Casual = strakke naveltruitjes en strakke heupbroeken?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:00 schreef Ynske het volgende:
[..]alleen mannen in pak
en vrouwen casual
Of we nou op het werk fokken of thuis... Zie je eigen activiteit op dit moment...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:35 schreef Polen het volgende:
Whehe! Zeker aan het werken, he, allemaal!.
mijn feest ik zeg bikiniquote:Op donderdag 6 april 2006 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Casual = strakke naveltruitjes en strakke heupbroeken?![]()
Zo hoort het!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:39 schreef Dickies het volgende:
En om 3 uur rijles. Kom ik mooi van vriending af die wou praten omdat we ruzie hadden.
Wil je m'n eitjes zien?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Offertes schrijven zuigt op een niet leuke manier.![]()
Een lotgenoot... Ik doe al een week niks anders. Binnendienstmedewerker ziek, alle verkopers op een beurs, mag ik zelf alles doen...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Offertes schrijven zuigt op een niet leuke manier.![]()
k zit laatst in een sauna, weet je wel zo'n lekker ding zo waar je bloot in moet enzo en waar het heet is enzo.quote:
HOE DURVEN ZE!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:46 schreef Twisted_fok het volgende:
ZE SMELTEN DE PAASHAAS!!!!
Bikini is netjes genoegquote:Op donderdag 6 april 2006 14:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mijn feest ik zeg bikini
rokje er bij mag ook nog wel hoor om het netjes te houden
"Liefst alleen kleding boven".quote:Op donderdag 6 april 2006 14:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mijn feest ik zeg bikini
rokje er bij mag ook nog wel hoor om het netjes te houden
In de slaapkamer?quote:
Hoeft niet verkeerd te zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 14:52 schreef Polen het volgende:
Duidelijk een geemancipeerde neger, die airwin.
SPAM!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:52 schreef jackson het volgende:
Ha... bijna weekend... bijna zaterdag!
[08-04-2006] Playground, Club Poema, Utrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |