Tegenwoordig gitarist van Xander de Buisonjequote:Op woensdag 5 april 2006 15:01 schreef Z het volgende:
De gitarist van Brood toch?
dat is iig erg triestquote:Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef MadMaster het volgende:
Nee, deze heer is iets jonger, geboortejaar 1946 en leeft nog (zie net dat Gene Pitney vandaag overleden is, vandaar je antwoord waarschijnlijk)...
Madhat en Walkman ken ik niet, maar ik gun je het voordeel van de twijfel welquote:Op woensdag 5 april 2006 16:25 schreef MadMaster het volgende:
A-Ha
Saga
Ram Jam
Talk Talk
Madhat
Dada
Pallas
Abba
Walkman
Black Star
(met dank aan Z voor de laatste 2...)
Mocht dit juist zijn, dan mag iemand anders een vraag stellen.
Ben zo weg...
Daar zitten toch ook leuke bij... jammer dat 't er niet genoeg zijnquote:
Uh-oh. Maar ik ga MadMaster z'n punt niet ontnemen. Dan had je maar niet prematuur moeten posten Z...quote:
Walkman staat anders ook gewoon op AllMusicquote:
Awa die ken ik. Dat is die jongen die z'n vriendin in brand stak en er toen een rapnummer over gemaakt heeft.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:37 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Walkman staat anders ook gewoon op AllMusic
Net als Ada, Aza, Ara, Ama, Awa, Aya...
TeVens eerste Post hier in tijden
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Awa die ken ik. Dat is die jongen die z'n vriendin in brand stak en er toen een rapnummer over gemaakt heeft.![]()
Dat blijkt nu wel de laatste hobbel te zijn ja. Heb inmiddels zo'n 150 stuks spy- en adware van m'n computer gemept (incl. keyloggers, diallers en browser hijackers) en het loopt alweer bijna als vanouds. Behalve dus Photobucket... (zo houd ik bij het laden van deze pagina nog 2 items over... idd, Photobucket-plaatjes).quote:Op woensdag 5 april 2006 16:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb je nog steeds ruzie met photobucket, GLO?![]()
nog 2quote:Op woensdag 5 april 2006 17:09 schreef Prep2Fight het volgende:
Katie Melua - Nine Million Bicycles
ranja maakt de tiende vol.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:08 schreef ranja het volgende:
Vanessa Paradis - Tandem
Queen - Bicycle race
Shonen knife - Cycling is Fun
Akkoord, het punt gaat naar GLO. Erg sportief van je Ranja aangezien ik niet om hele lijstjes vroegquote:Op woensdag 5 april 2006 17:16 schreef ranja het volgende:
Hm als Glo niks geleend heeft mag hij het punt ook hoor... 10 zelf bedenken is altijd beter dan aanvullen van een ander toch?
Ik heb niks geleend, maar jij mag het punt hoor. Ik zit toch vooral te vechten met m'n pc (hij gaat nu toch weer langzamer dan daarnet, word er simpel van...)quote:Op woensdag 5 april 2006 17:16 schreef ranja het volgende:
Hm als Glo niks geleend heeft mag hij het punt ook hoor... 10 zelf bedenken is altijd beter dan aanvullen van een ander toch?
O, nou, goed, ik zal een gegeven punt niet in de bek kijken. Ranja, i owe you onequote:Op woensdag 5 april 2006 17:19 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Akkoord, het punt gaat naar GLO. Erg sportief van je Ranja aangezien ik niet om hele lijstjes vroeg
Met de complimenten van Ranja: GLO + 1
Z +1quote:Op woensdag 5 april 2006 17:28 schreef Z het volgende:
Not If He's The Last Junkie On Earth?
Inderdaad, die bestaan niet. Alhoewel dat volgens Mauro Pawlowski de nieuwe naam is voor dEUS. http://www.sub-ported.tk/quote:
44. v.o.f. de kunst - suzannequote:Op woensdag 5 april 2006 18:14 schreef Curchulain het volgende:
VOF de Kunst?
31. lee towers - i can see clearly nowquote:Op woensdag 5 april 2006 18:16 schreef Neleos het volgende:
Lee Towers?
03. naughty boy - phat beach (i'll be ready) (uniting nations radio edit)quote:Op woensdag 5 april 2006 18:21 schreef Curchulain het volgende:
Naughty Boy dan maar? Die hele trits zegt me ofwel niets ofwel dat ze minimaal een meeschreeuwnummer hebben gemaakt.
18. jan smit - sta op (en dans met mij)quote:
23. dj norman & the dark raver - je weeeet toch! (single bubblin edit)quote:
45. udo jurgens - aber bitte mit sahnequote:Op woensdag 5 april 2006 18:39 schreef Charmian het volgende:
Udo Jurgens?
22. aretha franklin - respectquote:Op woensdag 5 april 2006 18:41 schreef Charmian het volgende:
Aretha Franklin?
quote:
Waarschijnlijk hebben ze gewoon nog geen tijd gehad om dit topic te centraliserenquote:Op woensdag 5 april 2006 18:54 schreef methodmich het volgende:
Mooi, niet meer onderin de lijst. Lang leve de mods!
quote:was de eerste artiest die Daniel Miller, oprichter van het Engelse platenlabel Mute, in 1979 onder contract nam. Zijn muzikale invloed sijpelt door in het werk van groepen als Depeche Mode, New Order, Nine Inch Nails, Marilyn Manson en Vive La Fête. Na vier platen als
vervolgde
midden jaren tachtig onder zijn eigen naam, om in 1992 in de anonimiteit te verdwijnen.
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:37 schreef bartrid het volgende:
Fad Gadget
Helemaal goedquote:oftewel Frank Tovey
quote:Hear the crushing steel
Feel the steering wheel
Hear the crushing steel
Feel the steering wheel
quote:I made a break I run out yesterday
Tried to find my mountain hideaway
Maybe next year maybe no go
I know you're watching me every minute of the day yeah
I've seen the signs and the looks and the pictures
They give your game away yeah
There's a dream that strings the road
With broken glass for us to hold
And I cut so far before I had to stay
Please please tel me nowquote:And I cut so far before I had to stay
Heel goedquote:Op donderdag 6 april 2006 00:08 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Please please tel me now
Is there someting I should know
Pas bij de laatste zin begon het te dagen.
Geef ff antwoord op de vraag van bukgeit en stel dan en nieuwe vraag (over Kevn Kinney ofzo)quote:Op donderdag 6 april 2006 08:45 schreef Prep2Fight het volgende:
Het is een beetje dood hier.nl
quote:Op donderdag 6 april 2006 08:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Geef ff antwoord op de vraag van bukgeit en stel dan en nieuwe vraag (over Kevn Kinney ofzo)
quote:A leading light of the Michigan space-rock scene, the Dearborn-based duoand
comprised guitarist
Hultgren and bassist
Weber. Hultgren first began recording instrumental guitar-drone pieces in 1992, self-releasing a cassette, Portal, before teaming with Weber; by the end of 1993 they issued a single, "Watersong," on their own Blue Flea label. In 1994, the group later issued an EP, Drifting, which was credited to Once Dreamt. Reissuing Portal complete with new material in 1994; the LP Drawing of Sound followed a year later, and in 1998 the duo resurfaced with Depths. The following year, the duo collaborated with synthesist Greg Gasiorowski and released the album Five Way Mirror; in 2000, they appeared at Terrastock and recorded their fourth album Consciousness.
&
also run a record store in Dearborn, MI called Stormy Records.
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:39 schreef ranja het volgende:
The Church
Tower
Metal Church
Girlschool
Living in a Box (kubus woning?)
Cathedral
Orphange
Clinic
Fear Factory
Shop Assistants
House of Lords
Flatmates
Soul Asylum
Bauhaus
Alter Bridge
Palace Brothers
Euromasters
House of Love
Milltown brothers
Lighthouse family
Ik had ook wie gevraagd maar nou ja.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:32 schreef bukgeit het volgende:
Eternal Flame
Dan had bukgeit waarschijnlijk 'Atomic Kitten' gezegdquote:Op donderdag 6 april 2006 11:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik had ook wie gevraagd maar nou ja.
Wie isquote:wrote this as a critique of radio stations, which were becoming commercialized and playing the same songs over and over. And this was before radio was deregulated, allowing companies to own multiple stations in a market, resulting in more corporate ownership, less competition and generally bad radio.
Reken ik goed. Roger Taylor eigenlijk. Kritiek op radiostations hebben en dan zo'n nummer schrijven...quote:Op donderdag 6 april 2006 12:20 schreef bartrid het volgende:
queen - radio ga ga?
Dat moet je anders zien.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:26 schreef bukgeit het volgende:
Reken ik goed. Roger Taylor eigenlijk. Kritiek op radiostations hebben en dan zo'n nummer schrijven
Dat zou ook 'Shit on the radio' van Nelly Furtado kunnen verklarenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat moet je anders zien.
Je zit in een bekende band
Je stoort je aan bagger muziek op de radio
Je schrijft zelf een bagger nummer
Radio draait jouw nummer
-> bewijs geleverd![]()
Ofzo
quote:Neo-post-punk quartetformed in 2003. Originally dubbed Snowfield, the group comprised singer/guitarist Tom Smith, lead guitarist Chris Urbanowicz, bassist Russell Leetch, and drummer Ed Lay, all music technology students at Britain's Stafford University who relocated to Birmingham after graduation.
bukgeit+1quote:Op donderdag 6 april 2006 13:04 schreef bukgeit het volgende:
Smutfish
Zonde. Kijken of Belsen wel kan anders moet er een nieuw team komen.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:49 schreef bukgeit het volgende:
Bij het tellen van de punten las ik in een bericht van nbdbd dat de Nationale Poquiz plaatsvindt op 28 mei. Ik kan dan met geen mogelijkheid deelnemen.
Ja, sucks. Het is in het Hemelvaarts-weekend en dan bivakkeert de familie traditiegetrouw in het lommerrijke Drenthe.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Zonde. Kijken of Belsen wel kan anders moet er een nieuw team komen.
Ik vraag me serieus af hoeveel mensen in Nederland ooit van Windy & Carl hebben gehoord, laat staan ze van een foto herkennen. En dan ook nog op Fok zitten en aan trivia meedoen...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:16 schreef bukgeit het volgende:
Wat is dat toch met mijn vragen de laatste tijd?
Dat begrijp ik best. Maar bijna geen een vraag van mij wordt opgelost.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoeveel mensen in Nederland ooit van Windy & Carl hebben gehoord, laat staan ze van een foto herkennen. En dan ook nog op Fok zitten en aan trivia meedoen...
Jij hebt het punt >> zie enkele post naar boven.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:23 schreef cafca het volgende:
Ach dat weet je toch vaak niet. Sommige vragen waarvan je denkt dat ze moeilijk zijn, blijken F5 contests te zijn, en vragen die je makkelijk inschat blijken onmogelijk op te lossen
Misschien heb je last van het Peaceman* syndroom en vraag je bands die jij goed vind/al jaren kent maar waar de rest van de wereld nog niet aan toe isquote:Op donderdag 6 april 2006 14:22 schreef bukgeit het volgende:
Dat begrijp ik best. Maar bijna geen een vraag van mij wordt opgelost.
Eeuh, neequote:Op donderdag 6 april 2006 14:31 schreef Neleos het volgende:
Hoort die in de foto op de foto er ook bij?
Wel op een andere dan?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:34 schreef bukgeit het volgende:
Ik wil niet op die wijze met Peaceman in verband worden gebracht
Wel leuk om eens te kijken welke bandjes hier nu wel en niet bekend zijn.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:33 schreef Z het volgende:
Peaceman vraagt volgens mij elk bandje wat hij tegenkomt. Je moet het wel een beetje in perspectief plaatsen. Ik sluit me aan bij de naam 'Peaceman* syndroom'.
Daar zoek ik al 5 jaar naarquote:Op donderdag 6 april 2006 14:37 schreef cafca het volgende:
Maar bandjes vragen die NIEMAND kent is ook niet leuk. De truc is om de juiste middenweg te vinden, en dat is toch vaak best moeilijk.
mij toch?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar zoek ik al 5 jaar naar5 jaar trivia al?
Overigens was dit niet bedoeld als aanval op Peaceman, dan ken ik er nog wel een paar
666... dat lag wel in de planning. De stand is trouwens al gemaild naar belsen. Dag vrij doet wonderenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:43 schreef ranja het volgende:
Overigens, gingen we nou wat doen met deel DCLXVI![]()
Zou best kunnenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:36 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Komt me heel bekend voor die foto![]()
Okkervile river, wel een leuk bandje, alleen soms een beetje te veel van het goede qua songs. Touren ook in Nederland, stond zeker met 80 mensen in de Rotown naar ze te kijkenquote:
En oh, wat overtuigen zequote:Op donderdag 6 april 2006 15:26 schreef lubje25 het volgende:
Wu tang Clan?
hoeveel teams denk je dat er gemiddeld meedoen aan een (studenten) volleybal toernooi dat zichzelf, hoe grappig, 'smashing pumpkins' heeft genoemdquote:Op donderdag 6 april 2006 15:35 schreef lubje25 het volgende:
haha, ik dacht dat het nooit goed zou zijn. Wat een stumpers
Yep, dacht niet dat men het zo snel zou zien.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:43 schreef Neleos het volgende:
Del Tha Funkee Homosapien?
Niet zo lang geleden had ik deze foto ook al eens geraden.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:45 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Yep, dacht niet dat men het zo snel zou zien.
Neleos + 1![]()
je kent 'm ook vast wel van Gorillaz' Clint Eastwood-tvpquote:Op donderdag 6 april 2006 15:42 schreef lubje25 het volgende:
Ik ken m maar van een nummer. Hij heeft wel een grappige naam vind ik.
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
je kent 'm ook vast wel van Gorillaz' Clint Eastwood-tvp
ASAP +1 + een nieuwe vraag.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:25 schreef Asap het volgende:
Ghost Face Killah
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:37 schreef Z het volgende:
RZA
GZA
Methodman
ODB
Raekwon
...
Verder ga ik niet komen.
De rest is goed!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:38 schreef DaisyDuke het volgende:
GZA
Method Man
Ol Dirty Bastard
Raekwon
Inspectah Deck
RZA
Masta Killah
Killah Priest![]()
Idd!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:42 schreef bigshadow het volgende:
U-god?
Dat is de nr. 10, de 1e reserve van de Wu-Tangquote:Op donderdag 6 april 2006 16:43 schreef DaisyDuke het volgende:
Cappadonna?
Die naamquote:Op donderdag 6 april 2006 16:46 schreef Asap het volgende:
[..]
Idd!Hij heet nu U-Godzillah
![]()
bigshadow +1
De volgende keer geef ik het punt direct aan DDquote:Op donderdag 6 april 2006 16:50 schreef DaisyDuke het volgende:
Nina Hagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |