ach kom...quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:54 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Manga is dan ook geen tekenfilm, heb ik mij laten vertellen.
ik ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:00 schreef Sokolsky het volgende:
Ik weet de film wel...
wat ik altijd hoor is dat manga de stripboeken zijn en anime de tekenfilms zijn...quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:00 schreef Patch het volgende:
[..]
ach kom...
tuurlijk wel
zin- en nutte-loze discussie tussen aanhangers van animé en aanhangers van tekenfilm
Zie dyonvbaal. Anime vind ik ook gewoon tekenfilms hoor.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:00 schreef Patch het volgende:
[..]
ach kom...
tuurlijk wel
zin- en nutte-loze discussie tussen aanhangers van animé en aanhangers van tekenfilm
En hentai dan? Oh, die hond ken ik trouwens niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
wat ik altijd hoor is dat manga de stripboeken zijn en anime de tekenfilms zijn...
kloptquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
wat ik altijd hoor is dat manga de stripboeken zijn en anime de tekenfilms zijn...
Die zijn toch pikant?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En hentai dan? Oh, die hond ken ik trouwens niet.
Hentai betekent "pervers" en daarmee wordt zowel anime als manga waar veel sex in zit mee aangeduid.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En hentai dan? Oh, die hond ken ik trouwens niet.
Die hond blaft tijdens de hele film maar naar één ding.quote:
Naar een fiets, omdat hij dan uitgelaten wordt?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:22 schreef AtigA het volgende:
[..]
Die hond blaft tijdens de hele film maar naar één ding.
een trein? huh... de spoorbrug die door het huis loopt valt je minder op dan een trein... okquote:
Helemaal goed.quote:
Nee, juist omdat het een spoorbrug is, zeg ik trein.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:37 schreef dyonvbaal het volgende:
een trein? huh... de spoorbrug die door het huis loopt valt je minder op dan een trein... ok
Alleen de middelste komt me niet echt bekend voorquote:
Alleen Christian Bale speelt in films en de andere twee niet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:09 schreef Phennim het volgende:
de eerste 2 ken ik alleen van tv series...
family ties en arrested development
zou dus niet weten wat voor film connecties er zouden kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:13 schreef Phennim het volgende:
ow haha, Michael Bluth heet Jason Bateman in het echt.
Bale heette ook Bateman in american psycho
1 valt er dus buiten omdat ze nooit een Bateman is geweest?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:16 schreef Phennim het volgende:
owkee... 1 heet dus ook Bateman in het echt?
dan valt 3 er buiten omdat die alleen Bateman in een film is geweest..
:p
quote:is Robert Redford
is River Phoenix
is Dan Akroyd
Sneakers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |