quote:Op donderdag 6 april 2006 20:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Waarom? Omdat islamrealisme daar wordt aangeduid als racisme en racsime in de VS nog een veel groter taboe in Nederland. Die stemming zou overigens wel snel over kunnen slaan, wat altijd gebeurd als een groep op enig moment overdreven in de watten wordt gelegd.
[..]
URL is deaud.
Hmm, die files 's ochtends vind je zeker prachtig?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:27 schreef George-Butters het volgende:
Ruimte is relatief. Wat een onzin argument.
Ik wel, vooral als ik erin sta. Al die lekker dames die langzaam voorbij rijden.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hmm, die files 's ochtends vind je zeker prachtig?
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wel, vooral als ik erin sta. Al die lekker dames die langzaam voorbij rijden.
Dat is gewoon een kwestie van hoevelheid wegen.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hmm, die files 's ochtends vind je zeker prachtig?
En stuk minder! Ook door de moderne bouw (daar kun je hier weinig aan doen) en goed OV, maar ook omdat ze gewoon genoeg ruimte hebben om overal nieuwe voorsteden, wijken, centra en industrieterreinen te bouwen. Hier in Nederland zit bijna elke gemeente op elkaars lip. Aan Eindhoven zitten bijvoorbeeld alle randgemeentes praktisch vast, hooguit een bruggetjes ertussen. Helemaal volgebouwd.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kwestie van hoevelheid wegen.
Files heb je in Toronto ook.
WEEEEEEKEEENNDDDquote:Op donderdag 6 april 2006 21:34 schreef RichardQuest het volgende:
Hey, maar ik moet leren.
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Briljant!
Meteen even mijn kenteken invullen.
ik ben helemaal niet gevraagdquote:Op donderdag 6 april 2006 21:36 schreef pberends het volgende:
70% Nederlanders: Jack Spijkerman slechter bij Talpa
Dag vriendenloze kneusquote:Op donderdag 6 april 2006 21:39 schreef Johan_de_With het volgende:
He typhuskneuzen, jullie zien mij de komende paar dagen niet. Dus veel geluk.
En nu zonder dat je het moet laden in een JVM: http://www.scoutquest.com/nl/scout/tech/morse/morsevertaler.shtmlquote:Op donderdag 6 april 2006 21:50 schreef George-Butters het volgende:
.... . - / .-- .- ... / . ...- . -. / --.. --- . -.- . -. / -- .- .- .-. / .. -.- / .... . -... / .... . - / -. ..- / - --- -.-. .... / --. . ...- --- -. -.. . -. .-.-.-
http://www.omnicron.com/~ford/java/NMorse.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |