kijk die slanke vingertjesquote:
huh?quote:
Ik heb ineens trek in chocola, heb jij dat niet?quote:
Tweejarig jubileum...quote:
misschien krijg je nu een medaille, ik zou het maar vragen, in het FA topic oidquote:
Het is wel heel toevallig dat ik na de derde POL-meet nog flink met Kay aan het nababbelen was, 2 dagen voordat ik mod werd...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:31 schreef RichardQuest het volgende:
Was Kay van der Linden ook niet campagneleider om jou mod te maken, Sidekick?
over oud gesproken, wat doe we eigenlijk met sidekick ?quote:
Een Depends-abo geven en verder gaan met de orde van de dag.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:34 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
over oud gesproken, wat doe we eigenlijk met sidekick ?
Nee, ik bedoel, moeten we 'm niet voor 1x serieus nemen ofzoquote:Op donderdag 6 april 2006 14:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Een Depends-abo geven en verder gaan met de orde van de dag.
quote:Flikker jij nou gewoon eens op, proleet. Jij weet niks van mij af dus krijg de tering, stort in je graf en neem de hoer die jou op de wereld heeft gepleurd meteen mee.
hehehequote:Op donderdag 6 april 2006 14:49 schreef sigme het volgende:
Raad de quote
[..]
Tafkahs is uitgesloten van deelname
Die student heeft stiekem al z'n hele leven gewerktquote:Op donderdag 6 april 2006 14:49 schreef sigme het volgende:
Raad de quote
[..]
Nou, ik ben het wel grotendeels met 'm eens. Ik lig ook niet wakker van de tweeverdiener die er wat op achteruitgegaan is, nog afgezien van het feit dat je loonstrookje niet in z'n uppie je koopkracht weergeeft. En ik ben geen student. Ik zou haast zeggen: ik ben een dinky in optima forma.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die student heeft stiekem al z'n hele leven gewerkt. Wat een aap met een tunnelvisie is het
. Nu heb ik het over degene waar de quote voor bedoeld was.
Lijkt wel heel erg veel op hoe Verbal tegen mij tekeer ging gisteren.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:49 schreef sigme het volgende:
Raad de quote
[..]
quote:Economy Bermuda
Economy - overview:
Bermuda enjoys one of the highest per capita incomes in the world, nearly equal to that of the US. Its economy is primarily based on providing financial services for international business and luxury facilities for tourists. A number of reinsurance companies relocated to the island following 11 September 2001 and again after Hurricane Katrina, contributing to the expansion of an already robust international business sector. Bermuda's tourism industry - which derives over 80% of its visitors from the US - continues to struggle but remains the island's number two industry. Most capital equipment and food must be imported. Bermuda's industrial sector is small, although construction continues to be important; the average cost of a house in June 2003 had risen to $976,000. Agriculture is limited with only 20% of the land being arable.
GDP - per capita (PPP):
$69,900 (2004 est.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |