Ik vraag me serieus af hoeveel mensen in Nederland ooit van Windy & Carl hebben gehoord, laat staan ze van een foto herkennen. En dan ook nog op Fok zitten en aan trivia meedoen...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:16 schreef bukgeit het volgende:
Wat is dat toch met mijn vragen de laatste tijd?
Dat begrijp ik best. Maar bijna geen een vraag van mij wordt opgelost.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoeveel mensen in Nederland ooit van Windy & Carl hebben gehoord, laat staan ze van een foto herkennen. En dan ook nog op Fok zitten en aan trivia meedoen...
Jij hebt het punt >> zie enkele post naar boven.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:23 schreef cafca het volgende:
Ach dat weet je toch vaak niet. Sommige vragen waarvan je denkt dat ze moeilijk zijn, blijken F5 contests te zijn, en vragen die je makkelijk inschat blijken onmogelijk op te lossen
Misschien heb je last van het Peaceman* syndroom en vraag je bands die jij goed vind/al jaren kent maar waar de rest van de wereld nog niet aan toe isquote:Op donderdag 6 april 2006 14:22 schreef bukgeit het volgende:
Dat begrijp ik best. Maar bijna geen een vraag van mij wordt opgelost.
Eeuh, neequote:Op donderdag 6 april 2006 14:31 schreef Neleos het volgende:
Hoort die in de foto op de foto er ook bij?
Wel op een andere dan?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:34 schreef bukgeit het volgende:
Ik wil niet op die wijze met Peaceman in verband worden gebracht
Wel leuk om eens te kijken welke bandjes hier nu wel en niet bekend zijn.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:33 schreef Z het volgende:
Peaceman vraagt volgens mij elk bandje wat hij tegenkomt. Je moet het wel een beetje in perspectief plaatsen. Ik sluit me aan bij de naam 'Peaceman* syndroom'.
Daar zoek ik al 5 jaar naarquote:Op donderdag 6 april 2006 14:37 schreef cafca het volgende:
Maar bandjes vragen die NIEMAND kent is ook niet leuk. De truc is om de juiste middenweg te vinden, en dat is toch vaak best moeilijk.
mij toch?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar zoek ik al 5 jaar naar5 jaar trivia al?
Overigens was dit niet bedoeld als aanval op Peaceman, dan ken ik er nog wel een paar
666... dat lag wel in de planning. De stand is trouwens al gemaild naar belsen. Dag vrij doet wonderenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:43 schreef ranja het volgende:
Overigens, gingen we nou wat doen met deel DCLXVI![]()
Zou best kunnenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:36 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Komt me heel bekend voor die foto![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |