abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36720643
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Waarom? Omdat islamrealisme daar wordt aangeduid als racisme en racsime in de VS nog een veel groter taboe in Nederland. Die stemming zou overigens wel snel over kunnen slaan, wat altijd gebeurd als een groep op enig moment overdreven in de watten wordt gelegd.
[..]

URL is deaud.
Pardon? De cijfers liegen er gewoon niet om FET, moslimsimmigranten zijn gemiddeld hogeropgeleid en verdienen gemiddeld meer dan de gemiddelde Amerikaan. Wat heeft het taboe over racisme ermee te maken Dus als er openlijk gediscrimineerd wordt, dan hebben de moslims het beter ofzo?

En de URL werkt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36720679
Deze cijfers gelden trouwens ook voor Canada in ongeveer dezelfde mate.
Allah Al Watan Al Malik
pi_36720796
In Toronto is meer de helft van de inwoners immigrant....werkt al een tierelier.

Maar goed, Canada is Nederland niet. We hebben de ruimte er niet voor (en een xenofoob volk).
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 6 april 2006 @ 21:27:03 #254
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36721442
Ruimte is relatief. Wat een onzin argument.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36721479
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:27 schreef George-Butters het volgende:
Ruimte is relatief. Wat een onzin argument.
Hmm, die files 's ochtends vind je zeker prachtig?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_36721504
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik wel, vooral als ik erin sta. Al die lekker dames die langzaam voorbij rijden.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 6 april 2006 @ 21:29:08 #257
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36721528
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik wel, vooral als ik erin sta. Al die lekker dames die langzaam voorbij rijden.
check!
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 6 april 2006 @ 21:30:44 #258
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36721582
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dat is gewoon een kwestie van hoevelheid wegen.
Files heb je in Toronto ook.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36721584
pi_36721639
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:30 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Dat is gewoon een kwestie van hoevelheid wegen.
Files heb je in Toronto ook.
En stuk minder! Ook door de moderne bouw (daar kun je hier weinig aan doen) en goed OV, maar ook omdat ze gewoon genoeg ruimte hebben om overal nieuwe voorsteden, wijken, centra en industrieterreinen te bouwen. Hier in Nederland zit bijna elke gemeente op elkaars lip. Aan Eindhoven zitten bijvoorbeeld alle randgemeentes praktisch vast, hooguit een bruggetjes ertussen. Helemaal volgebouwd.
pi_36721698
Hey, maar ik moet leren.
  donderdag 6 april 2006 @ 21:35:11 #262
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36721737
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:30 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.fileflirt.nl/

Briljant!

Meteen even mijn kenteken invullen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 6 april 2006 @ 21:35:56 #263
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36721762
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:34 schreef RichardQuest het volgende:
Hey, maar ik moet leren.
WEEEEEEKEEENNDDD
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 6 april 2006 @ 21:36:52 #265
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36721796
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:35 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Briljant!

Meteen even mijn kenteken invullen.
Niemand!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36721863
He typhuskneuzen, jullie zien mij de komende paar dagen niet. Dus veel geluk.
pi_36721895
Ik heb je nog nooit gezien .
  donderdag 6 april 2006 @ 21:44:12 #269
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36722012
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Dag vriendenloze kneus

Ik hoop dat je een kleurtje opdoet van de buitenlucht.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36722190
Kleur, buitenlucht .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 6 april 2006 @ 21:50:09 #271
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36722212
.... . - / .-- .- ... / . ...- . -. / --.. --- . -.- . -. / -- .- .- .-. / .. -.- / .... . -... / .... . - / -. ..- / - --- -.-. .... / --. . ...- --- -. -.. . -. .-.-.-

http://www.omnicron.com/~ford/java/NMorse.html
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 6 april 2006 @ 21:50:25 #272
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36722226
Ik ga sociaal doen
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36722406
--. --- -.. ...- . .-. --..-- / .. -.- / -... . -. / .-. --- . ... - .. --. / --. . .-- --- .-. -.. . -. / -- . - / -- --- .-. ... . / ... .. --. -. .- .-.. . .-. .. -. --.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_36722443
Zo, klaar met werk enzo, biertjes tijd
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  donderdag 6 april 2006 @ 21:58:47 #275
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_36722521
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:50 schreef George-Butters het volgende:
.... . - / .-- .- ... / . ...- . -. / --.. --- . -.- . -. / -- .- .- .-. / .. -.- / .... . -... / .... . - / -. ..- / - --- -.-. .... / --. . ...- --- -. -.. . -. .-.-.-

http://www.omnicron.com/~ford/java/NMorse.html
En nu zonder dat je het moet laden in een JVM: http://www.scoutquest.com/nl/scout/tech/morse/morsevertaler.shtml
pi_36722708
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:39 schreef Johan_de_With het volgende:
--.- .- .--. .-.. .-
  donderdag 6 april 2006 @ 22:09:12 #277
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36722823
.. -.- / -.. .- -.-. .... - / -.. .- - / .. . / -. --- --- .. - / --.. --- ..- / --. .- .- -. .-.-.- .-.-.- / ---... .----. -.--.-
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  donderdag 6 april 2006 @ 22:11:57 #278
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36722924
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Overigens is een grote groep moslims in de VS naast afro-amerikaans ook teruggetrokken in zijn levensstijl. Als de Nederlandse moslims ook zo waren was het probleem met een islamitische aanwezigheid in NL vele malen kleiner. Helaas is de werkelijkheid anders.
Joh.

http://en.wikipedia.org/wiki/Malcolm_X

Hij was én neger, én islamiet. Dat laatste zal wel de oorzaak geweest zijn, nietwaar?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 6 april 2006 @ 22:12:08 #279
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_36722928
Ik ga trouwens pitten,
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 6 april 2006 @ 22:13:30 #280
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36722979
quote:

Gepubliceerd | donderdag 6 april 2006. Gewijzigd | donderdag 6 april 20:33 uur.

Kippen per 1 mei weer naar buiten
ANP

DEN HAAG - Kippen, ganzen en ander pluimvee, die nu door de dreigende vogelgriep opgehokt zitten, mogen per 1 mei weer naar buiten. Voorwaarde is wel dat de dreiging voor het Nederlandse pluimvee niet groter wordt dan nu het geval is.

‘Eind april wordt de situatie beoordeeld en besloten of de afschermplicht daadwerkelijk per 1 mei kan vervallen’, besloot minister Veerman (Landbouw) donderdag. Tegen die tijd zal het vermoedelijk verantwoord zijn de maatregel in te trekken omdat volgens advies van de experts op dit gebied rond half april de piek van de vogeltrek voorbij is.
Wat was nou eigenlijk het hele idee achter die ophokplicht dan
pi_36722992
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:11 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Joh.

http://en.wikipedia.org/wiki/Malcolm_X

Hij was én neger, én islamiet. Dat laatste zal wel de oorzaak geweest zijn, nietwaar?
quote:
Malcolm X (geboren als Malcolm Little op 19 mei 1925 - 21 februari 1965) was één van de voormannen van de Nation of Islam, een religieuze en politieke beweging die suprematie van het zwarte ras predikt.
Volgens mij was ie alleen maar islamiet om z'n racistische gedachtegoed te rechtvaardigen.
pi_36723101
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:13 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wat was nou eigenlijk het hele idee achter die ophokplicht dan
Kippetjes horen binnen.
pi_36723197
* pberends is playing TV-Tunes - Oppassen

Oh wacht, het is de 21e eeuw.
  donderdag 6 april 2006 @ 22:19:55 #284
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_36723236
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:13 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij was ie alleen maar islamiet om z'n racistische gedachtegoed te rechtvaardigen.
Nou, niet exact. Malcom X was op de eerste plaats een geweldadige idioot die in (vrij bizarre) sprookjes geloofde. Zijn ideeen over blanken vormden de kern van deze idioterie.
pi_36723378
Om 23.00u kan BvD vandaag toch best aardig worden.
  donderdag 6 april 2006 @ 22:24:38 #286
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36723418
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:16 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Kippetjes horen binnen.
precies. Of gesluierd over straat (zodat je dat blauwe oog niet kan zien)
pi_36723688
-.. .. - / .. ... / . -.-. .... - / ...- --- --- .-. / .-. ..- -.- -.- . .-. ...
  donderdag 6 april 2006 @ 22:34:28 #288
93744 Finder_elf_towns
  donderdag 6 april 2006 @ 22:34:56 #289
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36723851
.-- .- - / --. .- / .--- . / -.. --- . -. / --.. --- -. -.. . .-. / --- -. ... / . .. --. . -. .-.. .. .--- -.- --..-- / .--- . .... .- -. ..--..
pi_36724000
De volgende TT ook in Morse code
  donderdag 6 april 2006 @ 22:39:43 #291
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36724016
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
De volgende TT ook in Morse code
Heb je al wat in gedachte ?
pi_36724042
-.. . / .--. --- .-.. - .. . -.- . / ... .-.. --- .-- -.-. .... .- - / -.. . . .-.. - .--- . / ----. ..--- ....- / -....- / -. ..- / .. -. / --. . -.-. --- -.. . . .-. -.. . / ..- .. - --. .- ...- .
pi_36724157
en dan als OP
quote:
--- ..-. ..-. .-- . --. --- .- --. .- .. -. .-- . .-.. -.- --- -- .. -. .... . - ... .-.. --- .-- -.-. .... .- - -....- - --- .--. .. -.-. ...- .- -. .... . - .--. --- .-.. .. - .. . -.- . ... ..- -... ..-. --- .-. ..- -- ...- .- -. ..-. --- -.- .-.-.- .... .. . .-. -.- .- -. --. . .--. .-. .- .- - .-- --- .-. -.. . -. --- ...- . .-. .--. --- .-.. .. - .. . -.- . -.-. --- -- .--. .-.. --- - .--- . ... -.. .. . -. .. . - .-- --- .-. -.. . -. -... . ... .--. .-. --- -.- . -. .. -. -.. . - --- .--. .. -.-. ... .. -. .--. --- .-.. --..-- --- ..-. --- ...- . .-. -. .. . - -....- .--. --- .-.. .. - .. . -.- . --.. .- -.- . -. -.. .. . -.- -. .. . - .-- --- .-. -.. . -. -... . ... .--. .-. --- -.- . -. .. -. -.. .. - ... ..- -... ..-. --- .-. ..- -- --..-- --- ..-. - . .-- . .-.. ---... .... . - .--. .- ... ... .. --- -. . . .-.. ... .--. ..- .. . -. ...- .- -. .--. --- .-.. .. - .. . -.- . .. -.. . . -. . -. .--. --- .--. ..- .-.. .. ... - .. ... -.-. .... --. . -... .-.. .- .- - --.. --- -. -.. . .-. ..-. . .. - . .-.. .. .--- -.- . .--- ..- ... - .. ..-. .. -.-. .- - .. . .-.-.- --- --- -.- --. . ... -.-. .... .. -.- - ...- --- --- .-. .- .-.. .... . - .--. --- .-.. .. - .. . -.- . -. --- -. -....- -. .. . ..- .-- ... . -. .- -. -.. . .-. . --- -. --.. .. -. -- --- -.. . .-. .- - --- .-. ... ---... ... .. -.. . -.- .. -.-. -.- . -..- - .-. .- .-- .- ... -.- .-. .- -.-. .... - - .- ..-. -.- .- .... ... .. .-. -.-. --- --- -.- --- .--. .. .-. -.-. .. ... .--. --- .-.. - . ...- .. -. -.. . -. .-.-.- .... . - -.- .- -. .- .- .-.. .--. --- .-.. --- .--. .. .-. -.-. .-.-.- ..-. --- -.- .-.-.- -. .-.. -.- .- -. .- .-.. - .. .--- -.. --. . -... .-. ..- .. -.- - .-- --- .-. -.. . -. --- -- ... -. . .-.. - . ... .-.. --- .-- -.-. .... .- - - . -. --- ...- . .-. . .. --. . -. .-.. .. .--- -.- .- .-.. .-.. . ... .-- .- - .... .. . .-. .- .-.. .-- --- .-. -.. - --. . --.. . --. -.. .-.-.- .-.. .. -. -.- ... .-- . --. .-- .. .--- ... .. -. -.. . -. . -.. . .-. .-.. .- -. -.. ... . .--. --- .-.. .. - .. . -.- -. --- .-. -- . -. .-- .- .- .-. -.. . -. ...- .- -. .... . - .--. --- .-.. .. - .. . -.- . ..-. --- .-. ..- -- ..-. . . -.. -... .- -.-. -.- .-. . --. . .-.. .... .. . .-. . . -. ... - .-. .- ..-. . -..- .--. . -.. .. - .. . -- . . - ... -.. . ....- -.. . .--. --- .-.. -....- -- . . - ---... .---- --- -.- - --- -... . .-. .. -. --. .-. --- -. .. -. --. . -. .-.-.- -.- --- -- - .- .-.. .-.. . -. -.. . ....- -.. . .--. --- .-.. -....- -- . . - ---... .---- --- -.- - --- -... . .-. .. -. --. .-. --- -. .. -. --. . -. .-.-.- -.- --- -- - .- .-.. .-.. . -. -.. . . .-.. ..--- ....- . .--. --- .-.. -- . . - .. -. --. .-. --- -. .. -. --. . -. ---... -. .- .--. .-. .- .- - - --- .--. .. -.-. ...- --- .-. .. --. . -.. . .-.. . -. -.. . -.-. . -- -... . .-. ..--- ----- ----- ..--- - --- - . -. -- . - -.. . -.-. . -- -... . .-. ..--- ----- ----- ...-- .--- .- -. ..- .- .-. .. ..--- ----- ----- ....- - --- - . -. -- . - .--- ..- -. .. ..--- ----- ----- ....- .--- ..- .-.. .. ..--- ----- ----- ....- - --- - . -. -- . - -.. . -.-. . -- -... . .-. ..--- ----- ----- ....- .--- .- -. ..- .- .-. .. ..--- ----- ----- ..... - --- - . -. -- . - .--- ..- -. .. ..--- ----- ----- ..... .--- ..- .-.. .. ..--- ----- ----- ..... - --- - . -. -- . - -.. . -.-. . -- -... . .-. ..--- ----- ----- ..... .--- .- -. ..- .- .-. .. ..--- ----- ----- -.... - --- - . -. -- . - .--- ..- -. .. ..--- ----- ----- -.... .--- ..- .-.. .. ..--- ----- ----- ..... - --- - . -. -- . - -.. . -.-. . -- -... . .-. ..--- ----- ----- -....
pi_36724216
-- .- .- .-. / -.. .- -. / --- --- -.- / .- .-.. .-.. . ... / .. -. / -- --- .-. ... . --..-- / -.. . / -- --- -.. . .-. .- - --- .-. ... / -- --- . - . -. / .. . -.. . .-. . / -. .. . - -....- -- --- .-. ... . / -... --- --- -.. ... -.-. .... .- .--. / ...- . .-. .-- .. .--- -.. . .-. . -.
pi_36724277
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:34 schreef Tafkahs het volgende:
.-- .- - / --. .- / .--- . / -.. --- . -. / --.. --- -. -.. . .-. / --- -. ... / . .. --. . -. .-.. .. .--- -.- --..-- / .--- . .... .- -. ..--..
... . -..- --..-- / ..-. .. .-.. -- ... --..-- / .... ..- -- --- .-. .-.-.- .-.-.- .-.-.- . .. -. -.. . .-.. --- --.. . / -- --- --. . .-.. .. .--- -.- .... . -.. . -.
  donderdag 6 april 2006 @ 22:48:14 #296
93744 Finder_elf_towns
pi_36724320
...- . .-. .-.. .- .- - / .--- . / --- -. ... ..--..
pi_36724374
.... - - .--. ---... -..-. -..-. ... .--. ..- -. -.- .-.-.- -. .-.. -..-. .- .-. - .. -.-. .-.. . ... -..-. ...- .. . .-- / .- .-. - .. -.-. .-.. . .-.-.- .- ... .--. ..--.. .. -.. / .---- .---- ....- ....- ...-- .---- ...-- -.... ..--- ----. -.... ---.. --...
pi_36724381
.... .. .--- / -.- --- -- - / - . .-. ..- --. / .- .-.. ... / ... .--. --- .-. - ... .. .-.. .-.. ..- ... - .-. .- - . -..
  donderdag 6 april 2006 @ 22:50:04 #299
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36724382
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
-.. . / .--. --- .-.. - .. . -.- . / ... .-.. --- .-- -.-. .... .- - / -.. . . .-.. - .--- . / ----. ..--- ....- / -....- / -. ..- / .. -. / --. . -.-. --- -.. . . .-. -.. . / ..- .. - --. .- ...- .
.... . - / -- --- . - / .-- . .-.. / .--. .- ... ... . -. / .... . / -.--.-
pi_36724430
...- .- -. / .-. . -.-. .... - ... / -. .- .- .-. / .-.. .. -. -.- ... / .-.. . --.. . -. / .... . --..-- / -- .- -. -. . -. !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')