Kan mij het schelen wat zij er mee doet.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Om er de hele dag naar te kijken ?!
Details Polen. Dat weet jij zelfs. Mijn 68HC11 is technisch gezien ook een computer en toch zou ik het ding absoluut niet in willen zetten als PC. Als het uberhaupt al kan.quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
The answer to life, the universe... *oops*....![]()
quote:Ford: You're looking for the Ultimate Question.
Zaphod: Yep.
Ford: You.
Zaphod: Me.
Ford: Why?
Zaphod: No, I tried that: Why? 42. Doesn't work.
Dat zeg ik. Koop een Mac.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:53 schreef Polen het volgende:
Installeer BSD.
Als het je niet kan schelen... zeg er dan niks overquote:Op donderdag 6 april 2006 15:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kan mij het schelen wat zij er mee doet.
Ook datquote:Op donderdag 6 april 2006 15:54 schreef Tranceptor het volgende:
HOEREN!
Toch geweldig dat die nieuwe MAC's gebruik maken van intel spul en dat Macintosh beweert dat ze 4 tot 5 keer sneller zijn dan de laatste batch pure-mac spulletjesquote:Op donderdag 6 april 2006 15:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Details Polen. Dat weet jij zelfs. Mijn 68HC11 is technisch gezien ook een computer en toch zou ik het ding absoluut niet in willen zetten als PC. Als het uberhaupt al kan.
Zoveel Intel spul zit er niet in tochquote:Op donderdag 6 april 2006 15:55 schreef PhaE het volgende:
[..]
Toch geweldig dat die nieuwe MAC's gebruik maken van intel spul en dat Macintosh beweert dat ze 4 tot 5 keer sneller zijn dan de laatste batch pure-mac spulletjes
Ik ben blij met mijn PCquote:Op donderdag 6 april 2006 15:56 schreef Polen het volgende:
Gaat het goddomme weer over PC vs MAC! Verdomme Annie, jij weer!
Het is maar hoe je het bekijkt. Natuurlijk zeggen ze dat anders zou iedereen toch nog steeds de goedkopere G4's en G5's kopen?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:55 schreef PhaE het volgende:
[..]
Toch geweldig dat die nieuwe MAC's gebruik maken van intel spul en dat Macintosh beweert dat ze 4 tot 5 keer sneller zijn dan de laatste batch pure-mac spulletjes
Goed plan... dat neem ik mezelf ook voor tot half 6quote:Op donderdag 6 april 2006 15:59 schreef Polen het volgende:
Ik ga eens niets doen.
Mooi aantal voor tietenquote:
Grote meid....quote:Op donderdag 6 april 2006 16:00 schreef CherryLips het volgende:
M'n pc gaat zo denk ik het raam uit en ik neem ontslagDaar wordt iedereen waarschijnlijker een stuk vrolijker van.
Dan ga ik naar het belastingkantoor en ga ik op een bureau schijten, nadat ik daar een goede pc heb gejat.
Dan ga ik naar m'n docent en mep ik 'm op z'n smoel omdat hij na een week nog steeds m'n belangrijke mail heeft beantwoord en nooit in z'n kantoor zit.
Zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |