1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | 02. (--) Patch 10 ( + 10 ) 03. (--) mr_anonimous 6 ( + 6 ) 04. (--) mamamiep 5 ( + 5 ) 05. (--) AtigA 4 ( + 4 ) 05. (--) laurenzo85 4 ( + 4 ) 05. (--) SaintOfKillers 4 ( + 4 ) 08. (--) dolle_hond 3 ( + 3 ) 08. (--) dyonvbaal 3 ( + 3 ) 08. (--) Phennim 3 ( + 3 ) 11. (--) Doff 2 ( + 2 ) 11. (--) InTrePidIvity 2 ( + 2 ) 11. (--) ReSpawn 2 ( + 2 ) 11. (--) victorinox 2 ( + 2 ) 15. (--) Asap 1 ( + 1 ) 15. (--) California 1 ( + 1 ) 15. (--) JelleS 1 ( + 1 ) 15. (--) RuneRose 1 ( + 1 ) 15. (--) twentemeisje 1 ( + 1 ) 15. (--) wyccie 1 ( + 1 ) 15. (--) ziggyziggyziggy 1 ( + 1 ) |
victorinox +1quote:
Ik al 1.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb in heel april nog geen punt gescoord.
Is dat die film waarin Bill Murray, verkleed als een clown, een bank overvalt? Kan even niet meer op de naam komen.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:29 schreef victorinox het volgende:
Quote uit welke film?
What's the matter, kid? Don't ya like clowns?
[shakes head crying]
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
The Devils Rejects ??quote:Op donderdag 6 april 2006 17:29 schreef victorinox het volgende:
Quote uit welke film?
What's the matter, kid? Don't ya like clowns?
[shakes head crying]
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
Nope...quote:Op donderdag 6 april 2006 17:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Is dat die film waarin Bill Murray, verkleed als een clown, een bank overvalt? Kan even niet meer op de naam komen.
Dat is goed.quote:
waarom niet?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:28 schreef Sokolsky het volgende:
d_h, je lijstje klopt niet. Sheri staat er helemaal niet in.
ik heb t niet gezien iigquote:Op donderdag 6 april 2006 17:39 schreef mamamiep het volgende:
Heeft Sheri punten gehaald dan in april?
quote:It hurts. It hurts her. It
shouldn't hurt. Her pussy should
be Bubble-Yum by now. But when
this cat fucks her, it hurts. It
hurts like the first time. The
pain is reminding a fuck machine
what is was like to be a virgin.
Hence, "Like a Virgin."
Dat moet haast wel. Ik heb een heleboel vragen gesteld en ze staat niet voor niets in m'n signature.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:39 schreef mamamiep het volgende:
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:42 schreef Sokolsky het volgende:
Reservoir Dogs.
Hoe snel rij jij danquote:Op donderdag 6 april 2006 17:44 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
toppie
Kan ik met een gerust hard naar huis
ze had ook al een spel-probleem bij mij.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:17 schreef dolle_hond het volgende:
ik zag dat mamamiep spelproblemen had, dus noemde ff de juiste naam.
daarna las ik pas terug voor de vraag
L'avventura?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:36 schreef dolle_hond het volgende:
2 mensen: 2 namen of 1 titel
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:50 schreef ReSpawn het volgende:
Euh.. Taran en de Toverketel?
quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:56 schreef latislos het volgende:
mulan?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:02 schreef latislos het volgende:
wel disney?
Walt Disney.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:02 schreef latislos het volgende:
wel disney?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:07 schreef ReSpawn het volgende:
Atlantis?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:10 schreef ReSpawn het volgende:
Tis ook niet All dogs go to heaven toch?
dyonvbaal + 1quote:
hercules?quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:26 schreef Agiath het volgende:
Huh? Het is toch hercules? dat eerste plaatje?
[afbeelding]
Dit is zeker hercules
nee hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:26 schreef Agiath het volgende:
Huh? Het is toch hercules? dat eerste plaatje?
[afbeelding]
Dit is zeker hercules
iddquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hercules?
das toch bartok the great? die heeft ook nog een eigen tekenfilm gehad geloof ik...
gamma!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:31 schreef Patch het volgende:
completer:
Fievel / An American Tail / The Mouse Wanderer / Avontuur met een staartje
deel 2 = Way out West / Fievel in het Wilde Westen
Ook nog de stemmencast weten van 2 versies?quote:
Ojaquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:29 schreef Patch het volgende:
[..]
nee hoor
dat is Bartok die het medaillon van Raspoetin vasthoudt
In Hercules is geen witte vleermuis te vinden.
Je bent in de war met Pain en Panic.
nou ja alleen manga & anime is niet zo mijn thing....quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:35 schreef dyonvbaal het volgende:
moet ik je nog gelijk geven patch?jezus... een tekenfilm vraag bij jou is volgens mij on begonnen werk of niet?
Patch +1
quote:
Rodney Dangerfield idd, als Rover Dangerfield.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:47 schreef AtigA het volgende:
Rodny dangerfield.
Back to Schoolquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:50 schreef dyonvbaal het volgende:
hij doet me denken aan die man... die heeft een film gemaakt over dat ie terug naar de uni gaat zelfde uni als zijn zoon... die vent kon zijn ogen zo vies ver naar buiten laten komen uit z'n oogkassen.. maar ken zijn naam niet meer :S
rodney nogwattes geloof ik.. dangerfield ofzo?
vaker op f5 drukken...
Manga is dan ook geen tekenfilm, heb ik mij laten vertellen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:42 schreef Patch het volgende:
[..]
nou ja alleen manga & anime is niet zo mijn thing....
ach kom...quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:54 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Manga is dan ook geen tekenfilm, heb ik mij laten vertellen.
ik ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:00 schreef Sokolsky het volgende:
Ik weet de film wel...
wat ik altijd hoor is dat manga de stripboeken zijn en anime de tekenfilms zijn...quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:00 schreef Patch het volgende:
[..]
ach kom...
tuurlijk wel
zin- en nutte-loze discussie tussen aanhangers van animé en aanhangers van tekenfilm
Zie dyonvbaal. Anime vind ik ook gewoon tekenfilms hoor.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:00 schreef Patch het volgende:
[..]
ach kom...
tuurlijk wel
zin- en nutte-loze discussie tussen aanhangers van animé en aanhangers van tekenfilm
En hentai dan? Oh, die hond ken ik trouwens niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
wat ik altijd hoor is dat manga de stripboeken zijn en anime de tekenfilms zijn...
kloptquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
wat ik altijd hoor is dat manga de stripboeken zijn en anime de tekenfilms zijn...
Die zijn toch pikant?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En hentai dan? Oh, die hond ken ik trouwens niet.
Hentai betekent "pervers" en daarmee wordt zowel anime als manga waar veel sex in zit mee aangeduid.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En hentai dan? Oh, die hond ken ik trouwens niet.
Die hond blaft tijdens de hele film maar naar één ding.quote:
Naar een fiets, omdat hij dan uitgelaten wordt?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:22 schreef AtigA het volgende:
[..]
Die hond blaft tijdens de hele film maar naar één ding.
een trein? huh... de spoorbrug die door het huis loopt valt je minder op dan een trein... okquote:
Helemaal goed.quote:
Nee, juist omdat het een spoorbrug is, zeg ik trein.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:37 schreef dyonvbaal het volgende:
een trein? huh... de spoorbrug die door het huis loopt valt je minder op dan een trein... ok
Alleen de middelste komt me niet echt bekend voorquote:
Alleen Christian Bale speelt in films en de andere twee niet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:09 schreef Phennim het volgende:
de eerste 2 ken ik alleen van tv series...
family ties en arrested development
zou dus niet weten wat voor film connecties er zouden kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:13 schreef Phennim het volgende:
ow haha, Michael Bluth heet Jason Bateman in het echt.
Bale heette ook Bateman in american psycho
1 valt er dus buiten omdat ze nooit een Bateman is geweest?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:16 schreef Phennim het volgende:
owkee... 1 heet dus ook Bateman in het echt?
dan valt 3 er buiten omdat die alleen Bateman in een film is geweest..
:p
quote:is Robert Redford
is River Phoenix
is Dan Akroyd
Sneakers![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:48 schreef Doff het volgende:
Een robot
Uh... nee... de film die ik zoek is meer... ziek ofzo..quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:49 schreef mamamiep het volgende:
Een theepot? (of is het niet beauty and the beast?)
In deze scene wel... min of meer..., maar dat zoek ik niet...quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:53 schreef mamamiep het volgende:
Een dood iemand? (ik denk nu aan Idle Hands, maar volgens mij koken ze daar niet)
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:54 schreef mamamiep het volgende:
Een hand?
Je zei een zieke filmquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:55 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
![]()
Ik moest lachen!![]()
(omdat ik weet wat hij is.)
Maar nee... helaas![]()
Mens...quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:56 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Je zei een zieke film.
Moet ik het trouwens wel richting een mens/dier zoeken
Nee... een zombie doet wel watquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:59 schreef mamamiep het volgende:
Zombie dan (als het geen vampier is, al vind ik een zombie wel een dood iemand).
Juist!quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:02 schreef mamamiep het volgende:
Je vraagt wat en het is niet dood.
quote:Een kind
Nee... Geen seriemoordenaar. Maar Hannibal heeft dezelfde smaak alsquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:04 schreef Doff het volgende:
Is dat niet uit Hannibal trouwens? Dus een seriemoordenaar?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:05 schreef mamamiep het volgende:
Kanibaal?
De tagline van de film is niet voor niets 'you are what you eat'.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:08 schreef mamamiep het volgende:
Toen Hannibal genoemd werd dacht ik daaraan en als je dan de quote terugleest klinkt het heel erg logisch.
Had ik dat geweten, dan had ik hem toch zeker iets moeilijker gemaakt zodat jullie er 5 minuten over zouden doenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:15 schreef ReSpawn het volgende:
Ze zijn allemaal jarig vandaag!
![]()
Die vraag wilde ik eigenlijk stellen in plaats van mijn vorige vraag...
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:37 schreef dolle_hond het volgende:
the quick and the dead
cinderella man
master and commander
insider, the
gladiator
proof of life
beautiful mind
Deze dus?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:36 schreef dolle_hond het volgende:
2 mensen: 2 namen of 1 titel
[afbeelding]
Ik dacht al, ze lijkt niet op Claudine Longetquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:33 schreef dolle_hond het volgende:
mevrouw is geen irl-moordenaar, maar moordenaarsmoeder bedoelde ik.
maar wel een puntquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:51 schreef Sokolsky het volgende:
The Postman always rings Twice. Maar die heb ik nooit gezien.
Million Dollar Baby? Vast niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:16 schreef Sokolsky het volgende:
Nog wat nieuwer.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:05 schreef Sokolsky het volgende:
Deze is wat nieuwer. In de andere film die ik van de regisseur zag betrapte ik 'm ook al op een buitengewoon sterke muziekkeuze.
nieuw genre?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:31 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, het is een indrukwekkende film
Je begint al een beetje gefrustreerd te klinkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:48 schreef Sokolsky het volgende:
Alsof ik niet meer dan twee films van Tarantino gezien zou hebben.
Weet je wat, we doen het anders: bedenk alle niet-Engelstalige toppers van de afgelopen paar jaar en als je bij eentje niet weet wie de regisseur is, dan is dat 'm.
Ik wil eigenlijk weg en dacht dat dit een vluggertje zou zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:49 schreef Doff het volgende:
[..]
Je begint al een beetje gefrustreerd te klinken
Ik denk dat je daar de regisseur wel van kunt noemen, of niet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:50 schreef Doff het volgende:
Un Long Dimanche de Fiancelles?
Neequote:Op vrijdag 7 april 2006 14:52 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar de regisseur wel van kunt noemen, of niet?
Oh... nou, dat is Jean-Pierre Jeunet, van onder andere Amélie, en daar moet jij dringend meer werk van gaan zienquote:
Oh, dat wist ik helemaal niet. Maar Amélie is natuurlijk in ordequote:Op vrijdag 7 april 2006 14:55 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Oh... nou, dat is Jean-Pierre Jeunet, van onder andere Amélie, en daar moet jij dringend meer werk van gaan zien
Dogme dus?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:48 schreef Sokolsky het volgende:
als je bij eentje niet weet wie de regisseur is
La Meglio Gioventù inderdaad.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:03 schreef dolle_hond het volgende:
la meglio juvente oid
Giordana, zoals hierboven ook staat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:04 schreef California het volgende:
Marco Tullio... nog iets. Toch?
't is een blinde aankoop waard.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:08 schreef Doff het volgende:
Running Time: 400 min. (!), dat is een beste tijd. Ik ken de film overigens niet eens.
Best prijzige film zie ik, maar ik zal 'm onthouden.quote:
Nou ben ik absoluut liefhebber van Juliequote:Op vrijdag 7 april 2006 15:08 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ben trouwens niet echt onder de indruk van Nina Simone's versie. Nu vind ik Nina Simone ook eigenlijk alleen echt goed in combinatie met Julie Delpy...
Psst.. was deze nou goed? Of zie ik een punttoekenning over het hoofd?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:04 schreef California het volgende:
neequote:Op vrijdag 7 april 2006 15:45 schreef latislos het volgende:
is het een film van voor 1960?
goed genoeg, schippers van...quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:09 schreef latislos het volgende:
wacht is ff, nederlands kan natuurlijk ook....
De Kameleon?
Nee, in de goede richting. Ik ga er volgende keer op doorquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:51 schreef ReSpawn het volgende:
Psst.. was deze nou goed? Of zie ik een punttoekenning over het hoofd?
Okideequote:Op vrijdag 7 april 2006 16:16 schreef California het volgende:
[..]
Nee, in de goede richting. Ik ga er volgende keer op door.
Slotscène van Before Sunset.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ben ik absoluut liefhebber van Juliemaar hier moet ik toch even over denken...
Doen!quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:42 schreef ranja het volgende:
Ah, een van haar films die ik nog niet gezien heb.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:41 schreef Sokolsky het volgende:
En on-topic... tja, laat ik eens Tonari no Totoro roepen ofzo.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:42 schreef Sokolsky het volgende:
Of msischien wel Sen to Chihiro no Kamikakushi, maar dat denk ik eigenlijk niet.
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:39 schreef mamamiep het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |