Casual = strakke naveltruitjes en strakke heupbroeken?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:00 schreef Ynske het volgende:
[..]alleen mannen in pak
en vrouwen casual
Of we nou op het werk fokken of thuis... Zie je eigen activiteit op dit moment...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:35 schreef Polen het volgende:
Whehe! Zeker aan het werken, he, allemaal!.
mijn feest ik zeg bikiniquote:Op donderdag 6 april 2006 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Casual = strakke naveltruitjes en strakke heupbroeken?![]()
Zo hoort het!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:39 schreef Dickies het volgende:
En om 3 uur rijles. Kom ik mooi van vriending af die wou praten omdat we ruzie hadden.
Wil je m'n eitjes zien?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Offertes schrijven zuigt op een niet leuke manier.![]()
Een lotgenoot... Ik doe al een week niks anders. Binnendienstmedewerker ziek, alle verkopers op een beurs, mag ik zelf alles doen...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Offertes schrijven zuigt op een niet leuke manier.![]()
k zit laatst in een sauna, weet je wel zo'n lekker ding zo waar je bloot in moet enzo en waar het heet is enzo.quote:
HOE DURVEN ZE!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:46 schreef Twisted_fok het volgende:
ZE SMELTEN DE PAASHAAS!!!!
Bikini is netjes genoegquote:Op donderdag 6 april 2006 14:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mijn feest ik zeg bikini
rokje er bij mag ook nog wel hoor om het netjes te houden
"Liefst alleen kleding boven".quote:Op donderdag 6 april 2006 14:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mijn feest ik zeg bikini
rokje er bij mag ook nog wel hoor om het netjes te houden
In de slaapkamer?quote:
Hoeft niet verkeerd te zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 14:52 schreef Polen het volgende:
Duidelijk een geemancipeerde neger, die airwin.
SPAM!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:52 schreef jackson het volgende:
Ha... bijna weekend... bijna zaterdag!
[08-04-2006] Playground, Club Poema, Utrecht
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
k zit laatst in een sauna, weet je wel zo'n lekker ding zo waar je bloot in moet enzo en waar het heet is enzo.
Komt daar in een keer, zo'n paashaas naar binnen, weet je wel met van die gróte oren weet je.
Hij legt z'n poten open en zegt tegen mij: ,, Wat heb jij een mooie strik om je eitjes!" Ik zeg ,,Wat?!" Hij zegt: ,, Wat heb jij een mooie strik om je eitjes!"
Ik zeg ,,Ik heb helemaal geen strik om m'n eitjes man, kijk naar je eigen eieren!"
Hij zegt ,, Aah, wil jij m'n eitjes zien? Aah, wil jij m'n eitjes zien?" Ik zeg ,, ik hoef die eieren van jou helemaal niet te zien man!"
Contradictio in terminis...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:52 schreef Polen het volgende:
Duidelijk een geemancipeerde neger, die airwin.
Rustig maar huiliesquote:
Alweerquote:
Doet U daar maar Thee bijquote:Op donderdag 6 april 2006 15:00 schreef Polen het volgende:
Ik las 'Een feestje voor de france liefhebbers'.
Nee mennnquote:Op donderdag 6 april 2006 15:00 schreef Polen het volgende:
Ik las 'Een feestje voor de france liefhebbers'.
Dat kunnen we pas bepalen als we weten wat het is/wasquote:
Ik weet het wel.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kunnen we pas bepalen als we weten wat het is/was
Tegen betaling wil ik die informatie best verschaffenquote:Op donderdag 6 april 2006 15:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kunnen we pas bepalen als we weten wat het is/was
Nope, maar de tekst is zeer briljantquote:Op donderdag 6 april 2006 14:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ken je het nummer? Hij is echt te grappig.![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Tegen betaling wil ik die informatie best verschaffen![]()
Ja... kusjesquote:Op donderdag 6 april 2006 15:19 schreef CherryLips het volgende:
tyfus tering KUT computers
Geef dat ding maar weer de schuld van je eigen onkunde...quote:Op donderdag 6 april 2006 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Wat een woorden voor een dame!quote:Op donderdag 6 april 2006 15:19 schreef CherryLips het volgende:
As usualquote:Op donderdag 6 april 2006 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef dat ding maar weer de schuld van je eigen onkunde...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |