quote:Op donderdag 6 april 2006 08:12 schreef Jaguarized het volgende:
Biefstukje ofzo, salade, bonen.
[afbeelding]
Geen idee.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:16 schreef editor2 het volgende:
[..]
wat is er met die biefstuk gebeurt? Of ligt het aan de flits. Ziet er eerder uit als slecht gebakken
lever..![]()
Ik zit heb net een minuutje geleden mijn middaghap op:
Macaroni,broodje zalm en een redbull.
[[url=http://xs75.xs.to/pics/06144/eten06042006.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Klinkt goed. Meestal gebruik ik van die pakketten van conimex maar je kan het natuurlijk ook gewoon zelf samenstellen. Ideaal. Tnx voor de tip.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:46 schreef Qarinx het volgende:
Roerbaknoodles met kipfilet en Chinese roerbakgroenten in zoetzure woksaus..
Snel, makkelijk en lekker...
Nu kan ik aardig wat weg waffelen als ik mijn best doe, maar dit is wel een enorme berg eten, zeg.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:16 schreef editor2 het volgende:
[..]
Het was errug goed te doenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:52 schreef golfer het volgende:
Japanse wokgroentes, geroerbakte gemarineerde rosbiefreepjes en basmatirijst.![]()
![]()
Tonijnsteak met wasabi sausquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:56 schreef ioko het volgende:
Ik maak vanavond tonijnsteak, iemand nog tips?
jij bent nogal een big boy hequote:Op donderdag 6 april 2006 12:16 schreef editor2 het volgende:
[..]
wat is er met die biefstuk gebeurt? Of ligt het aan de flits. Ziet er eerder uit als slecht gebakken
lever..![]()
mjah.. maar opzich is datgeen wat je voor je zag niet echt zwaar.quote:
Idd, ziet er wel uit als een gezonde vullende maaltijd.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:50 schreef editor2 het volgende:
[..]
mjah.. maar opzich is datgeen wat je voor je zag niet echt zwaar.
Macaroni is opzich net als pasta en niet echt zwaar op de maag.
Het broodje daarintegen voegt wel dat gewicht toe als deegwaar.
Al met al voldoende voor de middaghap zonder zo een zwaar gevoel
te hebben.
Over eten lijkt mijquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:12 schreef editor2 het volgende:
gaat dit over ispy of gaat dit over eten?
Is dit buiten de deur? Ik ken eigenlijk weinig restaurants die gewone Hollandse kost verkopen (hooguit biefstuk met friet ofzo).quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:43 schreef editor2 het volgende:
1,5 uur geleden als avondhap;
aardappelen,gehakt, snijbonen,een soepje en de altijd aanwezige CocaCola![]()
[[url=http://xs75.xs.to/pics/06146/zaterdagavondeten2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs75.xs.to/pics/06146/zaterdagavondeten.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
te laat, hij is al bijna opquote:Op zondag 9 april 2006 19:34 schreef editor2 het volgende:
Uiteraard gehaald zoals je aan het plastic bakje van de ribbetjes kunt zien.
schalen zijn van echter van mijzelf.
@ MissyMirjaM: Laat eens wat mooie pic's zien van je befaamde beenhammen.![]()
zoals jij het omschrijft moet het wel beeldmateriaal waardig zijn om te![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 20:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Chinees
Helaas, het gaat een hamburger worden...quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:42 schreef ennuik het volgende:
Net een boterham met salami op en voor vanavond zit ik te denken aan rijst, kip, verschillende groenten en een sausje...
Maaltijdpakketje van Conimex.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:48 schreef editor2 het volgende:
Kan iemand me ff uitleggen wat dat hele " hokkienmie " e.d. is?
![]()
Ik heb vanmiddag voordat ik hartje Rotterdam uitreed voor de lange rit naar huis na het werk
in een eerder bezocht tentje ff wat van hetzelfde gegeten.
[[url=http://xs76.xs.to/pics/06152/dinsdagavond.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Datzelfde doen wij vandaag ook.quote:
Wat doe je allemaal in de couscous salade ? Wortelen eten wij vaak bij de cous cousquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:50 schreef shmoopy het volgende:
Ik laat een pizza komen.
Morgen maak ik een couscous-salade met (ja ja) vegetarische Marokkaanse burgers.
Iemand enig idee wat daar nog bij kan?
Oeh, klinkt lekker! Heb je een receptje?quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:50 schreef shmoopy het volgende:
Ik laat een pizza komen.
Morgen maak ik een couscous-salade met (ja ja) vegetarische Marokkaanse burgers.
Iemand enig idee wat daar nog bij kan?
Kom ik op terug, moet m'n recept nog even terugvinden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:45 schreef Behh het volgende:
[..]
Wat doe je allemaal in de couscous salade ? Wortelen eten wij vaak bij de cous cous
Tnx, klinkt goed!quote:Verhit de oven op 190 °C. Snijd de bospeen in schuine stukken. Meng de olijfolie met de komijn, honing, zout en peper. Meng in een ovenschaal de wortelen met de marinade. Rooster de wortelen in ongeveer 30 min. gaar.
Ja wie doet er dan ook sla bij de patat ?quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:40 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb het allemaal zelf op moeten eten dit keer.
Zo, dat klinkt echt goed.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Gekookt met mijn vader.
Salade met rucola, pijnboompitten, spekjes in aceto balsamico en een stukje paté, met stokbrood.
Varkenshaas met een saus van bosbessen (en nog vanalles) met aardappelkroketjes en broccoli.
Kaasjes (Chaumes, Camembert, Rambol en iets blauws) met notenbrood en vijgencompôte.
Overal lekkere wijntjes bij, heerlijk.
quote:Op zondag 16 april 2006 18:08 schreef editor2 het volgende:
15 minuten geleden gegeten avondhap:
nasi en spinazie&kipfilet en een cola.![]()
[[url=http://serv2.uploadengine.com/t/1145203615330D5.jpg.jpg]afbeelding][/url]
Giga-lunch voor het bezoek zal je bedoelen. Alles was op na 1 uur.quote:
Ik geef net m'n moeder de opdracht om even wat uit de snackbar te halen, maar ze wil niet.quote:Op maandag 17 april 2006 16:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik krijg zojuist van mijn vriendin de opdracht om straks pizza te gaan halen!
Ah...excuus hoor. Om ontopic te blijven. Ik bedacht mezelf dat ik wel zelf de keuken induik. Geen vette hap, maar lekker gepofte aardappels met een versgemaakt kruidenbotertje erbij, wat snijboontjes en een vers worstje. Nog lekkerder!quote:Op maandag 17 april 2006 16:56 schreef Shirley het volgende:
.
Die grillplaat is een succesnummer bij jullie in de kitchen hequote:Op maandag 17 april 2006 17:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Biefstukje van de grillplaat gemengde sla en rijst
Ja, idd het is lekker mager en niet zo vet en het vlees is zo klaar en de pan wordt bijna iedere avond gebruikt.quote:Op maandag 17 april 2006 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die grillplaat is een succesnummer bij jullie in de kitchen he
Bij ons ook hoor, vanaf dat we hem kochten wordt ie een paar keer in de week gebruikt!
Het was heerlijk! Nog wat tiramisu na, en nu wachten op de koffie...quote:Op maandag 17 april 2006 17:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ah...excuus hoor. Om ontopic te blijven. Ik bedacht mezelf dat ik wel zelf de keuken induik. Geen vette hap, maar lekker gepofte aardappels met een versgemaakt kruidenbotertje erbij, wat snijboontjes en een vers worstje. Nog lekkerder!
En altijd dat blikje cola!quote:Op maandag 17 april 2006 18:43 schreef editor2 het volgende:
Zojuist buiten als avondhap aardappelpuree,karbonade,spinazie,
soep &vruchten yogurtdessert gegeten.
[
wat een dikzak zul je zijn met al dat eten elke keer weer.quote:Op maandag 17 april 2006 18:43 schreef editor2 het volgende:
En dan is het zo jammer als je dan geen enkele geschoten foto ervan kan
overleggen zodat wij ook kunnen meegenieten van al dat wat je opsomt.![]()
On-topic:
Zojuist buiten als avondhap aardappelpuree,karbonade,spinazie,
soep &vruchten yogurtdessert gegeten.
[[url=http://xs77.xs.to/pics/06161/zondagavondhap.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hey, ieder zijn ding ok, dus laat die gaapsmilies achterwege svp.quote:Op maandag 17 april 2006 18:43 schreef editor2 het volgende:
En dan is het zo jammer als je dan geen enkele geschoten foto ervan kan
overleggen zodat wij ook kunnen meegenieten van al dat wat je opsomt.![]()
WTF is een Jan Hageltje?quote:
OT Biertje, marlboro, en de restquote:Op dinsdag 18 april 2006 01:17 schreef Bluezz het volgende:
Hey, ieder zijn ding ok, dus laat die gaapsmilies achterwege svp.
OT :
glaasje ZA en een lekker chippie
Nou goooooooooooooooolfer, dat je die niet kent!quote:
Net op Google even gezocht, zo'n koekje met witte stukjes erop dus, zag ik.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:31 schreef MUUS het volgende:
Nou goooooooooooooooolfer, dat je die niet kent!.
Da's een koekje en die zijn al zo oud als de weg naar Rome. Ga je schamen!
Soppen in een kop koffie is.
Kusje!quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is niet veel dan
[afbeelding]
* Bluezz neemt nog een lekker bakje chips na al het harde werk
quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:58 schreef Wojworshebn het volgende:
En verder heb ik heerljik gegeten vandaag, maar welke nOOb maakt daar nou een foto van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |