Ze zouden het moeten verplichten... mannen in pakquote:
Gala dus! Of iets met de marine of piloten ofzo. Als het maar mannen in pak oplevert!quote:Op donderdag 6 april 2006 13:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
weet ik nog niet
we hebben pas net besloten dat t wel weer tijd is voor een feestje
nog een voorkeur?
haha ons eerste feestje was be famousquote:Op donderdag 6 april 2006 13:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gala dus! Of iets met de marine of piloten ofzo. Als het maar mannen in pak oplevert!
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha ons eerste feestje was be famous
toen kwam iemand als kaptein iglomet zo'n wit pak haha
wat dacht je van een mannen in pak vrouwen in bikini feestje?
~zucht~quote:Op donderdag 6 april 2006 14:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Which reminds me, ik moet nog een nieuwe bikini gaan kopen!
pas maar op want ik hou je er aanquote:Op donderdag 6 april 2006 14:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Als je zin hebt om ervoor naar Brunssum af te reizen.
Anyway, ik ga nu eerst even mijn nieuwe paspoort afhalen dus het zal een andere keer moeten.
Daag allemaal.
hmmm t is dat je t niet eerder gemeld hebt...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Als je zin hebt om ervoor naar Brunssum af te reizen.
Anyway, ik ga nu eerst even mijn nieuwe paspoort afhalen dus het zal een andere keer moeten.
Daag allemaal.
ohoquote:Op donderdag 6 april 2006 14:10 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nee niet opeens gaan slijmen nu![]()
Ik ben diep gekrenkt. Ofzo.
alweer?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:11 schreef webspider het volgende:
Ja, hoi weer!
Ik zit niet op WoWquote:Op donderdag 6 april 2006 13:56 schreef PhaE het volgende:
[..]
Echt jammer dat je straks nog eens 40 euro moet neertellen voor The Burning Crusade.
Denk dat dat het einde wordt van mijn WoW-tijdperk![]()
Toch!quote:
Ben je nou nog aan het soppen?quote:
is 1337 genoegquote:Op donderdag 6 april 2006 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit niet op WoWWel op Battlenet, maar dan om Baal z'n aars te kicken
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oho
*krak* dat was mn hart
niet boos zijn op me!
http://video.google.com/videoplay?docid=5430343841227974645quote:Op donderdag 6 april 2006 14:14 schreef PhaE het volgende:
[..]
is 1337 genoeg
WoW is toch een beetje World of Wankers.
Oh die ga ik onthouden voor als WM het weer eens over WoW heeft, kan ik hem eens voor iets anders dan nerd uitmaken.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:14 schreef PhaE het volgende:
[..]
is 1337 genoeg
Ik keek de kat uit de boom en zag dat er nog ruimte voor verbetering was. Plus dat ik niet zo te spreken bben over de perfromance van battlenetquote:Op donderdag 6 april 2006 14:14 schreef PhaE het volgende:
[..]
is 1337 genoeg
heb je geen secondelijm?quote:
Weet je dat dat best raar eruit ziet als je geen geluid hebt?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:15 schreef webspider het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=5430343841227974645
Veel te harigquote:Op donderdag 6 april 2006 14:17 schreef Ynske het volgende:
cool
[afbeelding]
je zou bijna niet zzeggen dat t op een mens gemaakt is
Is het weer te klein voor je scheur? Pak die komkommer van gisteren dan!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heb je geen secondelijm?![]()
vind pritt nogal magertjes hoor!
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is het weer te klein voor je scheur? Pak die komkommer van gisteren dan!
Smite me, o mighty smiter!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
You really, really love us, don't you?![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
om een hartje mee te lijmen?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
om een hartje mee te lijmen?
komkommer plakt idd erg goed
World of Wimpsquote:Op donderdag 6 april 2006 14:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh die ga ik onthouden voor als WM het weer eens over WoW heeft, kan ik hem eens voor iets anders dan nerd uitmaken.![]()
[DiabloII nerd] Ik heb wel een hammerdin! [/Diablo II nerd]quote:
TCOS al gezien ?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:22 schreef PhaE het volgende:
[..]
World of Wimps
Whine or Weep
etc.etc...
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:22 schreef PhaE het volgende:
[..]
World of Wimps
Whine or Weep
etc.etc...
Op een oude fiets..quote:Op donderdag 6 april 2006 14:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
sinds 1922, ik vind je wel een beetje oud.![]()
Oh ja, nou dan. Oke.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:25 schreef Dickies het volgende:
[..]
Op een oude fiets..![]()
Zegt die schobbejak van me soms ook![]()
Geweldig nummer!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:15 schreef webspider het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=5430343841227974645
Je bent wel spontaan.quote:
Casual = strakke naveltruitjes en strakke heupbroeken?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:00 schreef Ynske het volgende:
[..]alleen mannen in pak
en vrouwen casual
Of we nou op het werk fokken of thuis... Zie je eigen activiteit op dit moment...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:35 schreef Polen het volgende:
Whehe! Zeker aan het werken, he, allemaal!.
mijn feest ik zeg bikiniquote:Op donderdag 6 april 2006 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Casual = strakke naveltruitjes en strakke heupbroeken?![]()
Zo hoort het!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:39 schreef Dickies het volgende:
En om 3 uur rijles. Kom ik mooi van vriending af die wou praten omdat we ruzie hadden.
Wil je m'n eitjes zien?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Offertes schrijven zuigt op een niet leuke manier.![]()
Een lotgenoot... Ik doe al een week niks anders. Binnendienstmedewerker ziek, alle verkopers op een beurs, mag ik zelf alles doen...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Offertes schrijven zuigt op een niet leuke manier.![]()
k zit laatst in een sauna, weet je wel zo'n lekker ding zo waar je bloot in moet enzo en waar het heet is enzo.quote:
HOE DURVEN ZE!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:46 schreef Twisted_fok het volgende:
ZE SMELTEN DE PAASHAAS!!!!
Bikini is netjes genoegquote:Op donderdag 6 april 2006 14:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mijn feest ik zeg bikini
rokje er bij mag ook nog wel hoor om het netjes te houden
"Liefst alleen kleding boven".quote:Op donderdag 6 april 2006 14:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mijn feest ik zeg bikini
rokje er bij mag ook nog wel hoor om het netjes te houden
In de slaapkamer?quote:
Hoeft niet verkeerd te zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 14:52 schreef Polen het volgende:
Duidelijk een geemancipeerde neger, die airwin.
SPAM!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:52 schreef jackson het volgende:
Ha... bijna weekend... bijna zaterdag!
[08-04-2006] Playground, Club Poema, Utrecht
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
k zit laatst in een sauna, weet je wel zo'n lekker ding zo waar je bloot in moet enzo en waar het heet is enzo.
Komt daar in een keer, zo'n paashaas naar binnen, weet je wel met van die gróte oren weet je.
Hij legt z'n poten open en zegt tegen mij: ,, Wat heb jij een mooie strik om je eitjes!" Ik zeg ,,Wat?!" Hij zegt: ,, Wat heb jij een mooie strik om je eitjes!"
Ik zeg ,,Ik heb helemaal geen strik om m'n eitjes man, kijk naar je eigen eieren!"
Hij zegt ,, Aah, wil jij m'n eitjes zien? Aah, wil jij m'n eitjes zien?" Ik zeg ,, ik hoef die eieren van jou helemaal niet te zien man!"
Contradictio in terminis...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:52 schreef Polen het volgende:
Duidelijk een geemancipeerde neger, die airwin.
Rustig maar huiliesquote:
Alweerquote:
Doet U daar maar Thee bijquote:Op donderdag 6 april 2006 15:00 schreef Polen het volgende:
Ik las 'Een feestje voor de france liefhebbers'.
Nee mennnquote:Op donderdag 6 april 2006 15:00 schreef Polen het volgende:
Ik las 'Een feestje voor de france liefhebbers'.
Dat kunnen we pas bepalen als we weten wat het is/wasquote:
Ik weet het wel.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kunnen we pas bepalen als we weten wat het is/was
Tegen betaling wil ik die informatie best verschaffenquote:Op donderdag 6 april 2006 15:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kunnen we pas bepalen als we weten wat het is/was
Nope, maar de tekst is zeer briljantquote:Op donderdag 6 april 2006 14:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ken je het nummer? Hij is echt te grappig.![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Tegen betaling wil ik die informatie best verschaffen![]()
Ja... kusjesquote:Op donderdag 6 april 2006 15:19 schreef CherryLips het volgende:
tyfus tering KUT computers
Geef dat ding maar weer de schuld van je eigen onkunde...quote:Op donderdag 6 april 2006 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Wat een woorden voor een dame!quote:Op donderdag 6 april 2006 15:19 schreef CherryLips het volgende:
As usualquote:Op donderdag 6 april 2006 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef dat ding maar weer de schuld van je eigen onkunde...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |