Vind JIJ dan he?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:43 schreef Klea het volgende:
Ik zou hoe dan ook aangifte doen, dan is er nog een kleine kans dat ze gepakt worden... Als je zelf wraak gaat nemen ben je gewoon dom bezig.
Zou kunnen ja... Maar zo vreselijk groot is die kans ook weer niet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:47 schreef Klea het volgende:
Als je zelf terug gaat vechten heb je ook weer kans om zelf opgepakt te worden...
Als iemand mij zonder aanleiding een paar klappen verkoopt en ik weet wie het is, dan wordt het geweld zeer zeker in stand gehouden. En hoe!quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:53 schreef Klea het volgende:
De kans is er, en je houdt het geweld in stand, dus je kunt het maar beter niet doen.
En dan pakt hij jou weer, enz... zo blijf je bezig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Als iemand mij zonder aanleiding een paar klappen verkoopt en ik weet wie het is, dan wordt het geweld zeer zeker in stand gehouden. En hoe!
Zou kunnen... Daarom moet je de persoon in kwestie ook goed bang maken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:23 schreef Klea het volgende:
[..]
En dan pakt hij jou weer, enz... zo blijf je bezig.
Of je trekt je terug, dan ben je er verder ook van af.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zou kunnen... Daarom moet je de persoon in kwestie ook goed bang maken.
Dat geeft zo'n onbevredigend gevoel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:32 schreef Klea het volgende:
[..]
Of je trekt je terug, dan ben je er verder ook van af.
Joh, 't zou allemaal een stuk makkelijker zijn als de zwakzinnige die begint met meppen dat niet doet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:23 schreef Klea het volgende:
[..]
mijn ervaringen zijn hier anders mee.. de eerste 2 x dat ik te grazen ben genomen heb ik nooit wat terug gedaan en ben naar de politie gegaan. de eerste keer wist ik geen namen en daarom deden ze niets.. 2de keer had ik namen maar ze deden nog steeds niets... iets met gebrek aan bewijs. (ja ik had geen camcorder bij me.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:23 schreef Klea het volgende:
[..]
Koekje:quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
toen ze het voor de 3de keer flikte heb ik ook nog voor de sier aangifte gedaan en heb toen het recht in eigen handen genomen. daarna hebben ze me nooit meer lastig gevallen
quote:"You know who I pray to? Joe Pesci. For years, I prayed to God about my asshole neighbor and his noisy dog. Joe Pesci came over with a baseball bat and straightened that cocksucker right out."
-George Carlin
een klein ding genaamt testostron houd ons tegenquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:32 schreef Klea het volgende:
[..]
Dat heb ik ook in mijn lichaam zitten en toch sla ik er niet op los.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een klein ding genaamt testostron houd ons tegen
De een meer dan de ander...quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:19 schreef Klea het volgende:
[..]
Dat heb ik ook in mijn lichaam zitten en toch sla ik er niet op los.
Leg eens uit waarom de politie er wel op los slaat als jij je verzet tegen aanhouding.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:19 schreef Klea het volgende:
[..]
Dat heb ik ook in mijn lichaam zitten en toch sla ik er niet op los.
Het kan misschien zijn dat de TS net op het verkeerde moment de verkeerde kant opkeek?quote:Op zondag 9 april 2006 01:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zonder reden sleurden ze je uit het café? Kan het nauwelijks geloven...
Hoe kun je dan in godsnaam nog lekker slapen?? Heb je geen trots of een goed gevoel over je eigen??? Mensen zoals jou begrijp ik echt niet en zal ik denk ik nooit begrijpen ook.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:32 schreef Klea het volgende:
[..]
Ik zou juist trots zijn als ik heb voorkomen dat het nog verder uit de hand loopt.quote:Op zondag 9 april 2006 01:56 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Hoe kun je dan in godsnaam nog lekker slapen?? Heb je geen trots of een goed gevoel over je eigen??? Mensen zoals jou begrijp ik echt niet en zal ik denk ik nooit begrijpen ook.
En als je nou klappen krijgt.quote:Op zondag 9 april 2006 02:29 schreef Klea het volgende:
[..]
Ik zou juist trots zijn als ik heb voorkomen dat het nog verder uit de hand loopt.
Nou, zorgen dat iemand een strafblad heeft doet al heel wat. Tenzij die persoon al een strafblad heeft, natuurlijk....quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welke straf doet volgens jou pijn bij geweldsdaders?
Ik denk dat ik liever klappen krijg, of erger... dan dat ik de rest van mijn leven moet bedenken dat er iemand invalide of zelfs dood is gegaan, terwijl ik er iets aan had kunnen doen.quote:
jeetje, je dader begint wel een obsessie voor je te worden hequote:Op zondag 9 april 2006 09:32 schreef tweakdsl het volgende:
Ik ben trouwens 1.7 m en vrij tenger.
het ging allemaal zo snel dat ik niet kon reageren. Ook ligt geweld niet in mijn aard.
Vrijdag heb ik de dader gezien. Ik liep buiten en zag hem in het cafe zitten (hier 10 meter verder). Dat heeft me heel wat gedaan...
Ik weet toevallig dat de huisarts van de dader weer wilde proberen of hij bij de MTB kon gaan werken. Daar was hij al weggestuurd vanwege zijn gedrag. Dit kan hij nu dus vergeten. Ik heb zijn naam en ik bel personeelszaken van de MTB volgende week (morgen dus) op en geef alles door.
Dat laatste kan, maar dan is het dus niet zonder reden.quote:Op zondag 9 april 2006 01:31 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
Het kan misschien zijn dat de TS net op het verkeerde moment de verkeerde kant opkeek?
sommige mensen zijn in staat om je neer te hoeken als jij met een meisje staat te dansen die zij leuk vinden of zo.
als je goed had gelezen sla ik er juist niet zomaar op los.quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 09:52 schreef Entonie het volgende:
jeetje, je dader begint wel een obsessie voor je te worden he
Ik zat op de vrijdag voor carnaval in de Tipsy Duck in Eindhoven, maar omdat het daar zo rustig was, zei ik tegen mijn vrienden dat ik even rond ging kijken op Stratum, of het misschien ergens anders gezelliger was. Ik loop naar buiten, en wil schuin tegenover weer naar binnen lopen. Toen ik door het raam van de deur keek, zag ik een man een andere man duwen. Toen deed ik een stapje achteruit, van de deur weg, en die vloog open en een stuk of 5 à 6 mannen kwamen naar buiten, tegen elkaar duwend. Het werd wat rustiger en het leek alsof er een paar weg wilden lopen en toen haalde een ander ineens uit. Toen was het weer vechten. En het bedaarde weer en een aantal liepen weg en een paar gingen naar binnen. Toen kwam er ineens weer een naar buiten, rende de straat op in de richting waar die anderen heen waren gelopen en begon op 1 in te slaan! Ze werden uiteindelijk uit elkaar gehaald en ieder ging weer zijn eigen kant op. En het vreemde was. Er werd bijna geen woord gewisseld!quote:Op zondag 9 april 2006 13:15 schreef Hexagon het volgende:
Ik dnek trouwens dat het risico dat je loopt om gemept te worden behoorlijk afhangt van het soort tenten dat je bezoekt.
quote:Op zondag 9 april 2006 13:15 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat je in de skihut of een hardstyleclub meer kans op tikken hebt dan in een cafe met wat meer sophicticated muziek.
Dat ligt er maar aan. Sommige keren heb ik er nooit meer wat van gehoord, andere keren ging het alleen maar van kwaad naar erger. Vooral als ze je weten te vinden laten ze het er maar zelden bij zitten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn ervaringen zijn hier anders mee.. de eerste 2 x dat ik te grazen ben genomen heb ik nooit wat terug gedaan en ben naar de politie gegaan. de eerste keer wist ik geen namen en daarom deden ze niets.. 2de keer had ik namen maar ze deden nog steeds niets... iets met gebrek aan bewijs. (ja ik had geen camcorder bij me.
toen ze het voor de 3de keer flikte heb ik ook nog voor de sier aangifte gedaan en heb toen het recht in eigen handen genomen. daarna hebben ze me nooit meer lastig gevallen
Maar knaagt er niks bij jou??? Hoe slaap jij dan de nachten erna??? Als ik klappen krijg en ik doe niks terug knaagt het bij mij net zolang totdat ik die gast heb teruggepakt. Maar that`s me.quote:Op zondag 9 april 2006 13:27 schreef Klea het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen reden om dan maar weer wraak te nemen, daar sta ik boven.
Niet iedereen is zo gewelddadig. Ik zou wel willen dat diegene gestraft wordt, maar ik ga niet zelf nog meer ruzie zoeken.quote:Op zondag 9 april 2006 14:46 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Maar knaagt er niks bij jou??? Hoe slaap jij dan de nachten erna??? Als ik klappen krijg en ik doe niks terug knaagt het bij mij net zolang totdat ik die gast heb teruggepakt. Maar that`s me.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 06:57 schreef tweakdsl het volgende:
Update:
Ze hebben de dader nog steeds niet. Vorige week hebben we via het schadefonds geweldsmisdrijven een uitkering aangevraagd om te verhuizen. Ik heb geen zin om mijn dochtertje in deze buurt op te voeden.
Wel slaap ik de laatste 2 weken extreem slecht (lees: vrijwel niet) en dat begint zijn tol te eisen.
nou, succes dan maar..quote:Op dinsdag 18 april 2006 06:57 schreef tweakdsl het volgende:
Update:
Ze hebben de dader nog steeds niet. Vorige week hebben we via het schadefonds geweldsmisdrijven een uitkering aangevraagd om te verhuizen. Ik heb geen zin om mijn dochtertje in deze buurt op te voeden.
Wel slaap ik de laatste 2 weken extreem slecht (lees: vrijwel niet) en dat begint zijn tol te eisen.
ik neem aan dat je hem kan aanwijzen. dat er wel mensne in die kroeg geweest zullen zijn die hem wel kennen enzo ???quote:Op dinsdag 18 april 2006 06:57 schreef tweakdsl het volgende:
Update:
vrij lang if you ask mequote:Op dinsdag 18 april 2006 10:20 schreef tweakdsl het volgende:
De politie heeft zijn naam en het adres kunnen ze zo vinden. Hij is nl een bekende van ze.
Alleen kost dit ze flink wat tijd. Waarom snap ik ook niet.
het was wel al zo dat het in behandeling nemen van de aangifte 1 1/2 week duurt hier!?
Ga je in andere buurten wel met je dochtertje 's nachts de kroeg in dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 06:57 schreef tweakdsl het volgende:
Update:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |