Ik geef net m'n moeder de opdracht om even wat uit de snackbar te halen, maar ze wil niet.quote:Op maandag 17 april 2006 16:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik krijg zojuist van mijn vriendin de opdracht om straks pizza te gaan halen!
Ah...excuus hoor. Om ontopic te blijven. Ik bedacht mezelf dat ik wel zelf de keuken induik. Geen vette hap, maar lekker gepofte aardappels met een versgemaakt kruidenbotertje erbij, wat snijboontjes en een vers worstje. Nog lekkerder!quote:Op maandag 17 april 2006 16:56 schreef Shirley het volgende:
.
Die grillplaat is een succesnummer bij jullie in de kitchen hequote:Op maandag 17 april 2006 17:18 schreef Martijn_77 het volgende:
Biefstukje van de grillplaat gemengde sla en rijst
Ja, idd het is lekker mager en niet zo vet en het vlees is zo klaar en de pan wordt bijna iedere avond gebruikt.quote:Op maandag 17 april 2006 17:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die grillplaat is een succesnummer bij jullie in de kitchen he
Bij ons ook hoor, vanaf dat we hem kochten wordt ie een paar keer in de week gebruikt!
Het was heerlijk! Nog wat tiramisu na, en nu wachten op de koffie...quote:Op maandag 17 april 2006 17:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ah...excuus hoor. Om ontopic te blijven. Ik bedacht mezelf dat ik wel zelf de keuken induik. Geen vette hap, maar lekker gepofte aardappels met een versgemaakt kruidenbotertje erbij, wat snijboontjes en een vers worstje. Nog lekkerder!
En altijd dat blikje cola!quote:Op maandag 17 april 2006 18:43 schreef editor2 het volgende:
Zojuist buiten als avondhap aardappelpuree,karbonade,spinazie,
soep &vruchten yogurtdessert gegeten.
[
wat een dikzak zul je zijn met al dat eten elke keer weer.quote:Op maandag 17 april 2006 18:43 schreef editor2 het volgende:
En dan is het zo jammer als je dan geen enkele geschoten foto ervan kan
overleggen zodat wij ook kunnen meegenieten van al dat wat je opsomt.![]()
On-topic:
Zojuist buiten als avondhap aardappelpuree,karbonade,spinazie,
soep &vruchten yogurtdessert gegeten.
[[url=http://xs77.xs.to/pics/06161/zondagavondhap.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hey, ieder zijn ding ok, dus laat die gaapsmilies achterwege svp.quote:Op maandag 17 april 2006 18:43 schreef editor2 het volgende:
En dan is het zo jammer als je dan geen enkele geschoten foto ervan kan
overleggen zodat wij ook kunnen meegenieten van al dat wat je opsomt.![]()
WTF is een Jan Hageltje?quote:
OT Biertje, marlboro, en de restquote:Op dinsdag 18 april 2006 01:17 schreef Bluezz het volgende:
Hey, ieder zijn ding ok, dus laat die gaapsmilies achterwege svp.
OT :
glaasje ZA en een lekker chippie
Nou goooooooooooooooolfer, dat je die niet kent!quote:
Net op Google even gezocht, zo'n koekje met witte stukjes erop dus, zag ik.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:31 schreef MUUS het volgende:
Nou goooooooooooooooolfer, dat je die niet kent!.
Da's een koekje en die zijn al zo oud als de weg naar Rome. Ga je schamen!
Soppen in een kop koffie is.
Kusje!quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is niet veel dan
[afbeelding]
* Bluezz neemt nog een lekker bakje chips na al het harde werk
quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:58 schreef Wojworshebn het volgende:
En verder heb ik heerljik gegeten vandaag, maar welke nOOb maakt daar nou een foto van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |