!!
Jij bent onderhand wel de zielugste persoon die k hier ben tegengekomen.
Verhuizen omdat je 1 keer klappen hebt gehad!!!![]()
Uberhaupt MEEGESLEURT worden en klappen vangen buiten.![]()
L-O-S-E-R
* het.ismij is indd niet pedogogisch verantwoord bezig,.
maar dit is toch echt te triest voor woorden, als hier me belastinggeld heen gaat stop k gewoon met betalen dervan!
Stichting Korrelatie.quote:Op dinsdag 18 april 2006 06:57 schreef tweakdsl het volgende:
Update:
hier hou k van!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef Dickies het volgende:
En dat moet z'n dochtertje beschermen en opvoeden.
Ok dat je er even last van hebt. Maar jezus man, je kan ook overdrijven. De week nadat ik klappen gehad had ging ik alweer uit. Zelfde tent. Met het metalen plaatje nog op m'n gebroken neus. Dat is misschien het andere uiterste, maar verhuizen en weet ik veel omdat je een keer klappen krijgt
Dan nog, verhuizen kappe hoor he. wat voor een slap excuus van een "man" ben jij dan? heb je geen eigen waarde in je flikker zitten?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:39 schreef tweakdsl het volgende:
Het schadefonds geweldsmisdrijven wordt niet door de overheid betaald. Het is een afdeling van slachtofferhulp.
En ik ga niet 's nachts met mijn dochtertje het cafe in, ik was met een collega. Op dat punt heeft American Nightmare dus ongelijk.
En het verhuis idee speelt al langer. Vooral na die moordpartij in onze achtertuin vorig jaar...
Lekkere manier om te verhuizen dan,..quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:55 schreef tweakdsl het volgende:
We wonen in een van de beruchtere wijken van Maastricht.
En ik wil niet alleen om dit verhuizen, maar ook om de gevolgen.
Diegene die het heeft gedaan heeft me vorige week (via iemand anders) bedreigd.
daarnaast werk ik in Heerlen, wat dus reistijd zou schelen als we in de Parkstad zouden wonen.
Het is een optelsom.
sryhoor, maar je wilde al verhuizen, en ineens wordt je in elkaar geslagen, en besluit je ineens per direct te verhuizen, en dan maar via zoon instantie.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:05 schreef Copycat het volgende:
Ik geef TS groot gelijk dat ie daar niet meer wil wonen. En hoezo aftroggelen? Die fondsen zijn er niet voor de kat z'n kut.
Die instantie krijgt geld van donateurs, en die donateurs geven geen geld omdat ze vooral willen dat het niet wordt uitgegeven. Nee, die donateurs willen dat mensen niet in angst hoeven te leven, dat ze geholpen worden. Hoe dan ook (hoewel ik het aanbod voor slachtofferhulp toen mijn fiets gestolen werd, ook wat ver vond gaan...).quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:59 schreef het.ismij het volgende:
Lekkere manier om te verhuizen dan,..
cheap-ass.
Beetje geld aftroggelene voor een verhuizing bij een instantie, komt wel makkelijk uit zo.
Sry hoor, dan nog vindt ik het om het op deze manier te doen cheap-ass.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:16 schreef innovative het volgende:
[..]
Die instantie krijgt geld van donateurs, en die donateurs geven geen geld omdat ze vooral willen dat het niet wordt uitgegeven. Nee, die donateurs willen dat mensen niet in angst hoeven te leven, dat ze geholpen worden. Hoe dan ook (hoewel ik het aanbod voor slachtofferhulp toen mijn fiets gestolen werd, ook wat ver vond gaan...).
Sry maar 1 op 1. nog steeds==> ruggegraadloos.quote:Ik kan me die angst prima voorstellen. Het is heel spannend en stoer om hier te gaan roepen dat jij je niet klein laat krijgen, zelfs de stoerste mannen zijn klein te krijgen als ze zomaar, ineens, worden aangevallen.
Ik geef hem er wel gelijk in alstie gaat verhuizen, ik had het alleen over de manier waarop TS het gepland had te gaan doen (dus via die stichting).quote:En dan nog wat, al zou mijn vriend zomaar in elkaar gemept worden en men weet waar wij wonen, dan wordt er ook verhuisd. Misschien niet eens omdat mijn vriend het wil, maar omdat ik dat zou willen in zo'n geval. Weleens aan gedacht dat de TS misschien met zijn vrouw gepraat heeft (en nee, nou geen gezeik over "onder de plak zitten..."). Zeker als er sprake zou zijn van kinderen, zou ik die gok niet nemen. Ook omdat ik er geen zin in heb dat vriendlief de bak in draait wegens zware mishandeling, want als zijn aanvaller voor de deur zou staan om 'm te bedreigen wordtie waarschijnlijk gevaarlijk. In dat geval zou het heel simpel zijn, en hier ook volgens mij. TS is niet alleen, TS is getrouwd, heeft een gezin. Dan moet je soms doen wat het wijste is voor dat hele gezin, niet voor je "macho imago".
en de lijken liggen daar zeker ook begraven..quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:39 schreef tweakdsl het volgende:
Het schadefonds geweldsmisdrijven wordt niet door de overheid betaald. Het is een afdeling van slachtofferhulp.
En ik ga niet 's nachts met mijn dochtertje het cafe in, ik was met een collega. Op dat punt heeft American Nightmare dus ongelijk.
En het verhuis idee speelt al langer. Vooral na die moordpartij in onze achtertuin vorig jaar...
Exactly my thoughts...quote:Op woensdag 19 april 2006 19:50 schreef Entonie het volgende:
[..]
en de lijken liggen daar zeker ook begraven..
wordt steeds gekker![]()
|Dus je grijpt nu je kans maar om te gaan verhuizen op de kosten van een stichting die z'n geld veel beter kan gebruiken voor mensen die het echt nodig hebben.quote:Op donderdag 20 april 2006 06:51 schreef tweakdsl het volgende:
http://www.l1.nl/l1/nl/html/algemeen/homepage/nieuws2.pshe?nieuws_item=71POQUUMKGA7HK1RKS50&nieuws_sectie=G52415X574006G42T2PV
Dit was vorig jaar. En ik heb juist wel ruggegraat, anders zou ik geen keuze kunnen maken. En dat doe ik nu juist wel.
Ik voel me trouwens weer een stuk beter nu en ik weet wat ik wil.
quote:Op donderdag 20 april 2006 08:06 schreef het.ismij het volgende:
Dude je hebt gekozen voor vluchten, dat is dus laf en ruggegraadloos.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:33 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik snap best dat je wilt verhuizen, maar waarom ineens als je zogenaamd zo aangeslagen bent van een paar tikken? Want je zegt in principe zelf dat die klappen niet de belangrijkste reden is om nu te verhuizen. Dus wees dan een vent en verhuis op eigen kracht of blijf zitten waar je zit.
Maar hun vonden het nodig om me in eerste instantie te behandelen alsof ik nu wel gestoord moest zijn. Ben je geen sterk type, of vind je die aandacht wel lekker ga je erin mee en ben je het zielige vogeltje die ze maar wat graag 'helpen'.
bedanktquote:
Graag gedaanquote:
Onzin, als hij zich daardoor veilig voelt is dat toch een goede oplossing?quote:Op donderdag 20 april 2006 08:06 schreef het.ismij het volgende:
Dude je hebt gekozen voor vluchten, dat is dus laf en ruggegraadloos.
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:52 schreef Zweefvliegje het volgende:
Hmm, ik snap je deels wel..
Maare, waarom verhuis je dan niet "gewoon"? Zonder dat fonds?
Want die heb je in principe niet nodig.
Dit was voor jou misschien wel de druppel om te verhuizen, maar dat kan ook zonder dat.. dat fonds is er namelijk voor mensen die het ECHT nodig hebben omdat ze niet meer normaal kunnen leven zonder te verhuizen.
En volgens mij kan jij dat nog wel..
Ach eerst heeft ie t over die gast kaal plukken enzo... Ik ben t zowieso al helemaalquote:Op donderdag 20 april 2006 14:32 schreef het.ismij het volgende:
Ik bedoel maar.
K ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt. En het triest vindt om op die manier te verhuizen.
Jah van ik ben geslagen, nu ben ik een stumperd, en iedereen mag het weten...quote:Op donderdag 20 april 2006 15:00 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Ach eerst heeft ie t over die gast kaal plukken enzo... Ik ben t zowieso al helemaal
niet met de houding van de TS eens... Dit zijn van die momenten om sterker uit te
komen dan dat je erin gaat... Schijnt dat niet iedereen dat zo ziet...
Mja of het je verder helpt zo een houdingquote:Op donderdag 20 april 2006 17:04 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah van ik ben geslagen, nu ben ik een stumperd, en iedereen mag het weten...![]()
Dudequote:Op donderdag 20 april 2006 19:34 schreef tweakdsl het volgende:
De dader krijg ik wel (op een correcte manier).
Werk krijgt hij niet meer.
En dit was misschien de druppel. Maar eigenlijk zie ik dit als een emmer. Want we hebben nooit ptoblemen hier gehad.
Maarja, de mensen kennen de rest van de situatie niet, dus dan roep je al snel dingen.
sta gewoon ineens een keer voor zijn neus. je weet wie het is en volgen is makkelijker dan je denkt. ros je hem finaal in elkaar met een stuk hout of zo.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:34 schreef tweakdsl het volgende:
De dader krijg ik wel (op een correcte manier).
Werk krijgt hij niet meer.
En dit was misschien de druppel. Maar eigenlijk zie ik dit als een emmer. Want we hebben nooit ptoblemen hier gehad.
Maarja, de mensen kennen de rest van de situatie niet, dus dan roep je al snel dingen.
Alsof JIJ dat weet.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:16 schreef innovative het volgende:
Ik kan me die angst prima voorstellen. Het is heel spannend en stoer om hier te gaan roepen dat jij je niet klein laat krijgen, zelfs de stoerste mannen zijn klein te krijgen als ze zomaar, ineens, worden aangevallen.
Kon je in je eentje verhuizenquote:En dan nog wat, al zou mijn vriend zomaar in elkaar gemept worden en men weet waar wij wonen, dan wordt er ook verhuisd. Misschien niet eens omdat mijn vriend het wil, maar omdat ik dat zou willen in zo'n geval.
quote:
Koop wel ja. Misschien krijg ik binnenkort een vast contract en staat die optie open.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:05 schreef Cyan het volgende:
Zo wat een verhaal! Ik kan me heel goed voorstellen dat je wilt verhuizen! Leuke bijkomstigheid: In Heerlen liggen de huizenprijzen een stuk lager als in Maastricht![]()
Durf je rond deze tijd wel over straat?quote:Op vrijdag 21 april 2006 06:30 schreef tweakdsl het volgende:
[..]
Koop wel ja. Misschien krijg ik binnenkort een vast contract en staat die optie open.
Hee, w8 even:quote:Op donderdag 20 april 2006 22:05 schreef DakDuuf het volgende:
@ tweakdsl: doe wat je goed lijkt, maar laat je leven er niet door leiden/lijden. Been there done that, je hebt er niks aan.
@ "de rest" die hem laf en ruggegraadloos vinden. Hopelijk overkomt jou niet hetzelfde, of misschien zelfs wel je vrouw of vriendin.
Geen enkel probleem.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:52 schreef Klea het volgende:
Hij kiest voor zijn eigen veiligheid en dat gewoon het verstandigst.
Het is dus precies voor mensen zoals hij bedoeld.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:04 schreef Dickies het volgende:
[..]
Geen enkel probleem.
Maar als je toch al wou verhuizen vanwege andere zaken vind ik het erg laag bij de grond om een fonds te misbruiken.
Bepaalde mensen hebben het recht misbruik te maken van het fonds?quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het is dus precies voor mensen zoals hij bedoeld.
Ik doelde dus specifiek op het verkeerd gebruikte woord "misbruiken". Hij voldoet aan de doelgroep en voorwaarden voor dat fonds, dus is het gebruik.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:09 schreef Dickies het volgende:
[..]
Bepaalde mensen hebben het recht misbruik te maken van het fonds?Want dat is wat hij doet, misbruiken. Niet gebruiken.
Ja tuurlijk, nu is de verhuizing gratisquote:Hij hoeft geen vent te zijn in de vorm van de dader opzoeken en 'm verrot slaan. Hij kan gewoon ballen hebben en op eigen kracht verhuizen. Naar eigen zeggen was hij dat toch al van plan. Waarom dan nu ineens direct? Omdat ie een paar klappen krijgt in een cafe?Makkelijk om heel diep in de slachtofferrol te gaan kruipen zodat het je zelf geen cent kost.
Ja joh, die slachtofferrol wordt m aangemeten door slachtofferhulp en hij is een mietje en een aandachtshoer. Al die toetsenbordhelden hierquote:Als je bij slachtofferhulp komt en je bent geen slachtoffer, dan maken ze dat daar wel van je. Daar kan de TS niets aan doen, behalve laten zien dat ie ballen heeft en niet zoveel behoefte heeft aan medelijden. Maar goed, dat ie hier een topic opent zegt al genoeg over de aandacht die TS blijkbaar best wel fijn vindt. Totdat mensen het niet meer met 'm eens zijn, natuurlijk.
Voor de duidelijkheid. Ik weet uit ervaring hoe het gaat bij slachtofferhulp omdat ik zelf tot 2x toe in elkaar ben geslagen. Dus wie is de 'toetsenbordheld' nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:25 schreef Mwanatabu het volgende:
Ja joh, die slachtofferrol wordt m aangemeten door slachtofferhulp en hij is een mietje en een aandachtshoer. Al die toetsenbordhelden hier![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |