Ik weet ook uit ervaring hoe het eraan toegaat daar. Sommige mensen zijn gevoeliger en makkelijker te traumatiseren en daarom zullen ze iedereen idd met fluwelen handschoenen aanpakken daar. Ik ben er niet mee doorgegaan en kon op eigen kracht een oplossing forceren. Anderen kunnen dat niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:35 schreef Dickies het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid. Ik weet uit ervaring hoe het gaat bij slachtofferhulp omdat ik zelf tot 2x toe in elkaar ben geslagen. Dus wie is de 'toetsenbordheld' nu eigenlijk?
Aanstellen...ook weer een waardeoordeel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:56 schreef het.ismij het volgende:
Mwanatabu jij snapt ons punt duidelijk niet.
Hij MISbruikt dat fonds hij wilde al verhuizen, dat hij " in elkaar geslagen" wordt komt het nu goed uit, kan die lekker makkelijk en gratis verhuizen! dat is ons punt!
Dat hij geld van dat fonds aanneemt om te verhuizen! terwijl hij dat al wilde gaan doen! dat is gewoon laag bij de grond, er zijn zat mensen die noodgedwongen moeten verhuizen! en die hebben dat geld eerder nodig dan deze kwibus die ineens maar besluit per direct te verhuizen omdat het nu voor m betaald wordt door dat fonds, doordat hij zich heerlijk aanstelt en dus geld los troggelt.!
Dan vindt ik jou dus net zoon dwaas als ts, als jij ook via dat fonds zou verhuizen omdat je toevallig een paar klappen hebt gehad.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Aanstellen...ook weer een waardeoordeel.
Als hij met dat fonds sneller zal kunnen verhuizen, waarom niet? Eerder was er niet zo'n dringende noodzaak als nu. Hij is bang en terecht, hij is alweer bedreigd via via door de dader, die weet waar hij woont.
Enig idee hoe lang het anders duurt om te verhuizen? En denken jullie nu echt dat het gratis gaat?
Sommige mensen zijn heel gevoelig voor dit soort dingen. Dan maakt het niet uit, of er 1 of 10 waren.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:21 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dan vindt ik jou dus net zoon dwaas als ts, als jij ook via dat fonds zou verhuizen omdat je toevallig een paar klappen hebt gehad.
Hij is bang, wat is bang? voor 1 persoon? kom op zeg he,
ma goed. k kap met deze discussie waar we toch nooit uit komen.![]()
Goed gedaan! als zulke mongolen voor je voor niets lastig vallen, zit er niks anders op. je bent een heldquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:03 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik ken het maar al te goed, maar bij mij probeerden ze mijn scooter te jatten![]()
Ik reed door de laar west, ik word staande gehouden(de tijd, hoe naļef..)En ineens duwt een van die marrokaantjes me van de scooter af..![]()
Ik had de sleutel al in me broekzak gedaan, gewoonte, dus gooiden ze de scooter maar op de grond en besloten maar op mij in te beuken, helaas voor hun had ik een helm op, daarmee kan je goeie kopstoten geven..en ook een stiletto(ja mag niet, blabla)1 van die gasten heeft wel degelijk een steekwond van mij opgelopen, ik heb hem niet meteen getrokken, eerst barehanded en mijn helm..![]()
Tot een van hun ook een mes naar voren toverde, toen schrok ik me suf en had ik er genoeg van, stiletto getrokken en 1 in de aarschstreek getroffen.
Ben er totaal NIET trots op, maar blijkbaar moet het zo.
Enigste schade waren wat blauwe plekken, de schade aan mijn scooter a lį krassen vond ik wat minder![]()
Die gasten zijn naar het schijnt opgepakt voor iets anders, en de cel in gedraait
Ik heb geen aangifte gedaan omdat ik zelf ook fout was, maar de politie bekeurt me liever, dus dan maar zo![]()
Kijk, dat bedoel ik. Als ik op mijn onderbuik af zou gaan, "dan zou ik ze ook wel even". Totdat ik zelf in zo'n situatie kwam. Gelukkig heb ik met veel moeite en geluk idd heel snel een nieuwe woning kunnen regelen en ik hoop dat jij dit ook kunt, al dan niet via zo'n fonds. Misschien kun je alsnog normaals contact opnemen met Slachtofferhulp?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:53 schreef mark_82 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn heel gevoelig voor dit soort dingen. Dan maakt het niet uit, of er 1 of 10 waren.
Ik zelf kan me goed verplaatsen in hem. Zelf ben ik 2 jaar geleden beroofd voor me huis. Door 3 gozers. Dader 1 zette een pistool op me hoofd, dader 2 zette zijn voet op me keel. Terwijl dader 3 me spullen pakten. De daders zijn opgepakt en veroordeeld. Na zelf wat rond te vragen aan kennissen. Ben ik er achter gekomen dat deze mensen, nog geen 4 straten van mij vandaan wonen. Wat dus betekent dat ze mij kennen. En dat was ook zo. Ze kreeg een jaar detentie, plus een schade vergoeding van een x aantal euro's. Sinds dat moment is mijn leven op zijn kop gezet! Je bent niet meer wie je was! Je bent bang om buiten te lopen, bang als er iemand achter je aan loopt. Noem het maar op! En het ergste geval deze lui + vrienden van hun, proberen indirect mij te intimideren. Express voor je huis staan, s'avonds in je straat blijven rond hangen. Opmerkingen plaatsen als je voor bij loopt. Normaal zou ik ze allang tegen de vlakte hebben geslagen. Maar nu, ik kan het niet/ durf het niet. Voor dezelfde geld trekken ze weer een pistool, en is het over en uit. Had slachtofferhulp mij maar zoon aanbod gedaan om te verhuizen! Ik was a la minuut weg! Mijn leven is een hel door die lui. Ik slaap s'avonds slecht +/- 4 uur, elk onverwacht geluid schrik ik van. Loop s'avonds bijna niet meer buiten. Ik ben humeurig,chagarijnig. Snel opgefokt, aggressief. Ik kan nog wel effe door gaan.
Maak zo iets maar eens mee. Dat iets je aangedaan word, waar je echt bang van word, diep van binnen. En dat verschilt per persoon variėrend van pak slaag/auto ongeluk/beroving enz. Ieder persoon reageert anders op deze situatie's. Dus kom niet aan met die opmerking als jou was, had ik ze wel aangepakt!! Of van, o ja dat je daar bang voor bent!![]()
Wees maar eens echt bang! Dan snap je het wel.
Succes knul! Probeer je leven niet te veel, te laten beinvloeden!![]()
Niks durven invullen in je FOK! profiel is ook L-A-F vind ik...quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:38 schreef het.ismij het volgende:
[..]
hier hou k van!!
K zou ook express terug gaan, puur om te laten blijken dat je niet bang bent!
Gewoon denken "WTF niemand kan mij wat maken, ik doe wat ik wil".
En klaar. als je je gaat verstoppen omdat je 1 keer klappen hebt gekregen ben je L-A-F.![]()
Ik had zelf toen het gebeurde ook een mes bij me. 1 van 20 cm, maar wat wil je doen als je een pistool op je hoofd heb! De gozer had bij wijze van spreken, maar net stuip trekking kun hebben en mij door me kop kunnen schieten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:03 schreef PallominnoXIII het volgende:
Tot een van hun ook een mes naar voren toverde, toen schrok ik me suf en had ik er genoeg van, stiletto getrokken en 1 in de aarschstreek getroffen.
Ik zit er alweer een tijdje, hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:12 schreef mark_82 het volgende:
Ik ben zelf bijna klaar met mijn opleiding. En dan snel mogelijk een baan vinden! Ik heb zelf niet behoefte aan zo'n fonds. Ik wil het liever zelf oplossen. Zodat voor mij het boek dicht kan. Voor mijn gevoel, ben ik dan niet weg gevlucht. Maar met zelf waarde vertrokken. Het klinkt misschien raar, maar het beinvloed me leven al zolang. En dat is de reden waarom ik het zo wil oplossen. Ik hoop dat dit te begrijpen is.
Veel leef plezier in je nieuwe woning!!!
Woon je nog in de zelfde stad, of ben je totaal over gegaan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:23 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zit er alweer een tijdje, hoor
Héérlijk, geen tuig voor de deur. Met dat snot in de lift kan ik beter leven dan dat constant over je schouder te moeten kijken.
Zelfde stad, fatsoenlijke wijk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:33 schreef mark_82 het volgende:
[..]
Woon je nog in de zelfde stad, of ben je totaal over gegaan?
mijn dag komt nog!
Weet je ook specifiek welke stad je naartoe wilt? Zoniet, dan kun je namelijk een beetje slim gaan zoeken. De ene gemeente is veel makkelijker en goedkoper qua woonruimte.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:44 schreef mark_82 het volgende:
Kijk mooi om te horen.
Ik verdwijn helemaal uit "mijn" stad. Ik blijf er niet meer wonen. Mijn beredenatie is, in mijn stad kunnen ze nog overal komen. Zodra het geld kost om naar een andere stad te gaan, doen ze dat niet. (ze beroofden mensen, om te kunnen blowen) Vandaar een andere stad.
Wat wil je weten dan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:13 schreef Dromer het volgende:
[..]
Niks durven invullen in je FOK! profiel is ook L-A-F vind ik...
(en leer Nederlands)
En dan zelf ook amper info in je profiel hebbenquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:13 schreef Dromer het volgende:
[..]
Niks durven invullen in je FOK! profiel is ook L-A-F vind ik...
(en leer Nederlands)
ehm.. ik ben hier niet iemand af aan het zeiken omdat ie niet geweld met geweld wil vergelden... en verder heb ik een heel fotoprofiel en al hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:25 schreef Dickies het volgende:
[..]
En dan zelf ook amper info in je profiel hebben![]()
Niks.. ik wijs er slechts op dat jij een domme toetsenbordheld bent... als puntje bij paaltje komt ren jij hard weg... Het feit dat jij hier zo anoniem mogelijk bent wijst daar op.quote:
quote:En met mijn Nederlands is niks mis mee.
Er zijn geen domme vragen; alleen domme antwoordenquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een domme vraag?
Naar Belgie gaan, een jachtgeweer kopen en alle mongolen doodschieten....quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:23 schreef gronk het volgende:
[..]
Wat is daar nu vaag aan?
Ik ben wel eens van m'n fiets afgeslagen door een gefrusteerde mongool, die zichzelf blijkbaar even moest bewijzen voor z'n vriendinnetje. D'r zijn zat malloten die om niks andere mensen gaan meppen. Of die als reden geven 'hij keek me aan'.![]()
wat lul je nou tochquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:13 schreef Razztwizzle het volgende:
Sjonge, en ik maar denken dat de gemiddelde man tegenwoordig verder ontwikkeld was dan "Sla hem in mekaar dan" "Wees toch sterk watje" en "Waarom pak je hem niet gewoon terug?".
Ik had eigenlijk gehoopt dat de gemiddelde Nederlander die holbewonersfase allang voorbij was en dit soort zaken via de juridische en juiste manier op wil lossen, zoals de TS.
Maar blijkbaar dus niet, blijkbaar zijn alle stoere mannen in dit topic erg goede vriendjes met meneer testosteron en kunnen ze alleen maar 'winnen' in dit soort zaken door zich te verlagen naar het niveau van de dader. Ik hoef heus niet van iedereen te horen dat ze tegen geweld zijn en alles op een normale manier aanpakken, ik ben me heus wel bewust dat er genoeg Sjonnies hier rondlopen die alleen maar met hun vuisten kunnen praten, maar zņveel... dat valt me toch tegen.
Die man heeft een dochtertje, is zomaar om niets in elkaar geslagen en is zich gewoon de tyfus geschrokken. Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet van slaapt en dat je koste wat kost gewoon wil verhuizen. Dit heet nou een slachtoffer zijn, en ik kan er met mijn beste verstand niet bij dat er mensen zijn die beweren dat ze voor de TS kunnen denken en maar roepen dat ze hem een watje vinden. Vernederend dat als het er op aankomt je medemens een hart onder de riem te steken en hem te helpen met zijn mogelijkheden als slachtoffer zijnde de meeste mensen hier het simpelweg laten afweten en met niets beters kunnen komen dan "terugslaan".
Ik heb van dichtbij meegemaakt dat iemand om niets in elkaar werd geslagen, voor halfdood werd achtergelaten en jarenlang geen mens meer durfde te vertrouwen die hem raar aankeek of op hem afkwam. Hij is ook verhuisd en pas sinds een paar maanden kan hij weer van alle leuke dingen genieten.
Slachtoffer wordt je heus niet omdat je zo graag gebruik wil maken van fondsen, slachtoffer wordt je doordat andere mensen zich zonodig moeten verlagen tot het niveau van al die zogenaamd stoere macho's hier in dit topic dit soort dingen blijkbaar slechts kunnen verwerken door andere mensen pijn te doen.
Ik wens de TS veel sterkte en hoop dat hij gauw kan verhuizen en er bovenop kan komen.
Nou, dat vind ik anders wel.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:45 schreef Pappie_Culo het volgende:
Want een klap uitdelen, nee hoor... dat is wel het ALLERLAATSTE wat je OOIT zou moeten doen. Yeah right![]()
Kwestie van harder meppen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:53 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik anders wel.
En als mensen dan toch zo idioot zijn om 'oog om oog, tand om tand' te denken, een idee wat trouwens erg leefde in de tijd van de holbewoners, dan kan je er tussenspringen, of de politie bellen, of proberen het te sussen.
Maar als iemand zo gestoord is om je om niets in elkaar te slaan, moet jij dan net zo gestoord zijn om dan maar terug te gaan slaan? Als je daar überhaupt al op komt op zo'n moment?
Ik ben blij dat ik jouw instincten van terugslaan, terugmeppen en 'koste wat kost de stoerste en sterkste willen zijn' niet heb. Lijkt me ten eerste doodvermoeiend en ten tweede vrij zinloos. Resulteert het namelijk niet standaard in "ik mep jou terug omdat jij mij sloeg", "Nou, dan mep ik jou weer terug omdat ik jij mij terugsloeg omdat ik jou mepte!"-gedrag () ?
Ik lig ook niet echt wakker van jouw kefhondjes-vechtersbaas-neigingen hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kwestie van harder meppen.
En wat een sufdoos als jij daar verder van vindt zal me echt aan m'n reet roesten.
Blijkbaar moet een ander het niet zelf weten, anders werd de TS in dit topic niet stelselmatig voor watje en mietje uitgemaakt. Blijkbaar is het heel vermakelijk om iemand die niet jouw terugslaan-instinct heeft nog meer te vernederen in zijn gevoelens die hij heeft als slachtoffer, en het zo te laten overkomen dat de TS de grootste schijtlaars is die op de wereld rondlooptquote:Ik heb een goed stel hersenen en dat onderscheidt mij m.i. genoeg van de holenmens. Ik sla er ook echt niet altijd op los, maar zie weinig reden me te laten slaan en niets terug te doen. Wat een ander doet moet ie zelf weten.
Ik zou het stiekem wel grappig vinden als je een keer echt in een situatie komt waar je gewoon geen macht over kunt uitoefenen, waar je instincten niet werken en waar je echt een soorgelijk trauma als de TS aan overhoudt. Lijkt me gezond voor jou; een gebrek aan inlevingsvermogen, dat is waar jij volgens mij last van hebt. "Iedereen die niet zo reageert als ik is een mietje". Chapeauquote:Heeft niet zoveel te maken met de stoerste en sterkste willen zijn, meer met jezelf niet op je kop willen laten zitten. Daar voel ik me te goed voor ja.
Misschien had die vriend ook wel door dat het in bepaalde situaties met bepaalde mensen helemaal niks helpt als je nog weer meer klappen gaat uitdelen.quote:Neem nou die vriend van ts waar hij het over had. Die had gewoon een klap moeten uitdelen vind ik. Had TS er misschien beter vanaf gekomen.
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:03 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik lig ook niet echt wakker van jouw kefhondjes-vechtersbaas-neigingen hoor.
Dat mag best wat minder, maar moet zeggen dat als hij geen dochtertje had gehad ik het ook best treurig had gevonden.quote:Blijkbaar moet een ander het niet zelf weten, anders werd de TS in dit topic niet stelselmatig voor watje en mietje uitgemaakt. Blijkbaar is het heel vermakelijk om iemand die niet jouw terugslaan-instinct heeft nog meer te vernederen in zijn gevoelens die hij heeft als slachtoffer, en het zo te laten overkomen dat de TS de grootste schijtlaars is die op de wereld rondloopt.
Niet om het een of ander, maar ik heb wel redelijk wat ervaring met dit soort grappen. Doe dat dan maar weer af als een stoer verhaalquote:Ik zou het stiekem wel grappig vinden als je een keer echt in een situatie komt waar je gewoon geen macht over kunt uitoefenen, waar je instincten niet werken en waar je echt een soorgelijk trauma als de TS aan overhoudt. Lijkt me gezond voor jou; een gebrek aan inlevingsvermogen, dat is waar jij volgens mij last van hebt. "Iedereen die niet zo reageert als ik is een mietje". Chapeau.
Dan was TS wellicht niet in elkaar gemept... Dus wat nou 'helpt niks'? Nee lekker staan toekijken en een halfslachtige poging de dader van TS af te te trekken, dat heeft waanzinnig goed geholpen. Hij had natuurlijk de politie moeten bellen... precies de tijdige hulp die je nodig hebt wanneer je de tyfus wordt getraptquote:Misschien had die vriend ook wel door dat het in bepaalde situaties met bepaalde mensen helemaal niks helpt als je nog weer meer klappen gaat uitdelen.
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kwestie van harder meppen.
En wat een sufdoos als jij daar verder van vindt zal me echt aan m'n reet roesten. Ik heb een goed stel hersenen en dat onderscheidt mij m.i. genoeg van de holenmens. Ik sla er ook echt niet altijd op los, maar zie weinig reden me te laten slaan en niets terug te doen. Wat een ander doet moet ie zelf weten.
Heeft niet zoveel te maken met de stoerste en sterkste willen zijn, meer met jezelf niet op je kop willen laten zitten. Daar voel ik me te goed voor ja.
Neem nou die vriend van ts waar hij het over had. Die had gewoon een klap moeten uitdelen vind ik. Had TS er misschien beter vanaf gekomen.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:34 schreef tweakdsl het volgende:
Moet 7 juni naar de rechtbank. Ze hebben de dader!
Durf je wel?quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:34 schreef tweakdsl het volgende:
En het is niet te gek voor woorden dat als je niet terugslaat je meteen voor watje of mietje wordt uitgemaakt?quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:11 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Mee eens.
Het is te gek voor woorden dat als je je eigen wil verdedigen dat je gelijk word uitgemaakt voor holbewoner.
Uitlachen is een erg goed argument in een discussie jaquote:De meeste mensen lachen om dat soort uitspraken, waaronder ik.
Wie had het hier nou weer over allochtonenquote:Geen wonder dat de ik al dat geklaag over allochtonen hoor, ze vallen jullie aan maar verdedigen ho maar.
Mijn excuses als ik nog geloof in een institutie die er is om te voorkomen dat iedereen maar het recht in eigen handen gaat nemen.quote:Je ben echt niet niet sterker of slimmer als je het gewoon over je heen laat komen.
In mijn ogen ben je dan gewoon een zwakkeling die zich graag de les laat lezen, en die nog gelooft in het politie apparaat.
Ik kan heus wel voor mezelf opkomen, maar ik heb het idee dat tegen mensen die jou zomaar, zonder reden geweld aandoen je vrij weinig kan doen.quote:Vecht voor jezelf en ontvang respect, huil als een bitch en je word behandeld als een bitch.![]()
Okee. Je bent het niet met mij eens, dat is primaquote:Just my 2 cents.
Het is nog steeds recht van de sterkste wat er heerst op de wereld, waarom denk jij dat het anders zou zijn??quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:30 schreef Razztwizzle het volgende:
En het is niet te gek voor woorden dat als je niet terugslaat je meteen voor watje of mietje wordt uitgemaakt?
Ik mag best lachen om mensen die geloven dat ze sterker staan nadat ze een pakslaag hebben gehad, hun maat hun heeft genaaid en dan nog te geloven in het politie apparaat.quote:Uitlachen is een erg goed argument in een discussie ja![]()
Niemand hier, maar ik zie wel waarom veel van die relmarokkaantjes veel Nederlandse mensen aanpakken.quote:Wie had het hier nou weer over allochtonenWie jou ook aanvalt, ik blijf erbij dat als je echt ermee in gevecht gaat je jezelf gewoon verlaagt naar het niveau van diegene die jou zinloos neernokt.
Excuses aanvaard.quote:Mijn excuses als ik nog geloof in een institutie die er is om te voorkomen dat iedereen maar het recht in eigen handen gaat nemen.
Dat is een idee, probeer het eens uit zou ik zeggen, wie weet loopt het dan anders af.quote:
Ik kan heus wel voor mezelf opkomen, maar ik heb het idee dat tegen mensen die jou zomaar, zonder reden geweld aandoen je vrij weinig kan doen.
Je kan een mens zijn instinct om te overleven niet onderdrukken, als je je niet verdedigd hoe ga je het dan doen als je met je meisje loopt of in TS z`n geval met je dochtertje.quote:Okee. Je bent het niet met mij eens, dat is primamaar om nou meteen iedereen die niet denkt zoals jij en niet het terugvecht-instinct heeft maar 'bitch', 'mietje' of 'watje' te gaan noemen is gewoon net zo overtrokken als mijn 'holbewoner' reactie. Ik dacht, ik ga eens dezelfde bewoordingen gebruiken die meeste mensen in dit topic gebruiken, kijken wat het doet. Het voelt niet prettig om op zo'n manier benoemd te worden hč
?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:34 schreef tweakdsl het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe woning TS!quote:Dan vindt ik jou dus net zoon dwaas als ts, als jij ook via dat fonds zou verhuizen omdat je toevallig een paar klappen hebt gehad.
Hij is bang, wat is bang? voor 1 persoon? kom op zeg he,
ma goed. k kap met deze discussie waar we toch nooit uit komen.![]()
Omdat het hier een beschaafde rechtsstaat heet te zijn?quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:38 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het is nog steeds recht van de sterkste wat er heerst op de wereld, waarom denk jij dat het anders zou zijn??
[..]
Dat ligt aan de politie/justitie, die zouden hun werk gewoon moeten doen. Het is wellicht een beetje naļef om te denken dat je belastingcenten ook werkelijk gestoken zouden worden in het beschermen en behalen van jouw recht, maar gegrond is die verwachting toch zeker.quote:Ik mag best lachen om mensen die geloven dat ze sterker staan nadat ze een pakslaag hebben gehad, hun maat hun heeft genaaid en dan nog te geloven in het politie apparaat.
[..]
Idd.quote:Niemand hier, maar ik zie wel waarom veel van die relmarokkaantjes veel Nederlandse mensen aanpakken.
Naar een groep Antillianen zullen ze zulke gekkigheid niet uithalen bijvoorbeeld.
[..]
Nou, in ieder geval een beter voorbeeld dan als een idioot van je af te gaan meppen. Geloof me daarnaast, voor je kind ga je 10x zo ver als voor jezelf nog. Dat TS in dit geval niets in te brengen heeft tegen één man, wil niet zeggen dat hij niets klaarspeelt als er iemand aan zijn dochtertje dreigt te komen.quote:Excuses aanvaard.![]()
[..]
Dat is een idee, probeer het eens uit zou ik zeggen, wie weet loopt het dan anders af.
[..]
Je kan een mens zijn instinct om te overleven niet onderdrukken, als je je niet verdedigd hoe ga je het dan doen als je met je meisje loopt of in TS z`n geval met je dochtertje.
Wat voor voorbeeld stel je dan???
als ik zo in elkaar wordt geslagen doe ik presies hetzelfde! aanklagen, flinke schadevergoeding vragen, aanmelden bij slachtofferhulp en nog meer geld vangenquote:Op donderdag 8 juni 2006 10:31 schreef Goed_Gek het volgende:
was sarcastisch bedoeld hoor...![]()
alhoewel de TS wel een mietje is zeg.
hij slaat niet terug maar blijft wel zeiken de hele tijd.
het is maar een tik die die heeft gehad, als iedere fokker een topic zou openen voor een klap die hij ooit heeft gekregen dan zou fok nieuwe servers kunnen kopen.
Wat een onzin, als je word aangevallen is het je recht om je te verdedigen, en een plicht voor je trots, eer en lijfbehoudquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:44 schreef dfr0st het volgende:
Terugslaan is wel het meest primitieve wat je kan doen, wat is dan zijn volgende stap? Terugsteken?
Gebruikt de aanvaller ook zijn grijze massa?quote:En als je dan niet terugschiet ben je dan een mietje? Gerbuik toch eens een keer die grijze massa in je hoofd!
quote:Denken julllie soms dat iedereen moet opgroeien in de hood?
Het verhaal wat iedereen wel kent en goed weet.quote:Aangifte doen was gewoon het beste wat hij kon doen, dat de politie daarna niet naar behoren zou werken is een ander verhaal.
Ik kom na het wk mit die mannschaft langs om dat stuk na geboorte eens het hiernamaals in zu helfen!quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:19 schreef tweakdsl het volgende:
Link naar deel 1: In elkaar geslagen
Slachtofferhulp is net hier geweest om alles te bespreken.
De tip is om toch de rechtsbijstand te informeren en een claim in te dienen. zowel materiele als immateriele schade.
Daarnaast heb ik nu de achternaam van de dader. Als het goed is krijg ik via via het adres.
Dit geef ik dan maandag door aan de politie ( en de advocaat).
Heb je het nu over de TS of over de persoon die de TS heeft geslagen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:52 schreef Rudi-Voller het volgende:
[..]
Ik kom na het wk mit die mannschaft langs om dat stuk na geboorte eens het hiernamaals in zu helfen!
Die loel naturlich ! die agressorquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:47 schreef dfr0st het volgende:
[..]
Heb je het nu over de TS of over de persoon die de TS heeft geslagen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |