kijk die slanke vingertjesquote:
huh?quote:
Ik heb ineens trek in chocola, heb jij dat niet?quote:
Tweejarig jubileum...quote:
misschien krijg je nu een medaille, ik zou het maar vragen, in het FA topic oidquote:
Het is wel heel toevallig dat ik na de derde POL-meet nog flink met Kay aan het nababbelen was, 2 dagen voordat ik mod werd...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:31 schreef RichardQuest het volgende:
Was Kay van der Linden ook niet campagneleider om jou mod te maken, Sidekick?
over oud gesproken, wat doe we eigenlijk met sidekick ?quote:
Een Depends-abo geven en verder gaan met de orde van de dag.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:34 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
over oud gesproken, wat doe we eigenlijk met sidekick ?
Nee, ik bedoel, moeten we 'm niet voor 1x serieus nemen ofzoquote:Op donderdag 6 april 2006 14:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Een Depends-abo geven en verder gaan met de orde van de dag.
quote:Flikker jij nou gewoon eens op, proleet. Jij weet niks van mij af dus krijg de tering, stort in je graf en neem de hoer die jou op de wereld heeft gepleurd meteen mee.
hehehequote:Op donderdag 6 april 2006 14:49 schreef sigme het volgende:
Raad de quote
[..]
Tafkahs is uitgesloten van deelname
Die student heeft stiekem al z'n hele leven gewerktquote:Op donderdag 6 april 2006 14:49 schreef sigme het volgende:
Raad de quote
[..]
Nou, ik ben het wel grotendeels met 'm eens. Ik lig ook niet wakker van de tweeverdiener die er wat op achteruitgegaan is, nog afgezien van het feit dat je loonstrookje niet in z'n uppie je koopkracht weergeeft. En ik ben geen student. Ik zou haast zeggen: ik ben een dinky in optima forma.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die student heeft stiekem al z'n hele leven gewerkt. Wat een aap met een tunnelvisie is het
. Nu heb ik het over degene waar de quote voor bedoeld was.
Lijkt wel heel erg veel op hoe Verbal tegen mij tekeer ging gisteren.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:49 schreef sigme het volgende:
Raad de quote
[..]
quote:Economy Bermuda
Economy - overview:
Bermuda enjoys one of the highest per capita incomes in the world, nearly equal to that of the US. Its economy is primarily based on providing financial services for international business and luxury facilities for tourists. A number of reinsurance companies relocated to the island following 11 September 2001 and again after Hurricane Katrina, contributing to the expansion of an already robust international business sector. Bermuda's tourism industry - which derives over 80% of its visitors from the US - continues to struggle but remains the island's number two industry. Most capital equipment and food must be imported. Bermuda's industrial sector is small, although construction continues to be important; the average cost of a house in June 2003 had risen to $976,000. Agriculture is limited with only 20% of the land being arable.
GDP - per capita (PPP):
$69,900 (2004 est.)
quote:Imports - partners:
Canada 17%, China 13.8%, Mexico 10.3%, Japan 8.7%, Germany 5.2% (2004)
quote:Exports - partners:
Canada 23%, Mexico 13.6%, Japan 6.7%, UK 4.4%, China 4.3% (2004)
met olijfolie hebben wij als EU wel haast een monopoliequote:Op donderdag 6 april 2006 15:22 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Qatar, 15% van de aardgasreserves, in dit kleine kutdorp in het Midden Oosten.
http://en.wikipedia.org/wiki/Olive_oilquote:Global olive oil market
The main producing countries in 2003 were:[3]
Country Production
Spain 44%
Italy 20%
Greece 13%
1 op 5 huishoudens is dit jaar in koopkracht achteruitgegaanquote:Op donderdag 6 april 2006 15:02 schreef Monidique het volgende:
Wie is het nououou?
Maandelijkse periode. Maar die Pbm_rug heeft ook een beste plaat voor de kop.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:34 schreef Chewie het volgende:
Damn best vermoeiend om zo vaak gelijk te krijgen hebben.
Verbal is de laatste dagen wel zuurder dan gebruikelijk heb ik het idee.
Het is in ieder geval wel tamelijk debiel wat hij daar uitkraamt. En raar dat het er nog staat.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:34 schreef Chewie het volgende:
Damn best vermoeiend om zo vaak gelijk te krijgen hebben.
Verbal is de laatste dagen wel zuurder dan gebruikelijk heb ik het idee.
Als je je zaad niet in een vrouw stopt, ben je natuurlijk hartstikke egocentrisch, du_ke.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maandelijkse periode. Maar die Pbm_rug heeft ook een beste plaat voor de kop.
Herstel : Wat gaan we er niet mee doenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:34 schreef Tafkahs het volgende:
over oud gesproken, wat doe we eigenlijk met sidekick ?
Ja maar die laat zich minder kennen dan opperzuurpruim Verbal. Kan me namelijk niet herinneren wanneer die voor het laatst een zinnige bijdrage heeft geleverd aan Pol.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maandelijkse periode. Maar die Pbm_rug heeft ook een beste plaat voor de kop.
Och, in vroeger dagen kreeg je er zowel een salaris, een staatspensioen, een ijzeren kruis en een van overheidwege verstrekte herdershond voor ...quote:Op donderdag 6 april 2006 16:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Drie jaar eis tegen Feyenoord-fan
Als ik 33 was, zou ik toch wel iets anders willen dan, al dan niet gewapend, naast een trein met ''vijanden'' lopen.
Dat mag alleen met het doel om kinderen te maken. Die als ze zeer zwaar gehandicapt ter wereld komen ondanks alle pijn moeten blijven leven aan een slangetjequote:Op donderdag 6 april 2006 16:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als je je zaad niet in een vrouw stopt, ben je natuurlijk hartstikke egocentrisch, du_ke.
Ja best wel, Sidekick was er gisteren sneller bij toen die tegen mij zo uitviel. Het was dan ook wel iets te makkelijk om Verbal op de kast te krijgenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is in ieder geval wel tamelijk debiel wat hij daar uitkraamt. En raar dat het er nog staat.
is bij mij al sinds tijden het equivalent van een bloedrode vlag. Een schande dat ' ie Engels geeft.quote:V.
Ja, maar door hun diepe relatie met God overkomt hun spirituele welzijn hun fysieke pijnenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat mag alleen met het doel om kinderen te maken. Die als ze zeer zwaar gehandicapt ter wereld komen ondanks alle pijn moeten blijven leven aan een slangetje.
Hij is wel een tikje zuurquote:Op donderdag 6 april 2006 16:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja maar die laat zich minder kennen dan opperzuurpruim Verbal. Kan me namelijk niet herinneren wanneer die voor het laatst een zinnige bijdrage heeft geleverd aan Pol.
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, maar door hun diepe relatie met God overkomt hun spirituele welzijn hun fysieke pijnen![]()
Ik hoop wel dat Meki zijn haarlijn krijgt.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:46 schreef Chewie het volgende:
Ik zit anders ook niet echt te wachten op "Verbals doldwaze maandagaanbieding"![]()
*Verbal chilt (niet)quote:Op donderdag 6 april 2006 16:46 schreef Chewie het volgende:
Ik zit anders ook niet echt te wachten op "Verbals doldwaze maandagaanbieding"![]()
Wat is er mis met een beertender naast je bedquote:Op donderdag 6 april 2006 16:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat mag alleen met het doel om kinderen te maken. Die als ze zeer zwaar gehandicapt ter wereld komen ondanks alle pijn moeten blijven leven aan een slangetje.
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat is er mis met een beertender naast je bed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |