Vandaag dus niks meer doenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:02 schreef Ynske het volgende:enveloppen en design klaar
morgen wacht een nieuwe meeling
Doe gewoon rustig. De rest is verspilde energiequote:Op donderdag 6 april 2006 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even een paniekaanval wegdrinken.
Zo'n paniekaanval waarvan ik morgen waarschijnlijk denk; 'wtf?'
Drank hakken is altijd tofquote:Op donderdag 6 april 2006 16:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doe gewoon rustig. De rest is verspilde energie
'Wegdrinken' klinkt okay. "Zullen wij straks elkanders leed wegdrinken?"quote:Op donderdag 6 april 2006 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even een paniekaanval wegdrinken.
Zo'n paniekaanval waarvan ik morgen waarschijnlijk denk; 'wtf?'
Is jouw leed nog te verdrinken dan ?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:04 schreef Polen het volgende:
[..]
'Wegdrinken' klinkt okay. "Zullen wij straks elkanders leed wegdrinken?"
Ja!quote:Op donderdag 6 april 2006 15:53 schreef Polen het volgende:
Installeer BSD.
tuurlijk niet, t is nog maar 20 minquote:
Wat is er met jouw klok aan de hand ?! Of met je werktijdenquote:
Zolang jij de quote uit mijn signature nog niet herkent, doe ik net of ik geen idee heb waar je het over hebt...quote:
om nog 23 danquote:Op donderdag 6 april 2006 16:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat is er met jouw klok aan de hand ?! Of met je werktijden
Kijk wel uit, zodra ik zeg dat ik het herken, word ik straks nog door vibri neergeschotenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang jij de quote uit mijn signature nog niet herkent, doe ik net of ik geen idee heb waar je het over hebt...![]()
50 hierquote:
Ben jij van de ratten besnuffeld ?!quote:
Welnee, daar scoor je punten mee... Die is groot fan van de BBC TV variant...quote:Op donderdag 6 april 2006 16:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Kijk wel uit, zodra ik zeg dat ik het herken, word ik straks nog door vibri neergeschoten
Half 8... aii... vroegheidquote:Op donderdag 6 april 2006 16:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
om nog 23 dan
en mijn werktijden zijn al jaar en dag van 8 tot half 5
Monolitische kernels zijn zo 1960.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:09 schreef webspider het volgende:
[..]
Ben jij van de ratten besnuffeld ?!
DLL hell!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Monolitische kernels zijn zo 1960.
Zelfs Windows NT is moderner.
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Onder andere.
En ik kan mezelf intussen dood eten aan chocola cadburry's
Doe maar niet, we willen nog langer van je genietenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
En ik kan mezelf intussen dood eten aan chocola
Monopolistische kernels zijn zo 1995.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Monolitische kernels zijn zo 1960.
Zelfs Windows NT is moderner.
Puur?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn schoonzus heeft me nog een paar kilo gebracht
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:19 schreef Polen het volgende:
He verdomme Anthraxx, ik dacht dat het een nette edit was..
Drie minuten te vroeg ambtenaar!quote:
heb ook nog niet afgeslotenquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:30 schreef Polen het volgende:
SEKS.
Nu even niet, sorry.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:30 schreef Polen het volgende:
SEKS.
Was 't maar zo'n feest... College vanavond... Morgen weer...quote:Op donderdag 6 april 2006 16:30 schreef Polen het volgende:
SEKS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |