Net alsof er in Assen iets gebeurd.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:42 schreef boem-dikkie het volgende:
lol.. k sla dan ook echt wel terug, zelfs als ik op de grond lig, en ook al is ie sterk, je moet met zijn 2en toch wel redelijk tot staat zijn om die gast van jou af te krijgen:S? Ik zou niet eens naar de slachtoffer hulp/politie gaan als ik zn naam + Adres wist, dan kwam die wel te weten wat ie had gedaan met mij...
quote:Op woensdag 5 april 2006 09:43 schreef LaZZ het volgende:
Voor de rest, kom op zeg, je bent een kerel, ga met een paar gasten naar die dude en mep erop los en maak je niet te druk. Je bent toch geen wijf? Zo klink je wel erg als een mietje.
Zo te horen heb je al een personal coach.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:43 schreef LaZZ het volgende:
Voor de rest, kom op zeg, je bent een kerel, ga met een paar gasten naar die dude en mep erop los en maak je niet te druk. Je bent toch geen wijf? Zo klink je wel erg als een mietje.
Klopt ja, m'n eigen zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:53 schreef -Nielz- het volgende:
[..]
Zo te horen heb je al een personal coach.
heujje heujje heujjequote:Op woensdag 5 april 2006 09:43 schreef LaZZ het volgende:
En dan pakt hij jou weer terug .... etc etc. ...quote:Op woensdag 5 april 2006 09:59 schreef biertank het volgende:
Dat is altijd jammer, ga je ff een avondje uit, krijg je dit gezeik.
Als ik zijn adres wist zou ik net zoals hier boven staat ook geen aangifte doen, die juten doen toch geen ruk (ja idd ervaring toen een vriend van mij geslagen werd).
Ik zou zelf ff langs gaan bij die gast, ff heeeeeeel hard terug pakken.
Ach welnee, als je zo iemand duidelijk maakt dat hij dit soort dingen niet meer moet flikken gebeurt dat niet. Maar dan moet je niet alleen gaan meppen.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:02 schreef MrBean het volgende:
[..]
En dan pakt hij jou weer terug .... etc etc. ...
En stel je voor dat je nagel afbreekt! Kun je die nieuwe kunstnagel weer opnieuw gaan lakken, doe me een lolletje!quote:Op woensdag 5 april 2006 10:02 schreef tweakdsl het volgende:
Die gast is mentaal niet 100 %. gestoord dus en met een verleden.
De politie pakt hem op op het moment dat ze weten waar hij is. Dat is belooft.
Als ik wraak ga nemen, ben ik net zo erg als hij is. En dat wil ik niet. Niet voor mij en niet voor mijn gezin...
Sorry, maar je moet echt niet gaan denken dat je de enige bent die dit is overkomen... Tuurlijkquote:Op woensdag 5 april 2006 09:38 schreef tweakdsl het volgende:
verhaal...
quote:Op woensdag 5 april 2006 10:14 schreef BrauN het volgende:
Zei die gast "PWND" nadat hij je lam had geslagen?
Ik heb het idee dat sommige niet helemaal begrijpen hoe zoiets kan gaan. Vind het echt klote voor je, en ik zou gewoon thuisblijven totdat je je weer beetje op je gemak voelt. En helemaal met een gezin is het niet verantwoord om wraak of andere dingen te doen. Sommige kinderen hier denken dat ze natuurlijk alles zijn hier, maar als je een kind thuis hebt, ben je een stuk verstandiger als het om zulk soort dingen gaat. Sterkte ermee johquote:Als ik wraak ga nemen, ben ik net zo erg als hij is. En dat wil ik niet. Niet voor mij en niet voor mijn gezin...
Dat is nou de lafheid van de mens, zie je altijd, hulp komt maar zelden.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:11 schreef partyyboyy het volgende:
ja ik snap het ook niet precies. Was het buiten of in het café? En deed er niemand in het café iets?
Meestal doet het personeel in de kroeg toch wel iets?quote:Op woensdag 5 april 2006 10:21 schreef masterdave het volgende:
[..]
Dat is nou de lafheid van de mens, zie je altijd, hulp komt maar zelden.
HA, mag ik even lachen?quote:Op woensdag 5 april 2006 10:24 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Meestal doet het personeel in de kroeg toch wel iets?
Ik de kroegen waar ik kom gebeurt het wel in ieder geval.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 10:20 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat sommige niet helemaal begrijpen hoe zoiets kan gaan. Vind het echt klote voor je, en ik zou gewoon thuisblijven totdat je je weer beetje op je gemak voelt. En helemaal met een gezin is het niet verantwoord om wraak of andere dingen te doen. Sommige kinderen hier denken dat ze natuurlijk alles zijn hier, maar als je een kind thuis hebt, ben je een stuk verstandiger als het om zulk soort dingen gaat. Sterkte ermee joh
Ach, kom op zeg. Moeten we tegenwoordig allemaal de metroman gaan uithangen dan? 3 maanden in de ziektewet zitten en huilen in mammies armpjes?quote:Op woensdag 5 april 2006 10:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Sommigen stappen zo makkelijk over de impact van zo'n mishandeling heen... nee je moet stoer zijn, laten zien dat je geen watje bent, 'm opzoeken en ook in elkaar slaan. Tsssk.![]()
Tweak, ook goed van je dat je slachtofferhulp hebt ingeroepen.
Sterkte!
Kroegen waar ik kom loopt ongeveer 90% vrouwelijk, dus dat kan aan mij liggen dan. maar toch, vind hulp altijd maar zelden op gang komen met zulk soort omstandigheden.quote:
Waar ligt die kroeg?quote:Op woensdag 5 april 2006 10:31 schreef masterdave het volgende:
[..]
Kroegen waar ik kom loopt ongeveer 90% vrouwelijk, dus dat kan aan mij liggen dan. maar toch, vind hulp altijd maar zelden op gang komen met zulk soort omstandigheden.
Internetheld.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:29 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ach, kom op zeg. Moeten we tegenwoordig allemaal de metroman gaan uithangen dan? 3 maanden in de ziektewet zitten en huilen in mammies armpjes?
Laat de mannen gewoon een echte vent zijn. Zo ging dat vroeger ook, zo'n leipe gast verdient niet anders.
Precies, 5 man erop en vol beuken, dat zal hem leren!quote:Op woensdag 5 april 2006 09:59 schreef biertank het volgende:
Dat is altijd jammer, ga je ff een avondje uit, krijg je dit gezeik.
Als ik zijn adres wist zou ik net zoals hier boven staat ook geen aangifte doen, die juten doen toch geen ruk (ja idd ervaring toen een vriend van mij geslagen werd).
Ik zou zelf ff langs gaan bij die gast, ff heeeeeeel hard terug pakken.
Nee, daarom ook slachtofferhulp. Die zijn er niet om je verder de put in te praten.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:29 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ach, kom op zeg. Moeten we tegenwoordig allemaal de metroman gaan uithangen dan? 3 maanden in de ziektewet zitten en huilen in mammies armpjes?
Sneue reactie.quote:Laat de mannen gewoon een echte vent zijn. Zo ging dat vroeger ook, zo'n leipe gast verdient niet anders.
Dude als ik langskom met een paar maten van mijn sportschool zal die dwaas het echt niet in zijn hoofd halen nog een keer terug te komen.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:02 schreef MrBean het volgende:
[..]
En dan pakt hij jou weer terug .... etc etc. ...
Slachtofferhulp bij een matpartij? Moet niet gekker worden hoor!quote:Op woensdag 5 april 2006 10:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee, daarom ook slachtofferhulp. Die zijn er niet om je verder de put in te praten.
[..]
Sneue reactie.![]()
En nog zo'n keyboard warrior!quote:Op woensdag 5 april 2006 10:34 schreef biertank het volgende:
[..]
Dude als ik langskom met een paar maten van mijn sportschool zal die dwaas het echt niet in zijn hoofd halen nog een keer terug te komen.
Nee hoor. Je staat uiteindelijk met je bek vol tanden.quote:Op woensdag 5 april 2006 10:36 schreef tweakdsl het volgende:
Ik ga het op een andere manier doen. Ik stel me civiel op in de strafzaak voor een schadevergoeding. dat komt harder aan dan terugslaan.
Ah, dus als je nu voor jezelf opkomt ben je een "keyboard-warrior". Zal ik onthouden als ze jou meppen, en je wilt dat ik je kom helpenquote:Op woensdag 5 april 2006 10:38 schreef Mr.J het volgende:
[..]
En nog zo'n keyboard warrior!![]()
Schitterend om te zien hoe sommige mannetjes zoveel grote praatjes hebben in dit soort topics. Hilarisch.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |