maar wel een puntquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:51 schreef Sokolsky het volgende:
The Postman always rings Twice. Maar die heb ik nooit gezien.
Million Dollar Baby? Vast niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:16 schreef Sokolsky het volgende:
Nog wat nieuwer.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:05 schreef Sokolsky het volgende:
Deze is wat nieuwer. In de andere film die ik van de regisseur zag betrapte ik 'm ook al op een buitengewoon sterke muziekkeuze.
nieuw genre?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:31 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, het is een indrukwekkende film
Je begint al een beetje gefrustreerd te klinkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:48 schreef Sokolsky het volgende:
Alsof ik niet meer dan twee films van Tarantino gezien zou hebben.
Weet je wat, we doen het anders: bedenk alle niet-Engelstalige toppers van de afgelopen paar jaar en als je bij eentje niet weet wie de regisseur is, dan is dat 'm.
Ik wil eigenlijk weg en dacht dat dit een vluggertje zou zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:49 schreef Doff het volgende:
[..]
Je begint al een beetje gefrustreerd te klinken
Ik denk dat je daar de regisseur wel van kunt noemen, of niet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:50 schreef Doff het volgende:
Un Long Dimanche de Fiancelles?
Neequote:Op vrijdag 7 april 2006 14:52 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar de regisseur wel van kunt noemen, of niet?
Oh... nou, dat is Jean-Pierre Jeunet, van onder andere Amélie, en daar moet jij dringend meer werk van gaan zienquote:
Oh, dat wist ik helemaal niet. Maar Amélie is natuurlijk in ordequote:Op vrijdag 7 april 2006 14:55 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Oh... nou, dat is Jean-Pierre Jeunet, van onder andere Amélie, en daar moet jij dringend meer werk van gaan zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |