Ben jij een neger?quote:
Dat wist je nog niet?quote:
Zuid afrikaquote:Op donderdag 6 april 2006 13:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Negerpinguins, nu komt het echt nooit meer goed met de wereld.
*kras*
Nope... Niemand vertelt mij ooit wat...quote:
Vandaar ook geen fotoboek natuurlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 13:03 schreef mvdlubbe het volgende:
Een neger op Fok!, het moet niet veel gekker worden.
Ik ben geen neger en heb ook geen fotoboek...quote:
Maak me gekquote:
Nee, helder. Daar heb ik begrip voor.quote:
Stiekem toch een neger?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben geen neger en heb ook geen fotoboek...
quote:
Ik ben dan wel geen moslim, maar toch, dat racisme he....quote:Op donderdag 6 april 2006 13:04 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Nee, helder. Daar heb ik begrip voor.
Toffe shit... ik ben morgen "vrij". Moet wel werken (bijbaan) en naar schoolquote:Op donderdag 6 april 2006 13:02 schreef mvdlubbe het volgende:
Koffie. En dan vrij.
Ontkenning is de eerste fase.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben geen neger en heb ook geen fotoboek...
Jagers zijn er zatquote:Op donderdag 6 april 2006 13:06 schreef jackson het volgende:
Waren er maar negers op fok!
Helaas alleen jagers.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:06 schreef jackson het volgende:
Waren er maar negers op fok!
Sssssssssssssshhht...quote:
Negers kunnen de hele dag online zijn en mod spelenquote:
Aan een van de twee voldoe ikquote:Op donderdag 6 april 2006 13:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Negers kunnen de hele dag online zijn en mod spelen![]()
STFUquote:Op donderdag 6 april 2006 13:12 schreef PhaE het volgende:
Friemel aan mijn piemel! Woord omhoog huisjongen!
Wat is omhoog!??!
Dus niet Ph neutraal?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:13 schreef mvdlubbe het volgende:
P-
waar heb jij last van ?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:13 schreef PhaE het volgende:
Ik bezit beginnelingen!
Oh mijn god wat de neuk!
Ik rol op de vloer terwijl ik in mijn broek plas!
Pregneg.gif geloof ik. Maar het werkt niet (meer)quote:
Kut, ik ken de l337 afkortingenquote:Op donderdag 6 april 2006 13:13 schreef PhaE het volgende:
Ik bezit beginnelingen!
Oh mijn god wat de neuk!
Ik rol op de vloer terwijl ik in mijn broek plas!
Oh, ik dacht dat liefie_ met een stift in je reet zatquote:Op donderdag 6 april 2006 13:14 schreef PhaE het volgende:
[..]
Het stoere-negerpraat-en-l33t-speak-direct-naar-nederlands-vertaal-syndroom
Is dat de nieuwe obsessie?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat liefie_ met een stift in je reet zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |