Een stift? Een honkbalknuppel.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat liefie_ met een stift in je reet zat
Ohquote:Op donderdag 6 april 2006 13:15 schreef PhaE het volgende:
[..]
Jij ben dan ook wel elite, en ook jij bezit beginnelingen
Stift op je klepel?quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:16 schreef PhaE het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe obsessie?
Ipv wortels is het nu een watervaste stift
en nee, die zat NIET in mijn reetOf in een andere lichaamsopening. Woord
Wees overigens blij dat er geen desbetreffende stiftfoto's zijn. Die wortelenquote:Op donderdag 6 april 2006 13:16 schreef PhaE het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe obsessie?
Ipv wortels is het nu een watervaste stift
en nee, die zat NIET in mijn reetOf in een andere lichaamsopening. Woord
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wees overigens blij dat er geen desbetreffende stiftfoto's zijn. Die wortelen
Als er maar geen stomme kutkloon komt om die te postenquote:
GeschiftMetEenStift ofzo?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er maar geen stomme kutkloon komt om die te posten![]()
dag. Bijna vrijdagquote:Op donderdag 6 april 2006 13:25 schreef mvdlubbe het volgende:
Vrij.
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:12 schreef PhaE het volgende:
Friemel aan mijn piemel! Woord omhoog huisjongen!
Wat is omhoog!??!
de eerste dag dat je dood bent?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:30 schreef mvdlubbe het volgende:
Een dag niet geleefd is een, ehm. Hm.
Een dode dag?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:30 schreef mvdlubbe het volgende:
Een dag niet geleefd is een, ehm. Hm.
Post es!quote:Op donderdag 6 april 2006 13:31 schreef Dickies het volgende:
Ik kwam wel een mooie foto tegen met doos + (half gepelde) banaan.
en nu ben je je scherm aan het schoonmakenquote:Op donderdag 6 april 2006 13:31 schreef Dickies het volgende:
Ik kwam wel een mooie foto tegen met doos + (half gepelde) banaan.
quote:
kijk daar maarquote:
Over het algemeen in mei...quote:Op donderdag 6 april 2006 13:38 schreef Ynske het volgende:
weet iemand in welke maand je ook alweer je vakantiegeld uitbetaald krijgt?
oeh jij in gala jurkquote:
Jij ook alquote:Op donderdag 6 april 2006 13:40 schreef Pheno het volgende:
"LEEROOOOOOOOOOOOOOOY JEEENKINS"
Gast in WoW die een enorme fout maaktequote:Op donderdag 6 april 2006 13:43 schreef PhaE het volgende:
[..]
Jij ook al
werd gisteren in Silkroadonline aangesproken met Phaaaaaaeeeee Jeeeeenkins...
en in EVE online is het blijkbaar ook een hype... toch ff opzoeken wie die figuur is.
zonder iets, nog beterquote:
Op het gala van mijn jaar zal het in elk geval niet zijn. En dan presteert mijn vriendin het ook nog om boos op mij te worden, omdat ik geen kaartjes heb.quote:
Ohhhhh okay! weet het weer!!quote:Op donderdag 6 april 2006 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gast in WoW die een enorme fout maakte
Ik heb het filmpje nog ergens
waren de kaartjes op?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Op het gala van mijn jaar zal het in elk geval niet zijn. En dan presteert mijn vriendin het ook nog om boos op mij te worden, omdat ik geen kaartjes heb.
* Mini_rulez vindt zichzelf heel zielig.
Maar goed, om zonder galajurk rond te lopen heb je dat stomme gala ook niet nodig natuurlijk.![]()
plop.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:47 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ohhhhh okay! weet het weer!!
Dat ze dik aan het plannen zijn, qua winkansen etc, en dat je op TS opeens hoort LEEEEEROY JEEENKINS!!!! en die gozer alle NPC's triggered door rond te rennen... Wiped!!
Die jaquote:Op donderdag 6 april 2006 13:47 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ohhhhh okay! weet het weer!!
Dat ze dik aan het plannen zijn, qua winkansen etc, en dat je op TS opeens hoort LEEEEEROY JEEENKINS!!!! en die gozer alle NPC's triggered door rond te rennen... Wiped!!
Nee, dat nog niet eens. Vrijdag zouden we samen kaartjes kopen maar toen kon ik haar niet bereiken. Toen bleek dat ze deze week ook nog kaartjes verkochten, maar toen ik dinsdag nog niks van haar had gehoord heb ik maar tegen mijn vriend gezegd dat hij mijn galajurk wel bij m'n ouders kon laten omdat hij toch geen pak meer zou krijgen voor vrijdag (morgen dus). En toen bleek dat zij mij dinsdag gemaild heeft dat ze kaartjes had voor haarzelf en haar vriend, maar toen ik dat las was het dus te laat. Ze had niet ff kunnen bellen ofzo.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waren de kaartjes op?
ach dan kom je toch naar mijn schoolfeestje?
hmz vervelend iddquote:Op donderdag 6 april 2006 13:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet eens. Vrijdag zouden we samen kaartjes kopen maar toen kon ik haar niet bereiken. Toen bleek dat ze deze week ook nog kaartjes verkochten, maar toen ik dinsdag nog niks van haar had gehoord heb ik maar tegen mijn vriend gezegd dat hij mijn galajurk wel bij m'n ouders kon laten omdat hij toch geen pak meer zou krijgen voor vrijdag (morgen dus). En toen bleek dat zij mij dinsdag gemaild heeft dat ze kaartjes had voor haarzelf en haar vriend, maar toen ik dat las was het dus te laat. Ze had niet ff kunnen bellen ofzo.
Is dat leuk, jouw schoolfeestje?
Ah, dus zo moet je dat aanpakken. Wat wordt het thema?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz vervelend idd
jah heeeeeeeel leuk!!
want ik ben feestcomissie
altijd handigzelf het thema kiezen en de muziek en daarna coctails drinken van de winst
weet ik nog nietquote:Op donderdag 6 april 2006 13:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ah, dus zo moet je dat aanpakken. Wat wordt het thema?
Echt jammer dat je straks nog eens 40 euro moet neertellen voor The Burning Crusade.quote:
:|quote:Op donderdag 6 april 2006 13:56 schreef PhaE het volgende:
[..]
Echt jammer dat je straks nog eens 40 euro moet neertellen voor The Burning Crusade.
Denk dat dat het einde wordt van mijn WoW-tijdperk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |