Million Dollar Baby? Vast niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:16 schreef Sokolsky het volgende:
Nog wat nieuwer.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:05 schreef Sokolsky het volgende:
Deze is wat nieuwer. In de andere film die ik van de regisseur zag betrapte ik 'm ook al op een buitengewoon sterke muziekkeuze.
nieuw genre?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:31 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, het is een indrukwekkende film
Je begint al een beetje gefrustreerd te klinkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:48 schreef Sokolsky het volgende:
Alsof ik niet meer dan twee films van Tarantino gezien zou hebben.
Weet je wat, we doen het anders: bedenk alle niet-Engelstalige toppers van de afgelopen paar jaar en als je bij eentje niet weet wie de regisseur is, dan is dat 'm.
Ik wil eigenlijk weg en dacht dat dit een vluggertje zou zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:49 schreef Doff het volgende:
[..]
Je begint al een beetje gefrustreerd te klinken
Ik denk dat je daar de regisseur wel van kunt noemen, of niet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:50 schreef Doff het volgende:
Un Long Dimanche de Fiancelles?
Neequote:Op vrijdag 7 april 2006 14:52 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar de regisseur wel van kunt noemen, of niet?
Oh... nou, dat is Jean-Pierre Jeunet, van onder andere Amélie, en daar moet jij dringend meer werk van gaan zienquote:
Oh, dat wist ik helemaal niet. Maar Amélie is natuurlijk in ordequote:Op vrijdag 7 april 2006 14:55 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Oh... nou, dat is Jean-Pierre Jeunet, van onder andere Amélie, en daar moet jij dringend meer werk van gaan zien
Dogme dus?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:48 schreef Sokolsky het volgende:
als je bij eentje niet weet wie de regisseur is
La Meglio Gioventù inderdaad.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:03 schreef dolle_hond het volgende:
la meglio juvente oid
Giordana, zoals hierboven ook staat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:04 schreef California het volgende:
Marco Tullio... nog iets. Toch?
't is een blinde aankoop waard.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:08 schreef Doff het volgende:
Running Time: 400 min. (!), dat is een beste tijd. Ik ken de film overigens niet eens.
Best prijzige film zie ik, maar ik zal 'm onthouden.quote:
Nou ben ik absoluut liefhebber van Juliequote:Op vrijdag 7 april 2006 15:08 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ben trouwens niet echt onder de indruk van Nina Simone's versie. Nu vind ik Nina Simone ook eigenlijk alleen echt goed in combinatie met Julie Delpy...
Psst.. was deze nou goed? Of zie ik een punttoekenning over het hoofd?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:04 schreef California het volgende:
neequote:Op vrijdag 7 april 2006 15:45 schreef latislos het volgende:
is het een film van voor 1960?
goed genoeg, schippers van...quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:09 schreef latislos het volgende:
wacht is ff, nederlands kan natuurlijk ook....
De Kameleon?
Nee, in de goede richting. Ik ga er volgende keer op doorquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:51 schreef ReSpawn het volgende:
Psst.. was deze nou goed? Of zie ik een punttoekenning over het hoofd?
Okideequote:Op vrijdag 7 april 2006 16:16 schreef California het volgende:
[..]
Nee, in de goede richting. Ik ga er volgende keer op door.
Slotscène van Before Sunset.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ben ik absoluut liefhebber van Juliemaar hier moet ik toch even over denken...
Doen!quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:42 schreef ranja het volgende:
Ah, een van haar films die ik nog niet gezien heb.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:41 schreef Sokolsky het volgende:
En on-topic... tja, laat ik eens Tonari no Totoro roepen ofzo.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:42 schreef Sokolsky het volgende:
Of msischien wel Sen to Chihiro no Kamikakushi, maar dat denk ik eigenlijk niet.
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:39 schreef mamamiep het volgende:
Heeft Sheri punten gehaald dan in april?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |