Casual = strakke naveltruitjes en strakke heupbroeken?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:00 schreef Ynske het volgende:
[..]alleen mannen in pak
en vrouwen casual
Of we nou op het werk fokken of thuis... Zie je eigen activiteit op dit moment...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:35 schreef Polen het volgende:
Whehe! Zeker aan het werken, he, allemaal!.
mijn feest ik zeg bikiniquote:Op donderdag 6 april 2006 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Casual = strakke naveltruitjes en strakke heupbroeken?![]()
Zo hoort het!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:39 schreef Dickies het volgende:
En om 3 uur rijles. Kom ik mooi van vriending af die wou praten omdat we ruzie hadden.
Wil je m'n eitjes zien?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Offertes schrijven zuigt op een niet leuke manier.![]()
Een lotgenoot... Ik doe al een week niks anders. Binnendienstmedewerker ziek, alle verkopers op een beurs, mag ik zelf alles doen...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Offertes schrijven zuigt op een niet leuke manier.![]()
k zit laatst in een sauna, weet je wel zo'n lekker ding zo waar je bloot in moet enzo en waar het heet is enzo.quote:
HOE DURVEN ZE!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:46 schreef Twisted_fok het volgende:
ZE SMELTEN DE PAASHAAS!!!!
Bikini is netjes genoegquote:Op donderdag 6 april 2006 14:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mijn feest ik zeg bikini
rokje er bij mag ook nog wel hoor om het netjes te houden
"Liefst alleen kleding boven".quote:Op donderdag 6 april 2006 14:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mijn feest ik zeg bikini
rokje er bij mag ook nog wel hoor om het netjes te houden
In de slaapkamer?quote:
Hoeft niet verkeerd te zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 14:52 schreef Polen het volgende:
Duidelijk een geemancipeerde neger, die airwin.
SPAM!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:52 schreef jackson het volgende:
Ha... bijna weekend... bijna zaterdag!
[08-04-2006] Playground, Club Poema, Utrecht
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
k zit laatst in een sauna, weet je wel zo'n lekker ding zo waar je bloot in moet enzo en waar het heet is enzo.
Komt daar in een keer, zo'n paashaas naar binnen, weet je wel met van die gróte oren weet je.
Hij legt z'n poten open en zegt tegen mij: ,, Wat heb jij een mooie strik om je eitjes!" Ik zeg ,,Wat?!" Hij zegt: ,, Wat heb jij een mooie strik om je eitjes!"
Ik zeg ,,Ik heb helemaal geen strik om m'n eitjes man, kijk naar je eigen eieren!"
Hij zegt ,, Aah, wil jij m'n eitjes zien? Aah, wil jij m'n eitjes zien?" Ik zeg ,, ik hoef die eieren van jou helemaal niet te zien man!"
Contradictio in terminis...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:52 schreef Polen het volgende:
Duidelijk een geemancipeerde neger, die airwin.
Rustig maar huiliesquote:
Alweerquote:
Doet U daar maar Thee bijquote:Op donderdag 6 april 2006 15:00 schreef Polen het volgende:
Ik las 'Een feestje voor de france liefhebbers'.
Nee mennnquote:Op donderdag 6 april 2006 15:00 schreef Polen het volgende:
Ik las 'Een feestje voor de france liefhebbers'.
Dat kunnen we pas bepalen als we weten wat het is/wasquote:
Ik weet het wel.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kunnen we pas bepalen als we weten wat het is/was
Tegen betaling wil ik die informatie best verschaffenquote:Op donderdag 6 april 2006 15:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kunnen we pas bepalen als we weten wat het is/was
Nope, maar de tekst is zeer briljantquote:Op donderdag 6 april 2006 14:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ken je het nummer? Hij is echt te grappig.![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Tegen betaling wil ik die informatie best verschaffen![]()
Ja... kusjesquote:Op donderdag 6 april 2006 15:19 schreef CherryLips het volgende:
tyfus tering KUT computers
Geef dat ding maar weer de schuld van je eigen onkunde...quote:Op donderdag 6 april 2006 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Wat een woorden voor een dame!quote:Op donderdag 6 april 2006 15:19 schreef CherryLips het volgende:
As usualquote:Op donderdag 6 april 2006 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef dat ding maar weer de schuld van je eigen onkunde...![]()
Is het een dame dan..... Je weet et nietquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Oliequote:Op donderdag 6 april 2006 15:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je er zo op moet schelden, zegt dat alleen maar iets over het feit da tje niet toe durft te geven dat jij het probleem bent
Typisch geval van een ID-10-T probleem.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Een PEBKAC zou ook nog kunnenquote:Op donderdag 6 april 2006 15:30 schreef PhaE het volgende:
[..]
Typisch geval van een ID-10-T probleem.
tsss ik ook na morgenquote:Op donderdag 6 april 2006 15:33 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik heb weekend *lange neus naar jullie maakt*![]()
Ik moet morgen even werken en naar school even naar de kapper. En dan weekendquote:Op donderdag 6 april 2006 15:33 schreef OoAstridoO het volgende:
en hallo allemaal
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:33 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik heb al tijden weekend.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:33 schreef OoAstridoO het volgende:
en hallo allemaal
Vrij is vrijquote:
Dat is minder danquote:
Mooie tijdquote:Op donderdag 6 april 2006 15:43 schreef Polen het volgende:
[..]
Sinds 1330 ongeveer.
13:37 om precies te zijn.
The answer to life, the universe... *oops*....quote:Op donderdag 6 april 2006 15:47 schreef PhaE het volgende:
[..]
Mooie tijd
Bijna net zo goed als alles met42
Die test had dan ook een uitslag met het antwoord op het universumquote:
Koop een Mac.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Jij kan d'r ook instructie geven natuurlijk!quote:
Om er de hele dag naar te kijken ?!quote:
Ze heeft al een iPod. De volgende stap is om jezelf te verlossen van de Windows hel.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kan d'r ook instructie geven natuurlijk!![]()
Kan mij het schelen wat zij er mee doet.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Om er de hele dag naar te kijken ?!
Details Polen. Dat weet jij zelfs. Mijn 68HC11 is technisch gezien ook een computer en toch zou ik het ding absoluut niet in willen zetten als PC. Als het uberhaupt al kan.quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
The answer to life, the universe... *oops*....![]()
quote:Ford: You're looking for the Ultimate Question.
Zaphod: Yep.
Ford: You.
Zaphod: Me.
Ford: Why?
Zaphod: No, I tried that: Why? 42. Doesn't work.
Dat zeg ik. Koop een Mac.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:53 schreef Polen het volgende:
Installeer BSD.
Als het je niet kan schelen... zeg er dan niks overquote:Op donderdag 6 april 2006 15:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kan mij het schelen wat zij er mee doet.
Ook datquote:Op donderdag 6 april 2006 15:54 schreef Tranceptor het volgende:
HOEREN!
Toch geweldig dat die nieuwe MAC's gebruik maken van intel spul en dat Macintosh beweert dat ze 4 tot 5 keer sneller zijn dan de laatste batch pure-mac spulletjesquote:Op donderdag 6 april 2006 15:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Details Polen. Dat weet jij zelfs. Mijn 68HC11 is technisch gezien ook een computer en toch zou ik het ding absoluut niet in willen zetten als PC. Als het uberhaupt al kan.
Zoveel Intel spul zit er niet in tochquote:Op donderdag 6 april 2006 15:55 schreef PhaE het volgende:
[..]
Toch geweldig dat die nieuwe MAC's gebruik maken van intel spul en dat Macintosh beweert dat ze 4 tot 5 keer sneller zijn dan de laatste batch pure-mac spulletjes
Ik ben blij met mijn PCquote:Op donderdag 6 april 2006 15:56 schreef Polen het volgende:
Gaat het goddomme weer over PC vs MAC! Verdomme Annie, jij weer!
Het is maar hoe je het bekijkt. Natuurlijk zeggen ze dat anders zou iedereen toch nog steeds de goedkopere G4's en G5's kopen?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:55 schreef PhaE het volgende:
[..]
Toch geweldig dat die nieuwe MAC's gebruik maken van intel spul en dat Macintosh beweert dat ze 4 tot 5 keer sneller zijn dan de laatste batch pure-mac spulletjes
Goed plan... dat neem ik mezelf ook voor tot half 6quote:Op donderdag 6 april 2006 15:59 schreef Polen het volgende:
Ik ga eens niets doen.
Mooi aantal voor tietenquote:
Grote meid....quote:Op donderdag 6 april 2006 16:00 schreef CherryLips het volgende:
M'n pc gaat zo denk ik het raam uit en ik neem ontslagDaar wordt iedereen waarschijnlijker een stuk vrolijker van.
Dan ga ik naar het belastingkantoor en ga ik op een bureau schijten, nadat ik daar een goede pc heb gejat.
Dan ga ik naar m'n docent en mep ik 'm op z'n smoel omdat hij na een week nog steeds m'n belangrijke mail heeft beantwoord en nooit in z'n kantoor zit.
Zo.
Vandaag dus niks meer doenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:02 schreef Ynske het volgende:enveloppen en design klaar
morgen wacht een nieuwe meeling
Doe gewoon rustig. De rest is verspilde energiequote:Op donderdag 6 april 2006 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even een paniekaanval wegdrinken.
Zo'n paniekaanval waarvan ik morgen waarschijnlijk denk; 'wtf?'
Drank hakken is altijd tofquote:Op donderdag 6 april 2006 16:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doe gewoon rustig. De rest is verspilde energie
'Wegdrinken' klinkt okay. "Zullen wij straks elkanders leed wegdrinken?"quote:Op donderdag 6 april 2006 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even een paniekaanval wegdrinken.
Zo'n paniekaanval waarvan ik morgen waarschijnlijk denk; 'wtf?'
Is jouw leed nog te verdrinken dan ?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:04 schreef Polen het volgende:
[..]
'Wegdrinken' klinkt okay. "Zullen wij straks elkanders leed wegdrinken?"
Ja!quote:Op donderdag 6 april 2006 15:53 schreef Polen het volgende:
Installeer BSD.
tuurlijk niet, t is nog maar 20 minquote:
Wat is er met jouw klok aan de hand ?! Of met je werktijdenquote:
Zolang jij de quote uit mijn signature nog niet herkent, doe ik net of ik geen idee heb waar je het over hebt...quote:
om nog 23 danquote:Op donderdag 6 april 2006 16:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat is er met jouw klok aan de hand ?! Of met je werktijden
Kijk wel uit, zodra ik zeg dat ik het herken, word ik straks nog door vibri neergeschotenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang jij de quote uit mijn signature nog niet herkent, doe ik net of ik geen idee heb waar je het over hebt...![]()
50 hierquote:
Ben jij van de ratten besnuffeld ?!quote:
Welnee, daar scoor je punten mee... Die is groot fan van de BBC TV variant...quote:Op donderdag 6 april 2006 16:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Kijk wel uit, zodra ik zeg dat ik het herken, word ik straks nog door vibri neergeschoten
Half 8... aii... vroegheidquote:Op donderdag 6 april 2006 16:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
om nog 23 dan
en mijn werktijden zijn al jaar en dag van 8 tot half 5
Monolitische kernels zijn zo 1960.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:09 schreef webspider het volgende:
[..]
Ben jij van de ratten besnuffeld ?!
DLL hell!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Monolitische kernels zijn zo 1960.
Zelfs Windows NT is moderner.
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Onder andere.
En ik kan mezelf intussen dood eten aan chocola cadburry's
Doe maar niet, we willen nog langer van je genietenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
En ik kan mezelf intussen dood eten aan chocola
Monopolistische kernels zijn zo 1995.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Monolitische kernels zijn zo 1960.
Zelfs Windows NT is moderner.
Puur?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn schoonzus heeft me nog een paar kilo gebracht
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:19 schreef Polen het volgende:
He verdomme Anthraxx, ik dacht dat het een nette edit was..
Drie minuten te vroeg ambtenaar!quote:
heb ook nog niet afgeslotenquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:30 schreef Polen het volgende:
SEKS.
Nu even niet, sorry.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:30 schreef Polen het volgende:
SEKS.
Was 't maar zo'n feest... College vanavond... Morgen weer...quote:Op donderdag 6 april 2006 16:30 schreef Polen het volgende:
SEKS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |