abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36770343
Ik zou hoe dan ook aangifte doen, dan is er nog een kleine kans dat ze gepakt worden... Als je zelf wraak gaat nemen ben je gewoon dom bezig.
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:46:18 #102
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36770407
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:43 schreef Klea het volgende:
Ik zou hoe dan ook aangifte doen, dan is er nog een kleine kans dat ze gepakt worden... Als je zelf wraak gaat nemen ben je gewoon dom bezig.
Vind JIJ dan he?

Er vallen duizenden klappen en trappen waar geen politie agent aan te pas komt.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36770451
Als je zelf terug gaat vechten heb je ook weer kans om zelf opgepakt te worden...
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:49:49 #104
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36770500
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:47 schreef Klea het volgende:
Als je zelf terug gaat vechten heb je ook weer kans om zelf opgepakt te worden...
Zou kunnen ja... Maar zo vreselijk groot is die kans ook weer niet.
pi_36770596
De kans is er, en je houdt het geweld in stand, dus je kunt het maar beter niet doen.
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:58:20 #106
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36770756
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:53 schreef Klea het volgende:
De kans is er, en je houdt het geweld in stand, dus je kunt het maar beter niet doen.
Als iemand mij zonder aanleiding een paar klappen verkoopt en ik weet wie het is, dan wordt het geweld zeer zeker in stand gehouden. En hoe!
pi_36771386
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:58 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Als iemand mij zonder aanleiding een paar klappen verkoopt en ik weet wie het is, dan wordt het geweld zeer zeker in stand gehouden. En hoe!
En dan pakt hij jou weer, enz... zo blijf je bezig.
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:30:26 #108
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36771574
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:23 schreef Klea het volgende:

[..]

Zou kunnen... Daarom moet je de persoon in kwestie ook goed bang maken.
pi_36771646
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:30 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Zou kunnen... Daarom moet je de persoon in kwestie ook goed bang maken.
Of je trekt je terug, dan ben je er verder ook van af.
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:33:59 #110
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36771688
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:32 schreef Klea het volgende:

[..]

Dat geeft zo'n onbevredigend gevoel.

Jij kunt toch niet toevallig water in wijn veranderen he?
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:37:13 #111
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36771795
quote:

[..]

Joh, 't zou allemaal een stuk makkelijker zijn als de zwakzinnige die begint met meppen dat niet doet.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:37:57 #112
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36771823
quote:

[..]

mijn ervaringen zijn hier anders mee.. de eerste 2 x dat ik te grazen ben genomen heb ik nooit wat terug gedaan en ben naar de politie gegaan. de eerste keer wist ik geen namen en daarom deden ze niets.. 2de keer had ik namen maar ze deden nog steeds niets... iets met gebrek aan bewijs. (ja ik had geen camcorder bij me.

toen ze het voor de 3de keer flikte heb ik ook nog voor de sier aangifte gedaan en heb toen het recht in eigen handen genomen. daarna hebben ze me nooit meer lastig gevallen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_36772242
@ tweakdsl: Mag ik vragen wat voor type je bent qua postuur? Klein/dun of 'normaal' .... Je bent in elkaar geramd door 1 gozer en je kon je niet wegvluchten toen hij je de kroeg uit sleurde (samen met je vriend) Ikzelf heb dit gelukkig nooit meegemaakt en hoop t ook nooit mee te maken...maar ben dan ook 1.96 en heb aardig wat kracht... Kon jij je niet verzetten of ging 't allemaal zo snel datie je binne 5 seconden die kroeg uit had en je daarna kon bewerken Of ben je gewoon een vrij rustig type die niet echt gaat schreeuwen/terug vechten op zo'n moment... Ben ik gewoon benieuwd naar... want lijkt me echt k*t om zoiets te overkomen...

Verder echt veel sterkte en ik hoop dat 't je lukt die gast kaal te plukken d.m.v claims. Gewoon rechtsbijstandshulp inschakelen (of zelf advocaat nemen) en die gast helemaal tot op 't bod kaalplukken.... zou moeten lukken denk ik En anders eventueel zelf met wat vrienden 'langs' gaan
Haleloeja
  zaterdag 8 april 2006 @ 19:19:52 #114
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36772964
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:

toen ze het voor de 3de keer flikte heb ik ook nog voor de sier aangifte gedaan en heb toen het recht in eigen handen genomen. daarna hebben ze me nooit meer lastig gevallen
Koekje:
quote:
"You know who I pray to? Joe Pesci. For years, I prayed to God about my asshole neighbor and his noisy dog. Joe Pesci came over with a baseball bat and straightened that cocksucker right out."

-George Carlin
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zaterdag 8 april 2006 @ 19:21:12 #115
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36773000
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 19:19 schreef gronk het volgende:

[..]

Koekje:
[..]
wat een lekker koekie
  zaterdag 8 april 2006 @ 20:13:13 #116
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_36774472
quote:

[..]

een klein ding genaamt testostron houd ons tegen
stay frosty
pi_36774646
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

een klein ding genaamt testostron houd ons tegen
Dat heb ik ook in mijn lichaam zitten en toch sla ik er niet op los.
  zaterdag 8 april 2006 @ 20:20:51 #118
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36774668
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:19 schreef Klea het volgende:

[..]

De een meer dan de ander...
  zaterdag 8 april 2006 @ 20:24:38 #119
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36774734
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 20:19 schreef Klea het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom de politie er wel op los slaat als jij je verzet tegen aanhouding.
  zaterdag 8 april 2006 @ 21:55:46 #120
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_36777474
Hmm die agressieve oplossingen van sommigen hier verbazen me. En ik vraag me af in hoeverre ze waar zijn.

Wel vind ik dat de TS wat overdrijft. Ik ben ook wel eens midden in de nacht door een of andere gast van mn fiets gemept. Geen idee wat er toen gebeurt is (waarschijnlijk even K.O.) want ik heb m niet weg zien gaan. Het ging iig erg snel. Uiteindelijk was ik weer aan het fietsen toen het gat in mn geheugen voorbij was. Een blauw oog als stille getuige de volgende dag. Ik miste niets,. Mn portemonnee, fiets en GSM had ik nog. Waarschijnlijk was die vent nogal onder de drugs en had het verder geen reden.

De moeite voor aangifte heb ik niet gedaan. Ik was zelf ook al beschonken en kan me die kop niet meer herinneren. Had weinig zin dus.

Maar ach ik heb er verder geen psychische problemen mee gehad. Ik denk dan maar "Ik ben een succesvolle intelligente gast met een goed leven en hij is een domme uitgekotste junk die niemand zal missen en het nodig vind om zn frustratie op mij te uiten" Tja, dikke pech gehad. Het kan gebeuren. Daar wilde ik niet maanden over doorzeuren.

Als je m juridisch een poot uit kan draaien is dat te overwegen. Maar daar ken ik de situatie niet goed genoeg voor.
pi_36777846
vroeger ook wel eens ruzie gehad.
mijn vriendengroep was ook niet altijd zo lief, wanneer er ruzie was dan liep dat wel vaak uit op gigantische veldslagen. ikzelf probeerde het vaak nog wel te voorkomen maar toendertijd als pubers moesten velen zich bewijzen.

ook wel eens slachtoffer geweest van zinloos geweld of tussen een ruzie gekomen waarna ik vaak mikpunt werd van de agressor.

tegenwoordig probeer ik het vooral met woorden op te lossen of weg te lopen, echter in sommige omstandigheden vind ik geweld zinvol en pas dat dan toe. dan vaak wel om iemand snel uit te schakelen of te vernederen en niet om iemand lichamelijk letsel toe te brengen. behalve als het geweld jegens vrouwen betrefd, dan moeten ze me echt van zo'n gast aftrekken omdat ik anders doorga...
pi_36782832
Zonder reden sleurden ze je uit het café? Kan het nauwelijks geloven...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 9 april 2006 @ 01:31:10 #123
138514 1ofthefew
always on the run
pi_36783189
quote:
Op zondag 9 april 2006 01:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zonder reden sleurden ze je uit het café? Kan het nauwelijks geloven...
Het kan misschien zijn dat de TS net op het verkeerde moment de verkeerde kant opkeek?
sommige mensen zijn in staat om je neer te hoeken als jij met een meisje staat te dansen die zij leuk vinden of zo.
De wereld is op hol geslagen
  zondag 9 april 2006 @ 01:56:22 #124
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36783502
quote:

[..]

Hoe kun je dan in godsnaam nog lekker slapen?? Heb je geen trots of een goed gevoel over je eigen??? Mensen zoals jou begrijp ik echt niet en zal ik denk ik nooit begrijpen ook.
pi_36783897
quote:
Op zondag 9 april 2006 01:56 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Hoe kun je dan in godsnaam nog lekker slapen?? Heb je geen trots of een goed gevoel over je eigen??? Mensen zoals jou begrijp ik echt niet en zal ik denk ik nooit begrijpen ook.
Ik zou juist trots zijn als ik heb voorkomen dat het nog verder uit de hand loopt.
  zondag 9 april 2006 @ 02:56:07 #126
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36784154
quote:
Op zondag 9 april 2006 02:29 schreef Klea het volgende:

[..]

Ik zou juist trots zijn als ik heb voorkomen dat het nog verder uit de hand loopt.
En als je nou klappen krijgt.
pi_36785334
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:46 schreef Alicey het volgende:

[..]

Welke straf doet volgens jou pijn bij geweldsdaders?
Nou, zorgen dat iemand een strafblad heeft doet al heel wat. Tenzij die persoon al een strafblad heeft, natuurlijk....

Maar als iemand een strafblad heeft, heeft ie minder kans op werk en zo. Hmmm... bedenk me net ineens dat er genoeg zijn die dat niet erg vinden. Kunnen ze lekker lui op de bank een uitkering trekken... Of erger: op straat hangen en nog meer mensen in elkaar slaan...
Assumption is the mother of all fuckups.
pi_36785351
quote:
Op zondag 9 april 2006 02:56 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Ik denk dat ik liever klappen krijg, of erger... dan dat ik de rest van mijn leven moet bedenken dat er iemand invalide of zelfs dood is gegaan, terwijl ik er iets aan had kunnen doen.

Waar ik alleen bang voor ben is dat ik niet in KAN grijpen, omdat het te snel gebeurt. De meeste mensen die zoiets zien, schrikken eerst zelf, zijn dan even in een soort shock, en weten dan pas wat er aan de hand is. Dan moeten ze nog beslissen wat de mogelijkheden zijn en moeten dan kiezen wat ze doen. Dan is er al gauw een halve minuut voorbij en kan het allang afgelopen zijn.

Overigens... het helpt al om iets te zeggen:"Hé! Doe normaal, man!" en dan helemaal als er meerdere mensen zijn. Dan heb je in ieder geval iets gedaan.
  zondag 9 april 2006 @ 09:32:08 #129
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_36785521
Ik ben trouwens 1.7 m en vrij tenger.
het ging allemaal zo snel dat ik niet kon reageren. Ook ligt geweld niet in mijn aard.
Vrijdag heb ik de dader gezien. Ik liep buiten en zag hem in het cafe zitten (hier 10 meter verder). Dat heeft me heel wat gedaan...
Ik weet toevallig dat de huisarts van de dader weer wilde proberen of hij bij de MTB kon gaan werken. Daar was hij al weggestuurd vanwege zijn gedrag. Dit kan hij nu dus vergeten. Ik heb zijn naam en ik bel personeelszaken van de MTB volgende week (morgen dus) op en geef alles door.
Ik HAAT mijn toetsenbord.
pi_36785652
quote:
Op zondag 9 april 2006 09:32 schreef tweakdsl het volgende:
Ik ben trouwens 1.7 m en vrij tenger.
het ging allemaal zo snel dat ik niet kon reageren. Ook ligt geweld niet in mijn aard.
Vrijdag heb ik de dader gezien. Ik liep buiten en zag hem in het cafe zitten (hier 10 meter verder). Dat heeft me heel wat gedaan...
Ik weet toevallig dat de huisarts van de dader weer wilde proberen of hij bij de MTB kon gaan werken. Daar was hij al weggestuurd vanwege zijn gedrag. Dit kan hij nu dus vergeten. Ik heb zijn naam en ik bel personeelszaken van de MTB volgende week (morgen dus) op en geef alles door.
jeetje, je dader begint wel een obsessie voor je te worden he

ergens he..heb ik gewoon het idee dat je zit te kicken op de "aandacht" die je krijgt van reakties uit dit topic

NOFI, als het allemaal echt gebeurd, vind ik dat zeer spijtig. Maar ik vind het een vage topicsreeks, vage omstandigheden
pi_36785735
quote:
Op zondag 9 april 2006 01:31 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

Het kan misschien zijn dat de TS net op het verkeerde moment de verkeerde kant opkeek?
sommige mensen zijn in staat om je neer te hoeken als jij met een meisje staat te dansen die zij leuk vinden of zo.
Dat laatste kan, maar dan is het dus niet zonder reden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 9 april 2006 @ 12:29:34 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36788464
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:21 schreef Klea het volgende:

[..]

Dus je slaat er maar op los.
als je goed had gelezen sla ik er juist niet zomaar op los.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 9 april 2006 @ 12:33:05 #133
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_36788554
quote:
Op zondag 9 april 2006 09:52 schreef Entonie het volgende:

jeetje, je dader begint wel een obsessie voor je te worden he
't lijkt mij eigenlijk heel normaal dat je jezelf 't leplazerus schrikt als je degene weer ziet die je een aantal dagen eerder inelkaar heeft gemept. Daar heb je geen obsessie voor nodig.
  zondag 9 april 2006 @ 13:15:09 #134
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_36789695
Ik dnek trouwens dat het risico dat je loopt om gemept te worden behoorlijk afhangt van het soort tenten dat je bezoekt. Ik ga vaak uit en dat al 7 a 8 jaar. Maar ben nog nooit bij een knokpartij betrokken geraakt. En ik zie ze ook weinig.

Vooral die reden van iemand aankijken heb ik echt nog nooit meegemaakt. En ik woon toch in de stad en kom regelmatig in kroegen waarvan soms ook alleen. Het kan misschien aan het uiterlijk/de uitstraling van een persoon liggen.

Maar ook dus het soort kroegen dat je bezoekt. Ik denk dat je in de skihut of een hardstyleclub meer kans op tikken hebt dan in een cafe met wat meer sophicticated muziek.
pi_36789982
quote:
Op zondag 9 april 2006 02:56 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Dat is voor mij geen reden om dan maar weer wraak te nemen, daar sta ik boven.
pi_36790015
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:15 schreef Hexagon het volgende:
Ik dnek trouwens dat het risico dat je loopt om gemept te worden behoorlijk afhangt van het soort tenten dat je bezoekt.
Ik zat op de vrijdag voor carnaval in de Tipsy Duck in Eindhoven, maar omdat het daar zo rustig was, zei ik tegen mijn vrienden dat ik even rond ging kijken op Stratum, of het misschien ergens anders gezelliger was. Ik loop naar buiten, en wil schuin tegenover weer naar binnen lopen. Toen ik door het raam van de deur keek, zag ik een man een andere man duwen. Toen deed ik een stapje achteruit, van de deur weg, en die vloog open en een stuk of 5 à 6 mannen kwamen naar buiten, tegen elkaar duwend. Het werd wat rustiger en het leek alsof er een paar weg wilden lopen en toen haalde een ander ineens uit. Toen was het weer vechten. En het bedaarde weer en een aantal liepen weg en een paar gingen naar binnen. Toen kwam er ineens weer een naar buiten, rende de straat op in de richting waar die anderen heen waren gelopen en begon op 1 in te slaan! Ze werden uiteindelijk uit elkaar gehaald en ieder ging weer zijn eigen kant op. En het vreemde was. Er werd bijna geen woord gewisseld!
Hoewel ik ontzettend nieuwsgierig was, ben ik toch maar niet naar binnen gegaan en ben ik teruggegaan naar de Tipsy Duck. D'r zaten toch maar 8 man binnen of zo... dat was ook al zo vreemd. Maar goed.

Oja... ik heb me er niet in gemengd omdat ik er geen hol van snapte. Het was ook niet duidelijk wie nou bij wie hoorde en wie de boosdoener was. Daarnaast ging het er behoorlijk gewelddadig aan toe....
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:15 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat je in de skihut of een hardstyleclub meer kans op tikken hebt dan in een cafe met wat meer sophicticated muziek.
  zondag 9 april 2006 @ 14:05:08 #137
142182 Tobz
Gewoon terugbijten!
pi_36790975
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

mijn ervaringen zijn hier anders mee.. de eerste 2 x dat ik te grazen ben genomen heb ik nooit wat terug gedaan en ben naar de politie gegaan. de eerste keer wist ik geen namen en daarom deden ze niets.. 2de keer had ik namen maar ze deden nog steeds niets... iets met gebrek aan bewijs. (ja ik had geen camcorder bij me.

Dat ligt er maar aan. Sommige keren heb ik er nooit meer wat van gehoord, andere keren ging het alleen maar van kwaad naar erger. Vooral als ze je weten te vinden laten ze het er maar zelden bij zitten.
Cogitans sollicitus est
  zondag 9 april 2006 @ 14:46:12 #138
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36791992
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:27 schreef Klea het volgende:

[..]

Dat is voor mij geen reden om dan maar weer wraak te nemen, daar sta ik boven.
Maar knaagt er niks bij jou??? Hoe slaap jij dan de nachten erna??? Als ik klappen krijg en ik doe niks terug knaagt het bij mij net zolang totdat ik die gast heb teruggepakt. Maar that`s me.
pi_36792055
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:46 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Maar knaagt er niks bij jou??? Hoe slaap jij dan de nachten erna??? Als ik klappen krijg en ik doe niks terug knaagt het bij mij net zolang totdat ik die gast heb teruggepakt. Maar that`s me.
Niet iedereen is zo gewelddadig. Ik zou wel willen dat diegene gestraft wordt, maar ik ga niet zelf nog meer ruzie zoeken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Klea op 09-04-2006 14:54:15 ]
pi_36794731
Alleen al het lezen van dit topic geeft me agressieve gevoelens tegenover de dader. Het nare is is dat aangifte net als bij misbruik praktisch nooit helpt. Liever een keer zn beide benen breken als je de kans hebt.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 18 april 2006 @ 06:57:18 #141
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_37053113
Update:
Ze hebben de dader nog steeds niet. Vorige week hebben we via het schadefonds geweldsmisdrijven een uitkering aangevraagd om te verhuizen. Ik heb geen zin om mijn dochtertje in deze buurt op te voeden.
Wel slaap ik de laatste 2 weken extreem slecht (lees: vrijwel niet) en dat begint zijn tol te eisen.
pi_37053118
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 06:57 schreef tweakdsl het volgende:
Update:
Ze hebben de dader nog steeds niet. Vorige week hebben we via het schadefonds geweldsmisdrijven een uitkering aangevraagd om te verhuizen. Ik heb geen zin om mijn dochtertje in deze buurt op te voeden.
Wel slaap ik de laatste 2 weken extreem slecht (lees: vrijwel niet) en dat begint zijn tol te eisen.
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
  Forum Admin dinsdag 18 april 2006 @ 07:06:36 #143
58651 crew  murp
murp
pi_37053141
quote:
Update:
nou, succes dan maar..
  dinsdag 18 april 2006 @ 08:34:18 #144
141994 Dickies
Since 1922
pi_37053653
Omg

Je kan je ook wel heel makkelijk op je kop laten zitten zeg.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  dinsdag 18 april 2006 @ 08:47:37 #145
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37053797
quote:
Update:
ik neem aan dat je hem kan aanwijzen. dat er wel mensne in die kroeg geweest zullen zijn die hem wel kennen enzo ???
stay frosty
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:20:27 #146
113767 tweakdsl
Ik ruik rotte vis...
pi_37055148
De politie heeft zijn naam en het adres kunnen ze zo vinden. Hij is nl een bekende van ze.
Alleen kost dit ze flink wat tijd. Waarom snap ik ook niet.
het was wel al zo dat het in behandeling nemen van de aangifte 1 1/2 week duurt hier!?
  dinsdag 18 april 2006 @ 10:30:24 #147
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37055361
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 10:20 schreef tweakdsl het volgende:
De politie heeft zijn naam en het adres kunnen ze zo vinden. Hij is nl een bekende van ze.
Alleen kost dit ze flink wat tijd. Waarom snap ik ook niet.
het was wel al zo dat het in behandeling nemen van de aangifte 1 1/2 week duurt hier!?
vrij lang if you ask me
stay frosty
  dinsdag 18 april 2006 @ 11:46:21 #148
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_37065637
stop cryin' en get a life, tis het 2e topic dat je erover opent...
Gedane zaken nemen geen keer.
pi_37066007
quote:
Update:
Ga je in andere buurten wel met je dochtertje 's nachts de kroeg in dan?

En een uitkering om te verhuizen da's weer wat overdreven he. Je bent niet half doodgeslagen ofzo. En dat allemaal van onze zuur verdiende belastingcenten..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')